26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (10. Bölüm)

10.Bölüm



Öncelikle yemek yemek için bir restauranta
gitmiştik .Johnson direk gelip sandalyeyi çekip oturmamda yardımcı
olmuştu .İşte hirakuyla çıkmanın kötü yanları .Sevgili janenimizin
sevgili sevgilisi hiraku bey böyle bir nezaketi göstermeyecek kadar
kabaydı .Jane onunda böyle bir naziklik yapmasını beklerken hiraku ondan
önce sandalyesine oturmuştu bile .Bu durum beni biraz gülümsetmişti
.Çünkü jane onu beklerken ayakta kalmıştı bir müddet .Üstelik Hiraku
jane nin oturması gereken yere benim karşıma oturrmuştu .Bu jane i
gerçekten sinirlendirmişti .Birde beni mgülümsememi görünce hiç
sormaması gereken bir soru sordu .



Ne o komik bişi mi vardı ? Öyle gülüyosun (Jane)

Ayakta
kaldın, ben bir haftadır buradayım ,hiraku gibi bir şeyin o şeyin ne
olduğunu hiraku aramızdayken sana ayrıyeten belirtirim ,işte böyle bir
birinin asla bir bayanı nsandalyesini çekmek gibi bir incelik
göstermeyeceğin iben bile biliyorum.Yani sandalyeni çekmen ibeklemen
bayağı hatalıydı yani (Bendis)


Hiraku söze atlamıştı .Zaten atlamasa bir şeye şaşardım

Ne
yani siz bir sandalyenizi çekemeyecek kadar da aciz misiniz ?Eğer öyle
olduğunuzu bilseydim yardım ederdim çekerdim .Ama böyle sizi aciz duruma
düşürmek istemem açıkçası .(Hiraku)

İşte onu ngibi bir odndan beklenecek cevapta böyle olurdu zaten .Ne bekliyorum ki .

Bayanlar
çok nazik varlıklardır.Onlar için herşeye yapmak gerekir .Daima el
üstünde tutmak ,hoş tutmak gerekir onları .Bir erkeğin bir bayağı
sahiplenmesini ngöstergeside ona her an yardımcı olmasıdır .Gerektiğinde
sandalyesin içekmeyi bilmeli ,gerekirsede hoş süprizlerle onun kalbini
her an canl ıtutmayı bilmelidir.Eğer bir bayan bana eşlik ediyorsa ,o
gece onun için her şeyi yaparım.(Johnsun)

Johnsun,ilk dakikadan beni kendine hayran bırakıyorsun.

Off
johnson, çok filozofik konuştun abi ,ortamı bayma ,eğlenmeye geldik
buraya , kime romantiklik yapıyon sen alt tarafı bir sandalyesin içekme
çekmeme yani bu kadr mana yükleme bir sandalyeye ne olur(Hiraku)

Odun ,harbi yontulmamış odun .


Hayır ,hiraku anlamadığım ,baban çok nazik bir insan ,onun gibi bir babanın böyle bir oğlu olması çok ilginçç (Bendis)

Hayatımda hiç bir zaman babam gibi olmak istemem.Hiç bir zaman !

Ses
ton udeğişmiş ,biraz sert birazda hüzünlü çıkmıştı .Belliki onu
inciticek,canını yakıcak bir şey söylemiştim.İlk gece karşılaştığımda
sarfettiği sözler.Aslında çok acı çekiyor gibiydi.Tüm bu dengesizlikleri
, bir gün felaket görünüp bir gün değişmesi .Onun ne yaşadığını
bilmiyordum .Her defasında onun çok mu üstüne gidiyordum acaba .Ortam
sessizleşmişti.

Ne alırdınız efendim (Garson)

Hiraku içkisini yudumluyor,ve dışarıyı izliyordu.Johnson ve jane siparişini vermiş , bizim yanıtımızı bekliyorlardı.

Bendis ,bunu öneriri msanaa ,ço kgüzeldir .(Johnson)Peki johnson , seninkinden olsun (Bendis)

Hirakunun
ayağı alttan biraz dürtükledim .Aksi jhalde farkl ıbir boyuta geçmişe
benziyordu .Ayağını dürtünce bana baktı .Sonra oda ayağıma vurdu .Zaten
geri kalsa şaşardım !Ama yeniden gülümsemesi beni nedensizce mutlu
etmişti.O gülünce sanki bişiler oluyordu .Tanımlayamadığım bir
şeyler.Onunla ne kadar didişsemde bu hoşuma gidiyordu .O siparişini
verirken ,bir süre onu izledim .Sonrasında johnson un seslenmesiyle
kendime geldim .

Kırmızı mı ,beyaz mı ister sin? (Joohnson) Ne ? (Bendis) Şarap diyorum , hangisi ? (Johnson) Aslında içmesem ben (Bendis)

Jane lafa atlamıştı zaten beni altetmek için fırsat kolluyordu .

Ne o anne mi kızar yoksa ? (Jane)

Annem
mi , evet eğer olsaydı ,kızardı ama ne yazıkki kızacak bir annem dahi
yok .(Jane) Ortamı biraz sessizleştirmişti .Jane de ,sarfettiği sözün
pişmanlığını yaşamaktaydı .Ama hiç kimsenin bana bu denli acımasından
,yada bu enl iiyi davranmasından nefret ederdim.

Ben kola alabilr miyim ?Bugün gezmek isstiyorum ,içkili olmak istewmiyorum .(Bendis)

Johnson ,elini elimin üzerine koydu .Bugün senin günüdü unuttun mu ? .Seni gezdiriyorum ,ve ne dersen o olacak .(Johnson)

Elimi yavaşça ,çekerek Saol johnson (Bendis) Demekle yetindim .Ahh bugün ne kadar sıkıcıydı.

Eeee yemekten sonra nereye gidiyoruz ?

Bugün niegaraya gidelim .Şelaleyi görmen lazım .Yok böyle bir şeyin dünyada eşi benzeri.(Johnson)

Ahh
iyi olur aslında bende görmek isterim .Nehre yakı noturuyoruz aslında
biz ama şelaleye uzağız.Nehre bir kere gitmiştim.Tabi olmadık şeyler
geldi başıma (Bendis)

Bizde nehre ço kyakınız .Bendisle
evlerimzi yan yana bu arada johnson .Hatta geçen pazar onlardaydık akşam
yemeğinde ailecene .Ailecene tanışıyoruz zaten (Hiraku)

Şimdi
bunları neden söylemiştiki ?Ne amaçlıyordu yani .Johnson ımı
kıskanıyordu ? Ama yanıdna sevgilisi vardı .Bunları biliyor muydu? Yada
aralrı bozukl gibi zaten ,pek yakı ndğeiller onu mu kıskandırmaya
çalışıyordu? (Bendis)

Ya öylemi ,ne güzel (Johnson) Evet ço kgüzel arkadaş olursunuz zaten (Jane)

Jane bunU derken ,ikinci kadehini deviriyordu .Bugün hızlı başlamıştı .Hep mi böyleydi acaba ?

Bendis
,korede çok kız gördüm ama hiç biri senin kadar güzel gelmemişti
bana.Koredekiş tüm kızlar mı böyle diyeceğim ama gidip gördüm
yani(Johnson)

Ahh johnson , teşlekkürler iltifatların için.(Bendis) İltifat olarak kabul etme lütfen ,gördüğümü söylüyorum (Johnson)

Teşekkürler ,çok naziksin .Kanadalı erkeklerini genel olarak ,kaba sanardım ,hirakuyu ilk tanıyınca tabi(Bendis)

Ben de her nekar torontoda doğum büyüdüysemde ailem koreli .Onların genin ialmış olmalıyım (Hiraku)

Yok koredeki erkeklerde böyle değil .Sen farklı bişisin ozaman(Bendis)

Ya neymişim , yanındakinin sözlerin ifazla ciddiye alma bence,o her kıza böyle söyler ,daha tanımıyosun onu (Hiraku)

Hiraku ,düzgün konuş ,bayanların yanında özellikle tartışmayalım (Johnson)

Tabi diğer türlü tartışmalarda genelde sen değil ,jake le sam tartışır dğeil mi johnson .Lütfen kibar ayakları yapma (Hiraku)

Hiraku, ard arda johnson u tahrik edecek laflar sarfediyordu.Bu çocuk bir tek benle tartışmıyormuş demekki .

ama
johnson hiç istifini bozmuyordu .Sonrasında hirakuda karşılı
kalamayınca devam etmedi.Acaba ne demek istiyordu ki .Johnson çok kibar
biriydi .Kesinlikle onun kibarlığını çekemiyordu .Her zamank ihiraku
işte .

Yemek yerken johnsonun bana olan nazikliğ idevam
ediyordu .Hirakunun jane le hiç ilgilenmemesi ise ,jane i bir hayli
rahatsız etmişe benziyordu .

Masa da sadece johnson la ben
varmışzı gibiydi .Kimseni nsesi çıkmıyordu .Yemeğimiz bitince,jane nin
bu kadar çok içmesi sonucu ,ayakta duracak hali kalmamıştı .Ahh bu
hirakunun neyi vardı .Kıza çok kötü davranıyordu sanki.Hiç konuşmamıştı
jane ile neredeyse.Ahh jane e acıyacağım hiç aklıma gelmezdi .Jane i bir
taksiyle gönderdikten sonra,hiraku ben johnson niegara şelalesine
gitmiştik.Çok yüksek ,muhteşem bir görüntüydü .İzlemesi ço kbüyük bir
haz veriyordu .

Ne dersin bendis ,balona binmek ister miisn? Manzara daha güzel görünecek sana yukarıdan baktığında.(Hiraku)

Hiraku bugün bi çok iyiydi bana karşı bi çok kötü .Çözemiyordum onu .

Aslında ,binmesek miki? (Bendis)

Bencede binmeyelim , buradan daha güzel görüntü (Johnson)

Bi dakka bi dakka ,yok sa siz korkuyor musunuz balondan?

Yok kcanımm ,niye korkuyum ki?(Bendis)

Yani bundan mı korkacağım (Johnson )

Ozaman binelim ,garanti veriyorum yukarıda büyüleneceksiniz.( Hiraku)

Tamam ozama binelim (Bendis) .

Bunu diyen ben miydim .Yükseklik korkum vardı aslında Ama hirakuya da alt olamazdım .(hİRAKU)
Johnson midesinin kötü olduğunu belirterek , balona binmedi .Bence oda korkuyordu .

Vayy johnson ,han ibugün bendis in her dediği yapılacaktı? Yoksa unuttun mu?(Hiraku)

Hirakunun
bunu söylemesi bile onu nfikrini dğeiştirmemişti .Beni kolumdan tutup
,balonun olduğu yere doğru götürdü . Binmeden önce kafamdak ibir sorunu
ncevabını bulmam lazımdı .

Bi dakka hiraku ,sana bir şey sormak istiyorum (Bendis)

Bu sefer muzipliğe vurmadı .Hayret .

Tabiki sorabilrisin bendis ,dinlliyorum(Hiraku)

Bugün
neden jane a karşı bu kadr ilgisiz ve kabaydın? Tama tartışmış
olabilirsinzi yada aranız açık oalbilri ,ama yinede sevgilin iböyle
?(Bendis)

Lafımı bitirmeme izin vermeden konuşmaya başladı

Bi dakka ya ne sevgili , kim söyledi bu nu o mu söyledi?(Hiraku?)

Evet ,ama sevgilin değil mi? (Bendis)

Bir kahkaha attı Jane le ben sevgilii (Hiraku)

Peki ama o öyle bakıyor ,yani ne biliyim (Bendis)

Ukalaca bir tavır aldı ve devam etti.

Bu
okulda kaç tane kızın benimle sevgili olmak istedğimni ,hatta ka
çtanesinin işi daha ileriye götürmek istediğindne haberin var mı senin
(Hiraku)

Peki gelelim asıl konuya ,neden sordun?(Hiraku)
Yan ibugün jane e üzüldü maslında neden böyle davranıyosun merak ettim başka neden olabilri ki? (Bendis)

Yanıtım
yeterince kaçamaktı ama o ikna oldumu emin değilim .Nihayet balona
binebilmiştik .Balon havalandıkça korkum artıyodu .Ortasında başka bir
yere gidemiyordum .Hiraku ise en uçta duruyordu .Elini uzattı gelmem
için .

Korkmadığın ısöylemiştin?Boşa binmedin değil mi? Gel bak şu manzaraya (Hiraku)

Hayır
ama (Bendis) SDirenmek çaresizceydi .Elini tuttum .Yanına gittim
.Aşağıya bakmamla refleks olarak ona sarılmam bir olmuştu.Sıkıcana ona
sarılıyordum .

Lütfen ,sana söylemedim ama bu kadr çok korkacağımı bilemezdim (Bendis) Elini bana doladı ,sıkıca sarılıyordu oda bana



Merak
etme ,ben yanındayım korkmana gerek yok .Sadece sakin ol .Ama bu
manzarayı da kaçırmanı istemezdim açıkçası .Bana tutunarak bakmak ister
misin(Hiraku)

Çok korkuyordum ama manzarayıda görmek istiyordum
.Hirakunun ellerine sıkıca sarılıp ,diğer elimle de belinden tutup,
aşağıya bakmayaa başlamıştım.Manzara gerçekten harikaydı .Böylesi yoktu
kesinlikle .Elim itutması ,belimden kavraması beni rahatlatıyordu
.Korkum azalmıştı aslında .Ama elini bırakmak istemiyordum.Bu
anlamsızdı.Ne olduğun ubilmiyordum bana .Ama şu an için sadece için anı
yaşamak istiyordum onun kollarında .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder