26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (3. Bölüm)

3.Bölüm

Yanıma geldi.Çantasını bir koluna asmış, kravatını
gelişi güzel boynuna asmış,gömleği dışarıda,bir elide cebindeydi.Beni
baştan aşağıya süzdü önce.Bundan rahatsız olmuştum.

Ne o alıcı mısın yoksa(Bendis)

-Tanışıyo muyuz ,sanki bir yerden hatırlıyo mseni

sarhoşa bak ya ,oh ne ala muaalla ,

iç iç ,yediğin haltları unut(bENDİS)

- Ne yoksa biz seninlee ,yapmadık dimi

Yuhhh
, yavaş ol biraz adama bak ya hemen yatağa attı beni , dün geceyi
hatırladınız mı beyefendi , duvarıma yaslanmıştınzı hanii ,şu kolumu
görüyonuz mu acaba (Bendis)

- Dün gece aaa o karanlıktaki ucube
sen miydin ,yüzünde seçilmiyodu , canavar gibi çıktı nbirden ,sakarın
tekisi nzaten,nerdeyse ayağım ıeziyodun

Tüm herşeyin suçlusu
benmişim gibi davranması bozuk olan sinirlerimi iyice oynatmıştı
.Dayanamadım ,ne gereği olduğunuda bilmeden tokatı suratıan geçirdimm

-
Ahhh ,hey ne yaptığın ı sanıyosun sen ,be da ne şimdii Şeyy ne olcak
,şu kolum ugörüyor musun ,senin yüzünden kırıldı bu tokat az bile kalırr
(Bendis)

Onu nbir şey demesine fırsat bırakmadan , arkamı dönüp
koşar adımlarla yanından uzaklaşmıştım.Arkamdan söylenmeye devam
ediyordu.Tek isteğim onunla şu koca okulda olabildiğince az
karşılaşmaktı .Uyuzun tekiydi .Aksi takdirde fena halde taşkınlık
çıkarırdım ki buda şu okulda yapmak istediğim en son şeydi. Okulun
kapısından giriş yaptığıdma zil çoktan çalmıştı.Öncelikle müdürün yanıan
çıkıp,naklimin hangi sınıfa yapıldığını öğrendim.Müdür ısrarla sınıfa
kendisi götürmek istedi.Küçük çocuk gibi ,bide elimden tutsaydı bari
diye içimden geçiremeden edemedim.Sınıfım 12 B idi .Sınıfa girdi

Öğretmen hanım, sınıfınızın yeni üyesini getirdim.Umarım uyum sağlamasında yardımcı olursunuz .Bendis gir kızım.

En
nefret ettiğim anlardan biriydi.Usulca sınıftan adımım ıattım.Atmamla
hakkımdaki dedikodular başlamıştı.Hissedebiliyordum. Müdür çıktığında
öğretmen geçmem için bir sıra işaret etti. İşaret ettiği sıra cam kenarı
en arka sıra.Bir tek orada boş yer vardı .Usulca yerime
ilerledim.Oturacağım yerde sıra arkadaşım oalcak kişinin çantası vardı
.Yzünü kitaba gömmüş, bu yüzünü görmemi engelliyordu.


Rica etsem çantanızı çeker misiniz acaba ?(Bendis)

-Offffffff

Ne derin bir oftu.Gören de sanırki dünyayı merkezinden oynat dedim sandım.Nihayet yüzünü görebilecektim.Başını kaldırdı .

Sen (Bendis)

-Sen

Bir süre ayakta kaldım .Gözlerim iaçıp kapatıyordum.Bu kabus olmalı yaa .

Dha ne kadar ayakta duracaksın Bendis.Yoksa Hiraku yer vermiyor mu?(Öğretmen)

Haaa , ne ,oturuyorum hocam (Bendis) Otururken mırıldanmayı da ihmal etmemiştim Kabus musun sen ya(Bendis)

-Hislerimiz karşılıklı,aynı şeyi senin için söyleyecektim.

Dersle
hiç ilgilenmeyen biriydi.Ya kitabı karalar,ya dışarıya bakar yada
uyurdu.Hoca bir dersin içinde kaç defa uyardı hatırlamıyorum bile.

-Heyy kolunu çeksenee

Nee
,ne zararı var kolumu nya napaabiliri myazı yazamıyorum ,zaten biş
iyaptığın yok ,sonuçta kolumda seni neserin ,katlanıver(Bendis)

Kızım
sen bela mısın ya ,o zaman şu yüzüm ügörüyor musun bir saat öncesine
kadar kızarıktı,senin eserin diye yüzüm üsenin msandan ayırmıyım mı?
(Hiraku)

Offf herşeyede bi cevap ,bi susar mısın dersi dinlicem .Çekiyom kolumuda sıranı al daa (Bendis)

Mersi canım (Hiraku)

Artı krahatçana uyuyabilirim

Bir
ders boyunca didiştik.Şaka gibiydi sonu uykuya bağlandı.Nasıl bir
cehenneme düşmüştüm ben ya.Okulun ilk günü kolumun kırılmasıan sebep
olan gıcık çocukla sıra arkadaşıyım .Bendisin eski hallerin dönmemek
için ne kadar kendim izorlarsam ,o da beni eski hallerime döndürmek iöin
bir okadar zorluyordu sanki.Bu işin sonunu şimdiden hiç hayır
görmüyorum.Bu cehennem ya onu ya beni yada ikimizi yakıp kavurmadan
kurtulabilecek miyiz acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder