26 Mayıs 2011 Perşembe

Unutmak (39. Bölüm)

Bölüm 39 ~Kiskanirmisin beni????~ Nekadar böyle sesiz
ve birbirmize sariliyorduk bilmiyordum, ikimizde konusmuyorduk sadece
birbirimize sikica sariliyorduk. Benim basim onun gögüsüne yaslanmisdi
ve onun hizli atan kalbini duya biliyordum. O benim saclarimla oynuyordu
ben ise onun kalb atisina konsantre olmusdum ve atislarini saymaya
basladim 1,2,3,4,5,6,.....,55,....100. Tam yüz atisdan sonra Minwoo
elini saclarimdan cekti ve yüzümü elli ile kaldirdi, yanagimdaki son
damla gözyasini sildi ve bana gülümseyerek artik herseysimi ögrendin,
benim kücük sirrimi sana anlatim dedi sakin bir sesle. Evet sonunda bana
herseyini anlatmisdi, rüyasini, hislerini ve duygularini. Basimi
onaylarcasina eydim ve gögüsüne basimi tekrar yasladim. Derin nefes
aldim, peki simdi ne olacak diye sordum. Bana simsiki sarildi, artik
hayatimiz simdi basliyor dedi. Yeni bir sayfa acacagiz, o sayfada sadece
sen ve ben olacak. O tertemiz beyaz sayfamizi bizim güzel anilarimiz
dolduracak Sevdam. Bunu dedikden sonra beni arkaya dogru cekti ve
tekrardan yüzüme bakti. Bu Rüya gercektende Kaderdi, sen ve ben ayni
rüyayi görmüsüz, bunun bir anlami var, kader bizi bir araya getirdi
artik özülmek yok sen ve ben cok mutlu olcagiz inan bana dedi. Sana
inaniyorum Minwoo, sana sonsuza kadar inanacagim ve güvenecegim. Sen
benim Güvenilir Limanimsin, sen benim kurtaricimsin dedim, o da
gülümseyip sende benim biricik Alinyazimsin dedi ve alinmdan öptü. Onun
öpüsü halen vücüdumu yaka biliyordu. Gene kizardigimi hissettim. Eli
busefer yanagima deydi ve dudaklarima dogru yaklasdi, onun yaklasdigini
görünce hemen gözlerimi kapadim, kalbim deli gibi atmaya basladi ve
bizim dudaklarimizin birlesmesini bekledim ama hic birsey olmuyordu,
onun o sicak dudaklarini hissedemiyordum, 10 kadar saymisdim ama halen
bir sey yokdu, gözlerimi yavasca actim, yüzümün tam karsisinda onun
gülen siyah gözlerini gördüm bana dogru kocaman bir sirtitma ile
bakiyordu, elleri halen yanagimdaydi ve onun nefesi yüzüme deyiyordu.
Benim tepkimi mi görmek istiyordu, yani benimle dalga mi gecmisdi ve
benim gözlerimi kapattigimi görünce böyle hemen tepki vermem onun
gülmesini mi saglamisdi bu yüzden mi yüzünde kocaman bir siritma vardi,
onu öyle görünce daha cok kizardigimi hissetim, kendimden utandim bir
an, kendime kizmaya baslasdim, o bana yaklasinca hemen gözlerimi neden
yumdum ki salak kafam, simdi onu hep öpmek istedgimi düsünmesini
saglamisdim, ben neyaptim ya dedim, bunlari düsünürken Minwoo konusmaya
basladi, Sevda bakiyorum sana yaklasinca hemen gözlerini yumuyorsun,
benim alinyazim birde kizarmis diyip yanagimi kücük bir cocugun yanagini
sikar gibi sIkmaya basladi. Benimle dalga geciyordu buna o kozu ben
vermisdim, neden hemen gözlerimi kapadim ki, simdi daha cok kizarmisdim,
seni kizarta bilmek ne güzel bir duyguymus Sevdam diyip gülümemesi daha
da büyüdü, onu böyle mutlu görmek beni de mutlu ediyordu, onun öyle
gülümsemesi benim icin de herseye bedelidi, onu öyle mutlu görünce bende
ona bakarak gülümsedim ve ondan intikam almak istedim, nasilmis beni
kandirmak ve böylikle benimle dalga gecmek ona gününü gösterecektim ve
planimi uygulamaya basladim. Nasil kisa bir zamanda böyle bir plan
aklima gelmisdi bilmiyordum ama simdi sira bendeydi, ona halen
gülümsiyordum ve birden ciddilesdim. Ellerimi yanagina koydum, birden
siritmasi gitmisdi ve büyük gözlere bana bakiyordu, simdi ne yapacagimi
nasil davranacagimi merak ediyordu, gözlerinde kocaman bir soru isareti
vardi Minwoonun, kendimi gülmemek icin zor tutuyordum, yavasca nefes
aldim, ellerim halen onun yanagindaydi. Simdi planimi uyguluyacaktim.
Parmagimla tüm yanagina gezdirmeye basladim, daha sonra gözlerine,
burnuna ve en son da dudagina gezdirdim, Minwoonun gözleri gittikce daha
cok büyürdu ve sonraki adimim ne olacagini düsünüyordu belki ona böyle
davranmami hic beklememisdi veyada ne yapmak istedigimi cözemiyordu,
icimden nasil kizarilirmis sana gösterecegim dedim ve parmagimi boynunda
gezdirmeye basladim ve daha sonra gögüsüne indim ve kalbine "Seni
seviyorum" yazdim. Tas gibi olmusdu ve hizli kalp atisini hissede
biliyordum, nefes alisi bile hizlanmisdi, yavasca yüzüne dogru
yaklasdim, simdi o gözlerini yumusdu, o cocuksu yüzüne baktim, yanaklari
hafif pembe olmusdu iste basardim dedim icimden ve kulagina dolu
eyildim ve fisildamaya basladim, evet cok güzel bir duygu baskasini
kizarta bilmek Minwoo Bey diyip arkaya dogru cekildim onun yüz seklini
görmek istiyordum cünkü, sözüm bitince hemen gözlerini acti ve o pembe
yanaklar simdi koyu pembe olmusdu bana kocaman gözlerle bakiyordu,
untangac bir tavirla zorla gülümsedi ve kendi yanaklarini ellerdi, sen
cok kötü birisin diyip dudagini büzdü. Kalbim yerinden cikacak sandim
Sevda diyip elini buseer kalbine koydu. Sen benle dalga gecerklen iyidi
ama dedim, tamam haklasin ben baslatim ama sen daha cok ileriye gittin
diyip ellerini simdi bana dogru uzati, nedenmis diye sordum ve ellerini
benimkilerle birlesdirdim. Ben aslinda seni gercekten öpecektim ama
yüzüne bakinca herseyi unuttum, seni öyle masum gözü kapali görünce
sadece seni izlemek istedim yani seni kizdirmak istememisdim, sadece
seni izlemek istemisdim ve zamanin nasil gecdigini anlamamisdim, tam
seni gercekten öpecekken gözlerini actin ve beni siritirken yakaldin,
ama sen benimle oyun oynadin bu haksizlik degilmi diye sordu. Simdi
kendimi kötü hissetmisdim benimle dalga gecmek istememis sadece beni
izlemek istemisdi. Basimi yere eydim ve konusmaya basladim, ben seni hak
etmiyorum, senin sevgine laik olamiyacagimdan cok korkuyorum Minwoo.
Basimi tekrardan kaldiran Minwoo oldu ve gözlerimin icine bakti, onun
öyle bana bakisi cok hosuma gidiyordu, o sadece gözlerime degil benim
ruhuma bakiyordu sanki, benim Kaderim olmusdu Minwoo, benim yasama
nedenim olmusdu. bunlari düsünürken Minwoo hayir Sevda sen herseyin en
iyisene laiksin, seni cok seviyorum diyip bana sarildi. Bende seni cok
seviyorum dedim ve basimi onun gögüsüne yasaldim. Aksam
olmak üzereydi, Minwoo kiyafetlerini degistirmek icin evine gitmisdi,
Aksam yemegini disarda yemek istemisdi, bana gene süpriz yapmak
istiyordu, Minwoo gercektende süprizleri seviyordu acaba buseferki
süprizi ne olacakti. Bu haftasonunu cok iyi degerlendirmemiz lazimdi
cünkü haftaya yogun bir is haftasi beni bekliyordu. Defilemiz
yaklasiyordu ve yeni tasarimlar yapmak zorundaydim ve daha sonra
mankenler secmem lazimdi, aslinda calsimak istemyiordum sadece Minwoo
ile zaman gecirmek istiyordum, hayir dedim sen calsimak icin geldin
buraya ve isyerindekilerin hepsi sana güveniyor, onlarin güvenini bosa
cikaramassin, evet zaten isimi de seviyordum. Minwooda calisacaktir oda
isini severek yaptigini biliyordum. O yüzden bu son 2 günü yani
haftasonumuzu cok iyi degerlendirmemiz lazimdi. Ben üstümü
degistirmisdim ve bana hediye ettigi tokayi takip salondaki kanepeye
oturdum ve onun gelmesini bekliyordum. Dün ve Bugün neler yasadigimi
tekrardan düsünmeye basladim. Bu iki günde cok seyler olmusdu, hayatimi
degistirecek türden olaylar yasamisdim, buna ben izin vermisdim, kendi
kararimdi cünkü. Sanki Cuma günü benim yeni dogumum olmusdu. Sevda
yeniden dogmusdu Cuma günü, bu nasil olmusdu evet Minwoo gelmisdi, bana
süpriz yapmisdi ve o sayede yüzügümü cikarmisdim. Gecmisimi geride
birakmisdim artik, arkaya bakmayacak sadece önüme bakacaktim ve
gelecegim icin savasacaktim. Minwoonun sayesinde büyük bir yükden
kurtulmusdum, yani sözümü tutmusdum sonunda, tam bir sene sonra kendime
yavas yavas gelmis,acilardan kutulmus ve sözümü tuta bilmisdim. Herseyi
yavas yavas unutacak ve mutlu olacaktim. En önemlisi Minwoo ile mutlu
olucaktim. Onun dedigi gibi yeni bir Sayfa acip onunla yani Minwoo ve
benimle anilarimi o tertemiz yeni beyaz sayfaya dolduracaktim. Bugün ise
yasadiklarim daha da önemliyidi benim icin, neden mi, bugün ne olmsudu,
Minwoo bana Rüyasini anlatmisdi, onun dedigi gibi dönüm noktasini ve
beni neden Alinyazim diye cagirdigini anlatmisidi. Onun rüyalari benim
rüyalarim gibiydi. Bu gercektende Kaderdi, nasil olurda iki insan ayni
rüyayi göre bilirdi, bu mümkün müydü, evet bu mümkündü ve delili bizdik.
Minwoo ve Ben. Onun gördügü Rüyalari aklima gelince tüylerim halen
diken diken oluyor, beni tanimadan önce göremesi beni daha da cok
sasirtiyordu. Nasil olur da insan tanimadigi kisiyi rüyasinda görür ve
daha sonra onunla karsilasa bilirdi. Onun dedigi gibi kader bizimle bir
oyun oynadi ve aglarimizi birlikde ördü. Onun benim gibi birisi ile
ilgilenmesi gercektende büyük bir mucize, bana bakmasi beni sevmesi,
benlime üsenmeden ilgilenmesi ve beni sabirla beklemesi. Kimse bunu
yapmaszdi, kimse bir insani veyd böyle söyliyeyim iyi tanimadigi bir
insani uzun bir zaman beklemzdi ama minwoo beklemye raziyidi, nekadar
sürerse sürsün beklerim demisdi, cünkü aklinda onun en son gördügü rüya
vardi, o son gördügü rüya benim aklimdanda hic cikmiyordu artik, o rüya
hakkinda ne demisdi Minwoo, gelecegimiz demisdi o rüyaya, acaba
gercektende onunla öyle bir gelecegimiz olabilecekmiydi bu münkün
olurmuydu. Onunla evlenip bir yuva kura bilirmiyidim, bunu gerceklesdire
bilirmiydik. Bunu tüm kalbimle istiyordum. Evet bunu istiyordum, onunla
evlenip bir yuva kurmak istiyordum. Bunu düsümce onunla bir yuva kurma
düsüncesi beni cok mutlu ediyordu. Minwoo bizim cocuklarimizi görmüsüdü,
bu güzel rüyayi bende görmek istiyordum, neden hep acili rüyalari
görüyordum ama böyle güzel bir rüya göremiyordum. Benim gördügüm rüyalar
hep bana aci veriyordu, beni üzüyordu. Ama Minwoonun en son gördügü
rüyayi bende cok görmek istiyordum. Acaba o güzel rüyayi bende
görebilirmiydim, buna izin veririlmiydi. Gelecegimi, onunla beraber
olacagim gelecegimi göre bilirmiyidm, bunu cok arzuluyordum artik.
Minwoo bu rüyanin geceklesmesi icin elinden gelenini yapacagini
söylemisdi ve bu beni cok mutlu ediyordu, onunda öyle dsünmesi beni
mutlu ediyordu, ona sonsuza dek güvene bilirdim bunu biliyordum cünkü o
benim Güvenilir tek Limanimdi ve yanimdan ayrilmayacakti hep benimle
kalacakti. O benimdi artik. Öyle bir Rüyanin gerceklesmesi
icin bende elimden gelenini yapacaktim buna kararliydim. Onu mutlu
etmek icin herseyi yapabilirdim, ona cok baglanmisdim ve bunun icin
pisman degildim. Birden Kapi caldi ve hemen hizli adimlara kapiyi actim
ve iste karsimda benim Kurtaricim bana bakip gülümsiyordu. Cok
beklettmedim demi diye sordu, cok beklettin dedim ona ve ellerimi belime
kyodum, sanki kiziyor mus gibi yapmak istedim ama yüzümün onu görünce
neselenmesinden dolayi istedigim etkiyi verememisdim. Miwnoo beni basdan
asya sözmeye basladi ve sözdükden sonra kocaman bir gülücük ile
basparmagini onaylarcasina kaldirdi. Benim Sevgilim cok güzel sana 10
üzerinden 9 veriyorum dedi, neden 9 diye sordum eger senin dedgin gibi
cok güzel olduysum bana 10 vermen lazim dedim, bana tekrar bakti ve
hayir bir puanini sana herkes bakacak oldugu icin cikardim ve birde ben
bu sayede sinirden deliye dönecegim, yani ondan 10 üzerinden 9 veriyorum
sana dedi. Neden sinirleneceksin ki diye sordum, diger adamalar sana
bakacak bende onlari dövmek zorunda kalacagim, yani hepsi senin yüzünden
diyip gülümsedi bana. Otomatikmen ona geri gülümsedim ve ben onu
süzmeye basladim, aklimda onun beni kiskandigi geciyordu, beni
kisaniyordu bu his gercekdende hosuma gitmisdi ve onu süzmeye devam
ettim ve bende ona cok yakiskli oldugunu söyledim, sana 10 üzeirnden 10
veriyorum dedim, vay canina tam not ha ama tabiki benim gibi yakiskli
kisiye tam not verilmesi lazim, yoksa haksizlik olur demi ama diyip
sakalasdi benimle, evet dedim sen tam puani hak ediyorsun giyidin
kiyafetler sana cok yakismis ama neden böyle giyindinki diye sordum,
akilmdan o an ya kizlar ona bakarsa ben neyapardim acaba onun gibi kavga
edermiydim diye düsünüyordum, onu kiskanirmiydim ve bilmeden ona halen
bakiyor ve onu basdan asaya süzüyordum, birden Minwoo elini omzuma koydu
ve beni düsüncerlimden ayirdi, sana bir soru sora bilirmiyim diye
basladi, sor dedim, yere bakti ve elini omzundan cekti ve kendi
parmaklari ile oynamya basladi, utanarak sey biliyorum salak bir soru
olacak ama, sor hadi dedim utanmana grerek yok diye gülümsedim, derin
nefes aldi ve sen beni kiskanirmisin Sevda, yani eger baska kizlara
bakarsam veyda baskalari bana bakarsa kiskanirmisin diye merak ediyorum
da diye sordu , gözlerindeki meraki görmemek mümkün degildi, benim
agzimdan cikacak cevabi dört gözle bekliyordu, bu cok hosuma gitmisdi,
onu kizdira bilecektim ama Minwoo gene aynisini yapmisdi, gene benim
düsüncerlimi okuya biliyordu sanki. Basimi eve dogru cevirdim, senin
baska kizlara bakacagini pek sanmiyorum dedim ve eger bakarsan bilene
bak birsey yapmam sen kendin bilirsin ve ikinci soruna gelince eger
baska kizlar sana bakarsa baksinlar ben kiskanmam dedim. Acaba
gercektende bu dogrumuyudu, Minwooyu kiskanmazmiydim buna emin degildim,
hayir onu deli gibi kiskanirdim o kizlari parcalamak isterdim ama ona
bunu belli etmek istemiyordum ve bu yüzden sirtimi ona dogru
cevirmisdim, gözlerimdeki yalani okuyamasin diye. Bu cevabi duyunca
Minwoo durakladi ve burnunu cekti, demek öyle beni kiskanmassin öyle mi
diye sordu tekrar dan, emin bir tavirla evet dedim seni kiskanmam, tam o
sirada Minwoo konusmaya basladi, ama ben seni kiskaniyorum diyip beni
yanina cekti. Kalbim gene hizli atmaya baslamisdi, sana kim yan gözle
bakarsa karsisinda beni bulur ona göre sen benim sin, sen benim
Alinyazimsin ve seni kimseyle paylasamam diyip dudaklarini bana dogru
yaklasdirdi, gözlerimi yummak isedim ama bu günkü olay aklima geldi ve
gözlerimi yummadim, onun oynuna bir kere kanmisdim ve busefer ona
kanmiyacaktim, onu hafifden arkaya dogru itekledim, yemezler dedim ve
cantami almak icin iceriye gectim, arkamdan onu sesini duya biliyordum
ama busfer seni gercekten öpmek istdim Sevdam yaaaaaa diyip
sizlaniyordu. yanagimdan güller actigini hissede biliyordum, evet artik
onun yaninda hep gülüyordum ve Minwoo bana gülüsüme geri getirmisdi onun
icin ona cok minnettardim. Onu gercektende Seviyordum buna emindim ve
her gecen saniye daha da emin oluyordum ve sevgim onun icin artiyordu.
Bu mutlugun hic bitmemesini istiyordum........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder