27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (3. Bölüm)

3. BÖLÜM

"ikiside birbirinin gözlerini dalmışken içeri bir anda
profesor girdi. ve ikiside oldukları yerde korkudan
zıpladı."TaeWoon_:Mika. Mika_:ehh! Sizmiydiniz profesör?TaeWoon_:sizi
korkuttum mu üzgünüm. Mika_:önemli değil. Niye gelmiştiniz bir sorun mu
var?TaeWoon_:az önce Siwon aradı ve telefonuna ulaşamadığını söyledi.
Mika_:Aishh onu tamamen unutmuşum. Şuan nerde?Taewoon_:evde beklediğini
söyledi. Mika_:Öyleyse daha sonra yine gelirim bay isimsiz şimdi gitmem
gerek. "Mika hastaneden hızlıca çıktı ve taksiye atlayıp eve geldi.
Telefonu arabada kalmış olmalıydı. Arabasını çekmesi için çekiciyi
profesör aramıştı. Kaza yaptıgı için hiç bir şey yapamayacak bir
haldeydi çünkü. Öyle ki Siwon'u bile aramayı unutmuştu. İçeri girdiği
zaman Siwon endişeli ve kızgın görünüyordu. Mika hemen üzgün olduğunu
söylemek istiyordu ancak Siwon onu kendine çekip sıkıca
sarıldı."Mika_:Siwon ben çok üzg-Siwon_:iyi misin? Bir yerine bir şey
olmadı değil mi?"Mika Siwon'un kızmasını bekliyordu ancak kızmamış ona
sımsıkı sarılmıştı. Buna şaşırmıştı. Mika'da ellerini Siwon'un belinden
geçirdi ve sımsıkı sarıldı."Mika_:ben iyiyim. Siwon_:beni çok
endişelendirdin. Mika_:Seni endişelendirdiğim için üzgünüm.
Siwon_:iyisin yha gerisi önemli değil. Ancak bir daha ki sefere beni
aramayı unutma lütfen. Mika_:pekala unutmam. Siwon_:aç
mısın?Mika_:eveett kurt gb acıkdım. "Mika Siwon'u elinden tutmuş mutfağa
çekiştiriyordu. Siwon Mika için sofrayı hazırlamıştı. Ancak saatler
önce."Siwon_:Seni beklerken biraz soğudular ama...Mika_:önemli değil
sevgilim. Hadi yiyelim. "Mika sofraya oturmuş büyük bir kaşık almaya
hazırlanırken Siwon tabağı önünden aldı."Siwon_:dur. Biraz ısıtalım bari
soğuk yeme. Mika_:yaa! Yemeğimi çabuk geri ver. "Siwon Mika'nın önünden
yemeğini alırken hayatının hatasını yapmış olmalıydı. Mika Siwon'un
hazırladığı yemeği soğukta olsa yemek istiyordu. Hemde hemen ancak Siwon
tabağını önünden almıştı."Siwon_:onu sana geri vermeyeceğim. Mika_:onu
hemen geri vermelisin. Sevgilimin benim için yaptıgı yemeğe dokunarak
hayatının hatasını yaptın. Siwon_:bu tabağı benden almak istiyorsan bir
öpücük vermelisin.Mika_:şantaj ha! Pekala sen istedin bayım. Bundan
sonra olacaklar benim suçum değil. Siwon_:ne olacak ki?"mutfağın
ortasında iki cocuk gb birbirlerini kovalıyorlardı. Siwon elindeki
tabakla masanın etrafını dolanıyor Mika ise onu yakalamaya çalışıyordu.
Oyunları bittiğinde oturup yemeklerini yediler sonunda Siwon'un dediği
olmuştu ısıtıp yemişlerdi. Yemekten sonra salonda birbirlerine sarılarak
tv izlediler. Mika izlerken uyuya kalmıştı. Siwon onu yatağına taşımak
zorunda kalmıştı. Ve oda yanına yattı. Mika'nın kafasını göğsüne koydu
ve öylece onu izleyerek uyuya kaldı. Yunho Mika gittikten sonra kendi
ile baş başa kalıp birseyler hatırlamaya çalıştı ancak hatırlamıyordu.
Mika'yı düşündü belki birseyler hatirliyabilirim diye. Ancak olmuyordu
işte. Daha sonra profesörün içeri gelip Siwon diye birinin onu aradığını
söylemesi üzerine Mika'nın uçarak gidişi aklına geldi."Yunho_:bu
Siwon'da kim acaba? Abisi, babası, sevgilisi ya da kocası? Aishh beni
ilgilendirmez Siwon'u düşüneceğime kim olduğumu hatırlasam daha iyi.
İsmimi bile bilmiyorum. Oda bana bay isimsiz diyor bu çok can sıkıcı.
Bir an önce burdan çıkmak istiyorum. "Yunho yastığa iyice gömüldü ve
gözlerini kapatıp tekrar birşeyleri hatırlamaya çalıştı. Ancak
olmuyordu. Hiç birsey hatırlamıyordu. En iyisinin uyumak olduğunu
düşündü. Ancak uyuyamıyordu da....

•••••

"Mika uyandığı
zaman Siwon gitmişti ama baş ucunda bir not vardı. -günaydın sevgilim.
Erkenden ajansa gitmem gerekti. Kahvaltı hazır yapmadan çıkma. Ayrıca
arabamı sana bıraktım ise geç kalma. Beni şoför aldı merak etme. Akşama
görüşürüz sevgilim. Saranghaeyo.- Mika notu okuyunca yüzünde bir gülümse
oluştu. Siwon'u çok seviyordu. Notu kumidine bırakırken bunu bir kez
daha anlamıştı. Siwon kıskanç, otoriter ve fazla korumacıydı. Ama
Mika'yı çok seviyordu. Mika bunu çok iyi biliyordu. Hemen yataktan
kalktı ve banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. Üstünü giyip mutfağa gitti.
Harika bir kahvaltı onu bekliyordu.

•••••

"Yunho bütün
gece uyuyamamıştı sabaha karşı uyumuştu. Uyandığı zaman baş ağrısı biraz
dinmişti ama kaburgaları, kolu ve ayağı hala ağrıyordu. Bir anda içeri
hemşire girdi. Bu dünkü hemşireydi. Elinde yemek tepsisi
vardı."Hemşire_:günaydın efendim. Bugün nasıl hissediyorsunuz? Size
kahvaltı getirdim. Yunho_:günaydın. Teşekkürederim daha iyiyim. En
azından başım ağrımıyor artık. Hemşire_:merak etmeyin gün geçtikçe daha
iyi hissedeceksiniz. Mika_:günaydın bay isimsiz. "Mika bu sabah ki
kahvaltıdan sonra kendini harika hissediyordu. Gülümseyerek bay isimsiz
dediği adamın odasına girdi. Ona neden böyle dediğini bilmiyordu ama
adını bilmiyordu ki ona ne diyecekti. Aklına ilk gelen bay isimsiz
olmuştu. Yunho kalkmıştı. Hemşirede yemeğini getirmişti."Yunho_:günaydın
bayan Mika. Çok neşeli görünüyorsun. Bense burda acı çekiyorum.
"hemşire tepsiyi bırakıp çıktı."Mika_:ah üzgünüm. Ben bu sabah güzel
başlamak istedim. Bir yerin mi ağrıyor gözlerin neden şişmiş ağrıdan
uyuyamadın mı?Yunho_:evet uyuyamadım ancak ağrıdan değil burası çok
rahatsız edici. Ve başım artık ağrımıyor ancak kolum, ayağım ve
kaburgalarım ağrıyor. Bunlar için bir ilaç veremezler mi?Mika_:yemeğini
ye sana ağrı kesici vereyim. Yunho_:doktorlara sormayacak mısın? Yha
ilaç almam doğru değilse?Mika_:bende bir doktorum ve merak etme ben bir
sakınca görmüyorum. Yunho_:doktor musun?Mika_:neden
şaşırdın?Yunho_:doktor olduğunu bilmiyordum. Mika_:ilk gün ki telaşımdan
anlayamadın tabi. Ancak her zaman o kadar telaş yapmam bir çok kaza
geçirmiş hastam oldu ancak ilk kez kendim bir kazaya karıştım.
Yunho_:anladım. Mika_:pekala hadi yemeğini ye bende hemşire ile ağrı
kesici yollayayım hem uyumanada yardımcı olur. Daha sonra yine gelirim.
Yunho_:Tamam. "Mika odadan çıkıp hemşireye Yunho yemeğini bitirince ağrı
kesici vermesini söyledi ve profesörün odasına gitti."TaeWoon_:gir.
Mika_:günaydın profesör. TaeWoon_:günaydın Mika. Bugün nasıl
hissediyorsun keske evde biraz dinlenseydin. Mika_:merak etmeyin
profesör ben iyiyim. Bay isimsizi görmeye geldim. TaeWoon_:biz ona
bakıyorduk zaten. Mika_:biliyorum ama yinede rahat edemedim işte. Biraz
ağrısı varmış yemekten sonra ağrı kesici vermelerini söyledim.
TaeWoon_:iyi yapmışsın. Mika_:şeyy... Birde burda hiç rahat değilmiş
bütün gece uyumamış onu için ne yapabiliriz profesör?"profesör Mika'nın
harika bir doktor olduğunu düşünüyordu. O hastalarının rahatı için her
şeyi yapabilecek bir doktordu. Kaç defa hastaları için kan vermiş,
uyuyamadıkları için onlarla sabahlamış, günlerce başlarında nöbet
tutmuştu. Hatta bir keresinde böbreğini vermeyi bile düşünmüştü de
başhekim ve profesör zor vazgeçirmişti. Yunho'da onun için diğerleri gb
bir hastaydı ancak tek fark onu Mika bu hale getirmişti ve profesör onun
için ne kadar ileri gideceğini düşünmek bile istemiyordu."TaeWoon_:Mika
hastaneden başka nerede kalabilir ki? Onu evine götüremezsin yha.
Mika_:evime götürmek?"Mika bu fikri beğenmişti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder