27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (5. Bölüm)

5. BÖLÜM

"kapı çalınca Mika elinde ki çantayı yere bırakıp bay
isimsiz kapı sesine uyanmadan ve ikinci kez çalmasına izin vermeden
kapıyı açtı. Siwon sevinçli bir sekilde bağırarak içeri giriyordu ki
Mika onu susturdu."Siwon_:Seni özledim sevg- Mika_:şşş biraz sessiz ol
sevgilim. Siwon_:neden? Sorun ne?Mika_:bir misafirimiz var ve içerde
uyuyor. Siwon_:kim yine SongMi mi geldi?Mika_:hayır bu kez-"Siwon salona
girmiş koltukta uzanan yakışıklı adamı görmüştü. Bir erkek olarak bu
sargıların icinde bile iyi göründüğünü düşünmüştü acaba Mika onu nasıl
görüyor diye düşündü ve bu düşünceyi kafasından uzaklaştırmak için
Mika'ya döndü."Siwon_:bu kim Mika?Mika_:bir hastam. Kaza yaptığımda bay
isimsize çarpmıştım. Siwon_:ona çarptığın için mi onu eve getirdin.!
Mika sen nişanlı bir bayansın ve baska bir erkekle aynı evde mi
kalacaksın?Mika_:biraz sessiz ol lütfen onu uyandıracaksın. Hadi dışarda
konuşalım. "Yunho zil çalınca uyanmıştı ancak kendini yorgun
hissediyordu. Adam içeri mutlu girmişti ancak onu görünce ne kadar
sinirli olduğunu tahmin ediyordu ki bu sesine yansımıştı. Bu adam
Mika'nın sevgilisi hatta nişanlısıydı. Mika onu uyandırmamak için
Siwon'u dışarı çıkarıyordu. Onlar çıkınca Yunho arkalarından bakmak için
koltukta doğruldu."

•••••

"Siwon çok kızmıştı ve
sürekli bağırıyordu."Siwon_:bu yaptığın doğru mu yani! Hastanede de
kalabilirdi! Mika_:onu bu hale ben getirdim ve onunla ilgilenmek
zorundayım. Burda kıskançlık yapılacak hiç birsey yok. Siwon_:ben
kıskançlık yapıyorum öyle mi? Sen hiç tanımadığın bir adamı ona
çarptığın için evine alıyorsun ki nişanlı oldugun halde. Bu normal bir
şey benim kıskanmış olmam mı anormal!Mika_:pekala haklısın. Onu eve
almam yanlıştı ama bir an önce iyileşmesini istiyorum anlamıyorsun onu
bu hale ben getirdim insanları iyileştiren ben onu yaraladım. Ve o hiç
birsey hatırlamıyor. Hastaneden nefret ediyor. Onun iyi olmasını
sağlamak icimi bir nebze rahatlatıyor. Vicdanımı rahatlatmaya
çalışıyorum. Siwon_:ona nasıl güvenebiliyorsun ki? Ya yalan söylüyorsa
ya herseyi hatırlıyorsa? Onu buraya getirirken bana haber vermedin bile!
Ben senin hayatında kimim? Her seferinde hastalarından sonra
geliyorum!Mika_:şu an sinirli oldugun için böyle söylüyorsun sana nasıl
deger verdigimi biliyorsun. Daha sonra bu konuşmadan pişman olmamak için
susuyorum. Siwon_:pekala sen sus. Ben gidiyorum.
Mika_:nereye?Siwon_:evime. "Mika birsey söylemeden Siwon arkasına
bakmadan sinirli bir sekilde arabasına atlayıp gitti."

•••••

"Yunho
koltuktan zorla kalkıp sofraya oturdu. Mika gelene kadar başlamasında
bir sorun olmazdı umarım çünkü çok acıkmıştı. Biraz birseyler
atıştırmıştı ki Mika geldi. Tek gelmişti ve yüzü gülüyordu. Yunho sorunu
hakettiklerini düşündü."Mika_:uyanmışsın?Yunho_:evet. Biraz actım ve
seni beklemeden başladım üzgünüm. Mika_:sorun değil sen ye ben ac
değilim zaten. "Mika ac olmadıgını söylediği zaman Yunho birşeylerin
yolunda olmadıgını anladı. Ancak birsey demedi. Mika koltuğa oturup
Tv'yi açtı. Ancak izlemiyor sadece kanalları değiştiriyordu. Yunho
sonunda dayanamadı ve konuştu."Yunho_:sol elimle yemek yiyemiyorum bana
yardımcı olur musun?Mika_:ehh! Aa üzgünüm unutmuşum. "Mika Yunho'ya
yemesinde yardımcı olurken hiç konuşmadı Yunho'da öyle. Mika yedirdi
Yunho yedi. Mika bir lokma daha uzatıyordu ki... Yunho kafasını geri
çekti. Artık doymuştu."Yunho_:teşekkürler doydum. Mika_:önemli değil.
Buraları toplayıp ilaçlarını getireceğim istersen koltuğa geç. Yardım
edeyim mi?Yunho_:gerek yo-"Yunho değneğini almak isterken yere
düşürmüştü. Mika hemen koltuğunun altına girdi ve yürümesine yardım
etti. Sofrayı toplarken hiç konuşmuyordu. Siwon'la arasını nasıl
düzelteceğini düşünüyordu. Yunho tv izlerken Mika'nın bu hali onu sinir
ediyordu. Nedenini oda bilmiyordu ama sinirleniyordu."Yunho_:üzgünüm
Mika. Mika_:ne için?Yunho_:nişanlınla kavga etmene sebep oldugum için.
Mika_:senin sucun değil ki. Seni buraya getirirken ona haber vermediğim
için kızgın. Ayrıca sen uyumuyormuydun?Yunho_:kapı sesine uyandım, buna
inanmamı beklemiyorsun heralde. Burda olmamdan memnun değil.
Mika_:boşver bunları sen. Senin bir sucun yok. Sana çarparak herseyi ben
yaptım. Yunho_:yine yalnız sen suçluymuşsun gb konuşuyorsun. Olanları
hatırlamıyorum o sırada ne yapıyordum bilmiyorum ama belkide yolda
dikiliyordum. Yani tek suçlu senmişsin gb konuşma. Mika_:pekala tamam bu
konuyu kapatalım. Al bakalım ilaçların. "Mika Yunho'ya ilaçlarını
içmesi için yardım etti. Bardağı sehpaya bırakarak konuştu."Mika_:film
izlemek ister misin ya da uyumak istersen. Yunho_:güzel bir film varsa
izleyebiliriz. Mika_:hemen bakalım. "mika bir cocuk gb film sepetini
kurcalıyor ve icinden filmleri tek tek Yunho'ya
gösteriyordu."Mika_:Haru'ya ne dersin?Yunho_:ismi güzel geliyor,
olabilir. "filmi dvd'ye takıp izlemeye başladılar... Yunho izlerken baş
ağrısı arttı. Eliyle başını ovmaya başladı... Bir seyler hatırlıyordu
sanki.?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder