26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (19. Bölüm)

19.bölüm

 Ona bunu nasıl yapabilmiştim.Aptalın tekiydim ben.Onu öylece bırakmıştım.Aşk sandığım aptalca bir oyuna alet olmuştum.Ona bunu yaptığım için kendimi asla affetmeyecektim .Hala ateşler içindeydi .Yanıma ,bir kap içinde soğuk su ve bez aldım .Hala kendinde değildi .Yatağına ,yanına oturdum .Gömleği ateşini düşmesin iengeleyebilirdi.Hafiçe doğrultmaya çalıştım .Gömleğini onu incitmemeye çalışarak yavaşça çıkarttım.Atleti terden sırılsıklam olmuştu.Onuda çıkardım.Bir şey giydirmemem en iyisiydi. Sonrasında tekrar yatağına yatırdım .Sayıklaması hala devam ediyordu.Başını yastığa güzelce koyduktan sonra ,.getirdiğim bezi de ıslayıp alnına koydum.Böylelikle ateşini biraz düşürebilecektim.Doktorun bıraktığı ilaçlar ,yatağının yanındaki küçük komidinin üzerindeydi. İlacını alıp,arkasından hafif kolumla destek vererek kaldırdım.İlacını verip suyunu içirdikten sonra,geri yatırdım.Ateş in etkisiyle hala kendine gelemiyordu.Annemin bana yaptıklarını yapmaya başladım.Önce alnındaki bezi sık sık değiştirdim .Sonra kollarını,boyun bölgesini,göğsünü sık sık ıslattığım bezle sildim .Bir saati geçgindir,aynı işlemi tekrarlıyordum.Her 20 dakika da bir ateşini ölçüyordum.Bir saatin sonunda nihayet yaptıklarım işe yaramaya başlamıştı.Ateşi düşmüştü birazcık.Yanından ayrılmıyordum.Gözümü bir an kapatmıyordum . Artık hizlerimi içimde tutamıyordum.Bu sefer isteyerek dışımdan konuşmaya karar verdim. Beni duymasını şu anda çok isterdim ...

Hiraku , burdayım ,yanındayım .Bugün için çok üzgünüm .O an olanları sana anlatamam .Ama benim için çok önemliydi.Ama şu andan itibaren anladım ki ,senden daha önemli kimse yok artık. Arkama bile bakmadan gittim.Sen kalbini bana açarken , ben hiç bir şey söyleyemedim. Duygularımı çok fazla gösterebilen biri dğeilim.Biliyorum. Bugün ,hastalandığıni öğrenince,üstelik bunun benim yüzümden olduğunu anlayınca , kendimden nefret ettim.Senin bu hale geleceğini düşünemedim.Sen her zama nvurdumduymazdın,umursamazdın.Hep böyleydi.Keşke hep böyle kalsaydı .Keşke karşına çıkmasaydım.Keşke bugün yaşattıklarımı hiç yaşamasaydın.Keşke bu denli aptal birine aşık olmasaydın .Seni düşündüğüm zaman ,senin için seni hayatına girmemeyi isterdim.Ama kendim için ,iyiki hayatıma dahil oldun.Senden öncesi ,kötü bir maziydi ,acılarla dolu.Seninle arındım ben .Seninle tekrar gülmeye başladım .Kalbim mühürlediği kapılarını seninle tekrar açtı.Ve tekrar birini düşünmeye başladı, her hücrem sadece beynim dğeil,yaptığı mher harekette sen vardın.Sen tarafından farkedilmek vardı .Ve bugünü başa almayı çok isterdim.Bana seni seviyoru mdediğin o ana geridönebilmeyi.Ve boynuna atlayıp .bende seni. bende seni demeyi . Saranghye Hiraku ...Seni seviyorum hiraku .....

Beni duymasını çok isterdim .Ama duymadığını biliyordum.Elimi alnına götürdüm , ateşi hala yüksekti. Bezi aldım ,tekrar değiştirdim .Diğer bezle de tekrardan göğsünü ,kolalrını ve sonra ellerini silerken, elimi sıkıca kavradı.Bir an uyandımı diye gözlerine baktım .Ama hala gözleri kapalıydı.Elimi çekmedim,Diğer elimle de ellerini kavrayıp , elini yüzüme götürdüm.Sonra elini öpüp ,tekrar yatağına bıraktım.Ama elimi bırakmıyordu .Sağ elim,ondayken ,sol elimle sabaha kadar alnındaki bezi dğeiştirmeyi ve vucudunu silmeyi denedim.Ateşi normal seviyeye gelene kadar bu işlemi devam ettirdim.Sabah olmak üzereydiki uyuya kalmıştım .....

HİRAKU
Seni seviyorum ,İlk defa söylüyordum.Belkide son olmuştu bu konuşmadan sonra.Herşey çok anlamsızdı.Sadece üzgün olduğun usöyledi.Neden üzgündü.Beni sevmediği için mi.Karşılığı mı yoktu bendE .Üzülmesi için ne vardı ki .Gitgide uzaklaştı ve kayboldu .Arkasında sadece baktım ... Sonra telefonumun çalmasıyla yağmurun yağdığın ıfarkettim.Arayan mike tı.Eve vardığımda, bahçede benibekliyordu.Doğruca yanıma koştu.O söyleyene kadar ağladığımın farkında dğeildim. Daha fazla ayakta durabilirmiydim bilmiyordum .Odama çıkarırken , hala birşeyler söylüyordu ama anlamıyordum.Aklımdaki tek düşünce bendis ti.Sonra yatağıma yatırmıştı ,yada başkası yatırdı. Hatırlamıyorum. Ne zaman uyuduğumu bile bilmiyorum.
Rüyamda ,bendisin sesini işittim .Her yer karanlıktı.Ama onu nsesi ışığım olmuştu . Yanımda olduğunu hissettim .Sesi titriyordu. Sonra konuşmaya başladı . Onu hiç görmemiş olmamdan bahsediyordu .Ona görmeseydim ,aşk ı hiç tadabilirmiydim .Bu kelimeleri ömrümün sonuna kadar hiç söyleyebilriimiydim.Bana söyletecek tek kişi oydu . Sonra , sonra bir anda huzur kapladı içimi.Benim için misöylüyordu bunları.Beni seviyor muydu oda.Hiç sevdiğin isöylemiyordu ama , bu anlama gelecek kelimeler sarfediyoru....Sonra o cümleyi duydum.Sarangheyo ....Sarangheyo(Seni seviyorum -korece)... Ben sarangheyo dememiştim.Korecem berabttı bir koreli olmama rağmen ,hiç söylenmemiş bir kelimeydi benim için ..Ardından da seni seviyoru mdedi.Işığıa varmak istedim .Elim iuzattım .Onu bulmalıydım .Sonra onu görmesemde elini kavradım .Sıcacıktı.Bu bana yeterdi... Bu kalbimide ısıtmaya yeterdi ....
Gözlerimi yavaş yavaş aralarken ,nefes almamda biraz güçlük hisettim.Elim birinin elindeydi .Kafamı hafifçe doğrultuğumda,göpsümde onun başını gördüm.Bir elime sıkıca sarılmıştı. Diğer eli ise kalbimde ,uyuyan bir melek vardı.Kalbimi ısıtan bu olmalıydı.Diğer elimi başına götürdüm .Ve tekrar uykuya daldım ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder