26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (26. Bölüm)

Park bey ,iki haftadr burdaydı ,Ama hep uzaktan bakıyordu oğluna .Yanıan giremememişti.Oğlunun tam oalrak iyileştiğini anladığında ise,sessizce geri koreye dönmüştü .Chen ,iyiye gidiyordu .Beyefendimiz ,balkondan düştüğünü söylüyordu . çok inandırıcı gelemsede bu söyledikleri ,uyandığından beri iyiydi .Buda beni mutlu ediyordu .

Abi ,ne dersin vardı da okadar içtin ,bak şu yüzündeki çiziklere ,güzelim yüzünü mahvetmişsin (Hiraku)
Ya nebiliyim ,öyle .Hiraku ,ölüyıordum oğlum nerdeyse , ölüyordum ya .O anı yaşadım hissettim ...Bir adı mdaha atsam sanki...(Chen)
Yani 3.kattan düş kafa göz yar,bir hafta yoğun bakımda kal ,yeni mi anladın öldüğünü (Hiraku)
Ahah ,abi güldürme beni ,ya yaraları macıyı ,farkındayız heralde , ölmek ,abi gittim geldim varya ... Ama sanki iyiki gidip geldim diyorum . (Chen)
Abi ,sen kafanı da vurdun değil mi, uyandığından beri sanki farklı chen karşımda, gören bu çocuğu intihar mı etti der pardon ,3.kattan balıkla daldı mı der (Hiraku)Etmedim abi intihar falan ,ciddiyim etmedim ... Bir haftalık uyku iyi geldi galiba bana ( Chen)
Çok belli oluyor ,bilseydim böyle düzeleceğini ,daha önceleri bir yerden atuverirdim ,kafanı mı vurdun ne yaptın artık , aklın yerine gelmiş, önceden getirtirdim ...(Hiraku)
Babam burdaydı değil mi(Chen)
Hımmm ,baban , aslını söylemek gerekirse evet (Hiraku)
Babamın benimle konuştuğu her an onu dinliyordum.Ama cevap veremiyordum .(Chen)
Babana kızdığını biliyorum ,ama baban o senin ,yan iyanına girmesine engel oalmazdım , (Hiraku)
İyik iengel olmadın ,soruyorsu nya ,neler oldu sana , ben uyumuyordum .Ço kfarklı bir boyuta geçtim sanki . (cHEN)
Anladım zaten bir şeyler olduğuna ,lan numara mı yaptın ,uyanamıyom diye ne yaptın ( Hiraku)
Yok abi ya, konuşamıyo insan işte,ama duyuyo ,hayal gördüğünü sanoyor ama gerçek oluyor aslında .(Chen)
Hiraku ,neyttin sen ,erdin falan mı ,budalar mı çarptı yoksa seni ,zaten tapmıyorsun ,sonunda çarpacakları belliydi ( Hiraku)
Ne budası abi ya bırak budayı ,onlar kendilerin içarpsın, farklı bişeydi diyorum ,babamı dinledim,hemde sonuan kadar ,hemde her kelimesini ,dahası annemi gördüm ,onunla konuştum . (Chen)
Rüya diyosun yani ,baban tamam da ,da yani annen ,öldü üzgünüm dillendirmek istemezdim ama (Hiraku)
Offf hiraku anlamıyorsun , bende yaşamasam anlamayacaktı maslında ... (Chen)
Ya abi şun udoğru düzgün anlat,yoksa seni anlamak için gidip atlayacam ,boyut dğeiştiricem,artık uyanırsam anlarım heralde (Hiraku)
Bak şimdi ,babamı duydum ama gözümü açamadım nede cevap verebildim ,ve annemle karşılıklı herşeyi konuştur .Bir haftadır sürekli konuşuyorum ... (Chen)
Hı ,bende dedemle konuşuyorum ,sürekli ,öyle gleiyo gidiyo hatrım ısoruyo ,iyiymiş oralarda ferahmış falann (Hiraku)
Dalga geçme abi ya dinle ,neden garip uyandın diyosun açıklıyorum ya işte...
Annemi küçükken kaybettim ben .5 yaşındaydım .Öldürüldü .O günden beri bir kere bile rüyamda görmedim annemi .Babam hep anlatırdı .Anıları böyle canlı tutmaya çalıştım .Ama uyanana kadar hep annemleydim .Oğlum, daha çok gençsin ,seni erken bıraktım ,öyle gerekti .Ama sana hep güvendim . Sen çok güçlüsün .Hiç bir şey için ,babana kızma ,çünkü hiç birşey göründüğü gibi dğeil , dedi ...
Hımm ,abi bayağı sohbete koyulmuşunzu çayy kahve ,nası lbir yerdi beyazlarlamıydı nsende (Hiraku)
Dalga geçeceksen ,anlatmıyom ,yaşadım diyom bunalrı yaa dinlesenee ( Chen)
İyi tamam abi dinliyoru m( Hiraku)
Annem ,her adımımı izliyormuş,resmen her adımımı ibliyordu abi .Bir yıldır yaşadığı mher şeyin ,aslında ,kendime yaptığım bir eziyet olduğun usöyledi . Ve bundan sonra ,verecğim karalarda ,herkesi düşünmemi istedi .Bir anlık karar vermememi istedi .
Ve babam ,bir çok şeyi anlattı .Yani hem ağlıyordu ,hemde mecbur kaldığını, beni asla kaybetmek istemediğin isöylüyordu .Galiba ben ,bir şeyleri tam anlamadım , yada anlamak istemedim.Yada kendimin hep acı çekmesini istedim.Yani ben zaten annemi kaybettim ,bundan sonra hep acı çekmeliyim diye düşündüm.Etrafımdakileri de belki buna mahkum ettim .Ama bu mahkumiyeti bitirmeye karar verdim.Annem beni izliyor .Her an izliyor.Şu anda da izliyor .Babam ,beni korumak için her şeyi yapar,buna eminim .Bunca zaman aslında, kendimi hep kaybetmek istedim,kaybolmak ,herşeyi unutmak ,her şeyi bırakmak ,ama bundan sonra kaybolmayacenağım .Ve ilk işimde ,bir yıl önce yarım bıraktığım bir hesabı geri kapatmak olacak .Ama o mutluysa,gerçekten bensiz mutluysa,buda kaderdi diyeceğim.Olması gerekiyordu .Ve benim hatamdı .Eğer başkasın ıseviyorsa,onu buna yiten ben olmuştum.Her ne olursa olsun bendim sebebi . Bu yüzden ,bundan sonra mutlu olmaya karar verdim.Bilmiyorum nasıl ,onu bulduğumda ve onunla tekrar olabildiğimde mutlu oalcağıam eminim ,ama o başkasına aitse artık ,bunu zorlayıptekrar başka hatalarda yapmayacağıma eminim ...(Chen)
Öyle işte abi ...(Chen)
Hiraku.... yuhh artık uyudunmuu....(Chen)
Hııı ,ne oluyor ,yok abi , devam et sen ,öyl bir an şey oldu ,ne diyodun , kaybolmayacaktın .Ve onu bulacaktın (Hiraku)
Boşver abi , sadece ben iyiyim, bunu bilmeni istedim.Artık akıllandım ,Galiba başım ıbir yerlere çarptım (Chen)
O kesin zate nde ,bir uyu uyan bu duruma gel, ilginç yani ,ama mutlu oldu madına ,ve baban konusunda ,baban çok seviyor seni ,senin mutsuz olmanı en son isteyeck kişi odur emin ol .(Hiraku)
Neyse abii ,artı kgeleceğe bakacağım ...Sen nasılsın, anlat bakalım ,juliet miydi neydi babanla mı evlendi demiştin kadın (Chen)
Hıı ,şeytan o ne kadını ,eve kuruldu ,amacı servetede kurulmak ,ama ben ona papu bırakır ıyım ,onlar uğraşacak zamanım olmadı ama ,daha güzel şeyleroluyor hayatımda (Hiraku)
Hımm, ne oluyor bakalımm , bir kıza aiık oldum dersen hiç şaşırmam (Chen)
Evet nerden bildin( Hiraku)
Her geldiğinde birien aşık oluyorsunda,en son uliete aşık oldun,onuda babn kaptı (Chen) Yok abi bu öyle dğeil ,kızı seviyorum ,onu sevdiğimi söyledim (Hiraku)
Hadi cnm ,kızlar ,hoşlanmanın dışında,seviyorsun ,bak bu lafı hiç kullanmamıştı ndikaktim içekti( Chen)Çeker tabi ilk defa söylüyoru mdiyorum ,o derece yani anla ...(Hiraku)
Chenle tam konuşurken bendis aramıştı ....
Haa o arıyorr ,, ben biraz çıkıyoru mabi , konuşamadık bugün ,iki haftaadır zaten senin şeyinle burdayım ,bugünkü dediklerin zaten ben niye burdayı mderdirtti adam benden iyi çıktı yaa (Hiraku)
Hadi hadi çene yapma ,kızı bekletme telefonda, git konuş (Chen)

Telefonla konuşmak için odadan çıkmıştım ....
Bitanemm (Hiraku)
Ohhh ,açmıcaksın sandım , (Bendis) Sen arasın da ben açmaz mıyı (Hiraku)
Ya ne biliyim ,arkadaşım kötüdür falan diye düşünüyordu mama sesin hiç te fena gelmiyor (Bendis)
Hayatım , inan şu an şoktayım ,bu çocu kdepresyondaydı , çok fenaydı .Bir yıldır bir gairpti zaten ,ama uyudu uyandı , ve sanki bir yıldır hiç bir şey yaşamamış,yani yaşamışta ,şu anda ço kfakrlı nası lanlatsam , annesi gelmiş rüyasına şunalrı demiş falan (Hiraku)
Hımm , bunlar oluyoo ,yani anormal bir şey değil . Ben de ailemin ölümünden sonra ,bir kaç kere annemle babamı beraber görmüştüm .Çok net bir şeyler söylemese de , bir kere şöyle bir şey söylemişti annem...
Unutma kızım ,bir ne kadar bir şeylerin olmasını istesekte, diretsekte , kaderini değiştiremezsin.Bir şeylerin olması gerekir ki ,kaderini yaşayabilesin.Ve unutma ,gerçek kaderini bulduğunda, iyi ki bunları yaşamışım diyeceksin ... (Bendis)
Hımmm , vayy çok manalı bir lafmış ,acaba kaderin ben miyim ne dersin(Hiraku)
Onun kaderi ben olmalıydım.Bunu sonuna kadar zorlayacaktım.
Hımmm ,hemende kendimize pay çıkarrı mışızz (Bendis)
Eeee ,başkasına çıkaracak halim yok yani ....Bendis.....(Hiraku)Hıııııı....(Bendis)
Seni çok özledim benn , şu anda yanıdma olmanı ,sana sarılmayı çok isterdim ...(Hiraku)
Ona bunları söylerken ,telefonda sadece nefes alışını duyuyordum ...
Eeeeee( Hiraku)
Ne eeeee si (Bendis)
Bekliyorum burda ,(Hiraku)
Hııııı ,Saranghye ve bende seni çok özledim ,madem arkadaşın iyi ,artık neden gelmiyorsun(Bendis)
Geliceğim canım ,bir kaç güne kadar geliyoruz (Hiraku)
Geliyoruz derkenn (Bendis)
Arkadşaı mbir müddet bizde kalacakk (Hiraku)
Hımmm ,burdaykende sürekli yanında olmayacaksı ndğeil mii .Ona sıhye baksın (Bendis)
Hııı , o bakar bakk ,zaten Cheni görünce , aklı başından gidecek (Hiraku)
Chenn ? (bENDİS)
Hıı ,arkadşaım ,ismi Chen ,daha önce demedim mi,neyse önemli dğei lzaten ,sehye napıyor anlat bakalım (Hiraku)
O gece sen gittikten sonra, bu içti içti ,bir kaç erkeği peşine taktı falan ,jang kız benimle demekten iflah oldu ama sninkinin hiç akıllanmaya niyeti yok ...(bENDİS)
Hımmm (Hiraku)
Ne hımmı yaaa ,yaa hirakuu ,böyle hiç olmuyor,tartışamıyorum seinle hararetlice,konuşamıyoru m,çok bekletme beni bak daha afazla ,zaten koreden amcam çağırıp duruyor ,okulu nbitti sen hala nerelerdesin falan diye gidibilirim her an ,(Bendis)
Nee, ya tailde oraya gitmek zorndamıısn ben ne yapıcam(Hiraku9
Napıyım cnm ya ,zaten üniye tekrar oraya dönmemi istiyo hem işi öğrenmemi hemde üniye devam etmemii ,şirketi doğumgünümden sonra bana devretmeye niyetlii(Bendis)
offf yaa bende koreye geliyoru mozamannn (Hiraku)
Gell bana uyarr (Bendis)
Ama baksana ,babamda şimdiden buradaki işleri devretme derdinde ,ik iyıllık finansman eğitimimden sonra,işlerin başına geçeceğim tamamen (Hiraku)
Offf ,benim de öyle cnm ya, neyse, biz bir yolunu buluruz ,hem belki gelecekte (Bendis)
Gelecekte ne (Hiraku)
Geleceğin ,ne getireceğini bilemeyiz dğeil mi (Bendis)
Gelecek ,onunal beraber bir geleceğimin olması .Başka ne isteyebilirdim k iaslında. Zamanı geldiğinde, geleceğimiizn temellerin iatmak iin harekete geçecektim ... Konuşmanın sonunda ,tekrar ve tekrar birbirimizi sevdiğimizi söylüyorduk .Zor kapatabilmiştim .Odaya döndüğümde chen,yüzümdeki gülümsememin farkındaydı .
Sen ,onu hiç bırakma olur mu, bari sen yapma ,baksana ne kadar mutlusun (Chen)
Bırakmak mı ,aklımdan bile geçirmiyorum ... Onu bırakamam ,asla (Hiraku)

Onu ne olursa olsun bırakmaya hiç niyetim yoktu . Burada olduğum süre zarfında, öylesine özlemiştim ki onu , bu kadarcık bir ayrılığa bile dayanamazken , ondan sonsuza kadar ayrılma fikrini aklımın ucundan bile geçirmek istemiyordum .... Chen , hem psikolojilk olarak çok iyiydi , hem de fiziksel olarak ,yolculuk için müsaitti artık .Bir süre gözümün önünde olmasını istiyordum.Ve de bendis le nu tanıştırmak .Tamamen ,atlattığına inanana kadar bizimle kalacaktı .Uçağımız torontoya varmıştı bile .Eve vardığımızda,sehye Cheni başltan aşağı incelemişti,her erkeğe yaptığı gibi .Ve direk ,sohbete başlamıştı .Hiç bir erkeğe kadar yabancılık çekmezdi huyu kurusun . O hayran hayran chenle sohbet ederken,benimse aklım fikrim , bendisteydi.Onu çok özlemiştim .Bir an önce onu görmeliydim . Eşyalarımı bırakıp ,direk kapıyı açtım ki ,o bahçe kapısından girmiş bana doğru geliyordu zaten...

BENDİS
Onu çok özlemiştim.Her gün telfonlar konuşmamız ,özlemimi bir an olsun dindirmiyordu.Arkadaşım chen dediği zaman ,bir an içi nsadece aklıma gelmişti chen.Onun dışında,artık aklımda sadece hiraku vardı.Galiba atlatmıştım .Açılan yaralarım, kabuk bağlamış,Hirakuyla ,iyileşiyordu .Ve emindim ki eskisinden daha iyi olacaktı .Sürekli istemsiz geleceğimzi dillendiriyordum . Neler hissettiğimi artık onunda yeterince anladığını düşünüyorum .Ve bugün ,sabahtan beri,pencerenin önünden bir an bile ayrılmadan onu bekliyordum,Ve sonunda arabaları gelmişti. Koşar adımlarla merdivenlerden inmiştim .O nu çünkü çok özlemiştim .Bir an önce görmeli, ona sarılmalıydım .Koşarak gittiğim çiftliğin kapısına gelicne, duruldum, yürüyerek devam ettim .Bahçe kapısını açtığımda, hirakunun da kapıdan çıkıp , bana doğru görmekte olduğunu gördüm. Artık dayanamayıp ,koşarak boynuna atlamıştım .... Onaaa çok sıkı sarılmıştım....
Çok özledimmmmm ( Hiraku-Bendis)
Bir daha bu kadar ayrı kalmayalımmm (Hiraku-Bendis)
Hirakuuuu(Bendis ) Bendissss (Hirakuu)
Tamma , böyle giderse ,ikimzide aynı şeyleri tekrarlayacağız (Bendis)
Seni çok özledim (Hiraku) Ben idinle demedim miii(Bendis)
O sırada tekrar sarılmıştı bana. Bırakta ,özlemim igideriyim .(Hiraku) Bir süre sarılı kalmıştı bana ....
Sonrasında ,ellerini tuttum ,
Artı ksırası geldi sanırsam , telefonun yanında dğeildir umarım (Bendis)
Merak etme ,almadımm ....Hazırlıklıyım yaniii(Hiraku)
Hiraku , gözlerini kapatmış ,onu öpmemi bekliyordum,Ona doğru yanaştımm ...Sonra gözlerini açtığında ,gözlerimiz iç içeydi sanki .Artık onu öpmeye hazırdım ...
Tam öpmek üzereydim ki ,açılan kapı , Bu ,buu , bu Chendi... Ben duraksayınca , birden hiraku ,beni kendine doğru çekti ve beni öpmeye başlamştı..... ,




(Bu zamana kadar okuyup,beğendiğinzi ve yorumladığınzı için ço kteşekkürler )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder