27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (10. Bölüm)

10. BÖLÜM

"Profesöre doğru döndü ve gülümsedi. Birlikte Mika'nın
odasına girdiler."TaeWoon_:sonunda geldin Mika. Mika_:bir sorun mu var
profesör?TaeWoon_:gelmesini beklediğimiz yeni doktor hala yok. Başhekim
sürekli beni sıkıştırıyor. Mika_:hala gemedi mi? Ama neredeyse 1 hafta
önce gelmesi gerekirdi. TaeWoon_:kimin geleceginide bilmiyoruz ki. Bir
adı bile yok. Mika_:önceki hastanesinide mi bilmiyoruz?TaeWoon_:onu
biliyoruz iste ancak çok yoğun 1 hafta geçirdik oraya gidecek zamanım
olmadı. Ve önümüzde ki hafta ancak gidebilirim. Mika_:Ahh çok üzgünüm
profesör sizin için gitmek isterdim ama benimde hafta sonuna kadar pek
zamanım yok. TaeWoon_:anladım. Öyleyse yapacak bir şey kalmadı. Haftaya
gideceğiz. Benimle gelirsin değil mi?Mika_:elbette gelirim profesör.
TaeWoon_:anlaştık. Daha sonra görüşürüz Mika. "profesör giderken Mika
önlüğünü giyip kendine bir kahve söyleyecekken cebi çaldı. Yunho
arıyordu. İyi de ne olmuştu şimdi.? Hemen açtı."Mika_:yobuseyo.
Yunho_:Mika daha yeni evden çıktığını biliyorum ancak akşam gelirken
bana traş bıçağı alır mısın? Tam traş olacaktım ki traş bıçağı bitmiş.
Mika_:ehh! Beni bunun için mi arıyorsun yani. Pekala aksam gelirken
alırım. Başka bir şey var mı?Yunho_:hmm aslında traş köpüğü de alırsan
fena olmaz. Gomawayo Dc. Mika. Mika_:Aishh... pekala onuda alırım. Şimdi
kapatmam gerek. Yunho_:iyi çalışmalar. "Yunho telefonu kapatınca Mika
kendini hiç anlayamadığı şekilde huzurlu hissetti. Yunho'nun bu kadar
rahat olması Siwon'u sinir ediyordu ama Mika bundan hoşlanıyordu.
Yüzünde tebessümle odasından çıkıp halmoninin odasına doğru yürüdü."

•••••

"Yunho
onu neden aradığını bilmiyordu. Bugün için kullanabileceği bir traş
bıçağı vardı aslında ama yinede aramıştı. Neden? Onun sesini mi duymak
istemişti? Bunu kendine itiraf etmesi çok zordu. Mika'dan
hoşlanıyormuydu? Bunu kabul edemezdi. Çünkü Mika nişanlıydı ancak yüzük
takmıyordu ki ama yinede Siwon'u nişanlısı olarak tanıtıyordu. Yunho
burda kaldığı bir hafta boyunca Mika'nın da kendisinden hoşlandığını
düşünüyordu ama her seferinde hayal kırıklığına uğruyordu. Geçen aksam
içip sarhoş olduklarında Mika'ya bilerek çok fazla yaklaşmış hatta
öpecekmiş gb yaptığında Mika hemen yerinden kalkıp kaçmıştı. Yunho onu
anlayamıyordu?? Traş olurken bunları düşünmüştü. Banyodan çıkıp balkona
geldi. Havayı içine çekti ve gözlerini yumdu. Yine gözünün önüne Mika
geldi onun tatlı gülüşü. Her seferinde onu düşünüyordu. 1 haftadır
sabahlara kadar uyuyamıyordu ama Mika'yı düşünüp gözlerini kapattığı
zaman uyuya kalıyordu. Neden onu sürekli düşünüyordu ki? Geçmişini
hatırlamıyordu bile. Belkide sevgilisi, nişanlısı vardı ya da evliydi ve
çocukları vardı. Nişanlı olan başka bir kadını düşünmek doğru muydu?
Degildi. Ama engel olamıyordu. Kendini sorgulaması bittiği zaman bir kez
daha derin bir nefes aldı ve içeri girdi.

•••••

Mika_:ama
Halmoni kendini bu kadar yoramazsın. Hadi içeri girelim artık. Baska
zaman yine çıkarız. Halmoni_:içeri girmek istemiyorum. Sen her zaman
gelmiyorsun ki. Hem şu cocuktan bahsetmeye devam et. Mika_:Hergün
elbette ki gelemem biliyorsun ki baska hastalarımda var onlarlada
ilgilenmem gerek. Ne konuşmuştuk bencil olmak yoktu hani. Onu bir daha
ki sefere anlatmaya devam ederim. Halmoni_:tamam tamam anladım. Hadi
içeri girelim. Mika_:benim tatlı halmonim asma bakim suratını hadi gül
biraz... Hadi ama... İste böyle. "Mika Halmoniyi odasına bıraktıktan
sonra diğer hastaları ile ilgilendi. Halmoni ile uzun uzun Yunho'dan
konuşmuşlardı. Mika Yunho'dan bahsederken yüzündeki gülümsemenin
farkında değildi ancak halmoni bunu fark etmişti. Mika bütün gün
hastaları ile ilgilendi onlarla ilgilenmek onu mutlu ediyordu sürekli
gülümsüyordu. Aksam iş çıkışında arabasına binmiş eve gidiyordu ki
aklına Yunho'nun istedikleri geldi. Hemen markete girdi. Yunho'nun
söylediklerini aldı ve markette dolaşmaya devam etti. Birden cebi çaldı
kimin aradığına bakmadan acmıştı yine Yunho'nun aradığını
düşünüyordu."Mika_:yine ne var Yunho-shiSiwon_:benim sevgilim Siwon.
Yunho-shi değil. Mika_:üzgünüm. Ben yine o arıyor sandım. Arayıp sürekli
bir seyler istiyor. Siwon_Surprised senin hastan bir an önce iyileşmesi için
onunla ilgenmelisin. Nerdesin şimdi?Mika_:markette. Neden?Siwon_:henüz
eve gitmediysen bu aksam beraber yiyelim biliyorsun yarın turneye
gidicem. Mika_:bu harika bir fikir o zaman bizde görüşürüz. Siwon_:Mika.
Baş başa yemekten bahsediyorum Yunho-shi olmadan. Mika_:ama aksama
gelecegime dair söz verdim şimdi arayıp ne derim. Siwon_:nişanlın ben mi
yoksa o mu? Bu aralar bunun cevabını veremiyorum!Mika_:Siwon.
Yobuseyo.... Siwon. Aishh!"Mika konuşuyordu ancak Siwon çoktan
kapatmıştı. Sinirle kasaya yürüdü ve ödemeyi yapıp arabaya bindi.
Siwon'u geri arayıp aramamayı düşünüyordu. Ancak arayamadı. Nedenini
bilmiyordu ama hiç özlememiş hatta görmek için çaba harcamamıştı bile ki
Siwon her aksam yemeğe geliyordu. Mika ondan soğuduğunu hissediyordu...
Bunu nedeni Yunho muydu? Peki yha Yunho'ya karsı ne hissediyordu? Geçen
aksam Yunho tam onu öpecekken kaçmıştı. Ama ikiside sarhoştu. Ya da
Yunho Mika'nın sarhoş olduğunu sanıyordu. Neden onun yakınında kendini
tuhaf hissediyordu. Halmoninin söyledikleri doğru olabilirmiydi.? Mika
gerçekten Yunho'ya... Bunları sesli söylemek bir yana düşünmek bile ona
zor geliyordu. Yunho'nun geçmişini bilmiyordu bile! Kimdi bu Yunho?
Nerden girmişti birden hayatına? Siwon ile evlenecekken neden aklını
karıştırıyordu? Aslında Yunho'nun bir suçu yoktu. Yunho'nun onu
sevmediğini sadece bir doktor olarak gördüğünü biliyordu. Kendi kafasını
karıştıran Mika'nın kendisiydi...

•••

"Mika içeri
girdiği zaman hemşire gitmiş Yunho tv izliyordu."Yunho_:nerde
kaldın?Mika_:sana traş malzemelerini aldım. Neden merak mı
ettin?Yunho_:evet traş malzemelerim nerde kaldı diye meraklandım. Bu
aksam nişanlın yok mu?Mika_:yok. Ayrıca artık bir yanlış anlamayı
düzeltmem gerek Siwon nişanlım değil. Yunho_:neyin o zaman?Mika_:bunun
seni ilgilendirdiğini sanmıyorum. Aç mısın?Yunho_:haklısın. Banane. Aç
değilim ben yedim. Mika_:pekala. Ben yatmaya gidiyorum. Yunho_:aç değil
misin?Mika_:ben sadece senin için sormuştum. "Yunho Mika biraz daha
yanında kalsın diye çabalıyordu ancak hiç faydası yoktu. Sonunda
dayanamadı ve ağzına gelenleri söyledi."Yunho_:bütün gün lanet olası bir
hemşire ile aynı evde kalıyorum hiç kimseyle görüşüp dışarı bile
çıkamıyorum çünkü hiç birsey hatırlamıyor ve düzgün yürüyemiyorum ki
zaten ayağımın üstüne basmam yasak. Ama benim sevimli doktorum ki beni
bu hale sokan insan bir saniye yüzüme bakmaya bile katlamalıyor. Sürekli
benden kaçıyor. Benimle konuşmak bile zor geliyor. "Mika bu sözler
karşısında ne diyeceğini bilemiyordu. Yunho onu tamamen yanlış
anlamıştı."Mika_:Yunho-shi. Yunho_:sanırım burda fazla kalıp sana çok
fazla sorun çıkarıyorum. Üzgünüm Mika. Artık gidiyorum. "Yunho oturduğu
koltuktan kalmış kapıya doğru gidiyordu. Mika ne yapacagını şaşırmıştı.
Bu saatte nasıl gidecekti nereye gidecekti?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder