26 Mayıs 2011 Perşembe

Unutmak (36. Bölüm)

Bölüm 36 ~ Elveda Kerem ~ Minwoo: Ellerimi
masanin üzerine vurarak BITTI BASARDIK diye bagirdim. Bütün odadaki Is
arkadaslarim bana saskin saskin bakiyorlardi, beni böyle görünce. Zati
benimle su gecen 5 gün boyunca dalga geciyorlardi artik, cünkü deli gibi
bir o yana bir bu yana kosusduruyordum, nedeni cok basitti, biran önce
burdaki islerimi bitirip sevdigim kadinin yani Sevdamin yanina gide
bilmem icin. Herkes Sevdayi taniyordu artik, cüzlanimdaki resmi cünkü
elimden hic ayirmiyordum. Cüzdanimi cikardim ve resmimize gene bakmaya
basladim, o resimi hic yanimdan ayirmiyorum, son 5 gün öncesine daldim
tekrardan, cok güzel vakit gecirmisdik Lunaparktinda. Bende kalan Resmi
Cüzdanimin icine koymusdum, böylelikle onu hep yanimda hissede
biliyordum. Onu özleyince ve yanlizlik dayanlimaz olunca o resme bakip
gücümü toplaya biliyorum. Bu resim bana güc veriyordu onu beni
beklemesini bilmek bana güc veriyordu. Onun benim oldugunu bilmek de
mutluluk veriyordu ve rüyamin gercek olcagina inaniyordum artik. Benim
mi, acaba gercekten Sevda benim miydi diye düsünmeden edemedim. Halen
Resime bakiyordum , bana nasil bakmisdi bu resimde, allahim bana hep
böyle bakmasini istiyorum. Bu resim sayesinde herkes Sevdayi tanimisdi,
hayatimin kadini demisdim onlari, onu öyle tanisdirmisdim, bu bir
gercekti. Benim Dönüm Nokdam da denile bilirdi aslinda, benim Kaderim
benim alinyazimdi Sevda. Resime son kez baktim ve cüzlanimi pantolunumun
cebine koydum. Elimde degildi yüzüm gene gülümsiyordu, gene mutlu
olmusdum, ona bugün kavusa bilecektim, düsündügümden daha erken ona
kavusacaktim, yani böylelikle ona süpriz yapabilecektim buda beni mutlu
ediyordu. Haftasonuda calisacagimi saniyordu ona gecen aksam bu üzücü
haberi vermisdim, ama neyapip edip son imzayida aldim ve simdi isim
bitmisdi, burdan ayrila bilir ve Sevdamin yanina gide bilirdim. Elimdeki
dosyayi Müdürün odasina götürdüm, müdür bana saskin saskin bakiyor,
nasil olduda bugün bitire bildiniz bunu diye bana soruyordu, son imza
lazimdi Müdür bey, Kamil beyden imzayi zorla aldim diye gülümsedim, bu
imzayi alabilmek icin ne kadar ugrasdim ama basardim diye düsündüm,
sonra konusmya devam ettim, onun yanina gittim ve imzalayincaga kadar
yanininizdan ayrilmam diye tehdit ettim dedim, müdür gülümseyerek, Sevda
hanimi göre bilmek icin mi bu azim diye sordu, evet dedim onu daha cok
yanliz birakamam bana ihtiyaci var ve benim ona da ihtiyacim var, isimi
bitirdim ve gidiyorum ozaman dedim. Bana elini uzatti, sizinle calismak
bir onurdu benim icin, gercekten kusura bakmayin basinizi arittik bir
daha böyle birsey olmiyacak dedi ve bende ona elimi uzatip tokalasdik.
Aslinda Müdürün yardimi cok olmsudu. Proje sahbi aksi birisiyidi, Müdür
Bey onu biraz olsun yumusatmisdi ve islerin daha da hizli olmasini
saglamsidi. Odadan sevincli bir sekilde ayrildim ve Kim Hyung Ka ya
seslindim, benimle Busana gelmisdi, hemen hazirlan bugün gidiyouz Seoule
burda isimiz bitti dedim, hemen topanlanmaya basladi, bir yandan
toplaniyor bir yandanda bana söyleniyordu, Noonam gene Hyung Ka yi
aramis ona kizmisdi, neden onu ziyaret etmiyorum diye ama ben hic orali
olmadim ona Seoule varinca özür dilecektim nasil olsa bana fazla küs
kalamazdi Noonam cünkü onun tek kardesiydim. Herkesle vedalasip yola
koyulduk. Arabayi ben kulaniyordum, sanirsam biraz hizli sürüyordum
arabayi, Hyung Ka kapiyi sikica tutup korkak ve titrek bir sesle bana
dogru bakip konusmaya basladi, Hyung istersen yavas kulan ben öbür
dünyaya boylamak istemiyorum daha, gencim ve evlenmek istiyorum lütfen
yavasla beni korkutuyorsun, aklimda sadece Sevdaya biran önce ona
kavusmak vardi o yüzden arabayi hizli kulaniyordum ve yola cok dikkatli
bir sekilde bakiyordum. Hyung Ka nin dediklerini bile duymuyordum,
birden daha seli konusmaya basladi, Hyung yavsla diyorum diye beni
birkez daha inkaz etti, lütfen yavasla yoksa bu gidisle ölecez. Ölmek?
hayir bunu ona yapmam dedim, hyung bana garip bakmaya basladi ve sonunda
tamam dedim ayagimi gazdan istemeyrek de olsa cektim ve böylikle araba
biraz olsun yavaslamis ve hyung Ka da rahatlamisdi.
Saat
5 olmusdu ve Seole sonunda varmisdik ama Sevdanin evine gitmeden önce
kendi Mimarlik Büroma gitmem lazimdi, dosyalari oraya birakmam ve
patronuma rapor vermem lazimdi. Hemen islerimi halletim ve cicekciye
ugradim ona süpriz yapacaktim cünkü. Ona 5 Gül aldim, her Gül ayri
gecridigimiz günü simgelimesini istedim. Bugün benim icin büyük bir
gündü, bugün ona rüyami anlatmak istiyordum, benim dönüm nokdam olan
rüyami. Evin önüne gittim ve beklemeye basladim. Ona herseyi anlatacakim
onu deli gibi sevdigimi, onsuz yasayamiyacagimi yani herseyi bugün ona
anlatmak istiyordum. Yüzügünü cikarmasini beklemek istemiyordum artik,
belki bu bir hata olacakti, belki biraz aceleci davranacktim ama bunu
denemk istiyordum onda herseyi anlatmak istiyordum, buna karar vermisdim
artik. Su gecen 5 gün onsuz dayanilmaz olmusdu ve böyle bir ayrilik bir
daha yasamak istemiyordum. Onu benim yanimda istiyor ve onu mutlu etmek
istiyordum. Aldigim 5 Güle onun kapsinda beklemeye basladim. Acaba beni
görünce bne yapacakti, sasiracakmiydi yoksa tepkisi nasil olcakti cok
merak ediyordum. Birden telefonum caldi, arayan Sevdaydi, erkanimda
"Alin yazim" diye yaziyordu ama telefonu acamazdim cünkü benim nerde
oldumu soracakti ve ben ona yalan söyliyemezdim, ekrana halen bakiyordum
ve telefonum devam caliyordu, en iyisi telefonu kapatmak olacakti ve
hemen kapattim. Bir heycan kaplamisdi vücudumu ona kavusma arzum beni
mutlu etmisdi, az kaldi dedim yakinda evine gelecek ve kavusacakti,
yüzüm gene gülüyordu. Beni aramasi beni düsünüyor demkti ve bu güzel bir
seydi, baskasi seni düsnmesini bilmek gercekten anlatilmaz bir duygumus
bunu Sevda sayesinde tatmisdim, Sevda gercekten bana hic tatmadigim
duygulari tatira bilmisdi, istiyerek veyda istemeyerek tatirmisdi
bunlari bana Sevda. Bunlari düsünürken Sevdanin sesini duydum acaba
kiminle konuyor du ve hemen ses gelen yere baktim. Iste orda dedim,
Sevdam sadece bir kac metre uzakligimda ve yanliz. bir Insan bukadar
güzel olabilirmiydi ama yüzü neslei degildi sanki birseylere üzülüyordu
gene, ellerini basina koymus konusuyordu kendi kendine onu net bir
sekilde duya biliyordum, gene bu gece yanliz olcaksin. Minwoo seni cok
özledim, neden telefonlarina cevab vermiyorsun dedi ve evin kapisana
dogru bakti, beni görünce gözleri gittikce büyüdü ve saskin saskin bana
baka kalmisdi, kalbim hizli atmaya basladi ve ona yasvas adimlarla
yaklasmaya basladim, ona her adim yaklasinca kalbimin ritmi daha da
hizli atiyordu, onu cok özlemisdim bir an önce ona sarilmak istedim
.........
Kapimin önündeki de kimdi? Kapima dogru
yaklasdim ve o bana bakiyordu. Gözlerim yerinden firliyacakti sanki,
karsimda o güzel siyah gözleri ile bana bakiyor ve gülümsüyordu. Ben
sadece dona kalmisidim, neye ugradimi sasirmisidim. O simdi burdaydi
benim kapimin önünde beni bekliyordu. Gene ayni Sehirdeydi, sadece bir
kac metre ayriydik. Bu mesafenin biran önce kapanmasini arzuladim. Bana
dogru yaklasdi yavas adimlarla, allahim ayaklarim bir türlü ona dogru
gitmiyordu yerimden ayrilamiyordum, sadece onun bana yaklasmasini
izledim. Kalbim sanki yerinden firliyacakti bana her adim yaklasinca.
Onu cok özlemisdim tam önümde durdu, gözlerimin icine bakti ve
gülümsedi, ben geldim Sevda dedi, ben ona halen sadece bakiyordum, elini
yanagima koydu seni cok özledim dayanamdim ve geldim yanina dedi.
Birden ona sikica sarildim. Allahim onun kokusunu bile özlemsdim. Onu
birakmak istemiyordum, ona böyle saatlerce devam sarilmak istiyordum.
Oda bana sikica sarildi ve saclarimi oksadi. Seni cok özledim Minwoo,
neden bana gelecegini söylemedin dedim ve onun yüzüne bakmak istedim.
Bana gülümsedi, aslinda gercekten hafatsonu gelemiycektim ama islerimi
düsündügümden daha hizli bitirdim ve simdi senin yanindayim diyip tekrar
bana gülümsedi. Ellerinde ki gülleri bana uzati, bunlari senin icin
aldim her gül ayri gecirdigimiz ve yanliz kaldigimiz gün icin sana aldim
Sevda yani 5 tane gül, ama eger daha cok gül istiyorum dersen ozaman
daha bir uzun süre ayri kalalim diye saka yapti, hayir bes gül bile
fazla dedim gülümsiyerek ve gülleri sevinerek aldim,ona tekrardan
sarildim ve tesskür etim. Güller icin mi yoksa erkenden geldigim icin mi
diye sordu siritarak. Sence dedim ve yüzüne bakip konusmaya devam
ettim, artik yanimdasin beni birakma biraha lütfen dedim, asla
birakmiyacagim dedi ve elini bellime sarip kendine daha dogru cekti,
nefesini yüzümde hissede biliyordum, nefesi tüylerimi diken diken
etmisdi ama bu duygi cok hosuma gidiyordu, kalbim yerinden cikacakmis
gibi ama nedense onun bana daha da yaklasmasini istiyordum, onun
dudaklarini hissetmek istiyordum bunlari ben düsünürken birden
dudakladini benim kilerle birlesdirdi ve sevgi dolu öptü beni. Gözlerimi
kapadim ve onu bende öptüm, elimi saclarina doladim, bunu nasil
yaptigimi bilmiyordum ama sadece ona böyle daha yakin olmak istiyordum,
onu tenini ve dudaklarini daha cok hissetmek istiyordum. Ellerini
boynuma doladi ve dudaklarini benimkilerle daha cok birlesdirdi, sanki
ucuyordum sanki o gecen 5 gün yanlizik denen sey hic olmamis ve
yasanmamisdi, onun biraktigi bosluk sanki hic yokdu. Kalbim cok rahat ve
huzurluydu onun yaninda. Bu anin hic bitmesini istemiyordum. Cicekleri
vazoya koydum, kendime gene inanamamisdim onu öyle nasil öpe bilmisdim,
sanki o benim yanimda olunca ben ben olmuyordum, hep üzülen hep agliyan
Sevda olmuyordum, onun yaninda huzurlu ve mutlu bir Sevda oluyordum.
Gene kizardigimi hissetim acaba o nasil hissediyordu simdi, süprizine
cok sevinmsdim ve patronumun bizi bugün erkenden eve biratigi icinde cok
minettardim, bunlari düsündükten sonra hemen Minwoonun yanina salona
gittim, beni kanepenin üzerinde oturmus bekliyordu, salona geldigimi
görünce elli ile yanindaki bos yere gösterdi, beni yanina cagriyordu
utanarak ama hizli adimlara yanina oturdum, onu böyle evimde ve yanimda
oldugunu bilmek beni cok mutlu ve huzurlu ediyordu. Bas Parmagi taktigim
Kelebekli tokami elledi, bunu hep takdin mi diye sordu sevincli bir
sekilde, gözleri snki parliyordu, sen benden onu hep takmami ve bunun
sayesinde seni hatirlamami istemisdin, bende bu verdigin tokayi hep
taktim dogruyu söylemek gerekirse geceleri bile cikarmadim dedim
utanarak. Buna cok sevinmisdi yüzü daha cok sirtmaya basladi, demek öyle
bunun icin cok tesekürler Sevda, simdi ozaman sana bir sir vereyim, Sir
mi diye sordum, yanagimi elledikden sonra konusmaya devam etti, evet
sir, bende hep resmimize baktim diyip cebinde ki cüzlani cikarip bana
birlikde cektirdigimiz resmi gösterdi. Resmini demekki cüzlanina
koymusdu. Resme bakarak hep kenidimi yanliz hissedince bu resme bakip
güc topladim sen bana inanilmaz güc veriyorsun Sevda bunun farkindamsin,
bu resmi son 5 gün hic elimden ayirmadim ona bakark hep seni düsündüm,
senin hayelini kurdum. Birliktelimizin hayaleni diye düzeltti. Senin
bana hep böyle bakmani sitiyorum ayni resimdeki gibi Sevda, sen benim
icin cok degirlisin. Bir elinde resmimiz ve diger eli ise Saclarimla
oynuyordu, derin bir nefes aldim ve ona artik yüzügümü cikaracagimi
söylicektim ama bunu nasil yapacaktim, basimi onun umzuna yasladim ve
konusmaya basladim. Senin yaninda kenidimi cok güvende hissediyorum
Minwoo, bana yasama arzumu geri getirdin, bana gülmeye tekrardan
ögrettin ve en önemlisi cektigim acilarimi dindire bildin, onu unutmami
sagladin yani onu tam unutamdim daha bunu biliyorum ama eger sen benim
yanimda kaldigin müttece onu unutmaya basaracagimi biliyorum, senden
bunu istemem dogrumu bilmiyorum ama benim yanimda kalmani istiyorum,
beni asla birakmamani da istiyorum Minwoo. Minwoo tam bir sey söylicekti
ama ona engel oldum, elimi beline sardim ve konusmaya devam ettim, sen
benim icin cok önemlisin Minwoo, sana cok güveniyorum ve senin de bana
güvenmen ve onu unutmak istedigimi inanman icin bu yüzügümü cikarmak
istiyorum, bunu sadece senin yaninda yapabilirim hayir yapmak istiyorum
diye düzeltim, elimi belinden ve basimi omzunda cektim ve ona dogru
döndüm, siyah gözlerine bakiyordum artik oda bana saksin gözlerle
bakiyordu. O cok sevdigim siyah gözleri saskinlikdan büyümüs benden
böyle bir konusma beklemiyordu cünkü, tekrardan derin nefes aldim ve ona
iyice yaklasidm, onun yanagindan öptüm ve daha sonra parmagimdaki
yüzügü yavasca cikarmaya calsidim. sakinlikla beni izliyordu Minwoo,
gözleri simdi yüzügümdeydi. Sol yanim gercekten agriyordu, dayanlimaz
sekilde hancerler saplaniyordu ama benim ilacim yanimdaydi ona güvene
bildirdim, o benim yanimda oldukca herseyi yapa bildim buna gücüm vardi.
Onun icin, benim icin ve Kerem icin yapacaktim, buna kararliydim.
Sonunda sözümü tutacak ve Minwoo ile Mutlu olucaktim. Gözlerimden yaslar
akmaya basladi, bakislarim yüzügümün üstündeydi, parmagim daki yüzügü
yariya kadar cikarmisdim aladigimi görünce Minwoo daha cok sasirmis ve
üzülmüs gibiydi ne diyecini ve neyapacagini bilmiyordu sanki, birden
elimi tuttu ve bunu yapmak zorunda degilsin Sevda, seni bekliyecegime
dair söz veridim, eger istemiyorsan ve sadece benim yüzümden bunu
yapiyorsan cikarma lütfen senin aglamana ben dayanamam, senin
gözyaslarina dayanamam diye tekrarladi. Aglamakmi? evet gene aliyordum
ama bu yüzügü cikardigim icin degildi bu gözyaslarim artik veda icindi,
veda zamani gelmisdi cünkü bunu oylamam anlamsizdi. Minwooya bakiyordum o
siyah gözlerine bakiyordum, sadece senin icin cikarmiyorum dedim kisik
bir sesle, benim icin ve Kerem icinde cikariyorum, sözümü sonunda tuta
bilcegim, mutlu olabilecegim ve onu senin sayende unuta bilecegim dedim.
Seninle mutlu olmak istiyorum Minwoo ve bunu er yada gec yapmak
zorundaydim, bunun olmasini daha da engelliyemem ve engellemek de
istemiyorum artik, senin sayende buna yapmaya gücüm var dedim, yüzügüm
halen yari parmagimdaydi ve Minwoonun elli yüzügümün üstündeydi, Minwoo
ya tekrar baktim ve basini eyerek elini cekti, yüzügme baktim sonkez,
Veda zamaini geldi diye düsündüm. "ELVEDA KEREMIM, ELVEDA.
SENI COK SEVDIM BUNU BILIYORSUN DEGILMI, SEN HAYATIMIN ILK ASKIYIDIN
AMA BUNU YAPMAK ZORUNDAYIM, BUNU BENDEN SEN ISTEDIN, BASLARDA
ANLAMAISDIM NEDEN SENI UNUTMAMI ISTEDIGINI AMA SIMDI COK IYI ANLIYORUM
VE BUNU BENDEN ISTEDIGIN ICIN SANA MINNETTARIM, BUNU BENIM DEVAM YASAMAM
ICIN ISTEDIN VE SONUNDA SANA VERDIGIM SÖZÜ TUTUP BUNU YAPMAK ZORUNDYIM
KEREMIM, SEN HEP BENIM ICIN ÖZEL KALACAKSIN, AMA ARTIK GECMISIMIZIN BANA
ACI VERMESINI IZIN VERMIYCEGIM VE MUTLU OLACAGIM, ELVEDA KEREMIM
ELVEDA....." bunlari derken gözyaslarima mani olamiyordum damla damal
akiyordu ve sonunda yüzügümü cikardim.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder