27 Mayıs 2011 Cuma

Beni Sevme (3. Bölüm)

S-T.O.P
ve Eflanın bulusımanın üzerininden 3 hafta gemişti ve ben hemen hemen
her gün Eflanın yanındaydm kendimi onla vakit gecirmekten alamıyordum
..Aslında sürekili kavaga ediyorduk..Her lafı kızdırıyordu beni nezaman
yanına gitsem ilk lafı hep T.O.P oluyordu ve gercekten canımı sıkıyordu
Buna rağmen bütün bos zamanımı onla geciriyordum ..Nedeni bilmiyordum
sorgulamıyordumda ..T.O.P ise bilmediğim bir sebepden dolayı Eflanın
yanına gelmek istemiyordu ve sürekli dısarı cıkıyor geç saatte eve
geliyordu ..Galiba kız arkadası vardı ...Yine bos zamanımın oldugu
günlerden biriydi ve önümüzdeki hafta tamamiyle doluydum
progaramlar,konserler bu yüzden tüm günümü onla gecirmek
istiyordum....E-Ahh yinemi sen bıkmadınmı benim yanıma gelmekten ,Hep
aynı yüzü görmekten makyaj bile yapmıyorum farkındamısın ..Sıkıcıyım
:(S-Evet yine depresyona girmişiz belli oldu ..Ve hayır canımı
sıkmıyorsun aksine eğlendiriyorsun beni :DE-Pardon ne eğlendirmekmi ,sen
beni palyaçomu sandın hea komedyenemi benziyorum buRaya gel serumum
daha bitmedi kalkamıyorum yanıma gel seni dövmek istiyorumm ...Ayşş
kacma yatagımın yanına yaklas cabukkk S-Ya tabi geliyimde döv dimi
farkında değilsin ama bi kıza göre elin cok agır her taRafım morardı
senn yüzünden :(E-Banane gelme ozaman gelme niye geldiğinide anlamadım
yaa S-Bak işde ben sana yardımcı olmak için geliyorum sen o düşük
zekanla hastanede nasıl geziceksin Very Happy:D Yardım etmeliyim sana Very Happy:DE-Yoo
sen kesin ölmek istiyorsun bekle biraz daha bekle biticek az sonra bu
serum cıkınca görücem ben seni ..Buraya gell ...Hemşire-Seung Ri Bey
yinemi siz ve yine kavga ediyorsunuz Eflayı böyle sinirlendirmeye devam
ederseniz görüşmenizi yasaklamak zorunda kalıcam E-Ne yoo yasaklaması
hem biz kavga etmiyoruz sakalasıyoruz SeungRi gibi biri beni nasıl
kızdıra bilirki hadi yapma ama Smile O masum bakıslarında biryle hemşireye
bakar Hemşire-Peki öyle olsun bakalım ..Hadi serumunu cıkaralım şimdi
biraz hava alamak iyi gelicektir sana dısarı cıkabilirsin :)Eflanın
sözleri Seung Ride sok etkisi yapar Efla onu savunmuştu ilk defa bu bu
onu cok mutlu etmişti ve o masum gülümsemeyi ilk defa görmüştü cok ama
cok mutlu hissediyordu kendini E-SeungRi orda öyle ne duruyosun yardım
etsene kalkmama basım dönüyo hadi kemoterapiden yeni cıktım ..S-Benim
yanımda bahsetme lütfen içim bir tuhaf oluyor E-Her gün yanımdasın artık
buna alışmalısın Kan Kaser'i böyle birsey gün gelicek belki bende
..Seung Ri kızgın bir sesle S-Hayır asla öyle bişey olmıycak sen
kazanıcaksın Aja Aja tmm :DE-Tmm senin dediğin gibi olsun suan senin
kolundayım ve seni kızdırmak istemem beni bırakabilirsin yere
kapaklanmak istemiyorum Very Happy:DBeraber bahceye cıkarlar ..S-Demek benim
gibi biri seni kızdıramaz hea beni bukadar sevdiğini bilmiyordum yoksa
yoksa sen benden hoslanıyormusun :DE-Neeeee yo öyLe değil ayşş SeungRi
ölmek istiyorsun dimi bunu zevkle yapabilirim S-İnkar etme beni
gönderbilirdin ama yapmadın demekki ..E-Ne ne demekki ben sadece seni
S-Sadece beni ne Very Happy ?E-T.O.P napıyor sen onla aramdaki tek bagsın SadSad
Seni eevmediğim anlamında değil bu Sen benim burdaki tek arkadasımsın
:DS-Evet ya işte bu Bu bu gercekten canımı cok yaktı ama niyeki Ben onun
arkadasıyım iste hemde sevdiği ve sahip oldugu tek arkadas ama niye
Eflanın sesiyle irkildim ..E-Soruma cevap vermedin T.O.P nasıl ne
yapıyor sey beni görmeye hiç gelmedi heralde işleri cok yogun olsun ama
ben onu takip ediyorum Laptopumdan S-Yaa evet cok meskul kendisi
(dısarıda sevgilisiyle gezmekle cok meskul) Hadi bu gün kavga
etmiyelim..gelecek hafta yanına gelemiycem cok yogunum :(E-Yaa öylemi
bana mesaj at olurmu S-Tabi sana msj atar T.O.P durumunu raporlarım Sad
Hıh E-Ya ben öle demek istemedm S-Bal gibi öyle ddin ama Küstüm sana
E-Sen az önce demednmi kavga etmiyelim die ne oldu simdi S-Puff faka
bastım iyimi ..Kac haftadır o güzelim saclarını görmek istiyorum fakat
bitürlü beresini cıkarmaya ikna edemedim onu ..Yine planım suya düşdü
sanki ):...Tamam tamam bunu baska bir zmn konusalım ..Ne yapalım canın
ne yapmak istiyor söyle onu yapalım ..E-Sadece yürümek istiyorm..her
gecen gün yürümeyi daha cok özlüyorum ..Tek basıma yürüyecek kadar güclü
hisstemiyorum kendimi ..O yüzden sen yanımdayken yürümek istiyorum
:)S-Tamam hadi yürüyelim ama hava serinliyor ,E-İçeri girelim deme
lütfen :(S-Ozaman sana sal alıp geleyim dolabındamı E-Evet cabuk ol ama
..S- tamam bekle bu bankda beni geliyorum....Okadar hızlı cıkdımki
merdivenleri nefesim kesildi bian odaya girdiğim gibi pencereden baktım
ordamı diye ..Ordaydı bankın üzerine oturuyordu ve beni bekliyordu belki
benim istedigm gibi değil ama beni bekliyordu işde benim onun yanına
gitmemi bekliyordu ..Bu harika bi hisdi ..Sonra kafasını cevirdi beni
gördü el salladı acele et der gibiydi hemen dolabı actım ..Kısa bi sok
yasadım dolap agzına kadar defterlerle doluydo yazılmıs içi dolu eski
defterler..Merakıma yenildim bi tanesini aldım günlük olduklarını
düşünüyordum ama değillerdi bunlar şiir defteriydi her sayfası dolu her
sayfada T.O.P adı vardı ...Nie bu isim bu kadar canımı yakmıstı her
tarafda gürültü vardı ..Avuçlarım ateş ateşti yanıyordu ...En altlardan
bir tane defter aldım cantama koydum ..Yaptıgımın yanlıs oldugunu bile
bile aldım nasıl olsa bir dolap vardı fark etmezdi ...Sonra şalını aldım
ve hızla merdivenleri indim banktan oturmuyordu ...Yerdeydi o, ne
oldugunu tam anlamadım tek bildiğim yerde öylece yattıgıydı yanına
kosdum kucagıma aldım ..okadar hafiftiki ve okadar zarif ....Tüm gücümle
haykırdım sonra benden aldılar Eflayı kollarımın arasından alıp
demirden sendyeye koydular o soguk seyin üstüne koydular tıpkı tıpkı
cansızmış gibi ..Dayanamadım kucagıma aldım acile kadar tasıdım onu öyle
götüremzlerdi izin vermezdm öylece götürmelerine ...Kac saat gecti
bilmiyorum ..Sonunda biri cıktı içerden ..Neyi var neden bayıldı yoksa o
...bişey olmıycak dimi o o yaşıyo dimi Hemşire-Bayım merak etmeyin
sadece cok yorgun kemoterapiden yeni cıktıgı için bünyesi zayıflamıs
sadece bayılmıs bir seyi yok ...uyuyup dinlenmesi gerek bu saatten sonra
görüşmenize izin veremem eve gidin lütfen ..S-Tamam ama bişey olursa
beni arayın ...Öylece cıktım hastaneden nereye gittiğimi bilmeden
yürüdüm ..Ona bişey olmamıstı ama benim kalbim cok ağrımıstı ...Ona
bişey olmadıgı halde cok agırmıstı Ya ya ona bişey olsaydı ozaman bu
kalp nasıl dayanacaktı..Bütün bu fikirleri aklımdan atmaya calıstım
etrafıdaki insanlar bana bakıyordu kızlar etrafımı cevirmeye
baslamıslardı ..Tam aha kesin linç edilicem diyodumki bizimkiler
arabayla geldi içerisi cok sıcaktı ne kadar üşüdüğümü suan anlıyordum
...G-Nerdeydin sen hastaneye gittik Eflanın bayıldıgını söylediler neler
oluyor ?S-Cok yorgun oldugu için bünyesi zayıflamıs T.Y.-O elindeki ne
...S-Salını almaya gitmistm odasına o arada bayıldı bende kaldı şalı
hala Efla kokuyor :(T.O.P-Yani hastane kokuyor Seung Ri T.O.P ye
öldürücek gibi bakınca T.O.P önüne dönüp sustu S- (Bu cocuk nasıl
değişti bu kadar) T.O.P abi seni rahatsız eden bişeymi var ?T.O.P-Evet
var hasta olan ve ölme ihtimali olan bi kıza bukadar baglanmamalısın her
gün onu görmeye gitmekten vazgec ve unut onuSeung Ri T.O.P üstüne atlar
S-Yani senin gibimi yapayım onu unutayımmı ..Ben ben onu asla unutmam
unutamam ama ama o seni untamıyor o kdar salak ki onu görmeye gelmesen
bile bahaneler uydurup duruyor sen onun sevgisi haketmiyorsun ..G Dragon
Seung Riyi T.O.P nin üstünden alır T.O.P-Arabayı durdurun inicem ve
iner ..S-Hadi git kac tamammı Efladan kactıgın gibi kac ..S-Araba eve
varır varmaz odama cıktım ısıgı yaktım ve öylece oturdum ..Bu defteri
okumalımıydım kalbi bana ait olmayan bir kızn bana ait olmayan
satırlarını izinsizce okumalımıydım ...Daha fazla dayanmamadım açtım
okudum okudum okudum ..okadar derin ve saftıki satırları onları okumak
katlatmek gibiydi kirletmek gibiydi mısraları ..İlk basları türkçeydi
sonra sona dogru korece yazmaya baslamıstı ..Ama bir tanesi vardı onu
cok merak etmiştim damla damla ıslanmıstı sayfası mürekkebi, dağılmıstı
kalemin ..Birtek burda bu sayfada yoktu T.O.P'nin adı ..Türkçeydi
anlayamadım ..Pcmi açtım cevirmeye calıstım anlaşılmaz bir kac kelime
cıktı önüme ..Sabah olmasını zor bekledim ..Netten buldugum bir
cevirmenin ofisine gittim ve siiri cevirmesini istedim ..İlk sasırdı
adam sonra tamam biraz bekleyin dediVe okumaya basladıı..... __Yoruldum
..Hayatımdan cıkanlardan değil ama ,Kalanlardan yoruldum ben
,Vazgeçemediklerimden ,vazgeçemeyeceklerimden,Ve hep kaybetmekten..Boş
nedenlerle ...Küçük bir yel ile yıkılan kulelerimi tekrar yapmaya
calışmaktan,Çok ama çok yoruldum ,Gözyaşlarımı elbisemin koluna
silmekten ..Yoruldum ,Her defasında yeniden ölmekten cok
yoruldum...Kırılan güvenimi yeniden ,yeniden tağmir etmeye calısmaktan
yoruldum ...Ben sadece cok yoruldum ....S-Bu mısralar içimi acıtmıştı
gözyaşlarım istemedn aktı ..O bukadar cokmu yorulmustu bukadarmı acı
cekti ?? ..Onlarca soru kafamdan gecerken ,telefonum calmaya basladı
Efla arıyordu ..Açtım sesi yorgun ama bir okdarda kızgın geliyordu
E-Seung Ri defterim ..Defterlerimden biri yok onu senmi aldın ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder