26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (13. Bölüm)

Aşk Denen Şey ... 13. Bölüm

HİRAKU



Bendis
çok farklı görünüyordu .Ne olmuştu ona ? Peki ya yanındaki kimdi ?
Neden beraber dönmüşlerdi ? Onun için mi gitmişti ki?Ahhh birsürü soru
kafama hücum ediyor ama hiç biri cevap bulamıyordu.Mike ise
röntgenciliğe başlamıştı iyicene.Mutfak kısmı bendisin odasının sol iki
yanının alt tarafında bulunuyordu.Mike sürekli liza nın neler yaptığın
izliyordu.Evdeki çöplerimizi iki haftadır o atıyordu.Liza ne zaman
dışarı çöp bırakmaya hazırlansa dürbünüyle görüp çöplerimizi aldığı gibi
aşağıya iniyordu . Liza sanırım evimizin çöpçüsü yada hizmetçisi tarzı
birşeyi sanıyordur mike ı.Bu aşk onu iyice aptallaştırdı .Bu arada bizim
eve de postu sermişti.Her gün ,her gece bizde kalıyordu . O neyse de
canım o yeni gelen çocuğa çok sıkılmıştı .

Mike , napıyorlar ? Yanyana lar mı , yoksa el ele de tutuşuyor larmı? (Hiraku)

Yok ,neyseki öyle bir durum yok , yemepi hazırladı , şimdi masaya koydu .Ahh çok çalışıyor (Mike)

Hımmm
, yemek yapıyor demekkk .Nee ne yemek yapması beee. Ciddi misin sen
?Hiç te öyle becerikli görünmüyor oysaki . Masa da kimler var peki ?
(Hiraku)

Ahh yapmaz mı ,çok marifetlidir .Keşke bu denli
marifetli olmasa . O gıcık çocuk bir an olsun etrafından ayrılmıyor
,yemeği değil onu yiyecekmiş gibi bakıyor , neden bu kadar seksi
giyiniyor ki bu kız ? (Mike)

O çocuk mu bakar o zaten hiç
gözümde tutmamıştı .Evet çok seksiydi bugün açıkçası .Çok farklıydı .Ne
güzel hanım hanım olamsada garip teolsa giyiniyodun.Şimdi giyinmemenin
ne anlamı var?(Hiraku)

Hoppp abii seksi meksii ne oluyorr sulanmaa (Mike) Asıll abii , sen seksi diyon ,anlatıyosun diye bi demiyom amaa (Hiraku)

Abii bak önce ben gördümm onu ,yar etmem sana , sen git bendisle ilgilenn (Mike)

Neee
,sen kimden bahsediyorsun ya ?(Hiraku)Kimden olacak liza dan tabiki.Şu
şöförü hiç gözüm tutmuyor.Liza nereye o oraya sanki.Sen kim sanıyosun
bendis mi ,abi liza varken bendis i napam ben yaa ,güzellik abidesi
duruyorken karşımda ona bakar mıyım ?Komik olma lütfen.(Mike)

Off
mike ,bir git abi ya .Adamın biri şu an bendisin evinde .Kimdir necidir
.Neden gelmiştir.Bu kız bugün neden bu kadar seksi giyinmiştir.Ne den
iki hafta yoktu ? .Acaba nişanlanmışmıdır ?Buda nişanlısı mıdır acaba?
(Hiraku)

Abiiiiiiii (Mike)Ne var (Hiraku)

Kendine gelsen
diyorum ,saçmalıyorsunda şu anda (Mike) Hayır bahsettiğimiz kız liza
olsa bişi demicem , ama bendis ten bahsediyoruz onu kim alır bee . Çok
dırdırcı ,çoksinir , kendini beğenmiş ukela,vurdumduymaz diye iki
haftadır başımın etini yemedin mi atıp atıp tutmadın mı? Ne şimdi bu
yanii (Mike)

Orası öyle ama abi .Ne biliyim işte. Ben o çocuğa
acıyorum yani yanıdnakine .O kızla nası lyaşayacak bilmiyorum. (Hiraku)
Bırakta onuda o düşünsün abi yaa sanane (Mike)

Tabii ,sanane demesi kolay tabi .

Evet
iki haftadır bendisin ne kadr aksi,inatçı ,bencil ,vurdumduymaz
olduğundan bahsedip durdum.Ama ne aynı zamanda güldüğünde ne kadar tatlı
olduğu , o konuşurken gözlerimin gülmesinden ,ve kalbimin bu kadr hızlı
çarpmasını da düşünüp durdum.Dilim farklı söylüyordu.Kalbim farklı
davranıyordu.Beynimse ço kfarklı düşünüyordu.

Hirakuuu , hirakuuu abi gell buraya çabuk şuna bakkk (Mike)

Mike
abi git ya liza nın ne kadar seksi olduğu umrumda deği lş uanda .İk
ihaftadır ona bak şuna bak deli ettin beni zaten (Hiraku)

Abi gel diyorumm ,ne lizası , johnson geldi .Şimdi iniyor arabadan.Ne işi var onun buradaa (Mike)

Nee
johnson mı dedin .Her yerden çıkmasa olmazdı zaten. Onun ne işi varrr
bugün bırada ya .Demek haberi vardı bendisten . Çabuk ver şu dürbünü
bende bakıcam . (Hiraku)

Dürbünü elimden aldığım gibi kapıya
odaklanmıştım.Evet gelen johnson dı.Elinde bir demet çiçek.Ne bu lan
kızı istemeye mi geliyon ? Bendis kapıda karşılamıştı johnson u.Ohh ohhh
ahhtapot gibi sardın oğlum kızı , çek elini kızın üzerinden.Çok fena
yapıcamm haaa.Bendis hanımda maşallah bi yanında johnson diğer yanında o
çocukk . Off çiçekleri aldı .Kokluyor bide .Hareketlere bak sen .Resmen
çocuğa cilve yapıyor.O içeri geçti neden bendis hala kapıda .Bir dakka
Bana mı bakıyor? .Hoş baksada bu karanlıkta beni farketmesi zor değil mi
Mikee ? Mike napıyorsun oğlum içerdee .Karanlıkta beni göremez dğeil mi
diyorummm . Mikeee ses versene...(Hiraku)

Bir yandan bendisi
izlerken bir yandan da mike a sesleniyordum.Mike bilmeden bir düğmesine
mi bastım .Daha net mi görünüyor sanki? Mike bendis hala neden bana
bakıyorr ? Mikeee ? (Hiraku)

Abiii , geldimm ,Işığı aç diye sesleniyoedun değil mi ,Gerçi Neden aç dedin ışığı anlamadım ki ? (Mike)

Bir
dakak mike sen ne dedinn (Hiraku? Ne demişim ? (Mike) Şu anda ışık mı
açık (Hiraku) Sen bi saattir bu yüzden seslenmedin mi abi açtım işte
ışığı (Mike)

Yanlız bendis buraya bakıyorr (Mike)

Aferin mike ,bende nu diyorum mike .Bir dakkadır bendis neden gözlerin idikmiş bana bakıyor diyorum (Hiraku)

Hım
msen aç demedin mi abi (Mike)Tabi mike ışığı açta kabak gibi ortaya
çıkıyı mdedim demi mike .Budalar kovalası nseni mike .Cehenneme kaadar
kovalasınalr seni mike. (Hiraku) Abi kızma ,ve yavaşça dürbünü indir ,el
salal hiç bir şey yokmuş gibi davran manzaraya bakıyomuş sansı nseni
(Mike) Olur mike ,ne dicem karıncalarımı inceliyorum yada böcekelri bu
havada dürbünle .Çok inandırıcı dğeil mi(Hiraku)

Yani hiç yktan iyidir abi .Del isanar röntgenci sanacağına snei (Mike)

Budalar seni nasıl biliyorsa öyle yapsın Mike .Başka bir şey demiyorum .Al şu dürbünü elimden hala bakıyor napıyımm ya(Hiraku)

Bir el salal bari abii (Mike) Hııı el salalyım ,selamda veriyim mi (Hiraku)

Bendis
bir eli belinde , yaklaşık bir dakikadır beni izliyordu .Dürbünü
indirdim.O hala bakıyordu .Mike ı hemen çağırdım yanıma ..

Mike hemen gel buraya ve bendis le konuş çabukkk (Hiraku)

Mike ı kolundan tuttuğum gibi yanıma çekmiştim .Meraba de çabukk (Hiraku)

Merhaba bendis dönmüşsün .Hirakunun gözleri yolalrda kaldı (Mike)

Neee
,defol mikee üdefoll konuşma , Budalarla arana girmiyoru martık onalr
bilir seni ne yapacaklarını manyak batırdın benii (Hiraku)

Ne
söyleyeceğimi düşünürken o çocuk bendis in yanına gelmişti .Bendis derin
bir bakış attıktan sonra ,arkasını döndü Ve çocukla beraber içeri
geçtiler. . Çok fena rezil olmuştum .Resmen onu rötgenlerken
yakalanmıştım. .O tarafta bakacak manzarada yoktu.Olsa bile dürbünle
yere bakıyordum .Yarın ne yapacaktım ? Sorarsa ne diyecektim ? Off çok
fenaydı .Bu sefer çok fena batmıştım .

Abi şu dürbünü ver liza ya bakacamm (Hiraku)

Mikee şakamısın sen yaaa . Röntgencili kyaparken yakalandık hala dürbün diyorsun .O dürbünü alda mikeee.... (Hiraku)

Sen
yakalandın abi ben mi yakalandım sanki ne kızıyorsun .Hem çöp vakti
gelmek üzere liza çıkar birazdan takip ediyim de ona göre çıkıyımm
/Mike)

Başımda onca dert varken birde mike ın aşık olması , şu
zamanda en olmaması gereken şeydi.Bendis beni röntgenci olarak
düşünüyordu artık .O yanına gelen çocuk , hemen çekti götürdü kızı .Off
çok yakınlardıı .Çıldırıcamm yaa iki haftada bu kıza neler oldu böyle
yaaaaa.........................


BENDİS


Jangla
uzun bir yolculuktan sonra eve varabilmiştik.Arabadan inerken o kadar
çok mutluydum ki.Çünkü burada bir başıma ne kadar belli etmesemde
çevreme çok yanlızdım.Onun bundan sonra bir sürede olsa yanımda olacak
olması beni çok rahatlatmıştı.Malikane ye gelmiştik.Arabadan indikten
sonra ,aklıma hiraku gelmişti.Dönüp çaatı katına doğru bakmıştım
.Birileri vardı ama seçilmiyordu.Güneş parlıyordu .Fazla bakmayıp direk ,
jangla beraber içeri geçmiştik .


Vayyy ev biraz küçük olsa
da güzelmiş .(Jang)Evet koredeki dev malikane ye nazaran küçük ama
burada gösteriş yapacak pek kimsemiz yok ,ee tanıyanımzıda olmayınca bu
ev bize yetiyor .(Bendis)

Hımmm ,peki ben nerede kalıcam Bak bilirsin büyük odalardan hoşlanırımm .(Jang)

Merak
etme janggg , en büyük odalarımızda nbiri senin . Amaeşyası yok .Yani
büyük bir yatak ve uzun bir süre burada kalacağına göre Oda takımı
almamız lazım .Ayrıcana piyano ve kemanımı da daha ca almamıştım..Ya
jang geldin masrefınla geldin haa (Bendis)

Öyle kızım ben ucuza gelmemm (Jang)

Jangla konuşurken kapımız çalınmıştı.Bu johnson olmalıydı.Gelene kadar
kaç kere arayıp geliş saatim iöğrenmişti.Akşam ki yemeğe onuda davet
etmiştim bu yüzden .

Liza kapıyı ben açacağımm sen işne olue mu (Bendis)

Pek ibendis hanımm (Liza)

Kapıyı açmıştım .Evet karşımdaki johnson da .

Korenin prensesi nihayet gelebildii ....(Johnson)

Toronto nun prensi ni özledim de geldimmmm..(Bendis)

Johnson
u özlemiştim .Sıkıcana sarıldım.Oda bana sarıldı bir süre .Sonrasında
hirakunun ışığının yandığını farkettim .Oradaki hiraku muydu ?

Johnson sen içeri geç ben hemen geliyorumm (Bendis)

Johnson
içeri geçtiğinde bende terasa iyicene odaklanmıştım.Evet bu hirakuya
benziyordu .Ne yapıyordu o dürbünle beni mi izliyordu? Ne yani o beni mi
gözetliyordu dürbünle ? İyice dikkat kesilmiştimm .Emin olmaya
çalışıyordum .Birden dürbünü indirdi .İşte bu hirakuydu .Beni mi
gözetliyor. Benim yaptığım gibi .Ama ben yakalanmamıştım .O bana
yakalanmıştıı .Çok komik görünüyordu ya.Sesini çıkarmadan bana bakıyordu
.Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Birden biri yanına geldi .

Merhaba
bendis dönmüşsün .Hirakunun gözleri yollarda kaldı (Mike) Bu sess mike
mıydı bu.Hiraku ne yani beni merak mı etmişti.Ne demek ti bu şimdi.O
sırada jang gelmişti yanıma bir gözü yukarıda bir gözü bende .

Bu mu senin komşuuu (Jang) Evet ,beni dürbünle izliyordu biraz önce yakaladım .Gülmemek için kendimi zor tutuyorumm .(Bendis)

Çok şapşal görünüyor ya (Jang) Çok tatlı görünüyor ya (Bendis)

Birden aynı anda farklı şeyler belirtmiştik hiraku hakkında. Eve doğru yürümeye başladık .Aynı zamanda da konuşuyorduk .

Vayyy ben şapşal diyoru msen tatlı neler oluyorr anlat baklı m( Jang) Ya yok bişi olduğu ,sadece çok komikti biraz önce (Bendis)

Sadece
bununla sınırlı olmadığını düşünüyorum hislerinin sanki yeni bir aşk
var gibi.Bende biraz önce gelen johnson dı değil mi .Onunla bir
husumetinin falan olduğun udüşünmüştüm.(Jang) Omu ,yok ya o çok iyi biri
.Buradaki en yakın arkadaşı msadece . Ama hiraku da yani öyle
düşündüğün gibi bişi yok aramızda (Bendis)

İsmi hiraku demek ,
buna inanmamı bekleme bendis.Herkesi kandırman mümkün ama ,ondan
bahsedrken bile gözlerin gülüyor .Bunun altında bişi var eminim(Jang)

Jang
a sadece gülümsemekle yetinmiştim.Kimi kandırıyordum ki beni en iyi
tanıyan insanı mı.Gerçekten hirakuyla ilgili bişiler olabilridi belki
ama küstük üstelik 2 haftadırda hiç bir irtibatımız yoktu.Evet beni
izliyordu ama bilmiyordum .Onunla ilgili asla emin olamıyordum. Yemekte
ve sonrasındaki konuşmalarımızda ,jang hala bana imalı bakışını devam
ettiriyordu.Gece yatmaya hazırlanırken ,onun ışığının kapandığını
farkettim.Yarın okul vardı.İki hafta sonra okulda karşılaşacaktık .Onu
iki haftadır görmüyordum.Bunu düşünmek bile uykumu kaçırmaya yetmişti.
Anlaşılan bu gecede zor uyuyacaktım ....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder