27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (14. Bölüm)

14. BÖLÜM

"Yunho kalktığı zaman Yuna gelmişti gece geç gelmiş
olmalıydı. Çünkü Yunho saatlerce Mika'yı düşünmekten uyuyamamıştı. Ve
uykuya daldığı zamanda Yuna daha gelmemişti muhtemelen daha sonra
gelmişti. Mutfağa geldiği zaman Yuna sofrayı hazırlıyordu. Saat öğlene
geliyordu."Yuna_:uyandın mı sevgilim. Günaydın. Yunho_:günaydın. Dün geç
mi geldin?Yuna_:2'de geldim çekimler uzadı biraz arıyamadığım için
üzgünüm. Yunho_:sorun değil. Geç geldiysen biraz daha dinlenseydin bu
saatte kalkmana gerek yoktu. Yuna_:ben iyiyim. Fazla uyumayi sevmen
zaten hatırlıyor olsaydın bunu bilirdin. Hadi oturda kahvaltı yapalım.
Yunho_:hatırlamadığım için üzgünüm. "Yuna bir şey söylemeden Yunho
otururken ona gülümsedi ve önemli olmadığını gösteren bakışlar attı.
Aslında üzülüyordu ama ne yapabilirdi Yunho hiç bir şey hatırlamıyordu.
Yuna'yı sevdiğini bile hatırlamıyordu. Bu Yuna'nın canını yakıyordu ki
Yunho çok farklı görünüyordu. Mika'ya karsı bir seyler hissediyor
olmasından korkuyordu ama belli edemiyordu hiç bir şey belli etmiyordu.
Yunho'nun her şeyi hatırlayıp ona gelmesini bekliyordu."Yunho_:bugün
evde misin?Yuna_:ne yazık ki öğleden sonra bir çekimim daha var.
Yunho_:benide hastaneye bırakabilir misin? Profesör alçılarıma bakmak
istiyor. Yuna_:pekala kahvaltını yap çıkalım.Yunho_:henüz erken sen
çıkarken bırakabilirsin. Yuna_:erkenden gidersek seni tekrar eve
bırakabilirim hem durumunun nasıl olduğunu öğrenmiş olurum.Yunho_:peki.

•••••

"öğlen
olmuştu ve Mika'nın telefonu çalıyordu. Bu kez geç kalmıştı sanki ama
sonunda aramıştı Siwon."Mika_:yobuseyo. Siwon_:Mika üzgünüm bu öğlen
işlerim var yemeğe gelemiycem. Çıkışda görüşsek olur mu?Mika_:elbette
sorun değil. Kötü bir şey yok değil mi?Siwon_:hayır yok merak etme.
Önemli bir şey değil. Mika_:pekala. Öğlen yemeğini yemeyi unutma ama.
Aksama görüşürüz. Siwon_:unutmam. Görüşürüz sevgilim. "Mika telefonu
kapatıp profesörün yanına gitti. Belki beraber yemeğe giderlerdi. Odadan
içeri girince yemek gitmeyi bırak aç olduğunu bile unuttu sözler
boğazına dizildi."Mika_:profesör bugün öğle-TaeWoon_:Mika. Burda ne isin
var? Öğle yemeğinde olman gerekmiyor mu?Mika_:ben...şey...bugün
Siwon'un isleri olduğu için gelemedi. Bende belki beraber yeriz diye
size sormaya gelmiştim. Ama rahatsız ettim sanırım. Üzgünüm. "Mika kapı
tokmağını tutmuş çevirmek üzereyken profesör konuştu."TaeWoon_:rahatsız
etmedin. Hem o senin hastan sayılır üstelik onu bu hale sen getirdiğine
göre durumunuda bilmende sakınca yok. Otursana şöyle. "Mika Yunho'nun
burda olmasını beklemiyordu ama tarif edilemez bir mutlukukla oturdu.
Yunho hiç konuşmuyor Mika'ya bakmıyordu bile. Mika sinirleniyordu. Derdi
ne bunun? Kendine sorduğu ilk soru buydu. Ama cevap veremiyordu. Biraz
daha sustuktan sonra dayanamadı ve Yunho'nun durumunu
sordu."Mika_:hastanın durumu nasıl profesör?TaeWoon_:inanılmaz derecede
hızlı iyileşiyor. Bu kadarını beklemiyordum. O gayet iyi kırık kaynıyor.
Tabi tam iyileştiğini söyleyemem. Kırığın kaynaması kolay değil.
Mika_:durumunun iyiye gitmesine sevindim. Pekala durumunu öğrendiğime
göre gitsem iyi olur. Görüşürüz profesör. Tekrar gecmis olsun. "gitmeden
son sözlerini Yunho'nun gözlerine bakarak söyledi. Geldiginden beri
Yunho ilk kez onun gözlerine baktı. Bu kez Mika onu yok sayıp odadan
çıktı."

•••••

"Yunho hastaneye geldiği zaman biraz
tedirgindi. Neden bilmiyordu ama Mika ile karşılaşmak onu korkutuyordu.
Aslında nedenini biliyordu. Onu gördüğü zaman ne diyecekti ki? İste bunu
bilmiyordu. Yunho profesörün odasına girerken Yuna'ya arabada
beklemesini söylemişti. Bu kadar kolay kabul etmesi tuhaftı ama kabul
etmişti."TaeWoon_:hoş geldin Yunho. Nasılsın bakalım?Yunho_:teşekkür
ederim profesör daha iyiyim. Ancak kolum ağrıyor biraz. TaeWoon_:otur
bakalım şuraya. Bu sekilde ağrı yapması normal küçük bir çizik değil ki
kemiğin kırıldı. Yunho_:Eğer hatırlıyor olsaydım bunun normal olduğunu
bilirdim ama henüz hiç bir şey hatırlamıyorum."Yunho gülümseyerek
söylemişti. Profesörde gülümseyerek konuştu."TaeWoon_:eminim bilirdin.
Ama merak etmek geçici bir hafıza kaybı kafana takma. "bu sırada Mika
içeri girdi ve Yunho hiç bir şey diyemeden önüne baktı. Onun gözlerine
bakamıyordu."Mika_:profesör bugün öğle-TaeWoon_:Mika. Burda ne isin var?
Öğle yemeğinde olman gerekmiyor mu?Mika_:ben...şey...bugün Siwon'un
isleri olduğu için gelemedi. Bende belki beraber yeriz diye size sormaya
gelmiştim. Ama rahatsız ettim sanırım. Üzgünüm. "Mika geldigi gb
gidiyordu. Yunho gitsin istemiyordu. Onu gördüğüne çok seviniyordu ama
ona engel olamadı. Profesör araya girince buna sevindi ancak belli
etmedi."TaeWoon_:rahatsız etmedin. Hem o senin hastan sayılır üstelik
onu bu hale sen getirdiğine göre durumunuda bilmende sakınca yok.
Otursana şöyle. "Mika oturuken Yunho hiç konuşmuyor Mika'ya bakmıyordu
bile. Biraz sessizlikten sonra Mika Yunho'nun durumunu
sordu."Mika_:hastanın durumu nasıl profesör?"hastanın durumu mu? Mika
neden bu kadar soğuktu neden Yunho'yu tanımıyormuş gb konuşuyordu??
Yunho anlam veremiyordu."TaeWoon_:inanılmaz derecede hızlı iyileşiyor.
Bu kadarını beklemiyordum. O gayet iyi kırık kaynıyor. Tabi tam
iyileştiğini söyleyemem. Kırığın kaynaması kolay değil. Mika_:durumunun
iyiye gitmesine sevindim. Pekala durumunu öğrendiğime göre gitsem iyi
olur. Görüşürüz profesör. Tekrar gecmis olsun. "Mika bu kez gidiyordu ve
Yunho hiç bir şey yapamıyordu. Ona gitme bile diyemiyordu. Bu onu deli
ediyordu. Mika gittikten sonra doktor onu tedavi etmeye devam etti."

•••••

"Mika
daha ilk şoktan kurtulamadan ikinci bir şok yaşadı. Odasına girdiği
zaman Yuna oturmuş onu bekliyordu. Şaşkın bir sekilde baktı ve zorunlu
bir gülümseme ile konuştu."Mika_:merhaba bayan Yuna. Yuna_:merhaba dc.
Mika. Mika_:buyrun oturun lütfen. Bu kez ziyaretinizi neye borçluyum.
"Mika yerine oturuken Yuna'da oturdu."Yuna_:lafı uzatmadan konuya
giricem. Mika_:sizi dinliyorum sorun ne?Yuna_:Yunho'nun hafızasını
kaybettiğini biliyorum. Bu yüzden kazanın nasıl olduğunu hatırlamıyor.
Ama en çok yarayı o aldığına göre suçlu siz olmalısınız. Neyse neticede
Yunho ile ilgilendiniz ve ona baktınız. Ancak o benim nişanlım ve biz
evlenmek üzereyiz. Beni sevip sevmediğini hatırlamıyor bu yüzden kafası
karışsın istemiyorum. Onunla ilgilendiğiniz için size karsı bir seyler
besliyor olabilir ve ben buna izin veremem. Umarım beni anlıyorsunuz.
"ne diyordu bu kadın! Mika hiç bir şey anlamıyordu. Tamm Yunho onu
öpmüştü ama anlık bir şeydi ve Yunho'nun umrunda olduğunu bile
sanmıyordu...hatta emindi cunku Yunho az önce onu görmemezlikten
gelmişti." Mika_:ben söylediklerinizi anlamaya çalışıyorum. Ancak
aramızda düşündüğünüz gb bir şey yok bilmiyorsanız söyleyeyim bende
nişanlıyım. Yuna_:ne? Nişanlı mısınız? Ben çok üzgünüm size imada
bulunmadım yalnızca beni tedirgin eden bir konuyu açıklığa kavuşturmak
istedim. Mika_:pekala sizi anlıyorum.Yuna_:ben tekrar üzgünüm. Sanırım
artık gitsem iyi olur.

••••••

"Yunho arabanın yanına
gelmiş bekliyordu. Çünkü Yuna yerinde yoktu. Arabaya yaslanmış yine
Mika'yı düşünüyorken Yuna geldi."Yuna_:çok beklettim mi?Yunho_:hayır
yeni geldim bende. Nerdeydin?Yuna_:tuvalete gittim. Durumun
nasılmış?"Yuna kapıları acmış arabaya binerken konuşmuştu. Yunho
konuşurken araba hareket etmeye başlamıştı."Yunho_:doktor iyi olduğumu
söyledi. Kırık kaynamaya başlamış. Yuna_:peki Yha
hafızan?Yunho_:profesör hastanede çalısmaya başlamamı söyledi.
Yuna_:ama-Yunho_:hiç bir şey hatırlamıyorum ama zaten bir seyler yapmak
için değil hatırlamak için gelmemi söyledi. Belki hastalarla iç ice
olursam en azından bir doktorun yapması gerekeni bilirim. Yuna_:anladım.

•••••

"Mika
Siwon'un gelmesini beklerken profesörün yanına geldi. İçeri girdiği
zaman profesör yoktu. Onunla konuşmak istiyordu belki Yunho'nun durumunu
tekrar sorardı. Ya da Siwon'un neden gelmesi gerektiğini ancak profesör
yerinde olmadığı için odasına geri gitti. Ve Siwon'u beklemeye,
Yunho'yu düşünmeye devam etti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder