26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (21. Bölüm)

JANG



Her ne kadar teyzemin azizliğine uğrasalarda , hiraku ile bendisin birbirlerinden ço khoşlandığı belliydi.Özellikel bendis .Chenden sorna onu böyle gülerken ,böyle mutluyken ilk defa görüyordum .Bendis benim için kardeşim gibiydi.Bende tek çocuktum oda.Aslında ,yaşasaydı bendis yaşlarında bir kız kardeşim olacaktı .Ama kalbinde soru nvardı .3.5 yaşına kadar yaşayabildi.İsmi minahuydu .Ülkenin en zengin anaokuluna başlamam 4.5 yaşımı bulmuştu.Çünkü ,çncesinde kardeşimle oynamak için ,okula gitmek istemiyormuşum..Kardeşimin ölümünden sonra, ailem çok üzüldüğümü söylediler.Ve zaten aile dostu olduğumuz bendisle de orada karşılaşıp arkadaş olmuşuz.Onu o günden sonra kardeşim gibi sevdim. Kimsenin onu incitmesine izin vermedim .Bundan sonra da veremezdim. Chen ,en iyi arkadaşımdı . Onu ancak ona emanet edebilridim . Ama hata yaptığımı anladığımda ,o çekip gitmişti bile . Hem ailesinin ölümü hemde chenin çekip gitmesi .Bendisi toparlamam çok zor oldu .Ama şu anda herşey yolunda gibi görünüyordu .Galiba o gece doğru kararı vermiştim .Şimdi daha iyi anlıyordum .Bendis mutluydu .Evet çok üzüldü,delirdi ama şu anda gayet iyi görünüyor .Hirakula bakışmaları bile onun iyi olduğunu gösteriyor ...
Yarı msaate yakındır yoldaydık ama hala ,kore lokantasına gelememiştik .Bendis benim yanımda oturuyordu .Hiraku karşımda, teyzem de hemen yanında ... Teyzem ,yol boyunca bir an susmamıştı ve hala konuşmaya devam ediyordu .Aslında böyle biri dğeildir o .Bendisin toparlanması çok uzu nsürünce,sadece ailesi yüzünden böyle olmadığı anlamıştı . Bende anlatmak zorunda kalmıştım .O günden beri ,chen i hiç tanımamış olsada , ondan nefret edecek çok sebebi birikmişti .Bendis in bir daha , böyle bir aşk yüzünden bu hale düşmemesi için herşeye hazırdı .Çünkü bendisin amcası yüzünden , hala aralarında ne geçtiğini kimse bilmesede ,çok üzüldüğünü biliyorduk .Zaten erkeklere olan kıllığı , chenin bendise bunu yapmasından sonra had safhaya çıkmıştı .Beni tanımasa,beni bile bendisten uzak tutmaya çalışacağına emindim .
Hiraku , ailen nereye gitti demiştinn ? (Sumaru)
Hiraku ,artık yol boyunca sorulan sorulardan sıkılmıştı.Ama bendis için katlanması da ayrı bir komediydi .Gülmeden edemiyordum halinee .Offlaya puff laya cevap veriyordu ...

İş seyeharindeler demiştim efendim .Bu üçüncü soruşunuz ...(Hiraku)
AA kaç kere sorar sorarım canım , sohbet etmeye çalışıyoruz seninleee ( Sumaru)
Sen neden gitmedin ? Bak bu yeni soruu ukela çocuk ( Sumaru)
Gitmek için bir nedenim yoktu, ama kalmak için çok nedenim vardı ...(Hiraku)
Vayyy bu çocuk için bendis hep odun derdi ama ,romantik yanıda varmış beyefendimizin ...
İşte geldikk ...(Bendis)
Ohhh sonudna, bir an boğulacağı msandımmm ...(Hiraku)
Olmadıı odun ,bu kadar da açık sözlülü kteyzeme iyi gelmezz
Ne o ,bizimle yolculuk yapmak sıktı mı seni .EE biz tutmasaydık senii,gelmeseydinn ,zorlamı getirdikk (Sumaru)
Hahha teyzem ,bubuluşmanın onların buluşması olduğunu unutmuşa benziyordu .Çocuğu buluşmasından kovuyo resmen yaaa
Kendim iartık tutamıyordum, hiraku , kızarmıştı .Ne diyeceğin ibilemiyordu....
Bendis yanıma geli ,dirsek atarak , bana laf yetiştiriyordu.Sessli gülmemeye çalışsada ne kadar ,oda durumdan çok eğleniyorduu Gülmee bee (Bendis)
Senn neden gülüyon ozamann ,senin odunn kaldı öylee hahah ,bu gece teyzem çiğ çiğ yiyecek bu çocuğuu(Jang)
Haahah ,jang ,güldürme beni ,hiraku zaten umutsuz gözlerle bana bakıyor garibimm ,ben biraz yardım ediyim ,teyzemin korkusundan ,yanıma bile gelemiyorr hahah (Bendis)
Hahah ,iyi yaparsın, sustu kaldı çocukk (Jang)
Bendis hirakunun yanına giderek ,teyzemin gözünün içine bak baka ,elini tutup ,devam etti...
AA teyze ,üstüne gelme ,hava ço ksıcak ,malumm ,bunalması ondan ...Neyse , biz içeri giriyoruz .rezervasyon yaptırmıştım benn ... Ama iki kişiliktii ne yazıkki ... Siz bir yer bulursunzu artık ....(Bendis)
Bendiss ,, bendisss (Sumaru)
Jang bak kime diyorum ,hiç duyuyor mu _ Biliyordum bu çocuğun , iyi biri olmadığını ,hemen kızın huyu dğeişti .(Sumaru)
Huyumu dğeiştii .Yapma teyze ya,,1 yıl önceki bendis i hatırlamıyon eralde , hala olsaydı ,bu yemeğe gelmemize bile izin verri miydi sence .Bence haline şükret ...Hiçte dğeilse ,gelebildinnn(Jang)
Teyzem durumdan hiç hoşnut olmamışa benziyordu Ama ben mutluydum .İşte bu bendisti .Özeleidğim bendis. Hadi kızım , eski haline dön artık ,sen kkimseye papuç bırakırmıydın neskiden .Bu davranışın ,sanki eski günlerine dönüşünün bir sinyali gibiydi.Eskiden olsa .Teyzem olsa tanımaz dı,eğer ço kistiyorsa yapardı .Bugün de çok istiyor olmalıydı hirakuyla başbaşa kalmayı en azından ,yemek yerken . Hiraku ,halinden şimdi memnundu .Çünkü rezarvasyon yaptırdıkları için direk içeri geçmişlerdi .Biz bir süre beklemek zorunda kaldık teyzem yüzünden .Çünkü gösterilen yerleri beğenmiyordu .Bendis le hirakunu nyan masasını istiyordu .Oranın da boşalması biraz zamanımızı almıştı .Ama fazla beklememiştik yine .20 dakka sonra ,niheyet teyzemin istediği masaya geçebilmiştik.
Hirakuyla bendis ,çoktan yemeğe başlamışlardı biz girdiğimizde.Sürekli gülüşüyorlardı .Hiraku ,bizim girdiğimizi görünce ,biraz surat ifadesini dğeiştirmişti .Bendis ,farketmiş olmalıki ,eline uzanıp tutmuştu .Sonrasında hirakunun yüzü yeniden gülmeye başlamıştı.Bu seferde teyzemin yüzü görülmeye değerdi doğrusu ..Çok komikti yaa .Ço keğleniyordumm bu gece....

Jang ,bak şuna ya ,elini tutuyo oğlanın ,iyi yüz buldu buu (Sumaru)
Teyze ,dün delirmişti bu kız ,hatırlıyor musu nacaba ,Ve bugün çok mutlu acaba neden bi düşündün mü(Jang)
Farkındayım ,şu şapşalın yüzünden ,ya tamam ,mutlu olmasını istiyorum .Ama daha buraya geleli bir ay olmadı.Bir ayda ne çabuk tanıdı bu çocuğu .Korkum, chen gibi olmaması .Bak toparlayamadık ,daha düne kadar berabattı iSende biliyorsun .Bu durumda,nasıl bu kadr kolay kabullenebilriim ki hirakuyu .Bu kız bunun yüzünden de üzülürse,hiç kimseye karşı güveni kalmaz artık .Kapatır kendini ...(Sumaru)
Bende farkındayım teyze , onun üzülmesi en son isteyeceğim şey ama ,baksana iu anda çok mutlu .Onu gelebilecek tehlikelere karşı koruyalım derken ,mutlu olmasını da mı engelleyeceğiz .Kimin nasıl biri olduğunu ne yazık ki bilemiyoru<.Chen en yakın arkadaşımdı .Nerden bilebilirdim ki ,onun bu denli üzeceğini bu kızı .(Jang)
Sen bu arada alat bakalım şu not işini ,nasıl oldu ,not bırakıp mı kaçmış (Sumaru)
Aslında olay şöyle ,tam oalrak o yazmadı .Teyze cheni bir barda buldum ,içerken ,Öğrendiğim kaddarıyla , okula devam ediyormuş .Önceden hergün içiyormuş .Alkolik gibiymiş .Ama azalttığın ısöylüyorlar .Azalttığı hali bile çok kötüydü .(Jang)
Ne yani ,bu çouğun derdi ne,neden bu haldeymiş ? Neden bırakıp gitmiş (Sumaru)
Onu içerken buldum ,Yanına gittim .Beni gördüğüne çok şaşırmıştı .Direkmen kalktı ve gitmek istedi tabi onu bırakmaya niyetli dğeildim.Kolundan tuttum ,oturtturdum bir köşeye Sonrada konuşmaya başladık ...
*** ( Chen , ne yapıyorsun burda,bu halde ,(Jang)İçiyorum ,sende içer misin ,(Chen) Sen hiç içmezdin ,çok dikkat ederdin ,bu halin ne ,abi neden gittin ,en yakın arkadaşına bile bir kelimeyi çok mu gördün ( Jang) Bırak,bir yıl önce olanlar ,o zamanda kalsın . Sen neden burdasın (Chen) Ne demek bırak ya .Bendis i nasıl bıraktın ,neden bıraktın .Onu senden başka kimseye emanet edemezdim .Ama en kötüsü sen çıktı nabi ya .(Jang)
Susuyordu.Cevap vermiyordu ... Bu beni iyice sinirlendirmişti...Yumruğumu masaya vurarak devam ettim
Senin dğeiştiğin idüşünmüştüm.Sen kimseye bağlanamazsın .Bu sefer gerçekten onu sevdiğini dşünmüştüm .Keşke sana inanmasaydım.Song gibi onuda bıraktın .
Song ,ilk başlarda chen iseviyordu .Chen , ne yazıkki bu aşkına karşılı kvermemiş ,aksina onunla öylesine ,deyim yerindeyse oynamıştı .Song u ozamanalr içten içe seviyordum .Ama onun cheni sevmesi beni hep durdurmuştu.Sonrasında, chenin ne denli biri olduğun uanlamış ,ona karşı artık nefret duymaya başlamıştı ...
Song mu? Song la baştan beri hiç bir şey yaşamadım .Bunu biliyorsun .Çünkü senin onu sevdiğin ibiliyordum .Ve farzettiğin gibi ona hiöç ümit vermedim .Sana defalarca söyledim bunu jang, hala bana inanmıyor musun(Chen)
İnanmıştım .Ama sen bendisi bırakıp gidince,aynı şeyi song a da neden yapmamış olmayacsın diye düşündüm ...
Jang, bilmediğin şeyler var ... Kolaymı sanıyorsun onu bırakmak.Kolaymıydı .Hayatımda yaptığım en berbatça şeydi .Ama hiç bir çıkış yolu yoktu benim için .Neden bu haldeyim .Hala acısını çekiyorum .Ben onu ço ksevdim .Hala da seviyorum...Ama herşey keşke başka olsaydı...(Cehn)
Sevmiş miş ,neden şu anda onun yanıdna dğeilsin,neden burdasın ozaman , neden bir kelime bile etmeden çekip gittin ?Bunları açıkla ozaman bana ...(Jang)
Hiç birşey söyleyemem jang ,Anlatılacak bir şey değil .Kendime bile söyleyemiyorum. (Chen)
Bendis ,,iyiki benimle gelmemiş .Bu halini görseydi ,daha çok üzülürdü .Hala bir nedeni vardır ümit besliyordu sana karşı ...(Jang)
Bendis ,odamı burda ,nasıll (Chen)
Nasıl mı _ seni ilgilendiriyor mu acaba .1 yıldır merak bile etmedin onu.(Jang)
Susuyordu.Cevap vermiyordu.Acı çektiği belliydi ,ama yinede susuyordu . Ve konuşacak bir şey kalmamıştı bizi miçi nartık .Onu kaybolduğu karanlıkta bırakmak en iyisiydi.Tüm çaba bolunaydı....
Peki ,seni bundan sonra aramayacağım .Ama senden o kadr yılın hatrına bir şey istiyorum ...Bendis şu anda çok mu .Senden sorna il kdefa mutlu .Ama hala aklını meşgul ediyorsun.Sen kaybolmaya karalısın madem ,seni tamamen silmesini istiyorumm ( Jang)
Yutkunmuştu...Sonra devam etti...
Mutlu...sevidim onun mutlu olması en çok istediğim şey ,ne yapabilrim pekii (Chen)
Bir not yazacaksın ,ben yazardı mama ,el yazımı benzetmeye çalışsamda ,inanmayacaktır .Sen yazacaksın ...Notun şöyle olacak ....
'' Jang ,beni aradığınızı öğrendim .Yıllar önce yaptığım bir hatanın karşılığını 1 yıl önce telafi etmeye çalıştım.Şu anda yeni bir hayatım var.Bendis ,hala benden umutluysa , söyle ona oda kendine yeni bir hayat kursun. Yaşadığımız şeyler sadece çocukçaydı .Fazla ciddiye almasın ! '

Zor zoruna dediklerimi yazmıştı ... Yazarken göleri doldu .Perişan haldeydi ...Ama neden hala hiç bir şey söylemiyordu.Onu aslında böyle bırakmaz istemiyordum .Bir şeyler vardı .Onun bu hale gelme sebebi .Ama hiç bir şey söylememekte ısrarlıydı .Bende ısrar etmeyecektim çünkü bendis ve onun mutluluğu herşeyden önemliydi . Sonrasında çekip geldim .... Yani bir nevi yalan söyledim bendise ...Ama en doğru buydu sanki.Hirakuyla da böyle gördükçe kararımın doğruluğu konusunda emin oluyorum teyze (Jang)
Teyzem bir müddet düşündkten sorn adevam etti...
O çocuk ne yapmaya çalışıyo bilmiyorum .Ama , bendis herşeyden önemli.Ve bence doğru bir karr vermişsin .Bunları analtsan ,bu kızı burada tutamazdım.Peşinden giderdi.Hiraku iyi mi bilmiyorum ama yeni bir hayata başlaması gerekliydi artık.Dediğin gibi olsun jang .Madem böyle bir şeyler var.Bendis e hiraku konusunda karışmayacağım .Mutlu şu anda.Dilerimki sonuna kadar böyle güler .Böyle mutlu olur .
Bunları söylerken teyzem gülüşmekte olan hirakuyla bendis e bakıyordu.Anlaşılan onları sıkmamaya kararlıydı .Bendis ,ve onun mutluuğu .... Bendis öyle biriydiki bizim için ...Onun üzülmemesi için herşeyi yapmaya hazırdık ... Geceni nsonunda, dönerken ,teyzem hirauya yakın davranmaya başlamış ,bu sefer benim yanıam oturup ,onalrın yanyana oturmasına izin vermişti.Bendis ,neler yaptın yine gibisinden bakarken ,hirakunun şaşkınlığı kısa bir müddet sürmüş,sorna oda , bendisin elini tutup,eve kadar bir an olsun bırakmamıştı.Onlar çok mutlu görünüyorlardı.Umarım hep böyle mutlu olurlardı .Bunun için herşeyi yapabilirdim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder