26 Mayıs 2011 Perşembe

Unutmak (27. Bölüm)

Bölüm 27 ~ Kacmak ~ Kanimdaki dolasan Adrenalini
hissede biliyordum. Bu Adrenalin Kalbimin daha da hizli atmasini ve
ayaklarimin daha da hizli kosmasini sagliyordu. Onun Elini sikica tutum,
onu birakmak istemiyordum. Nereye kosacamiz benim icin önemli degildi,
yada nekadar kosacamizda, yeterki o benim yanimda olsun bu bana yeterdi.
Kalabalikdaki Insanlairi yarip geciyorduk. O Insanlar bizim arkamizdan
bakip elleri ile bize isaret ediyorlardi. Bazilari da bize gülüp el
salliyordu. Bu Koredeki insanlar gercekten garipdi. Neden el
salliyorlardi anlamamisdim ama hic birsey umurumda degildi. Benim
hakimda düsündükleri hic beni ilgilendirmiyordu. Onlar ne düsünmek
isterlerse düsünsünler dedim icimden, Minwoo benim yanimdaydi bu bana
yeterdi. O benim Kurtaricimdi, benim Güvenilir Limanimdi bundan emindim.
Bu Kosmanin benim icin baska anlami vardi sanki, ben onunla sirf
kosmuyordum, beni burdan uzaklasdirmiyordu hayir ben bu kosusla bütün
korkularimdan ve düsüncelerimden kaciyordum. Bir anligina da olsa onunla
beraber kaciyordum, bu düsünce hosuma gitmisdi. Kederi derdi bir
anligna da olsa unutmak icin onunla kaciyordum. Evet onunla kaciyordum
bunun farkidnaydim. Bütün Anilarimdan, Korkularimdan ve Düsüncelerimden
hepsinden kaciyordum. Sadece bir gün dedim, sace bir Gün icin onunla
kaciyordum. Nefes almkata zorlaniyordum artik,
yorulmusdum, ayaklarim daha fazla kosamiyacakti. Ne kadar kosmusduk
bilmiyordum. Yavaslamak zorunda kaldim mecburen, nefesimi hizli alip
veriyordum. Etrafima hic bakinmamisdim, sadece Minwoo ya odaklanmisdim,
onu takip etmisdim. Yavasladigimi anlayinca Minwoo da durup bana bakti.
Oda Nefes icnideydi, nefesini hizli alip veriyordu ayni benim gibi. Oda
Terlemisdi, arnindan damla damla teri akiyordu. Ama sanki hic yorulmamis
gibi bana bakip gülümsüyordu. Bu gücü nerden buluyordu, nerden
biliyordu bana iyi gelecek seyleri? Bakisi cok degiskdi sanki, bana hic
böyle bakmamisdi, bu bakisnini ilk defa görüyordum. Neden bana bir baska
bakiyordu, sanki beni daha iyi tanismis ve beni cözmüs gibi bakiyordu
bana. Acaba ne düsünüyordu, ben onun icin simdi nasil gözüküyordum. Beni
hangi gözlerle görüyordu. Onun icin gercekten ben sevilmege laik
birisimiyidim, önemli birisimiyidim. Onun bakisi kalbimin daha da hizli
atmasini saliyordu. Ben de ona gülümsemek istedim, ona güven vermek
istedim, cünkü bana hep güven veriyordu Minwoo. Ama nefesimi zarzor
aliyordum. Ellimi halen tutuyordu bunun farkinda bile degildim. Birden
elimi Kalbine koydu. Iste bu benim kalbim, senin icin deli gibi atiyor
hissede biliyormusun diye sordu. Bunu derken de gülümsüyor ve onda hic
görmedgim bakisla bakiyordu bana. Nefes alisi düzelmeye baslamisdi
Minwoonun ben halen hizli nefes alip veriyordum. Nasil olurda nefes
alisi hemen düzgün hale gelebildi benim kisi ise halen zarzordu. Elim
onun Kalbinin üstündeydi, kendimi garip hissetim ona öyle yaklasinca ve
kalb atisini duyunca. Ayni dedigi gibiydi Kalbi hizli cok hizli atiyordu
bunu hissete biliyordum. Küt Küt Küt diye atiyordu. Kalb atisini benim
kisine benzettim bir an, cünkü suan ayni benim kisi gibi hizli atiyordu.
Hizli ve güclü sekilde, ama benim Kalbim sanki daha da hizli atiyordu
ondan, acaba elim onun Kalbinin üstünde oldugu icin miyidi, bilmiyordum.
Kalbin benim kisi gibi hizli atiyor diye düsünmüsdüm ama bunu sesli
dedim bilmeyerekten. Daha da cok gülümsedi. Buna inanmam diyip elini
kalbime koydu, bunu beklememisdim ondan, bir kac saniye sesizlik vardi,
kalb atisimi dinliyordu sanki dikkatlice. Yüz ifadesi cok neseliyidi,
sanki altin bulmus, bir cocuga seker verirlmis veyada en degerli seyin
kaybedip geri bulmus gibi siritiyordu bana dogru. Bana gene öyle garip
sekilde bakti. Gercektende senin kalbin daha da hizli atiyor Sevda, Kalb
atisini duymak ve hissetmek cok güzelmis. Bana bunu yasattin ve izin
verdigin icin tesekkürler. Yanlis anlamasindan korktum ve kosdugum icin
böyle hizli atiyor dedim. Kafasini hafif eyip bana bakti, sadece
kosdugun icin mi diye sordu bana, ama ona verecegim cevabi dinlemek
istemiyormus gibi, kendinden eminmis gibi bakiyordu, utandim basimi
eydim ve sadece evet kosdugum icin diye bildim. Bugün
herseyden kacalim ne dersin? Kacmak mi dedim? Evet, bugün herseyden
kacalim. Insanlardan, Isden, Düsüncelerden ve harika bir Gün gecirelim
ne dersin buna Sevda? Neden hep icim dekilerini biliyordu. Neden benim
düsüncelerimi okuya biliyordu. Evet dedim, bugün herseyden kacalim ve
güzel bir Gün gecirelim. Senin bu istegini yerine getirmek istiyordum
Minwoo. Sen benim icin herseyi yapiyorsun, bende seninle güzel bir gün
gecirecegim, senin icin en azinda bunu yapmalayim diyip gülümsedim.
Elimi tutup yürümege basladik. Sanki normalmis gibi elimi tutuyordu
artik, ama neden rahatsiz olmuyordum. Sanki bende onun elini hic
birakmak istemiyordum. Elini neden tutmak istiyordum, neden benim
yanimda olmasini istiyordum. Onunla neden güzel bir gün gecirmek
istiyordum. Etrafima bakinmaya basladim. Burasi neraseydi? Heryer
agiclikdi, sadece bir kücük yol vardi o yoldada yürüyorduk. Birtane Bank
vardi, orayi gösterip orda oturalim dedi. Beni o banka oturtu. Yanima
yaklasdi iyicene. Etrafmizda kimse yokdu, yanlizdik. Kalbim halen hizli
atiyordu neden normale dönmemisdi. Acaba onun Kalbi demi halen hizli
atiyordu benim kisi gibi diye düsündüm. O nefesini normal alip vere
biliyordu ben ise halen biraz zorlaniyordum. Seni yordugum icin Üzgünüm,
ama aklima baska birsey gelmedi, seninle kacmak istedim dedi ama
busefer bana bakmiyordu basi yerdeydi, acaba bunu derken utaniyormuydu
benden, yüzüme neden bakamiyordu anliyamamisdim. Benimle kacdigin icin
tesekkürler Sevda. Belki benimle kosmassin diye korkmusudum ama sen
benimle kosdun ve beni gerceketen mutlu ettin. Neden hep bana tesekkür
ediyordu, ben bu tesekkürlere layik degildim. Benim yüzümden aglamisdi
Minwoo, benim icin Gözyasi dökmüsdü. Ben ona aci veriyordum o ise bana
hep tesekkür ediyordu. Aslinda ona ben tesekkür ettmem lazimdi, o beni
gene kurtarmis, gene yardimima kosmusdu ve o bana tesekkür ediyordu bu
yanlisdi. Ne demeliydim, lafa nasil baslamalyidim bunu bilmiyordum.
Acaba ona gene tesekkür mü etsem yoksa hic birsey demesem mi diye
düsündüm. Kararim ona bir sey dememek oldu ve sadece basimi onun omzuna
yasladim. Bunu yapacagimi beklemiyordu Minwoo, biraz sasirmisdi ama
hemen kendini toparladi. Tesekkürler Minwoo, sadece 1 dakkika böyle
kalim lütfen dedim. Hic birsey demeden sadece bir dakkika. Basini evet
dercesine eydi ve 1 dakkika hic birsey konusmadan basimi onun omzuna
yasladim. Gözlerimi kapadim ve onu gördüm. Minwoo ve ben beraber
kosuyorduk, herkesden kaciyorduk. Korkularimdan, Düsüncerlimden,
unutamadigim anilarimdan herseyden kaciyorduk. Göz yaslarim akacakdi
bunu anlamisdim, kendimi tuttum, onun yaninda alamiyacaktim, benim
gözyaslarim ona sadece aci veriyordu, bunu kendisi bana demisdi. Onun
yaninda alamak yok dedim, Gözyaslarim lütfen busefer akmayin, Minwoo
icin lütfen akamayin diyip gözlerimi actim. Ona bakmak istedim, ne
yaptigini ne düsündügünü merak ettim ve ona dogru baktim. Onun gözleri
kapaliydi, acaba simdi ne düsünüyordu, gözününün önde ne canlaniyordu
bilmek istiyordum, ama ona sormaya korktum ve sadece basimi gene omzuna
yaslayip tesekkür ededim dedim ve gülümsedim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder