27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (7. Bölüm)

7. BÖLÜM

"arabayı çalıştırıp bir mağazanın önünde durdu. Her
zaman geldigi kocaman bir mağazaydı burası. İçeride hersey vardı
kozmetikten giyime teknolojiden markete kadar her şey vardı. Alışveriş!
Mika ilk iş telefon aldı kendine bir tanede Yunho'ya aldı onu daha kolay
arayabilsin diye. Sonra Yunho için giyecek bir şeyler aldı. Yunho için
özel sayılabilecek bir kaç ufak malzemede aldı. Dış fırçası, lif, havlu,
şampuan, farfüm, tıraş takımı gb şeyler işte. Sonra kendi icinde bir
şeyler aldı; parfüm, ruj, oje falan aldı. Paketleri taşımakta biraz
zorlansada elinde ki paketleri arabaya doldurup hemen hastaneye gitti.
Çok geç kalmıştı ama bir mazereti vardı. Odasına girmek üzere iken
telefonu çaldı."Mika_:Buda kim? Yobuseyo. Siwon_:evi aradım hastaneye
gittiğini söylediler. Bu öğlen konuşabilirmiyiz? Tabi hastalarından
vakit ayırabilirsen?Mika_:elbette ayırabilirim. Siwon_:öğlen seni
alırım. Mika_:gerek yok araban hala bende. Her zaman ki gibi Banpohan'da
buluşalım. -(yeri tamamen salladım. Böyle bir yer var mi bilmiyorum.
Yani biliyorum ama Cafe mi onu bilmiyorum. Neyse siz Cafe olarak
varsayın^^)-Siwon_:pekala. Orda görüşürüz. Mika_:görüşürüz. "Mika
telefonu kapatır kapatmaz içeri profesör girdi."TaeWoon_:günaydın Mika.
Bugün biraz geç kaldın. Sabah toplantısını kaçırdın. Mika_:günaydın
profesör. Üzgünüm. Halletmem gereken işler vardı. TaeWoon_:bay isimsiz
nasıl? Ve Siwon ile konuştun mu?"Mika isteksiz bir sekilde derin bir
nefes aldı. Profesör bir sorun olduğunu hemen anladı."TaeWoon_:sorun
ne?Mika_:ilk olarak Siwon buna biraz kızdı. Ancak anlayacağına eminim.
İkinci olarak bay isimsiz artık isimsiz değil ismini hatırladı. Adı
Yunho. Ve bir kızı hatırladığını söyledi ama henüz kim olduğunu
bilmiyormuş. Ve son olarak durumu dün aksama göre daha iyi.
TaeWoon_:adını hatırlamasına ve iyi olmasına sevindim. Ancak Siwon
mevzusuna gelince ben sana söylemiştim demek istiyorum. Mika_:profesör
her zaman haklı çıkmak zorunda mısın?TaeWoon_:sanırım bu benim görevim.
"buna ikiside güldü. Profesör Mika'yı kızı gb görüyordu. Profesör
evliydi. Çokta güzel bir karısı vardı ancak çocukları olmuyordu ve
karısı evlat edinmek istemiyor kendi çocuğu olsun istiyordu. Bir ara
bunalıma girmiş ilaç bile kullanmıştı. Ancak şimdi
iyiydi."TaeWoon_:Yunho'nun sargılarını değiştirdin mi?Mika_:bu aksam
değiştirmeyi düşünüyorum. Banyo yapma konusunu nasıl halletmeliyim.
TaeWoon_:onu kuvete sokup kafasını yıkamalısın vücudunu da sabunlu bez
ile sil. Kaç kez yaptın bunu hala soruyor musun? Aklın nerde senin Dc.
Mika. Mika_:ben bunun doğru olacağından emin değilim.
TaeWoon_:bitlenmesine izin mi vereceksin? Hemşireye söyle sana yıkaman
konusunda yardımcı olur. Mika_:pekala. Ahh sanırım biri beni çağırıyor
hemen gitmeliyim daha sonra görüşürüz profesör. "Mika'nın hastane
telefonu cebinde çalıyordu. Hemen yerinden kalktı ve hastasının yanına
gitti. Yaşlı bir halmoniydi bu. Saçları bembeyazdı. Mika 1 aydır bu
halmoni ile ilgileniyordu. İçeri girdiği zaman halmoninin yüzü güldü
ancak Mika'ya belli etmemek için hemen somurttu. Ve ona sitem eder gb
konuşmaya başladı."Halmoni_:Aecha. Kaç gündür Nerdesin? Sen gidince bu
kötü hemşireler benimle ilgilenmiyor. Bak iğne yapacagım diye kollarımı
deldi. "Halmoni konuşurken hemşire iğne yapıyordu. Mika hemşireye
gülümseyerek çıkmasını bekledi ve halmoninin yanına oturup konuşmaya
başladı."Mika_:üzgünüm Halmoni. Biraz işlerim vardı. Bir daha seni
bırakmam. Bir bakalım Halmoni nasılmış?"halmoninin belgelerini eline
alıp incelemeye başladı. Mika sonuçlarına bakarken Halmoni konuşmaya
başladı."Halmoni_:Aecha. Artık seker yemiyorum. Bugün bahçeye
çıkabilirmiyim. -(Aecha: sevimli kız)-Mika_:Hmm sonuçlarda öyle
söylüyor. Pekala beraber çıkalım Halmoni. Hemşireyi çağırıp geliyorum
bekle beni. Halmoni_:bekliyorum acele et Aecha. "Mika hemşireyi çağırıp
gelmişti. Halmoniyi tekerlekli sandalyeye oturtup üstüne bantaniye örttü
ve dışarı çıkardı. Beraber bahçede geziyorlar Halmoniyle sohbet
ediyorlardı."Halmoni_:Aecha alnına ne oldu? Bir yere mi
çarptın?Mika_:bir kaza geçirdim. Halmoni_:iyi misin? Nasıl bir kaza?
Yaralı ya da ölü kimse var mı?Mika_:ben iyiyim ancak çarptığım kisi pek
iyi değil. Kolunu kırdı. Bacağı ve kaburgalarıda incindi. Üstelik
hafızasını da kaybetti. Halmoni_:hastanede mi? Onu görmek istiyorum.
Mika_:neden?Halmoni_:Aechanın kötü biri olmadıgını ve isteyerek bu
kazayı yapmadığını söylemek istiyorum. Mika_:Halmoni..."halmoni herkese
karşı kaba ve huysuzdu. Başta Mika'ya da böyle davranıyordu ancak
zamanla onu çok sevmiş torunu yerine koymuştu. Pek belli etmesede. Mika
bu sözleri duyunca duygulandı. Halmoni onun için Yunho ile konuşup kötü
biri olmadıgını söylemek istiyordu. Gözleri dolmuş ağlayacaktı ki
hastane telefonu yine çaldı. Hemen halmoninin yanından ayrılıp onu
hemşireye bıraktı ve diğer hastasının yanına gitti."Mika_:Ahh üzgünüm
Halmoni gitmem gerek. Daha sonra yine gezeriz olur mu? Halmoni_:olur.

•••••

"Yunho
Mika gidince hemşire ile baş başa kalmıştı. Sürekli tv izliyordu
hemşirede yanındaki koltukta oturmuş ona bakıyordu. Yunho sürekli
kendisini süzdüğünün farkındaydı ama birsey demiyordu. Tv'ye bakıyor
hemşire burda yokmuş gb davranıyordu. Mika ile izledikleri filmin
reklamı dönüyordu TV'de Yunho reklamı görünce aklına Mika geldi. Sabah
gözlerini açtığı zaman Mika'nın yanda ki koltukta Yunho'nun başında
uyuduğu zamanı düşündü. Ne kadar da tatlı uyuyordu tıpkı bir melek gb.
Kendine gel Yunho neler düşünüyorsun. O senin doktorun diye kendine
kızdı. Hemşireye baktı yan gözle hala Yunho'yu süzüyordu. Yunho
hemşireye döndü."Yunho_:ben biraz acıkdım bir seyler hazırlar
mısın?Hemşire_:hemen hazırlıyorum efendim. "hemşire yerinden kalkıp
Yunho'nun önünden geçti ve mutfağa gitti. Hemşire gidince Yunho bir ohh
çekti. İzlenmekten sıkılmıştı. Ama o Mika uyurken onu izlemişti. Acaba
Mika ne yapıyor diye düşündü. Sonra kafasını sağa sola sallayıp bu
düşünceyi kafasından atmaya çalıştı. Ama sürekli Mika geliyordu gözünün
önüne. Ne oluyordu böyle. Yunho kafayı yemek üzereydi. Yerinden kalktı
ve evi gezmeye başladı geldiginden beri hep salondaydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder