26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (27. Bölüm)

O burada , ne yapıyordu , o chen benim chenimmiydi . hirakuya müdahale edemiyordum,hiç bir şeyde yapamıyordum . Beni bıraktığında ,ellerimi tuttu ,o gözlerime bakıyordu ,ama ben karşımdaki,hemen onu narkasındaki chen e bakıyorudum .Oda duraksamıştı .Hiraku gözlerimin ona bakmadığını anlamıştı .Arkasına döndüğünde cheni farketti .Sonra ellerimden tutup ,bir koluylada bana sarıldı .Chene dönerek ;

İşte,aklımı başımdan alan kız bu ,bendis ; Bendis ,buda dostum chen , nihayet tanışabildiniz (Hiraku)
Nefes alamıyordum sanki ,sadece chene bakıyordum,ve chende sadece bana ,yaşadığım şaşkınlığın tarifi imkansızdı .Ne chen,ne de ben tek kelime edemiyorduk.Duygularımı yitirmiş gibiydim bir an ,hiraku ,durumu nbiraz farkındaydı sanki , chene   dönerek devam etti .
Abi bişi mi oldu ,(Hiraku)
Hiraku ichenin ses çıkarmaması üzerine yanıan gidip ,elin iomzuna koydu .
Abi iyi misin (Hiraku)
Chen ,hirakunun dürtmesi sonucu , cevap vermişti
Ne, şeyy , dalmışım sadece (Chen)
Kusura bakma abi,nerdne biliyim kapıdan çıkacağını ,çok özlemiştim ,neyse yabancı dğeilsin , bak bendisi öptüğüm sadece aramızda, bendis çok utangaçtır bu konuşarda ( Hiraku)
Hıı (Chen)
Hıı mı ,ne hı sı (Hiraku)
Ben hala tek kelime edemiyordum ,hiraku chenin kulağına doğru eğildi,bir şeyler söylemeye başlamıştı ama ne söylediklerin iduyabiliyordum
Yoksa ,eski yengeyi mi hatırladın abi bizi öyle görünce, hadi ama ,hayatına deva medecektin ,sana ne kızlar bulucam ben merak etme ,onları öpersinn , bu arada hödüksün abi ,kıza bi meraba desene ,sevgili mdiyom sustun kaldın (Hiraku)
Chen ,hirakunu nsözleri sonucu elini uzatmıştı .
Tanıştığımıza memnun oldum (Chen)
O elini uzatınca,bende istem dışı uzatmıştım,o anda konuşmaya başladım ,ama yalnızca bir kaç kelime
Bende memnun oldum ( Bendis)
Yaa neyiniz var sizin ,bendis ,tamam bu kadar utanmana gerek yok ,o dostum benim bişi olmaz,sevgilimsin zaten,doğal dğeil m iseni öpmemm (Hiraku)
Sonrasında yanıma gelmişti , elimi tuttu.Chene dönerek devam etti .

Chen ,abi malum kaç haftadır seninleyim, biraz sevgilimle hasret gideriyim dğeil mi, sende ço kayakta durma ,dinlen biraz (Hiraku)
O sırada sehye yanına gelmişti .Chenin koluna girmiş,onu çekiştiriyordu .
Chenn ,hadi ama ,çiftleri yalnız bırakalım ,hem bizde yalnız ,yani , tanışıyoruz ya ,bu tanışmayı ilerletelim diyorum ,yani gel sıkılmadın mı ,çiftliği gezdiriyim sana ,.ok büyüktür çiftlik ,hemen hava alırsın hadi gelllll (Sehye)
Ben chene bakaker,sheye çekiştirerek,cheni götürmüştü .Peki nedne intihar etmişti,yada neden okdar çok içmişti. Mutlu dğeil miydi.Jang öyle dememişmiydi .Son iki hafta gözlerimin önündengeçiyordu adeta.Jang ın geldiği günün ertesi haberi gelmişti..Peki nedne ? O notu yazan o dğeil miydi? Nler oluyordu? Hiraku bunları üdşünürken seslenmişti ,ve ben onu beni dürtmesiyle duyabilmiştim ....
Bendiss , bendisss , hopp ,(Hiraku)
Efendimm (Bendis)
İyi misin ,duymuyorsun beni ,bi sorun mu var (Hiraku)
Hı ,pardon ,bugün pek iyi dğeilim,dalmışım .Chen , ne olmuş demiştin ona ( Bendis)
Chen mi ,ya chen mi konuşacağız şimdi ,seni çok özledim ben ,nehrin kenarına gidelim mi ,briaz başbaşa kalalım (Hiraku)
Hirakuyu incitmek istemiyordum.Gülümsedim.
Tamam gidelim (Bendis)
Dedim.Elimi tutmuştu .Yürürken ayn ızamanda da konuşuyorduk.Ama ben hala cheni düşünüyordum.

CHEN
Bu olamazdı .Tam herşeyi bırakmıştım.Onu bırakmaya hazırdım.Mutluydu.Üstelik mutlu olduğu kişi hirakuydu.Dostumdu .Ve dostumda çok mutluydu.Kapıdan ,çıktığımda ,karşımda onu görmüüştüm.1 yıldan fazla olmıştu onun o iri ,ve beni benden alan gözleirne bakmayalı .Ve sonra ...sonra , öpmeye kıyamadığım ,aşkımı şimdi başkası öpüyordu.Ve gözlerimin içine bakarak ,onun kolalrındaydı .Bir an onu öperken gördüm kendimi orada .Jejuya götürmüştüm onu .Çok özel olmalıydı .Herşey hazırdı .Denizin kenarında , önce ellerin itutmuş,sonra elimi başıan götürerek ,o dalgalı saçlarını okşamıştım .Bana bakan gözleri sevgi doluydu.Bu beni okadar çok mutlu etmişti ki . Sonra , sonra , hayatımı nen güzel anlarından biriydi . Bu onun artık benim olduğumun bir simgesiydi adeta.Ve benimde onun .Ama şimdi ....
Evet ,benden nefret ediyordu.Haklıydı .Hayatın ıdüzene sokması lazımdı.Ve bun udostumla yapmıştı.Ve dostum ,hiraku , ilk defa birin isevmişti.İlk defaydı . Tanrım ,bu ne gairp bir kaderdi ki ,benimde ilK sevdiğim,onunda ilk sevdiği bendis ti.Böyle mi olmak zorundaydı. Kader bize ne denli bir oyun oynuyordu ki.Başka zaman olsa ,naşka bir yer olsa, herşey başka olsa, ona sarılıp ,onu hiç bırakmazdım.Tam herşeyi kabullenmek üzereydim.Tam kendime gelmiştim.Ama o karşıma çıkmak zorundamıydı .Yada ben onun karşısına .Beni gördüğünde çok şaşırmıştı.Ama yinede ou öpmüştü .Öperdi tabi ,o şu anda hirakuyu seviyordu .Ama bana bakan gözler, sanki aynıydı . Benim kalp çarpıntım hala aynıydı.Onu ilk gördüğüm günkü gibiydi.Ya onu nki? Hayır bu olamazdı .Kalbimi durdurmalıydım. O artık hirakuyu seviyor olmalıydı.Bana karşı bir şey hissetmiyordum.O nottan sonra,beni silmesi gerekirdi.Bana karşı sadece nefret duyuyor olmalıydı.Evet ,nefret etmeliydi. Ve hirakuyla mutlu olmalıydı.Bir kere kaybettim ben ,hirakunun da kaybetmesine izin veremezdim .Unutacaktım .Belki de onun mutlu olduğun ugördükçe daha çabuk unutacaktım.Bun uyapmalıydım .Evet kesinlikle ,onu unutmak için ona bakmamalı ve buradan ayrılmalıydım .En doğrusu buydu .Ama şüphe çekmeden ,buradan gitmeliydim ... Hiraku ,onu elinn tutup götürürken , arkalarından sadece bakıyordum. Sehye ise beni içeriye çekiştiriyordu.Ama benim planları mfarklıydı .Elinden kurtulup ,odama çıktım ,ve yeni yerleştirilen eşyalarımı toplamaya başlamıştım ...

BENDİS
Hiraku sürekl idinleyip dinlemediğimi kontro lediyor ,bende her defasında, başımın biraz ağrıdığını,son söylediğini kaçırdığımı söylüyordum.Nehrin kenarına gelmiştik .Yere oturmuştuk . Bana önce sarılmış , bir müddet bırakmamıştı . Sınra tekrar öpmeye kalkınca,ben ,elimi dudaklarınakoyup izin vermemiştim.Bilmiyordum ama şu anda ,bunu istemiyordum . Aklımdaki soruları bir an önce sormam gerekiyordu ...
Bugünlük yetmez mi (Bendis)
Şeyyy ,pardonn (Hiraku)
Biraz kabaca ve beklemediği bir tepkiyle karşılaşmıştı .Kahretsin ,o hiç birşeyi bilmiyorduki ,ona neden bunu yapıyordum ki . Kalbime sorduğumda ,hirkauyu seviyordum , ama chenden hala nefret edemiyordum .Öyle sanıyordum ,ve onu bugün gördüğümde,yine ço kfarklı hissetmiştim .Ama hiraku ne olursa olsun ,benim kararsızlıklarımı ve çelişkilerimi haketmiyordu . Yüzünün düştüğünü hissettiğimde ,gönlünü almaya karar verdim ...
Yaa ,hemende suratını asarmış sevgilim (Bendis)
Yüzünü kendime döndürüp , çok masumca öpmüştüm onu .Ve hemen karşılı kvermişti.Şimdi daha iyiydi .
Gönlümü almayı çok iyi biliyorsun ( Hiraku)
Gülümseyip ,göpsüne yaslanıp cevap verdim .
Galiba , biliyorumm (Bendis)
Bir süre sessiz kalmıştık .O saçlarımla oynuyor ,bense cheni sorup sormama konusunda kendimle tartışıyordum . Sonra beklediğim adım ondan gelmişti ...
Chen , sevdin mi onu ,bakma bi garipti bugün ,normalde bu kadar kaba değildir ( Hirkau)
Hı, kaba , yoo önemli değil ,sevdim dersen kıskanırsın şimdi onuda ( Bendis)
Yok ,onu kıskanmam ,zira onun sana bakacağın ısanmıyorum şu aralar zaten , yani kıskanmam için hiç bir sebep yok ( Hiraku)
Hımm , bana bakmaz diyosu nyani ... (Bendis)
Aynen öyle diyorum , sevgilime bakacak tarzda biri dğeildir o ,dostum ya ötesi varmı (Hiraku)
Dostun demek ...(Bendis)
Dostum diyordu ,peki benden hiç bahsetmemişmiydi buna
Chen ,sana telefon geldiği gün mü intihar etmiş demiştin(Bendis)
Yok ,bir hafta önce olmuş olay , yanında intihar mı etti ndme,hiç hoşlanmıyoda kabullenmiyoda, ço kiçkiliymiş ,o halde 3. kattan süştüğünü söylüyor ( Hiraku)
Hımm ,peki neden içmiş , o kadr yani ( Bendis)
Pek konuşmak istemiyor bu konudan , ama tahminimce,bu bir yıl önce bi kızı bırakmış ,neden bıraktığını bana da söylemedi ama sürekli zorundaydı mdiyor , bir yıldır zaten ço kgaripti geldiğinden beri , psikolojisi ço kbozutu farkındaydım ,buda son kafayı yemesi olmuştu heralde , ama uyandığında sanki başka biri karşımdaydı , ciddiyim ,şu anki hali ,başka chen sanki (Hiraku)
Hımm ,neden ki ,uyanmadan önce nasıl dı ki (Bendis)
Hayatı varmıy dı diye sorsan daha iyi olur du , Yaşadığı konuusunda şüphelerim vardı açıkçası .Ama artık yaşıyor.Her neyse yaşadıkalrı ,oluruna bırakmaya karar vermiş ,aslında o kızı bulmaya kararlıydım ( Hiraku)
Hngi kızı (Bendis) Hangi kızı olacak ,chen in bu hale gelmesine sebep olan kişiyi , ama sonra uyandığında, herşeye yeniden başlayacağını ,kızında zaten başka sevdiği olduğunu ona asla müdahale etmeyeceğin isöyledi ,ve bende inanıyorum ki ,iyi olacak chen .Tabi bizim yardımımızla daha iyi olacak ( Hiraku)
Hımmm ,bizim yardımımız la mı , nasıl yani ( Bendis)
Ya geldi gelelli sehye , chenin yanından bir türlü ayrılmıyor .(Hiraku)
O herkese karşı öyle dğeil mi( Bendis)
Evet öyle de , bu farklı gibi sanki ,ço kanlayamasamda duygularını ,belk iaraların ıyapabiliriz yani ,sehye güzel kız yani ,(Hiraku)
Aralarını yapacağız biz mi ,chen le sehye mi( Bendis)
Evet aynen öyle canım bi nevi çöpçatanlık hani , iyi olmaz mı ,beyefendimzi de belk ibakarsın sehye ye aşık olur ve sever onu (Hiraku)
Sadece kafamı sallayabilmiştim .Chen le sehye mi ,kendi elimle chene başka birisin ibulmak mı , Peki ya chen ,neden intihar etmişti _ Hala ben iseviyor muydu , o not neydi peki ,nottan hemen sorna neden böyle bişi yapmıştı ki ,o notu o yazmıştı emindim a,ama neden ,bi dakka ya jang onun çıktığı biri var dememişmiydi
Ama,, yani hiraku ,chen in çıktığı ,yan isevdiği bi kız yo k mu ,sehye yi neden yapıyoruz ki(Bendis)Aikım sen beni dinlemiyor muusn , yo kdiyoeum ,bir yıldır kızın acısın ıçekiyo ,ne sevgisi ,kimseyi sevmemiş o kızdan sonra , ama sehyeyi sevmesin isağlayacağız . İlk oalrak bu akşam bir yemeğe çıkalı mdiyoprum olur mu ,sonra onalrı yalnzı bırakır ,bizde seninle başbaşa kalırı ne dersin ( Hiraku)
Hiraku ne diyordu ki , ama jang öyl dememişti .Bir iş vardı bu işi içinde,Jang la konuşmam lazımdı.Hemde anında ,bu işi çözmeliydim .Bana yalan söylemişti .Bu apaçık belliydi .Chenn .... Hiraku.... Ne olursa olsun ,şu anda hirakuyla beraberdim ,amachenle ilgil igerçeği de öğrenmem gerekiyordu .Hiraku ,ellerimden tutup,beni kaldırdığını nfarkında bile dğeilidim ...
Artık gidelim ,baksana hava bulutlanmaya başladı ,sanırım yağmur yağacak .Cevabını evt kabu lediyorum ,bu akşam seni alırım (Hiraku)
Kafamı olur manasında sallammıştım .Bir yemekten bahsediyordu ama aklım şu anda sadece jang daydı .Yağmur hafiften çiselemeye başlarken ,ben eve adımım ıatmış,jang dan herşeyi bu gün öğrenmenin planların ıyapıyordum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder