26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (11. Bölüm)

11. Bölüm

Balondan indiğimzide johnson çoktan gitmişti.Elini hala bırakmadığımın farkına vardığımda hemen çektim.



Pardon ya, havada korkudan ne yaptığımın farkıdna değilim ,üzgünüm ,kusura bakma (Bendis)

Üzülücek
bişi yok ,benim için zevkti ,yani balonla o manzarayı seyretmek zevkti
epeydir yapmıyordum sayende beraber izlemiş olduk(Hiraku)EE seninki
nerede ,gitmiş heralde ,tabi bi saate yakın oldu beklemekten sıkılmıştır
(Johnson) Galiba,bilseydim şöföre haber verirdim direk gönderdi meve (
Bendis)

Aynı yere gitmiyor muyuz? Ben eşlik edebilirim sana istersen? (Hiraku)

Hiraku
,bişimi oldu sana ,hayır kafanı falan mı çarptın ,böyle bi naziksin
bana bi hoşsun yani diğer günlere nazaran ne biliyim şaırtıyorsun bneni
(Bendis)

Öylemiyim , sana göre hareket ediyorum ben aynı şeyleri
senin için düşünüyordum(Hiraku)Öylemiyim bugün sana karşı (Bendis) Ben
nasılsam sende öylesin ,özellikle jane i öğrendikten sonra,seni bu denli
gergin yapan jane meselesi miydi?(Bendis)

Ahh saçmalama ne alaka ,neden gergin olacak mışım ki?(Bendis)Peki zorlamıcam ,hiç bir şekilde (Hiraku)

Neyi
zorlamıcak ya ,hiraku açık konuşsan ne olur sanki ,benden nasıl açık
olmamı bekleyebilrisin ki?Sen açık oynadığı nzaman bende olanca
açılabilriim sana.

Eve gidelim mi (Hiraku) Evet iyi olur,teyzem zaten çok merak etmiştir beni.(Bendis)

Araba
da konuşmadık.Zaten farketmeden dalmışım .Zaman nası lgeçti bilmiyorum
evimzie geldiğimzide hirakunu nseslenmesi ile uyandım.

Bendis,eve
geldik hadi uyan uykucuu (Hiraku) Ahhh ne zaman geldik yaaa
(Bendis)Hadi uyan artıkk ,ik idakka da daldın yaa bu ne hızz ?(Hiraku)
Tamamm uyanıyoru mdırdır etme başımdaa hirakuu kalkıyom iştee (Bendis)

Gözlerimi zor açıp arabadan inebilmiştim .Hiraku da inmeme yardı metmişti

Kapıya kadar gidebileceğine emin misin ,sana eşlik ediyim mi? (Hiraku)

Ayhhhh iyiyim dedim ya ,gerek yokk (Bendis)İnatçı ,öyle olsun hadi git bakalım (Hiraku)

Arkamda
durmuş içeri girmemi bekliyordu .Sonudna kapıyı çaldım içeri girerken
elimel hoşçakal demeye çalıştı mhafiften oda öyle bişiler yaptı .İçeri
girer girmez kendimi yatağıma attım .Sarhoş gibiydi m.hiç içmememe
rağmen iyi hissetmiyordum .Aslında çok iyiydim ,ama aklımda o kadar ço
ksoru işaret ivardı ki hirakuyla ilgil iama bugün ilk soruyu sormuştum
.Jane meğer onun sevgilisi dğeilmiş.Bunundüşünmek bile beni
rahatlatıyordu.

Galiba uğurum yerine gelmeye başlıyordu
.Ailemden kalan en değerli şey olan uğurböceği kolyemi takabilirdim
artık.Şans sanki artık banada gülmeye başlıyordu.Çekmecemi açtım
.Kolyemi kutusundan çıkarıp boynuma taktım.Yanındaki günlüğmü
farkettim.En son bir yıl önce en mutlu anlarımda kaleme almıştım.Şimdi
bir yıldan beri kalbim bu kadar huzurluydu .Hisediyordum daha da huzurlu
oalcaktı uazamya değerdi yani.O kadar yorgun olmama ragmen kalemimi
elime aldım .


Bir öncek isayfayı açtım.Bir yıl önce ailemin vefatından bir hafta önce kaleme aldığım bir yazıydı

************Uğurböceğim
,demiiştim galiba o uğurum oalcak benim diye.Haklı çıktım sanki.Ona
aşık oldum evet.Ve hissediyorum oda bana aşık.Onunlayken çok
mutluyum.Chen ,ismini söylemek ile kalbimi mutlu etmeye yetiyor .Bugün
ilk defa beni öptü.Sanki o beni öperken kalbim yerinden oynayacak
gibiydi .Ona galiba çok aşık oldum.İlk defa birine bu denli
güvenebiliyorum .Hissediyorum ,oda benim için aynı şeyleri düşünüyor
.Bana bakan gözleri ışıldıyor .Beni gözünden sakınıyor .Bir an bugün
ayrılık lafı etti .Ama bu lafın devamını getirmesine izin vermedim
.Neden en mutlu günümde bundan bahsetti ki ?Bir şeylerden korktuğu
kesindi .Sürekli seni etrafımızdakilerden nasıl koruyabilirim
diyordu.Benim korunmaya ihtiyacım yokki.Tek ihtiyacım olan o ve
sevgisi.Bugün bunu daha iyi anladım .Ben ilk defa uğurumu buldum Ve bu
uğurumu hiç kaybetmek istemiyorum .
Chen&Bendis....*************************


Bir yıl önce
,bir yıl sonra .Zaman ne çabuk geçiyordu .Bir kere yanılmıştım .Umarım
bu sefewr yanılmazdım.Yeniş bir heyecana yen ibir sayfa gerekirdi .Açtı
msayfamı ve yazmaya başladım.

Uğurböceğim ,galiba artık uğurum
gelmeye başladı.Evet o hiraku.Bilmiyorum ne kadar doğruyum ne kadar
yanlış ama çok uzun zamandır ilk kez onunlayken bu kadar huzurlu
hissettim kendimi.Hislerimi tanımlayamıyorum.Aşkın acısından sonra yeni
bir duygu tadıyorum.Aşk mı bilmiyorum .Aşka dönüşürmü bilmiyorum .Ama şu
an çok mutluyum.Onunlayken çok mutluyum.Çok kavga ediyoruz .Evet
tanışalı bir hafta oldu.Bir hafta da sadece bugün anlaşabildik .Ama
sanki çok uzun zamandır onunlaymışım gibi hissettim bugün.Ona
sarıldıığmda ki hazzı unutamıyorum.Acaba oda benim için bunları
düşünüyor mudur? Bu sefer lütfen acıtmasın olur mu !

Şimdilik sadece ******BENDİS GUMİHO*****


Yatağıma
yatmamla uyumam bir olmuştu .Sabah daha bi güzel uyanmıştım.Hazırlandım
,ona baktım.Arabası hala kapıdaydı .Demekki hala gitmemişti.Saçımı
yaparken,kapıdan çıktığını gördüm .Hemen hızlandım çantamı aldığı mgibi
koşar adım evden çıktım.Teyzem arkamdan sesleniyordu.

Bendissss ,kahvaltı nı yapmadın dahaaa (Sumaru)

Bne okudla yerim teyze acelem varrr (Bendis)

Hemen
arabaya geçmiştim.Onlarda hareket etmişti .Arkalı önlü gidiyorduk bir
ara arabamız yanına gelir gibi oldu .Camımı açtım ,onunkide yarım
açıktı.Kulağında kulaklık vardı.Arabamız yanından hızla geçerken başını
kaldırıp bana baktı .Bende yeni bakıyormuşum gibi çevirdim yüzyüze
geldik gibi oldu.Gülümsedi .Bende gülümsedim .Sonra şöförümzü dahada
gaza basstı .Ne yazıkki geçtik onları .


Yaa biraz yavaş olamaz mısın? Bu ne hız anlamadım (Bendis)

Bugün çok acele ettiniz ,hadi hadi hemen diye tutturdunuz ,bende ona uygun hızlı gidiyoru mistediğii bu değil miydi?(Şöför)

Hııı ,tamam da demin ki hız iyiydi gayet ,neyse kaçırdım zaten devam ett (Bendis)

Okula
nihayet gelebilmiştik.Mutluydum .Daha da mutlu olabilridi.Ve bugünden
itibaren çabalamaya karar vermiştim .En azından ilk adım atmaya
.Arabadan inmiştim.Hiraku da karşı taraftan inmişti.

Günaydın ! (Bendis)

Gülümsemişti .Bir eli cebindeydi yine

Sana
da günaydın! (Hiraku)Okula kadar gelmiştik ama günaydın dan başka bişi
diyememiştik .Okulun kapısında girerken kapıda johnson la karşılaşmıştık
.

Günaydın (Johnson) Günaydın johnson ,indiğimizde gitmiştin
,teşekkürler dün için ço kgüze lbir gündü.(Bendis) Tabi midenin
bozulması çok kötü oldu johnson ()Hiraku)

Bunu söylerken hafiften gülümsüyordu.

Ya ever, biraz kırıklık var üzerimde ,kusura bakmayın ,gitmek zorunda kaldım .(Johnson) Hımm anlıyoruzz (Hiraku)

Sende bu kadar erkenci olduğuna göre bendis ,kahvaltı yapmadın değil mi? (Johnson)

Bu soruyu hirakuya soracaktım .Ama sanki benle ilgili değildi .Kendi kendime mi bilşiler düşünüyoru macaba

Evet yapmadı maslında ,okudla yaparı mdiye düşünmüştüm .(Bendis)

Sende gelmek ister misin hiraku (Bendis)

Yok siz gidin ,ben sınıfa geçeceğim (Hiraku)

Ne yapmaya çalışıyor ,dün iyi ayrılmadık mı ,bugün ne yapıyor ozaman?

Jonhson
la cafe ye geçmiştik .Bişiler yiyordum ama ,hirakuyu hal anlamaya
çalışıyordum.Aslaında bu denli açık olamazdım yani brine karşı ,ilk olan
hiç ben olmazdım .Acaba bir şeylerimi zorluyorum .

Kolyen çok güzelmiş yen im ialdın ? (Johnson) Ahh uğurumun geri geldiğin idüşünerek takmıştım bu kolyeyi tekrardan

Teşekkürler ,annemiin kolyesiydi .Anne me de babam hediye etmişti.Onlardan kalan buradaki tek hatıram (Bendis)

Seni üzdümm mü yoksa,kusura bakma ,(Johnson) Önemli dğeil ,söylemeye alıştı martık . (Bendis)

Ne oldu peki ,annele babana ?(Johnson)

Tabağımla oynuyordum .Bir müddet cevap vermedim (Bendis)

Ahh
şu çenem, kusuruma bakma lütfen seni üzmek istemezdim (Johnson) Yok ,
öneml idğeil .Sadece çok uzun zamandır bahsetmiyordum .Annemle babam
öldürüldü .Bilmiyorum kimler neden yaptı .Bir gece onları beklerken ,
davet çıkışı kurşunlandıkları haberin ialdım .Sonrası ise ,ailemden
sonra hiç kimse yanımda olmadı .Yani hiç kimse yoktu .Bir yldır
yaşıyormuyum farkında bile dğeilim .Bu yüzden buraya gönderildim
.Unutmam için ,başka şeylerle oyalanmam için .(Bendis)

Hımm ,çok üzüldüm .Benimkiler gibi desene (Johnson) Seninkiler gibi mi? Öldürül dümü seninkilerde ? (Bendis)

Yani
görünürde bir trafik kazası .Küçüktüm ben 6 yaşımdaydım .Trenin altında
kalmış şöför, annem ,babam .Mümkün mü böyle biş i.Bana söyledikleri
sadece bu .Ama bence işin altında başka bişiler var.Çok mu sıktı mcanını
? (Johnson)

Yokk ,aynısın ıben sana soracaktım.Konuşmak iyi geldi bana .(Bendis) Bana da (Johnson)

Ders
saati gelmişti .Johnson kapıya kadar eşlik etmişti bana Sınıflarımzı
aynı kattaydı . Kapıda ondan ayrılıp içeri girdim .Hiraku yerinde
,kafasını koymuş masaya ,kesin uyuyordur yine diye düşündüm .Yerime
oturduğumda kafası hala msada oalrak bana döndü.

Çok çabu
karkadaş bulmuşsun .Üstelik bunun johnson olması ayrı bir ilginçlik
.(Hiraku) Neden ki , çok iyi birisi o .(Bendis) Vayy , beyefendimiz
gönlünü fethetmiş gibi görünüyor .

Aptal ,ne yapmaya çalışıyorsun ki? Benden uzak duran sen değil misin? Şimdi ne bu ?

Kimin gönlümü fethettiği yada edeceği neden seni ilgilendiriyor ki? (Bendis)

Haklısın ,banane ki senden .Sadece seni düşünüyordum ,yani yenisin johnson u tanımıyorsun (Hiraku)

Bunları söylerken kafasını kaldırmıştı .O sırada da öğretmen gelmişti.

Doğru
sanane ki bundan.Neyim oluyosun .Sonuçta senden daha ço kzarar
verebilri mi .İlk günden kolumu kırdın hatırladın mı? (Bendis)

Belalıyım işte, uzak dur benden ozaman ,sağlığın için (Hiraku)

Peki ,sende uzak dur endişelenmene gerek yok zaten , benim için .(Bendis)

Ahh
tartışmaya başlayınca ikimzinde inadı tutuyordu .Ne o susuyordu nede
ben .Ve şimdi aramızda soğuk rüzgarlar esmeye başlamıştı. Birbirimize
göz ucuyla bakıyoduk ,farkettirmemeye çalışarak .Her tenefüs johnson
geliyordu.Biraz da olsa onunla rahatlıyordum.Sonra sınıfa geldiğimde buz
gibi hava yine sarıyordu beni .

Bir gün derken ,iki gün derken
,1 hafta olmuştu ,birbirimizle konuşmuyorduk.Her an johnson yanımdaydı
.O da ya jane le takılıyodu yada diğer arkadaşlarıyla .Her an beraberdik
ama o günden sonra tek kelime bile etmiyorduk.Hep karşımızdakinden bir
adım bekliyorduk.Ama bu sefer adımı ben atmayacaktım .Belkide uğurumda
yanılmıştım .Hem zaten johnson lada iyiydim .Hiç kavga etmiyorduk .Hiç
sataşmıyordu bana.Ne dersem yapmaya hjazırdı .Her şeyim
ipaylaşabiliyordum .Oda aynı şekilde. Ama hiç balona bindiğimzi geceki
kadar mutlu olamamıştım .Bişilerin eksikliğini yaşıyordum .Ve zamanı
gelmişti.Ailemin ölüm yıldönümü.Bu yüzden iki haftalık koreye
uçacaktım.İki haftalık hazırlığımı yapmıştım.Okuldaki raporumuda
ayrlamıştım .Bu gece kore yolcusuydum.Uğurlamaya johnson da gelmişti.

Orada
yanında olmayı isterdi msana destek olmak için(Johnson) Teşekkürler
johnson,varlığın yeterli(Bendis) Seninde ,kendin içok hırpalama aman ,ne
diyorsunzu korede , aja aja fighting! (Johnson)Vayy onuda biliyorsun
,Fightinggg !(Bendis)

Son kez el salalıktan sonra,uçağımzı koreye doğru harekete geçmişti.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder