26 Mayıs 2011 Perşembe

Unutmak (26. Bölüm)

Bölüm 26 ~ Güvenilir Liman ve Tesekkürler~ Onu birakmak
istemiyordum. Onun Kollarinda böyle saatlerce kalabildirdim. Kokusunu
devam icime cekmek istiyordum. Bana güc ve gercekten Güven veriyordu.
Yanimda olunca kendimi nedense daha iyi hissede biliyordum. Suan Ona
gecen gece ne dedigim önemli degildi benim icin, onu düsünmek
istemiyordum, duymus olmasi bile suan icin önemli degildi. Onu sadece
yanimda kalmasini ve bana devam sikica sarilmasini ve azda olsa acimin
hafiflemesini istiyordum. Basimi oksamaya basladi. Etrafim daki
insanlari görmiyordum, sadece ona Minwooya odaklanmisdim. Sadece ona
sikica sariliyordum. Onun Omuznda gene agliyordum, ve omzuna gene beni
yaslamisdi. Gene beni aglarken görüyordu. Minwoo gene benim icin
yardimima kosmusdu, herseyi birakip yanima gelmisdi. Benim Kurtaricim
olmusdu, sigina bilecegim bir Liman gibi. Göz yaslarim halen akiyordu.
Neden devam agliyordum, neden Keremim aklimdan cikmiyordu. Hatiralarimi,
anilarimi herseyi unutamiyordum birtürlü buda Minwooya aci veriyordu
bunu biliyordum ama elimden birsey gelmiyordu. Minwooya aci cektiren
bendim. Suan herseyi unutmak ve sadece ona devam sarilmak istyiordum.
Onun kokusunu devam icime cekmek ve yanida olmak. Aklimda okadar cok
seyler vardi ona söylemek istedigim ama sadece özür kelimese
dudaklarimdan cika bildi. Ondan tefalarca özür dilemek istedim. Onu
böyle telaslandirdigim icin, onu üzdügüm icin gercekten cok üzgündüm.
Ona neden bu aciyi cektiriyordum bilmiyordum. Gene özür dilerim dedim.
Yüzümü avucunun icine aldi ve beni ona bakmam icin zorladi gene, akan
gözyaslarimdan dolayi herseyi bulanik görüyordum, en önemlisi onu
bulanik görüyordum. Göz yaslarim neden durmak bilmiyordu,
acaba simdi nasil gözüyküyordum, beni nasil görüyordu. Ne düsünüyordu
hic bir fikrim yoktu. Ben dogru düzgün konusamiyordum bile, bogazimda
dügüm vardi sanki. Yaniyordu bogazim ici. Halen yüzüm onun avucunun
icindeydi ve parmaklari ile Göz yaslarimi silmeye basladi nazikce. Hic
birsey icin özür dileme senin hatan yok dedi bana o güven verici sesi
ile, ama sesi biraz titriyordu, sanki oda heran agliyacakti, yüz ifadesi
üzgün ve telasliydi. Onun aglamsini istemiyordum, onu gercekten üzmek
istemiyordum. Benim yüzümden aglamasini hele hic istemiyordum. Kafami
sallayarak gene özür diledim. Bu sefer kendimi zorladim daha net konusa
bilmek icin. Ona sadece üzgünüm demek istemiyordum. Ona aciklamak
istiyordum neden üzgün oldugum icin. Bogazim yansada ve bana konusurken
aci versede konusmaya basladim. Hersey icin üzgünün Minwoo. Seni
Kirdigim, sana böyle davrandigim, senin duygularinla oynadigim, seni
kulandigim ve Onu yani Kerememi unutamadigim icin cok üzgünüm Minwoo.
Bana bukadar Güvenme lütfen. Ben güclü birisi degilim ben sadece gücüs
ve duygularina hakim olamiyan birisiyim. Acilarim icinde yasiyorum.
Gercekten herseyi denedim, ama bir türlü olmuyor. Bir türlü
basaramiyorum ve bu sonucda gene senin yaninda aglyiorum ve gene sana
aci ce .... Bunlari derken onun gözlerine bakiyordum. Ona daha cok
seyler demeye hazirlanmisdim, ondan daha cok üzür dileyecektim ama
sözümü yarida keskti ve bana bir daha sikica sarildi. Senin hatan degil
diye tekrarladi, hersey iyi olucak sen merak etme diyip basimi da
oksadi. Biliyorum onu hemen unutamassin, bu imkansiz birsey oldugunu
bende biliyorum Sevda, bu yüzden kendini lütfen üzme ve daha cok aci
cekme. Ben nekadar sürerse sürsün bekliyecegim ve hep yaninda kalacagim,
bunu unutma. Ben buna gercekten dayana bilirim, seni gercekten bekliye
bilirim Sevda nekadarsürer se sürsün. Ama bil ki senin Gözyasalrina
dayanamiyorum. Bu bana daha da cok aci veriyor. Beni daha cok üzüyor o
yüzden lütfen aglama ve kendini üzme. Onu senden hemen unutmani asla
isteyemem, buna hakkim yok, sen nezaman hazir olursan ozmana kadar seni
bekliyecegim ve daima seni koruyacagim Sevda. Beni
gercekten bekliyecek misin dedim. Kafasini sallayarak evet dedi. Bana
Inan Sevda, seni hep bekliyecegim. Göz yaslarim yavas yavas azaliyordu
ve sonunda aglamiyordum artik. Kendimi rahtlamis hissediyordum. Ona
böyle sarilinca kendimi daha da iyi hissediyordum. Bana ne demisdi
temin. Beni bekliycekti. Nekadar sürerse sürsün bekliyecegim dedi buna
dayana bilirmis, ama benim aglamami istemiyordu, onu bu daha cok
üzüyormus. O yüzden artik alamak yok dedim icimden, artik aglamak
istemiyordum, ona aci cektirmek istemiyordum. Ona bakmak istedim. Ona
busefer tesekür etmek istiyordum. Nasil demeliydim, ne yapmaliydim. Ona
baktim ve son yanagimdaki gözyaslarimi sildim, ona tesekkür etmege
hazirlaniyordum. Birden Minwoo Tesekkür ederim Sevda dedi. Sasirmisdim,
neden tesekkür ediyordu bana, asil ondan ben tesekür etmem lazimdi. Bana
bakiyordu ve yanagindan yaslar aktigini fark ettim. Gercekten
tesekkürler Sevda bana bu duygulari tatirdigin icin. Bana Güvendigin ve
bana senin yaninda kala bilmeme izin verdigin icin. Gercekten
Tesekürler. Bunlari söylerken gözyaslari yanagindan akiyordu. Neden
agliyordu Minwoo, neden benim yüzümden agliyordu, sasirmisdim, ona
sadece bakiyordum. Neden benim ona demek istedgimin aynisini bana
diyordu. Benim icimdekileri okuya biliyormuydu. Düsüncelerimi göre
biliyormuydu. Elimi yüzüne koydum ve bu sefer ben onun Gözyaslarini
sildim. Aglama lütfen dedim, benim yüzümden aglama ben buna deymem diye
bildim sadece. Asil tesekkür edilecek kisi sen sin Minwoo, sana ben
tesekkür etmem lazim. Ben bu tesekkürlere laik birisi degilim. Sana
sadece aci vere biliyorum. Ama sen herseyin en iyisine laik sin Minwo.
Gercekten tesekkürler, benim kurtaricim oldugun ve beni acilardan,
korkulardan sigina bildigim güvelinir Limanim oldun icin cok tesekkürler
Minwoo. Elimi tutu ve yanagindan cekti elimi. Elimi aldi ve avcuma
dudagini yaklasdirdi. Kalbim hizli atmaya baslamsidi. Yüzügmü gördü, onu
halen cikaramamisdim, bunu biliyordu Minwoo. Ama yüzügümü görmemis gibi
yapti ve Öptü, tam üc kere avcumun icini öptü ve yanagina koydu elimi.
Yanimda kal Sevda, beni birakma, ben senin yaninda kalmak ve sana yardim
etmek istiyorum. Kendine dogru cekti beni. Bana yaklasdi ve ellerini
yanagima koydu. Dudaklari bu sefer arnima yaklasmisdi, ve arnimdan öptü,
ögle bir öpücüktü ki bana sadece Güven veriyordu bu öpücük. Tesekkürler
Sevda. Sen herseyin en iyisine laiksin, bana Güven dedi. Ben sadece
öyle kala kalmisdim. Gene arnimdan öpmüsdü beni bunu birkere daha
yapmisdi. Kalbim cok hizli atiyordu. Elimden tutu ve kosmaya basladik,
nerye kosuyorduk bilmiyordum ama önemli degildi sadece onu takip
ediyordum ve buyüzden kendimi huzurlu hissediyordum, dogru mu yapiyorum
diye suan düsünmek istemiyordum sadece onunla kosmayi istiyordum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder