26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (32. Bölüm) (FINAL)

Sabah ,her zamankinden daha güzeldi benim için ama sadece bir süre .Gözlerim iaçtığımda,onu yanımda ,bana sarlmış olarak hayal ediyordum , ama yanım boştu .Yavaşça kalktım ,çadırımdan çıktığımda,sehyeyi toplanırken gördüm ...

Sehye ,ne oluyo ,hiraku nerde ( Bendis)

O chenle gitti (Hiraku)

Neden bir şey mi oldu ,yani chen gitsinde hiraku neden onunla gitti ki? (Bendis)

Chen gece gitmek istemiş aslında , hirkau sabahı beklemesini söylemiş , ailesiylemi ilgili neymiş ,beraber çıktılar,bizi de almaya araba göndereceklerdi ,birazdan gelir araba da ( Sehye)

Hiraku, peki beni neden uyandırmadı kii ,acaba öğrendimi kii( Bendis)

Bunu söylerken ,olduökta sessiz söylemişitm .Sadece kendim duyabileceğim bir şekilde...

Bişimi dedin bendis(Sehye)

Yok bişey demedim cnm ,bende toparlanıyım (Bendis)

Eşyalarımı toparlarken ,içimde bir korku vardı, acaba hiraku öğrenmiş olabilrimiydi chenle beni ,yani eskiden yaşadıklarımızı ,öğreneceği biş iyoktu aslında ,ama chen faklı anlatmış oalbilirmiyid beni ,chene hala aşık oalrak mesele ,yok yapmazdı böyle bişey ,peki ama neden gitmiştiki ,Hirakuyla konuşmadan içim rahat etmicekti ,zaten bir süre sorna da ,bizi almaya araba gelmişti , önce direk eve geçmiştim ,chenin gittiğinden emin olamdan ,hirakunun yanına gitmek istemiyordum .Eve vardığımda , teyzemle jang gelmişti . Ahh iyiki fazla gecikmemişiz,eve girerken ,yağmur aniden bastırmıştı . İçeri girdiğimde ,jang ı salonda biraz gergin gördüm , teyzemde aynı şekildeydi. Yanlarına gidip ,jangın karşısına dikildim ,hala almam gereken bir sorunu ncevabı daha vardı .O mektubu chen mi yazmıştı ,mektubunda neden başka kızlardan bahsetmişti ki ,belliki ikimzide bekleyemeyecektik ,ayn ıanda sorunumuz gündeme getirmiştik .Chen gelmiş , ve sen hiç birşeyden haberdar etmedin benii ,üstelik onunla beraber kampa gidiyorsun (Jang)

Chen geldi ,bana yolladığı mektup ,chen mi yazdı onu bna doğruyu söyle jang (Bendis)

Evet ,geldi ,sizi aradım ama öyle meşguldünüz ki ,ve kampa gitmemde bir sorun görmüyorum ,şimdi sen cevap ver , chen mi yazdı o mektubu ,artık ,başka oyun istmeiyorum jang,yanlız ca doğruyu söyle (bendis)

evet, o yazmadı ,hiç birşey söyleyemeyeceğin isöylüyordu ,sebebi zaten anlaşıldı bende onu artık kafandan atman için ,en makul olan yolu denedim ,senin için , ben yazdırdım o mektubu (Jang)

Tahmin etmiştim zaten , şu konuöayı ,bir gün önce yapmış olsaydık eğer, seni asla affetmezdim jang ,hemde asla ,ama bir günde chenle ben için ço kşey dğeişti ,o yüzden bişey demiyorum(Bendis)

Demede zaten, o aşağılı kherif için hiçbirşye söyleme (Sumaru)

Teyzem,çok sinirliydi ,chen için neden bu kadar sinirliydiki

Tyeze, siz onun ne yaptığını bilmyiorsunzu bile ,nedir bu öfken ,ben chen defterin ikapattım artık rahat ol ( Bendis)

O defter kapanmayacak asla ,izin vermem buna(Sumaru)

Bi dakka ,neler oluyor burada ,benim bilmediğim bişeyler var ,anlatın ne oluyo(Bendis)

Teyzem ,öyle sinirliydi ki,ayakta durmaya mecali kalmamış ,liza da ndestek alarak ,yerine oturmuştu ,liza ilaç getirmiş ,onu içiriyodu

Bi dakka bana neler olduğun uanlatmayacak mısınız (Bendis)

Bendis,chen , yani chenin babası , annenle babanı öldürten ,o emri veren chenin babasıymış ,sendne kaçmasını ,bizden kaçmasının tüm sebebi buymuş ,aşağılık ,tabi kaçar ,nasıl bakacaktı ki yüzümüze, tamam o yapmmaış olabilri ,ama bildiği kesin biliyordu ve bunu söylemedne tek kelime etmeden kaçtı(Jang)

Jang, ağzına geleni sayıyordu Hoon ailesine ce chene ,bense yaşadığım şoku hala atlatamıyordum Dün gece söylediklerinin hepsi yalanmıydı yani ,bu yüzden mi ,ailemin katili olduğu içinmi ailesi ,bu yüzden ,Allah ım bu nası bi çelişki ,bu nası bi acıydı ,chen ,biliyor muydu ,ailemin katiliini nailesi olduğunu ,(Bendis)

Hepsi o lanet şirket yüzündne ,para yüzünden ,nasıl ablama kıydılar ,nasıl senin böyle annesiz babasız kalmana neden oldular,naıl yaparlar bunu ,hiç mi vicdan yok bunlarda ,herşey paramııı ,herşeyy ablammm ....(Sumaru)

Teyzem ,hem sözleirn isarfediyor ,hemde ağlıyordu ,liza ise yanı başında ona destek olmaya çalışıyordu.

Kesin hepsi planlıydı ,en başından beri ,chen de dahill ,hepsi planlıydıı , (Jang)

Olmaz olamazdı ,chen bunu asla yapmazdı ,böyle bişeyi bilse engel olurdu , buna izin vermezdi ,o beni incitmek istemezdi ,ve hala beni düşündüğü için ,bana yalan söyledi ,hayatımdan çıkma pahasına ,ondan nefret etmem pahasına ,chenn , chen seni suçlayamazdım ki ,Jnag ,peki ya jang neden böyle konuşuyorduki o hiç tanımıyormuydu chen i ,hiç mi tanımamıştı ki,böyle laflar sarfediyordu ....Artık dayanamamıştım ,jang bağırmıştım ....


Jannggg ,yeter artıkk ,yeterrr ,ailemm öldürüldü ,ama onlaı chen öldürmedi , chen bilse söylemez mi ,yapmaz o katil olamaz ,buna izin vermez tanımıyomusun onuuu , herşeyi öğrenmem laızm ,gerçekleri öğrenmem lazımm ,(Bendis))

Kapıya doğru yönelmiştim jang kolumdan tutmuş beni engellemeye çalışıyordu

Aptalmısın sen ,ailesi diyorum aileni öldürttü ,hala nereye gidiyorsun ,teyzen perişan (Jang)

Kendi ağzınla diyosun ,ailesi jang ,ailesi ,o dğeil ,bırak şimdi benii (Bendis)

Elimden kurtulmuş ,direk ,kapıdan çıkmıştım ,koşarak çiftliğe gidiyordum ,chenin gitmemiş olmasını ümit ediyordum . Kapıya gelmiştim ki ,hiraku ,kapıyı çalmadan açmıştı.


Hirakuu (Bendis)Bende sana geliyordum (Hiraku)

Chen ,o nerde (Bendis)

Gitti ,chen gitti bendiss (Hiraku)

Gitti mi ,onu bulmalıyım ,hiraku , biliyorum yaptıklarım anlamsız geliyor şu and aama bana nedenini sorma lütfen (Bendis)

Sormucam merak etmee ,ama gitmeden önce bilmen gereken bir şey daha var (Hiraku)

Hiraku , ona yetişmem laızm ,böyle gitmesine izin vermeme beni anla lütfenn (Bendis)

Merak etme yetişeceksin ,bir saat var uçağının klamasına ,ama şimdi beni dinle ,cheni de seni de ,geçmişte aranızda yaşananları da bilyiorum bendis (HirakU)

Hiraku...(Bendis)

İzin ver devam ediyim bendis .... herşeyi biliyorum ,şimdi snein bilmediğin şeyler var ,onları söylersem ,birazda olsa rahatlamış hissedeceğim , chen ,seni bıraktı ,çünkü aileni öldürtenin kendi babsı olduğunu sanıyordu , ailenin ölümünden önce bi telefon konuşmasına şahit olmuş,önce anlam verememiş ama sonrasında, ailen öldürülünce,taşları yerine oturtmuş ,ama biraz yanlış oturtmuş (Hiraku)

Nası yani ,chenin babası dğeil mi ailemi öldürtenn (Bendis)

Değil ,babası sadece chenin hayatı için ,susmak zorunda kalmış ,gereği bilyiormuş ,ama şimdi babasını tutuklamışlar ,aileni öldürtmek suçundan ,ve chende tüm bunları sabaha karşı ,kahyalarından gelen bi telefonla öğrendi ,ve koreye gidiyor uçağı bi saat sonra, işte şimdi herşeyi uğrandin ,artık gitmelisin ,uçağı kalkmadan önce ona yetişmelisin (Hiraku)

Hirakuu ...(Bendis)

Hadi ,daha fazla zaman kalmadı , gitt bendis ...(Hiraku)

Hirakunu nsözlerindne sonra artık tüm sorularımın cevabını bulmuştum .Koşar adımlarla yanıdnan uzaklaştım , yanından sadece ayrılmıştım ,ona bakıp ,geri döneceğim diyememiştim ,bunun cevabını dahaca bende bilmiyordum ,herşey chenle konuştuktan sonra kesinleşecekti benim için .Şimdi sadece cheni bulmalıydım . Olabildiğinde hızlı sürmesin iistemiştim şöförden ,zaman ilerliyordu , havalimanıan vardığımda ,20 dakikamız kadar vardı .Soluk almadan koşuyordum ,gözüm heryerde cheni arıyordu nerdeyse , Son anonslar yapılıyordu , Son 15 dk , ve sonunda ,pasaport kontrolünde görmüştümonu , bir an durdumyerimde, geçip elinde çantası çıkış kapısına gidiyordu ... Uçağa ,gidiyordu .Onu durdurmam laızmdı ,böyle gönderemezdim onu ,bu haksızlıktı .Ona söylediğim lafları ölmesini istemiştim .Kesinlikle bu haksızlıktı .Olanca sesimle bağırmıştım.....

CHENNNNNNNNNNNNNN

Etraftaki herkes gibi , oda duraksadı ,ve sorna yavaşça arkasını dönmüştü ,durunca yanına kadr koştum ,çok şaşkındı ,gözlerinden şaşkınlığını anlayabiliyordum .

Chen böyle gidemezsin , önce beni dinlemelisin ,özür dilerim ,özür dilerim ,dün gece için ,sana söyledikleirm için ,ama bilmiyodum chen ,bilsem ,senin neler yaşadığını bilsem ,cehn bana en başından söyleyebilirdin ,en başındann ,(Bendis)Sessi titriyoru ,gözlirm dolmuştu , CHende şaşkınlığını üstündenatmış ,dolu dolu gözlerle bana bakıyordu ....Ve konuşmaya başlamıştı ,onudna sesi titriyordu

Söyleyemezdim ,senin aileni benim babam öldürdü diyemezdim ,bu çok büyük bişidi bendis,kendime bile söyleymiyordum ,sana nasıl söyleyebilirdim ki...Bunu yapamazdım ,ben gitmesem bile ,bu sefer benden ailem için nefret etmeye başlıcaktın ,ve bu beni daha çok yaralayacaktı ,biliyorum belki bencillikti ,ama hiç bi çıkışı myoktu (Chen)

Evet belkide haklıydı ,o an ,suçlu babası olduğunu öğrendiğim ,o yıkımla chene neeler yapabilecğeimi düşünemiyordum bile .Haklıydı,en uygunu gitmekti belkide, yada bilmiyordumm ,düşünemiyordum ,kalbimin bir tarafı chen ,nedenıraktın derken ,diğer tarafı o gitmeseydi ,ben ne buraya gelebilecek ,neden hirakuyu tanıyabilecekti mdiyordu.Tamamen ikiye bölünmüş vaziyetteydim .Ama ,herşeye rağmen ,herkese rağmen ,chen ço kfarklıydı artık ,bunu biliyordum ,ilk tanışmamızdan bu yana çok şey dğeişmişti .Ve şu anda ,gözleirnde umut vardı ,hiç olmayan bir umut ,hiç olmayan sevgi ,hiç olmadığı gibi bakıyordu artık .Aadece bana odaklı dğeildi gözleri ,bana bakarken ,başka şeylerin mutluluğu içindeydi aslında .Ve bu beni biraz kendime getirmişti .Ve son , 10 dk ,uçağın kalmasın ,anonslar artı kayrılı kvakti geldiğinin habercisiydi .Ve ayrılık sözleri ....e bunu beni ço krahatlatmıştı ,

Chenn ,haklısın belkide ...ama bana kırgı ndğeilsin dğeil mi ,seninle gelemiyorum ,herşeyi şu an biliyorum ama gelemiyorum ...Bana kızma ...(Bendis)

Merak etme, geçen zaman içinde ço kdğeiştim ,çok şey öğrendim ,hiç bi üzünyüm yok ,çünkü hiraku ,seni sevdiği mgibi seviyor seni ,inanıyorum ,benden daha ço ksevicek seni ,ve sende onu ,benden daha çok sevdin ,biz başaramadık bendis, kader ,bizi ayıran kaderdi kaderimizdi ,olmadı ,olamayacaktıda ,ve tüm bu olanlar olmasa, sen kaderinle karşılaşacamayacaktın ,hirakuyla yani ,ve bende ,annemin katilini bulamayacakyttım ,senin aileni öldürenle annemin karili aynı ,işte şimdi mutluyum , nihayet hesaplaşma zamanım geldi .Bize bi daha bunu yapmalarına ve de artık hiç kimseye bu karanlık oyunları oynalamalarına izin vermeyeceğim ,tüm herşeyi bu uğurda kaybetmeye hazırım , ve sen ,bir hafta sorna 18 olacaksın ,önünde benimde seninde uzun bir gelecek var ,ama şunu bilmelisin ,hatırladığım en tatlı anımsın ,çocukluğumdan ,ve sayılırsa gençliğimden (Chen)

Chenin yüzü gülümsüyordu .Ve bu beni çok tahatatmıştı .Artı kgidebilirdi ,geçmişiyle hesaplaşmasını nvakti gelmişti.Çocukluğunu elinden alanlarla hesağlaşmasını nvakti ,Ve o bundan sonra mutlu olacaktı ,bunu tüm kalbimle hissediyoedum , ama şu anda tek isteidği ,annesinin intikamıydı ,hesap sormaktı ,çocukluğunu nhesabı ,ve bu hesaplaşmada bana değil ,babasına ihtiyacı vardı . Bunu ikimzide çok iyi biliyorduk .Ona son bir kez sarılmıştım .Sıkıcana ,son anonslar eşliğinde ,arkasından sadece el salalyarak veda etmiştim ona .Ağzımdan onun duyamayacağı kadar sessizce sadece 'Elveda ilk aşkım ,elveda çocukluğum ,elveda benim chenim ,elveda....' Diyebilmiştim .Ve şimdi tek yapmam gereken ,geleceğime koşmaktı.Yan ihiraku ya .....

..............................................................................................................................................................................HİRAKU


Gece aslında uyuyamamıştım ,cheninde bir türlü uyumaması ,onun hala sıkıntı çektiğinin bir belirtisiydi .Ve ateşin yanında ormana doğru yürümeye başlamıştı .Kalkıp arkasından gitmeyi düşünüyordum ki çadırımın önünde bir gölge belirmişti ,gözlerim ikapattım ,tekrar açtığımda ,çadırımın yanından uzaklaşan birini gördüm ,yavaşça cheni taki pettiğin igördüm ,sehye olmalıdır diye düşünüyordum ,chene nelere yapacağını merak ediyordum,ço ksessizce onları izledim , onları duyabilecğeim bir şekilde izliyordum onları ,ama konuşmaya başladıklarında ,onun sehye dğeil bendis olduğunu anlamıştım ,ve türm konuştuklar ı,chenin uğrunda intihar etmeyi denediği kızın aslında bendis olduğunu öğrenmiştim ,ve konuşmaları ,chen yine yalan söylüyordu,ve bunu dostluğum için yaptığını biliyordum .O gerçek bir dosttu.Ve şimdi gerçekten bendis ondan nefret ediyordu .Konuşmalarını bitmesini beklemeden,yerime dönmüştüm, Chenin babsını nbahsettikleri beynimde dönüyordu ,hirakunun iyiliği için onu kaybetmemek için herşeyi yaptım yapmak zorudnaydım ,onu öldüreceklerdi,bunalrdan hirakuya bahsetmemi istememişti ,ve bende ne olayları bildiğimdne nede ,devamından chene bahsetmiştim ,chen hala babasını cuçlu biliyordu .Peki neyapmalıydım ,chene herşeyi açıklamalı,sorna bendisle mutlu olmasına mı izin vermeliydim .Bendis gerçekten onu hala seviyormuydu .Bunları düşünürken ,çadırımız açıldı ,gözümü kapattım ,ardından biri başımı okşuyordu.Bu bendisim olmalıydı , ardında yanına kıvrılmıştı.Ona sıkıca sarılmıştım ,belkide en son sarılışımdı ona .Hiç bırakmak istemezcesine sarılmıştım...Sbaha kadar onu izlemiş, ve bunu ne ona nede chene yapmanın haksızlık olabileceğine karar vemriştim .Sabaha kadarşı ,chen ,hararetli bir konuşma yapıyordu .Öyleki sesi ,bağırmasını işitmiş, onu merak etmiştim ,bendisi kollarımdan yavaşça bırakıp ,yanına gittiğimde, nerdeyse ağlamak üzere olduğunu gördüm ,ve bir süre sorna gözündne yaşlar gelmeye başlamıştı.Ve artık herşeyi anlatıyordu ,bendis dışıdna ,hala bendisi söylemiyordu sadece o kız diyordu .Bu bana çok dokunmuştu o hala dostun udüşüüyordu.Kahyadan herşeyi öğrenmişti.Şimdi babasını kurtarmaya gidecekti,ve yanınabendisi de almalıydı .Acelesi vardı, bendis uyandırmadan çıkmıştık ,ve o eşyalarını alıp ,bana son vedasın ıetmişti....


Sen ço kiyi birisin hiraku, adam gibi adamsın ,senin gibi bir dosta sahip olduğum için çok mutluyum ,ben bazı şeyleri başaşramdım , benim için dua et budalarına karşıma ,bendis gibi biri çıksın ,ve tekrar aşık oluyum ölesiye ölesiye snei ngibi ,ve bendisinde seni sevdiği gibi oda bana aşık olsun , sadece yen ibir aşk bu acıyı dindirebilir tüm bu yaşadıklarımı ....(Chen)

Chenn ...bile bile gidiyordu .Ve hiç bir şey söyleyememiştim ,arabaya binerken düğümlene dilim açılmıştı .Ve son bir kaç sözüm üsöyleyebilmitim ...

Belkiiii ,belkii dostum , o seni anlar ,ve tekra mutlu olursunuzz ...(Chen)

Gülümsemişti ,Ve söyleidği son söz....

O artık çok mutlı hiraku , bu bencilliği yapamam ,o artık çok mutlu bu yüzden bende mutluyum ,budalarına dua etmeyi unutmaa ....(Chen)

Ve sonra ,son kez gülümseyip arbaya binmişti havaalanına gidiyordu .Hala ne yapmam geretiğin idüşünüyordum.İizn mi vermliydim chenin böyle gitmesine ... Böyle düşünrken,sehye gelmişti,bendisin eve geçtiğin isöylemişti.Artık kara aşamasındaydım ,bir buçu ksaate yakın zaman kalmıştı uçağın kalkmasına ,kendimle kavga ediyordum adeta....Ama sonunda bendisin herşeyi bilmesinin doğru olacağına karar vermiştim .ona herşeyi açıklamaya gidiyordum ,kapıyı açtığımda ,bendisi karşımda gördüm,çok telaşlıydı ,cheni soruyordu bana ,ve artık herşey isöylemenin vakti gelmiişti.Ona herşyi açıkladığımda ,arkasıan bile bakmadan chene gitmişti.Ne bekliyordum ki ,bunu bekliyorum zaten .Ve gitmeliydi .Çünkü bende gidiyordum .Karar verdiğim an ,biletimi ayırtmıştım.O chene gidiyordu,ve en doğrusuda buydu . Ne babamın julietle ne yaptığı ve yapacağı nede annemin o adamla ne yağacağı umrumdaydı artık .Yeni bir hayata merhaba demek için ,Avustralyaya gidecektim .Bir daha aşkı bulurmuydum bilmiyordum...Son bir kez elimde valizim , arabasına binen bendise baktım .Kimse duymasada ona veda ediyordum...Elveda ,ilk aşkım ,elveda sevgilim ...Umarım çok mutlu olursunuz

............................................................................................................................................................................

Soluk soluğa kapıya geldiğimde, kapıyı hizmetçileri açmıştı...Yukarıya çıkmaya hazırlanırken ,Hirakunun gittiğin isöylemişti...Ben çıktıktan snra oda gitmiş ,valiziyle ...Nereye gittiğin ibilmediğini söyledi...Ama belki yetişirsiniz diye eklemişti...Hiraku gitmişti...chene gittiğim idüşünerek oda gitmişti ... Hiraku da gitmişti ...Bir süre ,dizlerimin üstünde oturmuştum .Sadece oda gitti diyebiliyordum .Şimdi hangimizin kalbi kırıktı bir yıl önce ,kalbim kırık gelmiştim i ve kalbim ,kırılarak gitmişti uzaklara ...Peşindne gitmemişitm gidememiştim. En doğrusu buydu belkide, artık 8 oluyordum ,aşkın ne olduğunu hala bilmiyordum , ardından bir yıl acı çekmekmi aşktı , dostun için ,kendinen vazgeçmekmi aşktı ,yoksa ,kalbi kırık gittiğini bile bile ,onun yeni bir hayata başlayıp ,bensiz mutlu olmasını dilemek mi aşktı? Yoksa, Liza ile mike ınkimi? Aşkı için ,ailesini reddetmek mi ,tü mserveti reddetmek mi aşktı ,ki mike böyle yapmıştı ,sadeceliza yı alıp ,uzaklaşmıştı.Arkasında kimseyi düşünmeden , kapımızı sürgülüyorduk.Bir haftadır her dakikam ,hirakuyu düşünerek geçiyordu ,bir yandan cheni ,ama hangisi aşktı .Chen mutluydu, babası için savaşıyordu ,ve bu saaşı kazanacaktı,ve çocukluğunuda ,ya hiraku ,ondan hiç bir haber yoktu,zamanla pişman olmuştum arkasından gitmediğime ,ama bugün 18 ime girmiştim .Teyzemle jang tekrar koreye dönerken ,ben ne koreye dönmeye ,nede burada kalmaya hzırdım .Yeni bir sefere çıkıyordum.Kimbirli belki aşk ı anlayabileceğim bir sefer olacaktı bu .18 ime gelmeden, hayatımda yaşamadığım kalmamıştı .Ama şimdi kader beni nereye götürürse ona razıydım ,kim bilir belkide aşkı yeniden tadabileceğim bir limanda demirler , bu sefer herşeyden uzak sadece aşkı yaşayabilridim .Ozamana kadar kendime soracağım tek soru şu olacaktı .


AŞK DENEN ŞEYYYY  NEYDİ Kİ? .....


(BU zamana kadr ,kahrımı çekip ,gece yarılarına kadar bekleyip ,hikayemi okudğunuz için ço kteşekkürler .Umarım tatmin edici bir son olmuştur . Ve face te yazdığım ilk hikayemdi .Bu cesareti bulmamı sğalayan sevgili yegane dostum ve ortağim Elizabeth Ice a biricik aysuma  çok teşekkrü ediyorum ,o olmasabu cesareti bulamazdım ,Ben iher an dinlediği için  , hiç bıkmadan usanmadan benimle uğraştığı için sonsuz teşekkürler .Beraber girdiğimiz biryolda ,ilk hikayemi tamamlayabildim . Ve tekrardan tüm okuyan arkadaşlarımıza ,yorumlarınız ve beğenileirn ve verdiğin cesaretten şevkten ötürü çok çok ço kteşekkür ederim... ..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder