27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (19. Bölüm)

19. BÖLÜM

"Yunho kollarından kayıp giden Mika'nin arkasından
bakıyordu. Birden olduğu yere yığıldı. Ve onun arkasından bakmaya devam
etti. Mika arkasına bakmadan koşar adımlarla uzaklaştı. Yunho zor nefes
alıyordu sanki. Ne kadar öyle bekledi bilmiyordu. Ama birden halmoninin
söyledikleri geldi aklına...-Siwon hasta olduğu için onunla birlikte
olamaz mı? Neden bu ihtimalide düşünmüyorsun? _ ona hiç sordun mu?
Gözlerine bile bakmadığını söylüyorsun. Bakmıyor çünkü bakışlarında
saklı olanlar var onları görmene izin vermiyor. Gerçi sende bakmak için
uğraşmıyorsun bile...- Yunho birden ayağa kalktı ve artık hiç bir şey
umrunda degildi. Siwon! Yuna! Ya da başka biri! tek umrunda olan
Mika'ydı. Bir kez daha deniycekti. Son bir kez daha şansını
deniycekti... Koşarak hastaneden çıktı...

•••••

"Mika
arabasına bindiği zaman Yunho'nun kollarından kurtulup buraya kadar
nasıl koştuğunu düşündü. Sevdiği a- evet sevdiği adamı geride
bırakıyordu. Ellerinden kayıp gitmesine izin veriyordu. Onu sevdiğini
söyleyip boynuna atlama fırsatını elinden kaçırmıştı. Eliyle direksiyona
sertce vurdu. Ve kendine kızıp bağırmaya başladı."Mika_:aptall!
Aptalsın sen!! "gözlerinden süzülen yaşları durduramıyordu. Ama ağlamak
çare degildi ki!"Mika_:ağlamak için geç kaldın aptal! Bunu kendin
istedin! At kalbini bir kenara şimdi ne yapacaksın bakalım!"Mika kendine
kızıyordu ama gözyaşlarını hala durduramıyordu. Daha sonra arabayı
çalıştırdı. Ve eve geldi. Siwon'un yanına gideceği yalanını Yunho'nun
kollarından kurtulmak için söylemişti. Ve ise yaramıştı. Ondan
kurtulmuştu. Hemde tamamen! Mika mutfağa girdi masanın üstündeki bardak
ve sürahi gözüne takıldı. Elinin tersiyle devirip yere itti cam
parçaları yerdeydi. Bu kez salona yürüdü ve koltuğun yastıklarını
fırlatmak isterken kapı çaldı. Kapı deli gb çalıyordu. Kapıyı kim
olduguna bakmadan açtı. Yunho'yu karşısında görünce çok şaşırdı. Şimdi
neden gelmişti? Daha ne kadar acı çektiricekti Mika'ya?"Mika_:burda ne
isin var?Yunho_:son bir kez hayatı yakalamaya geldim. Mika_:yakalamak
istediğin neyse burda değil. Hemen git burdan. "Mika kapıyı kapatmak
üzereyken Yunho bütün gücüyle kapıyı tuttu ve içeri girdi. Bir eliyle
Mika'yı bileğinden tutarken diğer eliyle kapıyı kapattı."Yunho_:onu
sevmiyorsun bunu biliyorum.! Bakışlarını benden kaçırmaktan vazgeç her
şeyi biliyorum.! Siwon hasta olduğu için yanındasın.! Onu gercekten
sevmiyorsun.! Neden bize bunu yapıyorsun neden bir şans
vermiyorsun?Mika_:hiç bir şey bilmiyorsun! Bildigini sanıyorsun!
Dediklerin doğru olsa bile ne değişir ben Siwon'la evleniyorum! Artık
çok geç Yunho! Yunho_:annenin yaptıgı gb sende kalbini bir kenara mı
atacaksın! Neden her şeyi bir kenara bırakmıyorsun! Neden Siwon'unu
düşünmeyi bırakıp kendini düşünmüyorsun!Mika:tek sorun Siwon mu
sanıyorsun! Ben hayatımdan Siwon'unu çıkarsam bile senin hayatında Yuna
var!! Söylediklerin saçmalıktan başka bir şey değil!! İkimizde onları
hayatımızdan çıkaramayız!! Yunho_:ben her şeyden vazgecebilirim.! Senden
başka kimse umurumda değil! Yalnızca elimi tut yeter! Başka hiç bir şey
hiç kimse önemli değil! Mika_:2 gün sonra düğünüm var nersini
anlamıyorsun! elini tutamam! Gözlerine bakamam! Yanında bile
duramam!"Mika ağlamamak için zor dayanıyordu. Yunho onu neden bu kadar
zorluyordu ki? Neden sadece bırakıp gitmiyordu? Onca bağırışmadan sonra
Yunho normal sesiyle konuşmaya başladı. Mika'ya laf anlatmaktan
yorulmuştu. Mika neden kaçıyordu?"Yunho_:pekala. Son sözün bu mu? Siwon
ile evleniceksin yani?Mika_:evet son sözüm bu. Onunla evlenicem.
Yunho_:2 gün sonra. Yalnızca 2 gün sonra burdan gidicem."cebinden bir
kağıt çıkardı. Mika'ya uzattı. Mika eline aldığı kağıda baktı. Uçak
biletiydi bu.! Bir tanede Yunho'nun elinde vardı. Mika bileti incelerken
Yunho konuşmaya başladı."Yunho_:gelip gelmemek sana kalmış ama ben uçak
kalkana kadar seni bekliycem."Yunho arkasına bakmadan çıkıp giderken bu
kez Mika gözyaşlarına boğulup yere yığıldı. Şimdi susmak istemiyordu
içinde ne varsa aglayarak dışarı atmak istiyordu. Yine köşeye sıkışmış
ne yapacağını bilmiyordu. Şuan tek yapabildiği hıçkırıklarla
ağlamaktı..."

•••••

"Yunho son kez şansını denemişti.
Elinden geleni yapmıştı. Artık tek yapması gereken beklemekti. Ama 2 gün
bekliycek olmak onu deli ediyordu. Yha Mika ona gelmezse diye
korkuyordu. Arabadan inip içeri girdiği zaman hala kızgındı. Yuna ona
gülümseyen gözlerle bakıp konuştu. Ama Yunho artık onu görmek
istemiyordu. Daha önce onu sevip sevmediğide önemli degildi. Bu
bencillikse evet bencildi. Her şeyi hatırlıyor olsaydı Mika'ya daha önce
gidebilirdi."Yuna_:hoş geldin sevgilim. Neden geç kaldın? Yemek hazır
hadi otu-Yunho_:artık sevgilinmişim gb davranmayı kes!Yuna_:ne?Yunho_:ne
sevgilin ne de kocan değilim. Yuna_:Yunho. Yunho_:üzgünüm ama seni
hatırlamıyorum ve bu beni deli ediyor. Yuna_:sana söyledim. Ben senin
sevgilinim. Benim için sorun değil hatırlamanı beklerim. Yunho_:benim
için büyük bir sorun! hakkında hiç bir şey hatırlayamadığım bir kadınla
evlenmemi bekleyemezsin! Yuna_:bunu hemen yapmanı kimse söylemedi. Neden
durup dururken böyle davranıyorsun?Yunho_:daha önce sana aşık olup
olmadığımı hatırlamıyorum. Ama içimde ki ses olmadığımı söylüyor. Yuna
belki bu yaptıgım bencillik ama ben başka birine aşık oldum. Yuna_:Mika
değil mi?Yunho_:sen...nerden biliyorsun?Yuna_:hissetmiştim ama bana
gelirsin diye bekledim. Belki de beklemek yerine seni ondan uzak
tutmalıydım. Ama artık geç kaldım değil mi?Yunho_:üzgünüm. Yuna_:üzülme
seni elimde tutamamış olmak benim hatam."bir süre ikiside ne diyeceğini
bilemedi. Sessizliği Yuna bozdu."Yuna_:Öyleyse ben artık gidiyorum.
Eşyalarımı daha sonra alırım. Yunho_:nereye gideceksin?Yuna_:beni
sevmeyen bir adamla yaşamam çok saçma olur değil mi? Ailemin evine geri
dönücem. "Yuna gittiği zaman Yunho koltuğa uzandı. 2 günün geçmesini
bekledi. Ama zaman geçmiyordu. Yuna gitmişti ama kendini boşlukta
değilde özgür hissediyordu. Ama hala hatırlamıyordu. Artık bir önemi
yoktu ama bilmek istiyordu. Elindeki şarap şişesini yere fırlattı. Cam
parçaları yerdeyken yerinden kalktı ve deli gb ortalığı dağıtmaya
başladı. Artık delirmişti. Neden bu kadar çok şey düşünüyordu. Yuna,
Siwon, Mika... Hiç bir şey düşünmek istemiyordu. Hatta Mika'yı bile.
Dengesini kaybedip koltuğa düştü. Çok içtiği ve yorgun olduğu için
düştüğü yerde uyuya kaldı..."

•••••

"Mika yerden yavaşça
kalktı. Bilet hala elindeydi. Elinde ki bilete bir kez daha baktı
koltuğa güçlükle otururken. Düğün günü ve düğünden yarım saat önceydi
uçağın kalkış saati. Bileti düzgünce sehpaya koydu. O gün Yunho'ya
gidemezdi ama bileti saklamak istiyordu. İlerde hayatı nasıl
yakalayamadığına yanacaktı bilete her baktığında. Yavaşça koltuğa
uzandı. Ve gözlerini kapattı... Yunho ve gelecegini hayal etti. Hiç
olmayacak bir gelecegi. Gerçekleşmesi imkansız bir hayal kurdu...

••••• 2 Gün Sonra •••••

"Mika
2 gündür evden çıkmıyor hastaneye bile gitmiyordu. Telefonu ya da kapı
zilini her şeyi duymamazlıktan geliyordu. Ama dün akşam Siwon ile
telefonda konuşmak zorunda kalmıştı yoksa Siwon onu merak ettiği için
görmeye gelicekti ve Mika onu görmeyi bırak kimseyi görmek istemiyordu.
Siwon'a düğüne kadar kafasını dinlemek istediğini söylemişti Siwon'da
sorun çıkarmayıp düğün günü sabahtan -yani bugün- onu almaya geleceğini
ve iyi dinlenmesi gerektiğini söylemişti. Mika hala koltukta uzanıyordu.
Siwon gelmeden yavaşça yerinden kalktı 2 gündür bu koltukta uzanıyordu.
Artık duş alıp yıkanmak istiyordu. Bugün hayatı vereceği karar yüzünden
hep pişmanlık ya da üzüntüyle geçicekti belki ama yeni pişman hayatına
pis başlamak istemiyordu. Düğünde güzel olup olmamak umurunda değildi.
Yalnızca yıkanıp rahatlamak istiyordu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder