27 Mayıs 2011 Cuma

Beni Sevme (4. Bölüm)

S-Ben
..E-Onu sen almadın değilmi ,cok sacma zaten sen neden alasınki ama
aklıma baska kimse gelmedi arayacagım SeungRi defterim kayıp onu bulmam
lazım ....S-Yanına gideceğimi söyleyip kapadım telefonu sesi aglamaklı
geliyordu tek bir defter eksikdi ve bukadar değerlimiydi sanki
napacagımı bilemedm ..Cevirmen adama tesekkür edip cıktım .Ben aldım
diyemezdim tepkisinin ne oldugunu bilmiyordum ..Taksiye atlayp hastaneye
gittim..İçeriye girdğimde sinirliydi hastanede hırsız oldugunu
söylüyordu hemşireye ,Beni görünce döndü ..E-Seung Ri burda bi hırsız
var defterim yok ..S-Dolaba baktım bütün defterler dısarı cıkarılmıstı
..Cantamdaki defteri cıkardım caktırmadan yatagın altına attım ..Kolmu
carpıp diğer defterleride yere döktüm ..E-SeungRi naptın hepsi döküldü
..Dur ben toplarım ..S-Onlara dokunmamı bile istemiyordu diz cöktü ve
hepsini teker teker topladı ..Ufak bi neşe cıglıgı attı ...E- Seungri
buldum burdaymıs yatagımın altındaymıs herhalde görmedim ahh ..Sevgili
defterim burda işte Very Happy:DS-Yaa bak bosuna suclamıssın insaları ..Hemşire
hanım gidebilrsiniz siz ben burda kalıcam derken ..O anda tel^m caldı
..Efendm abi G-Gelmiyormusun provaya baslıycaz simdi ..S-Yok abi bensiz
baslayın ben aksam calısırım ..Görüşürüz ..E-Keske gitseydin ..Benim
yüzümden ..S-Hayır gitmek istemiyorum hem senin yanında olmak daha
eğlenceli E-Ama ben cok sıkıldım burda yatmakdan SeungRi hadi bi
cılgınlık yapalım kaldır beni ..S-Ne heyy dur olmaz bu seferde
bayılırsan seni öylece orda bırakırım zaten cok agırsın ...Belim koptu
seni tasımaktan E-Aaa su bak kim dedi sana beni taşı diye sedyeye
bıraksaydın S-Sedyeye koydular seni ama orda öylece görünce seni ..Bi
garip oldum ..E-Ayy anladım demek cokta duygusalmıssın Very Happy:D haha sakın
aglama caydıramassın beni, hadi kaldır beni Cadı Hemşireye gözükmeden
cıkalım :DS-Efla olmaz dinlenmen lazım ..E-Onlara kalsa hep yatıcam
SeungRi bunun sonu yok anlasana ben hep dinlemek zorundayım ..O yüzden
itiraz etmede kaldır beni parka gitmek istiyorum hadi cabuk ol
...S-Tamam tamam ama fazla uzun sürmiycek basımın belaya girmesini
istemiyorum...Bunun sonu yok diyordu ..Ozamanlar anlamamıstım bu cümleyi
Simdi daha iyi anlyorum ve o günü hiç unutmuyorum ...Bunun onu son
görüşüm oldugunu bilmiyordum .....Onu parka götürecegimi söyledim ama
bir şartım vardı saclarını acıcaktı ..Beresini bugunlük kaldırmasını
istediğimi söyledim ...Afalladı ama yapacak baska bişeyi yoktu kabul
etti ...Gizlice cıktık ..Cok heycanlanmıştım ..Yakınlarda bi parkta
oturduk ..Ilık bi rüzgar esiyordu ...Ayaga kalktı beresini cıkardı
..Kıvır kıvır sacları gözlerimin önünde dalgalanıyordu ..Kanatsız
meleklere beniziyordu .... Rüzgar saclarını dalgalandırmaya basladı
küçük cocuklar gibi dönüyordu kendi etrafında ...Tatlı tatlı gülümsüyor
ve dönüyordu ......Bi an nefessiz kaldı tökezledi Yanın kostum koluna
girip banka oturttum ..Sacları gözlerinin üzerine düşmüştü onları
topladım saclarını arkaya bırakırken elimde bir avuc sarı sacı kaldı
...E-Bana neden öyle bakıyorsun SeungRi :)S-Nasıl bakıyorum ?E-bilmem
öyle iste yoksa benden hoslanıyormusun Very Happy:DS-Ha..hayır öyle bişey yok
senin gibi cirkin ve inatcı bi kızdanmı hoslanıcam haha cok komiksin
...Beni dövemesini bekledim ama aksine döndü ve bana gülümsedi ...E-Bu
cok iyi S-İyi olan ne ? E-Beni sevmiyor olman ...S-Nasıl yani seni
sevmemem iyi birseymiiE-Evet bende beni sevdiğini düşünmeye
baslamıstımS-Tam zamanıydı belki birdaha elime gecmiycekti bu fırsat
söylemeliydim ..Onu nekadar sevdiğimi anlatmalıydım ona ...Efla aslında
ben seni E-Dogru tahmin ettim dimi Seung Ri S-Seyy evet dogru tahmin
peki ya sen ,sen benden E-Hayır ben senden hoslanmıyorum ,seni
sevmiyorum ..Ve Seung Ri sende Beni Sevme ...S-Ne ?? Sasırmıstım beni
sevmiyordu ve onu sevmemede izin vermiyordu ...Saclarını toplayıp
bereresini takdı E-SeungRi beni hastaneye geri götür ....S-Hastaneye
gidene kadar hiç konusmadı ..Vardıgımızda ise by diyip içeri girdi
.Arkadsından öylece kalakaldımm ...Sonraki hafta boyunca onu görmeye
gidemedm programımız cok doluydu zaten bunu istediğimdende emin değildim
onunla yüzlesmekten cok korkuyordum ..Daha fazla dayanamadım prova
cıkısında hastaneye gittim direk odasına cıktım ...Yatagının perdeleri
cekiliydi ..Yaklastım ve perdeleri actım ..Yatagı bostu hiç bozulmamıstı
..Dolabı ,dolabıda bostu ..O yoktu ,Efladan hiç bir iz yoktu ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder