26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (31. Bölüm)

Soruyu sorarken ,Titriyordum .Konuşmak bu kadar zormuydu benim için.Chenle karşılıklı konuşmayalı ,uzun zaman olmuştu . Nedennn? Evet neden? Tüm bu yaşadıklarımzı nedendi ki? Herşey çok güzeldi .Yanımda olsaydı ,herşeyi daha çabuk atlatabilecektim .Hiç dğeilse onu nsevgisi olacaktı direnmemi sağlayan .Nedenn?

CHennn ,susma ,söyle neden?
Titremem,ve tüm kızgınlığım yerin igözyaşlarıma bırakmıştı o sustukça ağlamam artıyordu .
Chenn ,Allah aşkına ,birşeyler söyle ,bana nedenini söyle ,seni sevmedim de,başka birisi vardı de, oyun oynadım seninle de ,başka birisi için intihar ettim de ,ama söyle birşeyler söyle böyle susma (Bendis)
Chen tek kelime etmiyordu ,ve bir an onunda hıçkırdığı duydum ,karanlıkta gözyaşların ıgörmem imkansızdı .Ama onunda ağlaması ,Peki ya neden? O neden ağlıyordu? İlk defa ağladığına şahit oluyordum .
Ona doğru yürüdüm ,elimi gözlerine götürerek devam ettim .
Sen ağlıyorsu nchen , söyle , bana ihanet mi ettin ,bu yüzden mi , herşeye hazırım artık ,yeterki kafamdaki soru işaretlkeri açıklığa kavuşsun ,başka birisi de kızmıyorum artı ksana ,ama lütfen susma vebirşeyler söylee ,yalvarıyorum sana , seninle ilgili herşeyi bende bitirmek istiyorum ,tıpkı senin beni bitirdiğin gibi .Bana yardı met lütfen ...(Bendis)
Chen yine susuyordu .Sonra yutkundu .Bir adım geriye attı , belliki ona dokunmamı bile istemiyordu .Sonra konuşmaya başladı...
Bendis ,tamam herşeyi anlatacağım .(Chen)
Sonunda , dinliyorumm ...(Bendis)
Evet , Senden çok hoşlandım .Bu doğru , ailenin ölümünden sonra ,çok yıkıldığını nfarkındayım .Ama ben bu yıkıntıyı kaldırabilecek güce sahip dğeildim .Bilirsin beni , beni tanıdığından beri ,eğlenmeyi ço kseven biriyim ,ben itanıdıktan sorna çıkmaya başlamıştık zaten .Yani ,bir iddiaydı ilk başta ,senin gibi bir kızı ,hiç kimseye aşık olmayan birin ikendime aşı kedebilir miyim iddası ,kimle girdiğimin önemi yok ,ama böyle bir idda sonucu ,bana aşık oldun ,bende senden hoşlandım inkar etmicem bunu ,ama ailenin ölümünnü seni ne denli sarsacağını biliyordum ,bende o acıyı yaşadım bu acıyı , seninle beraberken sana nası ldestek olacağımı bilmediğim için ,yada bundan kaçtığım için ,seni terkettim ,ne denli sorunlar yaşayacağını biliyordum, benim desteğim senin için işe yaramayacaktı ,hayır doğrusu ,sana destek vermeye,senin ağlamanı sızlamanı çekmeye gücüm yoktu ...

Chen neler söylüyordu böyle ,sözünü kesip , beynimden geçenleri dile getirmiştim.
Hayır yalan dğeil mi bunlar ,benim taıdığım chen böyle bişiyi aklından bile geçirmezdi ,neden ozaman intihaar ettin ,neden bir yıl çektiğin bu acı , yani hirakunu nsöyleidkleri nedenn (Bendis)
Ailemm , yani babamm , yaşadıklarımın hepsi ailemle ilgili intiharımda, babamla ilgii ,hiraku söylemiştir belki , babamla olan sorunlarımı ,Yani anlayacağın ,hiç acı çekmedim snein için , acı çekecek kadar sevmedim seni , ve senin acını çekecek gücüde bu yüzdne bulamadım kendimde anlayacağın kaçtım ,eğlenmek varken ,o durumda seninle aynı acıyı yaşıyormuş gibi yapamazdım ,bu daha büyük yalan ve sana haksızlık olurdu .Özür dilerim ,sana bu zaman kadar yaşattıklaırm iççin (Chen)
Neler söylüyordu ya ,ne yani ,böyle adice birşyi bana nasıl yapabilmiştiki .
Özür mü dilersin ,acı çekmek nası ibşidir biliyor musun ,o anda insan en sevdiğine tutunmak ister, ve ben ne aptalmışım ki senin gibi pisliğin tekine aşık olmuşum .Duy o zaman beni ,kulakların ıaç ve iyi dinle , iyiki bırakmışsın beni ,senden kat ve kat daha üstün bir aşka sahibim , iyi ki bırakmışsın beni, ve iyik iburaya gelmişim ,sayende hirakuyu buldum ,ona aşık oldum ve çok seviyorum onu,çok mutluyum ve şimdi daha da mutluyumki senin gibi bi pislikten ,kurtulmuşum ... (Bendis)

Şimdi sinirimden ağlıyordum , sözlerimi bitirdikten sorna arkamı dönüp giderken ,son bir şeyi yapmalıydım .Arkamı dönüp ,yüzüne tokatı yapıştırdım .

Umarım , umarım ,hep acı çekersin ,hep mutsuz olursun , ve çok perişan olursun ,intihar ettiğinde ölseymişisin keşke ,hiç değilse ,bu çirkin yüzünü görmemiş olurdum ,bundan sonra benim için bir ölüden faksızsın ,lanet olsu nseni tanıdığım güne ve herşeyee , ve bi şey daha var , git buradan ,naparsan yap defol git, hayatımızdan da hirakunun hayatından da ,bi daha yüzünü bile görmek istemiyorum ,hemde hemen yarın git ,bari bu iyiliği çok görme banaa ,belki yaşadıklarımız bikerecik hatrı vardır ,arkana bile bakmadan çek git
Bay Chen Hoon , ismini de , hatıralarını da ,al ve defol git hayatımdan ,sonsuza dek ...(Bendis)
Söylediklerimden sonra, çekip gitmişttim yanından ,artık nefret te dğeil ,hiç birşey hissetmiyordum ona karşı ,yoktu artık benim için ,chen bitmişti benim için ,adi pislik ,gerçek yüzünü görmüştüm ,bundan sonra ,tek istediğim onu bir daha görmemek ,ve ömrümün sonuna kadar hirakuyla mutlu olmaktı .Buna kararlıydım ,
Bir ağaca yaslandım ,chen için akan son gözyaşlarımı siliyordum .Onu kalbimden çıkaran son yaşlardı bunlar, tanıştığımız ilk gün, beni ilk defa öpüşü ,o içim ısıtan gülümsemesi ,gözümü kapatıp ,bir an o anıları düşünmüştüm ,ama ardından onu gülümsemesini hiraku almıştı , onun öpmesini ntesiri dğeil ,kalbimi dülündükçe hirakunun dokunuşu çarptırıyordu ,ve chen dğeil artık ,hiraku dediğimde ,yüzüm gülüyordu.Hiraku dediğimde kalbim çarpıyordu .Artık ,kalbimde sadece hirakunun aşkı vardı ,hirakunu nsevgisi ,küllenen chen aşkım ,artık tamamen sönmüş ,kalbimdeki küllerini gözyaşlarım kalbimden çıkarrmıştı.Ve şimdi daha iyiyidim ,kamp alanı na vardığımda, chen daha gelmemişti ,onun bir an önce gitmesini umuyordum .Ve ayaklarım beni ,hirakunun çadırına kadar götrmüştü.Çadırı açıp baktığımda,o tüm masumluğuyla uyuyordu .Yanına gittim önce başını okşadım ,sonra yanna kıvrıldım ,gözünü ntekini açıp bana bakmıştı ,ona sıkıca sarıldım , şimdi daha iyiydim ,belkide uzu nzamandır ,en huzurlu uykumu uyuyacaktım .Şimdi daha iyi anlıyordum ki ,hirakuyu ,kismeyi sevmediğim kadar seviyordum ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder