26 Mayıs 2011 Perşembe

Unutmak (31. Bölüm)

Bölüm 31 ~Ilk Ask ~ Elime arnima koydum ve onun öptügü
yeri dokundum. Bu his, bu öpücük bana neden böyle güven veriyordu. Onun
bana dokunmasi tüylerimi diken diken yapiyordu ve kalbimin daha da hizli
atmasini sagliyordu. Onun yavas yavas uzaklasidigini izledim ve her
adim bende uzaklasdiginda onu daha da cok özlemeye basladigimi fark
ettim. Bu nasil olmusdu, neden simdi böyle düsünüyordum, rüyam yüzün
denmiydi. Minwoo bana karsi hep iyidi, benim kücük ve üzüntülü Dünyama
girmesi gercektende Kaderdi buna artik inanmaya baslamisdim. O benim
güvendigim Liman olmusdu artik. Minwoo: Onun elini
tutmak hosuma gidiyordu, o üzüntülü gözleri beni cok etkiliyordu bunun
farkindamiydi Sevda, benim ona nasil baktigimi biliyormuyudu, onu
yanimda bile özlüyordum ama bunu belli etmemeye calisiyordum. Nasil
bukadar ona baglanmisdim anlamiyordum. Onu ilk gördügüm rüya beni cok
etkilemisdi. Gene bana tesekkür ediyordu, elini daha da siki tutum ve
beni herzaman arayabilecegini söyledim. Onun yaninda oldugumu bilmesini
ve bana Güvenmesini cok istiyordum. Gene kendi kendine birseyler dedi
ama onu net bir sekilde duydum, onun rüyasinda bana güvenmesini
istemisim, saskin gözlerle ona baktim ne demek istiyor diye, saskin
bakislarimi anladi ve daha sonra dedi, ona israr etmek istemiyordum ama
rüyasinida merak ediyordum. Evinin önüne varmisdik ve kapisina kadar ona
eslik ettim. Onu simdi öpmeyi cok istiyordum, onun dudaklarini benim
dudaklarima yapisdirmayi ve bir daha asla birakmamayi cok istiyordum ama
bunu yapamazdim, daha bunun icin hazir degildi bunu biliyordum. O
yüzügünü nezaman cikarirsa ozaman hazir olacakdi bundan emindim. Ve
ozman ona herseyi anlatacaktim, ona rüyami ve bütün gercek hislerimi
anlatacaktim. Onun kendiliginden yüzügünü cikarmasini bekliyecektim,
nekadar sürerse sürsün onu bekliyecektim. Veda zamani gelmisdi, hic
sevmiyordum ona veda etmegi ama mecburdum ve ona sikca sarlip arnindan
öptüm, bunu yapmama izin veriyordu cünkü. Rüyani bana nezaman hazir
olursan anlat, seni bekliyor olacagim diyip yavas yavas uzaklasdim
yanindan. Evime vardim, yatagimin üstüne yatip elime ceptelefonumu aldim
ve ona msj yazmak istedim ama ne yazabilirdim aklima cok seyler
geliyordu, yazip yazip sildim ve sonunda sadece : Tatli Rüyalar uykucu
Güzelim, yarini dört gözle bekliyorum diye yazdim. Ona süpriz yapmak
istiyordum, cünkü ertesi gün ise basliyacakti ondan onunla birgün daha
gecirmek istiyordum ve onu neselendirmek icin bir süpriz hazirlamisdim.
Onunla mesajlasmaya basladik, kendimi liseli bir genc cocuk gibi
hissedim bir an, bunlari daha hic kimse icin hissetmemisdim. Sevda
iligimi cok cekiyordu, hic bir Kadin simdiye dek ilgimi cekmemisdi ama
Sevda baskaydi o benim ilk askim oldu. Evet 28 Yil sonra ilk defa asik
olmusdum. Ve sevdigim Kadin Sevdaydi. Cabuk sabah olmasini cok
istiyordum ama zaman bir türlü gecmiyordu, acaba Sevda simdi ne
yapiyordu, belkide uyaklamisdi bile, o benim uykucu güzelim olmusdu
artik ona bu lakabi takmisdim. Onu tekrar Rüyamda görmeyi arzulayarak
gözlerimi kapadim ve uykuya daldim....... Evime
girdim, kocamana evde gene yanlizdim, banyo edip yatagagima uzandim,
cebtelefonumda bir msj oldgunu gördüm ve okudum: Tatli Rüyalar uykucu
Güzelim, yarini dört gözle bekliyorum.Bu mesaj cok hosuma gitmisdi ve
kendimi gülümserken yakaladim. Yarini acaba birsey mi yapmayi
düsünüyordu, meraklanmisdim ve ona cevap yazdim: Sevda:
Minwoo sana da iyi rüyalar, bugün icin gercekten tesekkürler, yarini
neden dört gözle bekliyorsun?Minwoo: Yarin senin icin bir süprizim var,
umarim müsayitsindir?Sevda: Evet müsayitim ama ne süprizi merak ettim
dogrusu?Minwoo: Söylemem yarin seni erkenden alamaya gelecegim, simdi
uyu iyicene dinlenmen lazim yarin seni gene yoracagim benim uyukucu
güzelim. Süpriz mi? Neydi acaba bu süpriz, bunlari
düsünürken uyua kalmisdim. Gene o Sahildeyim ve günes batmak üzereydi
ama busefer ben kosmuyordum bana dogru kosan birisi vardi, ismimi cagrip
bana dogru hizli bir sekilde kosuyordu, gidikce bana yaklasiyordu,
kimdi bana dogru kosan kisi. Karsimda durdu, sanki hic kosmamis gibi hic
yorulmamis gibiyidi, bana gülümseyerek yüzümü ellinin icine aldi,
gözlerimin icine bakiyordu, ama sanki gözlerime degil ruhama bakiyordu o
gözlerle, bakislari ruhuma kadar geldigini hissetim bir an ve konusmaya
basladi o güzel nazik sesi ile. Bana Güvendigin icin tesekkür ederim
Sevda, seni asla yanliz birakmiyacagim bana inan ve güvenmeye devam et.
Seni tekrar güldürecegim diyip bana dogru eyildi ve ilk önce arnimdan
daha sonra burnumun ucuna bir öpücük kondurdu ve dudaklarima dogru
yaklasip beni sefkat dolu öpmeye basladi. Bende onun boynuna sarilip
öpücügne karsilik verdim ve onu öpmeye basladim. Dudaklarimiz birbirine
kilitlenmisdi ve uyum icinde sanki dans ediyorlardi. Gözlerimi birden
actim, Günes isigi camimdan yatagima vuruyordu etrafima bakindim, gene
rüya görmüsdüm ama bu nedemek oluyordu. Dünkü rüyam gibiyidi ama busfer
ben kosmuyordum o bana dogru kosmusdu ve kosan kisi Kerem degildi,
hayir bana kosan kisi Minwooydu. Bana gene ayni sözleri söylemisdi gecen
rüyamdaki gibi ve busefer beni Öpmüsdü hayir onu bende öpmüsdüm. Gecen
gecedeki Rüyamda demekki Kereme kosmamisdim ve Minwooya kosmusdum buna
artik emindim. Acaba bu dünkü rüyamin devamimiydi. Bilinc altim bana
birseyler mi demek istiyordu bu rüya ile, kafam karismisdi, onun
öpücügüne neden karsilik vermisdim rüyamada, bunu mu arzuluyordum acaba.
Neden onun bogzina sarilip onu öpmüsüdüm. Kalbim daha da hizli atmaya
basladi bu öpücügü düsünürken, o öpücük sahnesi gözümün önünden
gitmiyordu birtürlü ve birden kizardigimi hissetim. Yataktan kalkmam
lazimdi, Minwoo erken gelecegini yazmisdi, kahvalti yapmak icin asaga
indim o sirada ev telefonum caldi hemen actim, telefonun übür ucundaki
Na BoRiyidi, benim yarin ise basliyacami hatirlatmak istemis ve o yüzden
beni aramis, yarin biraz daha erken gelmemi ve yaptigim cizimlerimide
yanimda getirmemi istedi. Biraz daha sohbet edib kapatik.Yarin artik ise
basliyacaktim ondan biraz heycanlanmisidim, bütün cizimlerimi bir
dosayaya yerlesdirdim. Artik calismaya basliyacaktim, cizimler
yapacaktim ve elbisler tasarliyacaktim. Koreye bunun icin gelmisdim,
yeni bir yasam ve yeni bir baslangic icin. Bu yeni baslangicda acaba
Minwooda mi vardi, neden onun ismini diyince kalbim daha da hizli atmaya
basladi? Minwoo gelmisdi ve benim hazirlanmami
bekliyordu. Odamdaydim ve hazirlaniyordum, neden böyle heycanliydim
onunla bir cok kez bulusmusduk ama busefer farkliydi sanki, kalbim daha
da cok hizli atiyordu. Aklima rüyam geliyordu sürekli, o öpüsme sahnise
aklimdan cikmiyordu. Odamdaki aynaya bakip kendimi gülümserken
yakaladim, cok degisik geldi aynadaki yansitmam, bu görünüsüm ama hosuma
gitmisdi. O dedigi gibi ben fark ettmeden bana gülücügümü geri
getirmisdi. Merdivenlerden iniyordum ve Minwoo beni merdivenin sonunda
bekliyordu, benim indigimi görünce bana cok garip bakip gülümsedi, bana
öyle bakmasi hele de o gözlerle bakmasi hosuma gitmisidi, sanki cok özel
birisimisim gibi bakiyordu bana. Ona geri gülümseyerek yanina gittim.
Cok güzel olmusun dedi, bende nazikce tesekkür ettim ve nereye
gidecegimizi sordum, cok eglenecegiz bugün Sevda, gittigimizde görüsün
diyip arabasina bindirdi beni.......... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder