26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (8. Bölüm)

8.Bölüm


Bugün çok stresliydim .Yataktan hiç kalkmak ,hiç
akşam olmasın istiyordum.Ben ne yapacaktım ki ,onu öylesine öpmüştüm ama
o bunu biliyor muydu .Hayır tabiki de bilmiyordu .Off ne yapacağım ben
yaa .Yine o muzipçe gülümsemesini takınır , ve beni bakışilarıyla sinri
ederdi..

Offffff Halaa kalkmadın mı sennn bendisssssssssssssssss

Ahhh teyze yaktın beniii Kalkıyorumm bağırmaaa (Bendis)

Ahh
peki bugün ne giyecektim ki ?Buraya geleli hiç alışverişte yapmamıştım
.Ahh şu kolumun alçısı ,giydiğim kıyafetler çok kötü duruyor .Offf yok
böyle olmayacak benim biraz alışveriş yapmam lazım .Hem saçları mbiraz
da onalrla ilgileniyim .Ben napıyorum myaa .Kime hazırlanıyorum . Sakin
olmalıyım .Ne olucak ki .Sadece öylesine bir öpücük .Saniyelik bişi
.Kurabiye için .Bunu oda anlamalı kkurabiyeyi çok sevdiğimi .Evet en
iyisi bu olmalı . Koşarak mutfağa inmiştim .

Lisa bugün ne kadar çeşit kurabiye biliyosan yapıyosun .En çok da geçen yaptığından tamam (Bendis)

Ama
bendis hanım ,teyzenizin verdiği menüyü zaten zor yetiştiriyorum .Tama
belki o kurabiyeyi araya sıkıştırabilirim ama .Zor yani bu kadar iş
arasında .Başka zaman yapsam (Liza)

Ahh liza ya ,tamam ben yaparımm ,söylersin bana (Bendis)

Sizz , emin misiniz? Biliyor musunuz? (Liza)

Ne olcakki sanki ,un koycam yapıcam .Sen tarif edersin tamam mı .Hadi söyle malzemeleri .Öncedün yaptığın ıyapalım .

Mutfağa ilk girişimdi .Üstelik kurabiye yapmak için .Liza ne derse yapmaya çalışıyordum .

Ya liza daha ne kadar yoğuracağım bunu olmadı mı tek kolla yoğuramıyorum ,farkındaysan (Bendis)

Tamam
bendis hanım ,kolunun şey zaten zorlamayın ,şimdi hafiften yuvarlayın
tepsiye dizin tabi tek elle nasıl yapacak sınız? (Liza)

Ben de onu diyorum , kaşıkla alsam koysam tepsiye olmaz mı ? (Bendis)

Siz nasıl isterseniz bendis hanım (Liza)

Yaptığım
kurabiyeler berbat görünüyordu .Bunları nasıl ikram edecektim .Ama tadı
fena değildi .Yenilebilridi en azından.Bu akşam bu kurabiyeler benim
kurtuluşum olabilirdi.Sadece kurabiye yemeliydim .

Liza ver çorbayı ben karıştırıyım ,sen şunlara düzgün bi şekil ver (Bendis)

Ufff peki bendis hanım peki (Liza)

Ya
dadı alacağına teyzem şu eve bir tane daha aşçı alsaymış ya bunu
söylemem lazım .Zaten dadının da bir hafta oldu ortalarda gözüktüğü yok
.Gelmesin bence (Bendis)

O gelmeyecekmiş zaten.Teyzeniz , sizin
kolunuzun alçısı alındıktan sonra piyano ve keman dersi almanızı istiyor
.Müzik hocası arıyor bu yüzden . (Liza)

Hımm ,kemana bayılırım
.Bir an önce şu alçıdan bir kurtuluyum ,ata binmeyi de öğrenmek
istiyorum .Çok müsait bir yer burası .(Bendis)

Bendis ,mutfakta ne yapıyorsun?

Ahhh teyze,liza ya kurabiye yaptırdım bu yüzden bende çorbayı karıştırıyorum .(Bendis)

O
kolunla mı ver bana ben karıştırıyım.Sende git hazırlan .Zaten bir
türlü kalkamadın yerinden .Kurabiye de nereden çıktı şimdi zaten menü
oldukça yoğun.

Biliyorum ama teyze ,unutma kurabiyesiz olmaz. Bu
arada misafirlere de benim kurabiyeyi ne kadar çok sevdiğimden
bahsedebilrisin .Hatta onların yanın da kurabiye canavarı bile
diyebilirsin bana izin veriyorum(Bendis)

Niye bahsediyim canım kurabiyeden . Hiç öyle konu olsun diye.Bahset yani kurabiye de bizimki çok sever de de işte (Bendis)

Off bendis tamam Bu arada teyze hiç kıyafetim kalmamış. Ben alışverişe çıkıyorum bir şeyler almam lazım (Bendis)

Off
bendis bugünümü buldn misafirler ,4 ,5 saate kadar gelirler .Zaten
burdan merkeze inmen gelmen 1.5 saati geçiyor sonra oralarda gez falan
yetişemezsin .

Merak etme teyze ya .Hadi çıkıyorum ben yetişirim .(Bendis)

Gerçekten
merkeze inmem ve bugünkü trafikte o alışveriş merkezine gelmem nerdeyse
1 saatimi almıştı. Bulduğum ilk mağazaya daldım.Deli gibi alışveriş
yapıyordum.Arkamda şöförüm aldığım kıyafetlerin poletlerin itaşıyordu

Küçük
hanım daha ne kadr alacaksınız.Üselik teyzenizin verdiği talimata
göre,2 saatimiz kaldı,gecikirsek hem size hem bana fena kızacak(Şöför)

Tamam bitti.Sen aşağıya in arabayı ön tarafa getir.Orada bekle beni ben geliyorum (Bendis)

Peki bendis hanım (Şöför) Yol uzun ,içecek birşeyler alıp geliyorum çok sürmez (Bendis)

Ahhh
çaylarıda yoktur bunların ,olsada bizimki gibi değildir.Kola alıp
arkamı döndüm ki , tam görüş alanımda oturan,ve ben ona baktığımda ,onu
nda bana baktığını gördüğüm hiraku vardı.Yanında da jane,teyfası ve
bizim sınıftan bir kaç kişi daha .Beraber oturuyorlardı.Jane iyice
yanına yanaşmış kahkahalar atıyordu . Direk arkamı döndüm farketmemiş
gibi hızlıca yürümeye başladım.Çocuğa bak ya,Jane le gerçekten svgililer
demek ki ,tabi onlarda söylemişlerdi zaten,ahh bide onu öptüm ya
inanamıyorum .Ne sandı kim bilir beni .Offf .Aklımdak ibinlerce
düşünceyle dışarı çıkmıştım.Şöförü arıyordu gözlerim .Ha işte görmüştüm
ama oda ne.Birisi yanağımdan öptü .

Sevgilim ,nereye ?

Bu sess , arkamı döndüm bu hirakuydu Hey ne yaptığın ısanıyorsun sen? (Bendis)

Ahh sevgilim ,sevgilim değil misin yoksa ,beni öptün unuttun mu ?Yoksa herşey yalan mıydı ? (Hiraku)

Ahhh beni yine sinirlendirmeyi başarmıştı Sen yoksa dün olanları ?(Bendis)

Ahh tabi hayatım , bugünde seni istemeye gelecektik ,benm için mi çıktın alşışverişe yoksa? (Hiraku)

Ahh benle dalga geçiyor,bu çocuk gerçekten bela.Ahh bendis sen bu hallere düşecek kızmıydın?

Manyak
mısın ,dün kü olanalr sen bahsettiğine göre,ve benim bunun içi
nendişelendiğii düşünerek böyle çocukça bir şekilde yaklaştığın için
aptal olmalısın .Ne varki bir öpücükte ooo benn ,siz erkekleri iyi
tanırım. Şimdiye kadar kaç erkeği böyle oltaya düşürüdm (Bendis)

Bir
anda yüz ifadesi değişmişti.Aslında daha önce bir kere böyle bişi
yaşamıştım .O da beni terkederek karşılığını ço kgüzel vermişti. Ahh
Chenn .Bu kazığını hiç unutmayacağım .Sözlerim yüz ifadesini istediği
mgibi değiştirmişti.Şimdi oda beni myaşadıklarım ıyaşıyordu buna emindim
.

Ben sanmıştım ki .Yani siz kızlar hani hayalcisinizdir (Hiraku)

Ben
senin orada takıldığın kızlar abenzemem (Orada derken janeleri
kastettiğimi biliyordu) Hele de sevgilisi olan birine karşı (Bendis)

Ne ,ne sevgili mi?(Hiraku)

Bendis hanım çok geç kaldık (Şöför)

Şöför düdük çalarak bana sesleniyordu . Neyse görüşürüz (Bendis)

Hoşçakal
demesine bile fırsat vermeen oradan ayrılmıştım .Bişiler söylemek ister
gibiydi ama onu ve gıcıklıklarını daha fazla dinleyemeyecektim Ahh ne
aptalım .Geceden beri onun ne hissettiğini düşünüyorum .Ömrümde düştüğün
en aptal anlardan biri daha .O ise bayağı dalga geçiyor benle .Ama bir
daha böyle bir ana düşmeyeceğim.Eve gittiğimde misafirler nerdeys gelmek
üzereydi.Teyzem çok kızmıştı.Ama onu takıcak hali mbile yoktu.Tüm
aldığım kıyafetleri bir kenara koyup,diğer kıyafetlerimden
giydim.Saçımıda gelişi güzel yaptıktan sonra odamda bir süre oturdum
.Eski günler aklıma gelmişti. Chen aklıma gelmişti.İçimi tarifsi bir
sızı alıyordu .En ihtiyacım olduğu anda yanımda değildi.Beni
terketmişti.Oysaki ona aşık oluyordum Yada olmuştum .Onun beni
sevmediğini anladığıdma artık çok geçti.Bugünkü yaşadığım kzıgınlı kbir
an onu hatırlatmıştı bana . Onu düşünürken kapının ziliyle irkildim.,
Bendiss gel çabuk misafirler gelmş olmal ıberaber karşılayalım

Teyzam
sesleniyordu.Kendimi toparlayıp aşağıya indim.Gelenler
onlardı.İzlediğim genç bayan,geriden çok genç görünüyordu ama 25 -30
arası duruyordu şimdide.Tabi o miniler öyle düşünmeme sebep olmuştu.Ve
kır saçlı adam kesin babası.En arkadan da hiraku girmişti.

Hoşgeldiniz .Ben Sumaru , buda yeğenim bendis

Merhaba , bende Juliet ,bu eşim Joong, bu da onun oğlumzu yani eşimin oğlu hiraku (Juliet)

Memnun olduk efendim (Joong) Bizde efendim buyrun şöyle geçin (Sumaru)

Hirakunun
yüzüne bakmadı mbile direk geçtik içeri .Teyzem heme nshbete koyulmuştu
. Hiraku sanki kaçamak bakışlarla beni izliyor gibiydi .Ama böyle
bakmaya devam edersem oda aynı şeyi benim için düşünecekti.

Dilerseniz sohbetimize masada devam edelim buyrunuz şöyle (Sumaru)

Yemek faslına geçmiştik.Teyzem bu işi gerçekten iyi biliyordu.Her şey dört dörtlüktü.Sesimi çıkarmadan yemeğimi yiyordum .

Bendis sende hirakuyla aynı okuldaymışsın ,nası lsevdin mi okulunu ? (Joong)

Yaa öyleymiş ,ço ksevdim bilemezsinzi okulumu (Bendis)

Karşılaşmadınzı mı bendis le okulda hiraku ?

Evet (Hiraku)
Hayır (Bendis)

Evet mi hayır mı?

Hayır (Hiraku)
Evet (Bendis)

ahh çocuklar bir karar verin (Sumaru)

Yani şöyle (Bendis)
Karşılaştık aslında (Hiraku)
Ama tanışmadık,bilirsinzi öyle bir bakma(Bendis)
Okulka her gelen kıza yan iyeni öğrenciye yaptığımzı gibi (Hiraku)
Her okulun ilk günü etrafı incelemk gibi ,herkese bakarken onada bakmak gibi (Bendis)
Ya niye zorluyoruz ki (Hiraku)
Evet becnede ,aynı sınıftayız (Bendis)
Hatta aynı sıradayız (Hiraku)
Biz tanışıyoruz yaa ,tanışma dnerise tabii (Hiraku)
Kolum ukırdı ,han idüşmüştüm ya ona takıldım (Bendis)

Nee (Sumaru)
Hiraku ne diyo bendis doğru mu? (Joong)

Sarhoştum , gece bir yere sızmıştım ban takıldı düştü benim suçum değildi ?(Hiraku)

O gece geçen gece mi(Joong)
Hayatımm (Jukiet)

Joong biraz gerilmişti.Konuşmasına yansıyordu.

Aslında hepsi benim hatamdı .Önüme bakmadım .Ve takıldım .Ço ksakarımdır .Yan ihirakuda bi kabahat yok (Bendis)

Ahh bunu diyen ben miydim? Hayır kabalık ettim ,özür dilerim her şey için (Hiraku)

Neydi bu şimdi neyin özrü bu zamana kadar olan herşeyin mi? Ahh bu çocuğu anlamak çok zor

Önemli dğeill (Bendis)

Ahh
bazen kendimide anlamam zorlaşıyor adeta hkim olamıyorum kendime Sofra
biraz sessizleşmişti ,herkes yemeğiyle oyalanıyordu . Kimse kimseye
bakmıyordu.taki teyzem araya girene kadar .

Joong ,hiraku
kurabiyealmaz mısınız ? Bendis özellikle yaptı ,Bendis kurabiyeyei ço
ksever öyle böyle değill .Felaket sever (Suraku)

Aman Allah ım
yerin dibine girdiğim andı .O biçimsiz kurabiyeleri hirakuya uzatmıştı
.Üstelik kurabiye sevgimden bahsediyordu.Ve hiraku başı önünde kıs kıs
gülüyordu .

Teyzee napıyoosu nsen yaa (Bendis)

Teyzemi dürtmemde işe yaramamıştı. Ve son hamleyi yapmıştı .

Bendis e biz kurabiye sevgisinden ötürü kurabiye canavarı diyoruz .Ço ksever bu ismi dim ibendiss (Sumaru)

Hiraku
artık gülmesini tutamıyor kahkahalar atıyordu .Ben ise başım önümde
sesimi çıkaramadan bu durumdan nasıl kurtulacağım ıdüşünüyordum?

Şu bizim küçüklüğümüde bir kurabiye canavarı vardı onun gibi yan iilahi sumaru hanım alemsinzi (Juliet)

Yaa ondan esinlenerek kurabiye aşkını böyledile getiriyoruz bendisin.Kurabiye için yapmayacağı yoktur.(Sumaru)

Baktım battı mbatacağı mkadar bende gülmeyebaşladımm

Yaa böyle işte ,kurabiye ve ben bütünleşirizzz ......<(Bendis)

O
akşam nasıl geçti bilmiyorum.Yemekten sonra hiraku biraz konuşmaya
çalışsada benimle bu sefer oyuna gelmeyeceğim ibiliyordum.Gerek
olmadıkça konuşmadım.Gecenin sonudna evlerine dağılırken vedayı bile
uzaktan etmiştim.Ben kimsenin dalga geçeceği biri olmadım olmayacaktım
da.Bu gece zaten yerin dibine yeterince girmiştim .

Teyze sen ne yaptı nya ? Nerden çıktı o kurabiyelerr (Bendis

)
Ahh bendis bi alemsin ya kendin sıkı sıkı tembihlemedin mi ,sen istedin
diye yaptım ama iyide oldu sofrada ki soğuk dalgayı aldı
götürdü.(Sumaru)

Hı iyi oldu rezil oldum herkese yaa , Ben odama çıkıyom beni kendimle başbaşa bırakınnn öhüüü (Bendis)

Ertesi gün hiç olmasın hiç okula gitmeyeyim istiyordum yalnzı bunun olmama ihtimali yoktu .Ve ne yazıkki sabeh olmuştuuuu.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder