26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (22. Bölüm)

BENDİS


Harika bir geceydi.Her ne kadar teyzemlerin varlığından başta rahatsız olsak ta,her şeye rağmen hirakuyla olmak güzeldi.Bugün çok gülmüştüm.Hirakıuyla tanışmamızdan itibaren başımzıdan geçen olayları konuşuyorduk ...

****

Galiba en rezil olduğum an ,seni izlerken sana yakalanmamdı ...(Hiraku)
Ama çok tatlıydınn yaaa , çok ta komikş.Hiç profesynelce değildin ama .O ışığı açma falann ayhh çok gülmüştüm...(Bendis)
Ya hep mike yüzünden ,şapşal ,liza yüzünden aşık aşık dolanıyor .Aslında durbünle lizayı izliyordu o .Johnson un geldiğin isöyleyince meraklandım.Aldım dürbünü baktım.Johnson la çok samimiydin bu arada.
Yaaa, johnson çok farklı benim için ,çok benziyo hayatalarımız ,çok yakın bir dost sadece en başından beri (Bendis)
Bilmiyorum ,bundan sonra dost dinler miyim,bilemiyorum yanii (Hiraku)
Bak sen ,jane le sana ne demeli acaba .Kız ağzına düşüyor.Bir ara onu senin gerçekten sevgilin sanmıştım (Bendis)
Ahh kahretmesin,şu cazibem işte, okuldaki tüm kızlar bana hastaa (Hiraku)
Şuna bak ya nasılda övünüyo bu durumla ,bana kimler hasta acaba okuldan? Yarış yapalım mı? Kimin taliplisi daha çok çıkacak(Bendis)
Beni geçemezsin ( Hiraku)
Buna emin misin(Bendis)
Hımmmm ,bir düşünmem lazım,kızların neler yapacağı belli olmaz erkekleri baştan çıkarmak için(Hiraku)
Mesela ben örnek veriyim ,yarın saçlarımı yaptıracağım,ama doğal haliymiş gibi durucak ,bukleli bukleli omuzlarımdan yayıcam,sonra gözlerime kalem çekicem,sade olmalı ,gözlerimi ortaya çıkarmalı,Süper minilerimden birini giyip,altınada en yüksek topuklum giyeceğim.Sonra rujj oalrak.....(Bendis)
Tamma ,tamam sen kazandın.Sen bu halde okula gelirsen, sana bakan o erkeklerin canını okurum .Benim başımı belaya sokma en iyisi(Hiraku)
Sokmuyum dimii Bende öyle düşünmüştüm zaten (Bendis)
Beni nasıl pes ettireceğini çok iyi biliyorsun bendis hanım(Hiraku)
Galiba tanıdım sizi hiraku beyy(Bendis)
**********
Gece boyunca gülüşmelerimiz devam etmişti ...Ertesi gün beraber mezuniyet işlemlerimizle ilgili belgeleri halletmek için okula gitmiştik .Okulun kapısına kadar artık , arabamızla geliyorduk .Daha doğrusu onun arabasıyla.Beraber gelmek için ben onunla beraber gelmiştim. Araba , okuldaki herkesinkine nazaran en iyisiydi .Okulun çoğu hirakunun mal varlığından bir haberdi ... Araba okulun kapısına yavaşça yanaştı .Şöför kapıyı açtığında,önce jang indi ,okuldaki tüm kızların bakışları arasında .Ardından elim itutup arabadan inmeme yardım etti .Sonrasında da elimi tutarak ,herkese ,sevgili olduğumuzu gösterircesine ,bize yönelen bakışların arasından yürüyorduk .Dersler yoktu artık . Jang , mike ı görünce ,bir kaç dakka izin istedi.Zaten sürekli arayıp durmuştu bugün hirakuyu .O mike ın yanına gidince,hazırda beklermiş gibi jane ve tayfası yanımda bittiler ...
Kıkançlığı yüzünden okunuyordu jane in. Ama havasından hiç taviz vermeyerek ,merakını gidermeye çalışıyordu...
Eleleydiniz ,bakıyorum da hiraku hızlı çıkmış yine ...(Jane)
Yanındaki jenny ve lilly ukalaca gülümseyerek konuşmaya dahil olmuşlardı.
Aslında pek de şaşırmamak gerekir ,her yeni gelene böyle yapar o (Lilly)
Öyle valla ,geçen yıl ,sabrina yı hatırlıyor musunuz , onu da böyle bir ayda koluna takmıştı ... Sonra zevkini alınca bıraktı tabi.Hatta onunayken , diğer kolejden bir ızla daha çıkmıştı dğeil mi(Jenny)
Evett , kim bilir daha bilmediğimzi kimlerle ,bu hiraku ,her zamanki gibi ,amacına ulaşana kadar ,sonrasında hep aynı şeyi yapar (Jane)
Gülücek bişi olmamasına rağmen ,kendileri konuşuop kendileri gülüyorlardı ... Jane e yönelerek
Senide mi böyle bıraktı jane,,, yoksa ,seni böyle çıkıp bırakmaya yetecek kadar güzel bile mi bulmadıı (Bendis)
Bu lafın karşısında biraz afallamıştı.Bir şey söyleyemeden ,hiraku yanıma gelmişti .
Jane ,kızlar ,sevgilimi rahatsız mı ediyorsunuz yoksa (Hiraku)
Yok hayatım ,konuşuyorduk ,senin mazinden bahsediyorlardı bana ( Bendis)
Hımm ,ne mazisi hayatım ,jane le hiç mazimiz olmadı gerçi ama ( Hiraku)
Zaten olmayan bir maziydi ,neyse oyalanacak zamanımız yok ,gidelim mi( Bendis)
Sen nasıl istersen canım , jane ,kızlar ,mezuniyet balosunda görüşürüzz .... Bu arada jane ,bir ay önceden kavalyem olmam konusunda sıkıştırıyordun .Ama görüldüğü gibi eşim var ...(Hiraku)
Hiraku ,işini çok iyi biliyordu .Ama hiraku hakkında söyledikleri .Bir an benimle de böyle mi düşünüyor diye düşünmeye sevk etti .Bira dalgınlaşmıştım bunu düşünürken .Hiraku farkına varmış ,önüme geçip bir eli belimde,diğer eli saçımda konuşmaya başlamıştı ...
Canını sıkan bir şey mi söylediler , durgunlaştın biraz sanki(Hiraku)
Yok , öylesine dalmışım ,ne sıkabilri ki canmı ...Bu arada mike ın sorun uneymiş(Bendis)
Önümden , tekrar yanıma geçti , yürmeye devam ediyor ayn ızamand da konuşuyorduk ...
Mike , ailesi , Okumak için ,İngiltereye cambridge göndermek istiyorlarmış.Mike tan habersiz başvurusunu da yapmışlar.Ve kabul görmüş...(Hiraku)
Vayyy ,bu çok güzell amaa (Bendis)
Bide mike a sor , giderse liza dan ayrılmak zorunda kalacak .Bu canını ço ksıkıyor (HirakU)
Aaaa evet,doğru ya ,liza ile çıkmaya başladılar dğeil mi, o gece galiba ,anlamıştım zaten ... Liza yı bırakmak istemiyor tabiki (Bendis)
Yani ,ben seni bırakabilir miyim(Hiraku)
Bırakmaz mısın (Bendis)
Cık ,bırakmam (Hiraku) O sırada ellerini belime dolamıştı ...
Hiç mi bırakmaz sın( Bendis)
Hiç bırakmamm (Hiraku)
Ama şimdi bırakman lazım , bir an önce işlemlerimizi tamamlayalım dğeil mi( Bendis)
Tamam ,şimdilik seni bırakabilirim galiba (Hiraku)
Okulda işlemleirmizin bir kısmını hallettikten sonra aeve geçmiştik .Bu akşam aile seyehatten dönüyordu.Bu yüzden bugünkü son görüşmemizdi . Ertei gün bir kaç günlüğüne seyehategitmesi gerektiğini söylemişti ...Bu yüzden kapıda görüşmüştük sadece ...
Ne seyehati hiraku , nerden çıktı şimdi bu (Bendis)
Ya babamın bir ortağı var , onlarla görüşmem için amerikaya gitmem lazım ... Merak etme çok uzun sürmeyecek ...Bir kaç güne buradayı mtekrardan ... (Hiraku)
Tamma, boş olduğun her an ara ( Bendis)
Merak etme ,bundan kaçışın yok zaten (Hiraku)
Sarılıp ,vedalaşmıştık ... Dediği gibi boş olduğu her an beni aramaya çalışıyordu .Ama çok kısa konuşabiliyorduk.
Hiraku , işin daha ne kadar sürecek (Bendis)
Canım bugünde burada kalmam gerekiyor ne yazık ki ... Seni çok özledim . (Hiraku)
Bir kaç gün dedin ,ama nerdeyse bir hafta olacak , bir kaç gün sorna da mezuniye balomuz var ...( Bendis)
Biliyorum canım ,bir iki güne kalmaz döneceğim merak etme ...Şimdi kapatmam lazım ( Hiraku)
Yine çok kısa konuşabilmiştik .İşlerinin olduğun usöylüyordu ve bir günü daha geride bırakmıştık . Son konuşmamızda ,bu gece geleceğini söylemişti ...Gece yarısına kadar beklemiştim .Ama gelmemişti.Ertesi gün son işlemleri halletmek için okula gidecektim .O olmadığı için onunkileride ben halledecektim ...Sabah erkenden çıkarken arabalarının geldiğini farkettim .Gece yoktu ,demek havaalanından alıp gelmişti.Ama ço kerkendi .Yorgun olmalıydı seyehatten sonra,gelince nasıl olsa bolca zamanımız olacaktı ...
Evden çıktığımda, jang her zamanki gibi sabah koşusunu yapmaya çıkmıştı.Bu kadar erken kalkmam biraz şaşırtmıştı onu...
Ne o , çok erkencisin bugün nereye gidiyorsun(Jang)
Okula ,mezuniyetimiz için son işlemleride halledip ,hemen dönmek istiyorum,galiba hiraku seyehatten döndü (Bendis)
Anlaşılan beyimiz ,ailesinin işlerini yavaş yavaş eline alıyor .İş seyehattleri şimdiden başlamış .Amcam da senin işlerin başına geçeceğin günü bekliyor aynı babamın beni beklediği gibi ...(Jang)
Off hatırlatma ya ,o sıkıcı şirket hayatıı , neyse beni lafaa tutma hemen gidip gelmek istiyorum,zaten yarın, okul balosu var ...(Bendis)
Bana hala bir eş bulamadın dğeil mi bendis ,ne var ,bende katılsaydım , çok sıkılıyoru mzaten (Jang)
Bizim okuldan hiç bir kızla katılamazsın jang,hepsi yapışkanı mteki,olaki gönlün kayar aşık olursun mazallah ,başıma dert alamam yani...(Bendis)
Takılıcam diyom kızım ya evlendirseydin bide ....Ben başka kızınereden buşuacam ,seçi ibile sana bıraktım seçemiyon hala (Jang)
Neyse ,tamam bakarız bişiler ... hadi gidiyorum ben(Bendis)
Okula gittiğimde,işimi hemen halletmek için acele ediyordum .Herkes ,bana bakıp birşeylerden bahsediyordu .Sonra jane yanıma geld ve okulun magazin gazetesini uzatarak deva metti....
All bak ,ben söylemedim mi sana ,hiraku bu işi bitene kadar ... Kimbilir daha kimler var (Jane)
Magazin dergisinin ,ilk sayfasında ,hiraku ve bir kız çok samim iir şekilde birbirlerine sarılmış vaziyetteydiler ,sonrasında da ,elele fotoları vardı .Neye uğradığımı şaşırmıştım .Bir haftadır bu kızla mı birlikteydi ?
Jane nin gülüşü arasında dergiyi elime aldım ,arabaya bindim ,eve varana kadar yazılanları okuyup durdum ...
Okulumuzun ,en ünlü playboy u hiraku ,geçen hafta okulumuzun onu ngibi koreli olan güzeli bendisle beraberdi .Ve şimdi asıl bombayı patlatıyoruz ... Beyefendimizi amerikadaki bir bayanla görüntüleri, tesadüfen bir muhabirimiz tarafından görüntülendi.Peki bu gizli kaçamaktan Bendis in haber ivar mıydı? Yoksa ilişkileri çoktan mı bitmişti ...Hirakuu , işte bildiğinzi her zamanki playboyumuz ....

Okudukça sinirim daha da artıyordu.Farklı olduğun usanmıştım...Bu da neydii ..Evbimizde değil,hirakuların kapısında indim ..Bahçelerinden girdiğimde,hiraku bahçedeki masada ailesiyle oturmaktaydı .Beni gördüğünde yanıma koştu ....
Hiraku ,sakin bir yere geçelim (Bendis)
Gözler üzerimzideyken ,hiç bir şey söyleyemezdim .Bu nedenle sakin bir yerde konuşmak en iyisiydi...
Bir şey mi oldu , gergin misin sen (Hiraku)
Dergiyi uzattım ....
Bunu açıkla bana ,dinliyorumm ,tüm bunalrda ne demek oluyor .Hani iş seyehatindeydin senn ....(Bendis)
Dergiyi alıp ,okumaya başladı.Şaşırmış gibiydi ben se tüm sinirimi yüzüne vurmaya devam ediyordum...
Amaa buu ,kim çekmiş bunu ...(Hiraku)
Ne oldu şaşırdınzı mı hiraku bey ,aptal gibi telefon bekliyorum bende ,beyefendi almış çıtırın birini, Bende seni farklı snamıştım ...Birdaha arama benii ...Bittiii......(Bendis)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder