26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (30. Bölüm)

Chen gözlerime bakarak sormuştu soruyu.Hiç sormak istemediğini bliyordum aslında. Ama hiraku ısrar etmişti .Kaçış yoktu .Onu öpemezdim .Masumca bile olsa bunu ne ona nede kendime yapamazdım .İçimdeki kıvılcım her an alevlenmeye hazır gibiydi sanki.Ya tamamen söndürecektim , ki onu yaralayarak belkide,yada alevlendirecektim ,hirakuyu yaralayarak .Hiraku , o aklıma gelince ,asla bunu ona yapamazdım .Hakkım yoktu ona bunu yapmaya.Ben iseviyordu., her bakışı ,her dokunuşu ,bunu hissetmeme yetiyordu peki ya ben ? Ben ne kadar seviyordum ki?


Bendis....artık cevap versen ,yada chen i öpsen (Sehye)
Hayır öpemez(Hiraku)
Bu oyun hiraku,baştan kabu letmeyecektin ,sonuçlarına katlanacaksın( Sehye)

Beni hiç sevmediğini söylemene bile razıyım bendisss (Hiraku)

 Hirakuyu, başkasının bana dokunması fikri bile onu delirtmeye yetiyordu ,halinden çok net belliydi bu .Pek iya chen ,beni hirakuyla görmek ,bir zamanlar aşkı mdediği kızı ,beni, başka erkekle görmek onun canını hiç acıtmıyo muydu? Benden gerçekten vaz mı geçmişti .Notta yazılanlar doğru muydu? Peki tüm bu olanlar neydi ozaman .Kafam çok karışıktı .Bu karışıklığın tek sebebi ,chenin sırrıydı .

Bendis ,daha bekleyecek miyiz (Sehye)
Sehyenin uyarısı üzerine chene döndüm önce.
Bir buçuk  yıl öncesien kadar ,hayatım çok güzel gidiyordu.Benden mutlusu ve havalısı yoktu belkide .Ama yaklaşık 1.5  yıl önce , hayatımdaki en büyük acıyı tattım .Yetmedi , terkedilidm , tüm sevdiklerim tarafımdan ,en köt üzamanlarımda,çevremde hiç kimse yoktu.Hiç toparlanamayacağım ıdüşünüyordum.Ailemde bu kanaatteydi,bu yüzden buraya gönderdiler beni ,oradan ne kadar çok uzaklaşırsam o kadar çabu kbirşeyleri unutabileceğim idüşünüyorlardı .Ve yanılmadılar.Evet tarifi olmayan acılar yaşadım,hayat bir çok kişiyi benden aldı götürdü.Bazılarını iyiki almış diyorum (Bendis)
Sözlerimin hedefi açıkça chendi .O da bunu bilkiyordu .
Ama birini bana verdiki ,benim için şu anda ,tüm dünya bedel.(Bendis)
Bu sözlerimi söylerken,hirakuya dönmüştü yüzüm ,sonra elini tutup devam ettim .
Onu sadece sevgi ile açıklayamam ,ona çok güveniyorum,herkesten çok ,beni sadece o bırakmaz diyorum .Beni sadece o dinler diyorum.Beni sadece o çeker diyorum.Ve beni sadece gerçekten o sever diyorum .Ve onu çok seviyorum .Gerçekten çok seviyorum.Bunu her geçen gün,her geçen zaman daha iyi anlıyorum.(Bendis)

Wooowwwwww , çok romantikti yaaaa (Sehye)
EEE hiraku kütüğü ,bu kadar lafa karşılık artık biraz romantik olursun dğeil mi (Sehye)
Hiraku ,bu kadar açık ve net olmam konusudna şaşırmıştı,hemde fazlasıyla.Her halinden belliydi.Bir süre sadece baktı ,gözleriyle sanki bir şeyleri anlatmak istiyordu .Sonra birden bana daha çok yaklaştı ,ardından sehyeye de seslendi...
Sehye ,odun bitti ,chen le  biraz odun toplasanız diyorum (Hiraku)
Ne bitmesi hiraku ,bir sürü odun varya (Sehye)
Bitti diyosam bitti sehye hadi chenle biraz odun toplayın siz (Hiraku)
Amacı belliydi ,onları yanlarımızdan göndermek ,sehyenin olayı kavramasıyla,cheni çekiştirerek götürmesi bir olmuştu .
Neden gönderdin onları , seni sevdiğimi ,onların içinde söyledim ben ama ,sen neden onların içinde söyleyemiyorsun(Bendis)
Elimden tutup ,beni kendine çekmişti,sözümü bile bitirmeme izin vermeden .Nefesini hissedebiliyordum.Aslında konuşmaya gerek yoktu.Çok net anlayabiliyordum onu .
Çünkü seni sevdiğimi ,kelimelerle sadece ifade edemiyorum .Başka türlü sevgimi göstermek istiyorum .Özellikle o sözlerinden sonra (Hiraku)
Hımmm , nasıl peki nasıl yapacaksın bunu(Bendis)
Sözümü bitirmeden ,beni öpmeye başlamıştı bile.Ve kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başlamıştı.Öpemeyi bıraktığında , şımarıkça gülümseyerek devam etmiştim konuşmaya .
Gerçekten iyi biliyormuşsun (Bendis)
Sana söylemiştimm (Hiraku)
Sonrasında bana sıkıca sarılmıştı .Bir süre hiç konuşmadan sadece birbirimizin kal atışını dinliyor ,ve ateşi seyrediyorduk .Sonra karşıdan gelmekte olan sehye ile chen igördüm.Birden rahatsız oldum .
Chen ,artık çadırlarımıza geçelim mi(Bendis)
Efendim (Hiraku)
Hirakuya birden chen demiştim .Neyseki düzeltmem zor olmamıştı.
Chenler geliyor ,artık çadırlarımıza geçelim mi(Bendis)
Pekala ,bu kadar şeyden sonra ,yine chene kaldık anlaşılan .(Hiraku)
N e sandın ,hadi yatalım geç oldu artık( Bendis)
Ayağa kalkıp ,elimi uzatıp onuda kaldırmıştım.Hiraku çadırına geçmişti.Ben çadırıma sehye ile girerken ,chen hala ateşin başında oturuyordu .Bir süre ,yattım ama uyuyamadım .Çünkü chenin uyumadığını biliyordum. Sonra ,çadırımızın arkasıdnan geçip ormana doğru yürüyen bir gölge gördüm.Bu chen olmalıydı .Belkide onunla konuşmam için en uygun vakitti.Bu gece herşeyi öğrenmeliydim.Çadırımdan yavaşça çıktım.Baktığımda,cheniin ilerlediğin igördüm,yavaşça hirakunun çadırını kontrol ettim .Hiraku uyuyordu .Bu iyiydi.Sonra bende chenin arkasından yürümeye devam ettim .Biraz ilerledikten sonra durmuştu . Bana döndü ,
Geleceğini biliyordum (Chen)
Nasıl emin olabildin ki(Bendis)

Seni tanıyorum (Chen)

Öyle mi ne güzel , Bende seni tanıdığımı sanmıştım ,ama yanılmışım(Bendis)
Susuyordu .Susması beni dahada geriyordu.
Beni tanıyorsan,sana ne soracağımı da biliyorsundur  değil mi.(Bendis)
Evet,tahmin etmek zor değil (Chen)
Bir şeyler söylemesin ibekliyordum ama o hirakudan başlamıştı konuşmaya .
Hirakuyu ço kseviyorsun ,her halinden ,ve bugünkü tavırlarından da belli zaten .Hirakuda seni çok seviyor .Adınıza çok sevindim .,
Neden bahsediyordu ki bu .Bir açıklama beklerken ben  o tutmuş hirakuyla bendne bahsediyordu.Birden sinirlenmiştim.Ve konuşurken istemsizce  bağırıyordum ...
Bu da ne demek şimdi ya .Senden bir açıklama bekliyorum ,tutmuşsun ne güzel yakışıyorsunzu diyosun bana , evlenelim istersen  ,şahidimiz de sen ol bari .Kahrolası neyin var senin . (Bendis)
Ben sadece ,birbirinize çok...(Chen)
<span>Artık yeter  ,   neyin var senin ,şimdi bana cevap ver chen ,bırak oyun oynamayı .Neden bir yıl önce hiç bir şey söylemeden çekip gitttin .Nedennn?  (Bendis)</span>



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder