26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (20. Bölüm)

20. Bölüm

Ateşini düşürmeye çalışırken uyuya kalmıştım.Elinin başımın üzerinde olduğunu farkettim.Başımı kaldırmaya çalıştım ki seslendi .

Böyle iyiydi .(Hiraku)
Uyanmışmıydı .Başımı hemen kaldırdım ona bakmak için .
Böyle iyiydi demiştimmm amaaa....(Hiraku) Hemen elimi alnına götürdüm. Ohhh ateşinn düşmüşş ...İyi misin (Bendis)Sence ? Nasıl görünüyorum .(Hiraku)
Gülümsüyordu.Elimi alıp ,kalbine götürdü.
Bir rüya gördüm .Uyandığımda,yanımda olmasaydın, seni kaçırmayı düşünüyordum . Neyseki yanımdasın da ,böyle bir işe kalkışmamdan alı koydun .Yoksa, 18 ine henüz girmemiş bir kızı kaçırmaktan,genç yaşımda hapislere düşecektim. (Bendis)
Sırf sen hapislere düşmeme diye geldim zaten . (Bendis)
Sırf bu yüzden geldin yani (Hiraku)Tabi canımm ,geleceğini düşündüm .Geleceğimi düşündüm (Bendis)
Geleceğini düşündün .Hapse girsem tabi vicdan azabı çekerdin birazcık ,ondan geleceğini düşünüyosun yani (Hiraku)
Tabi bir nedeni de o kahrolurdum (Bendis)Başka neden ne olabilri ki seni ngelecğin le ilgili(Hiraku)
Sen hapislere düşersen ,ben naparım düşünsene (Bendis) Vayyy ,bensiz yapamam diyosun yani (Hiraku)
Tabi ,sen olmasan ,kiminle böyle atışabilirim ki (Bendis) Tek amacın bu yani (Hiraku)
Şüphen olmasın (Bendis)
Acıkmışsındır ,ben inip bir şeyler hazırlayayım (Bendis)
Cıkk ,acıkmadımm ....(Hiraku)
Aynı anda karnının guruldamasın ıduymuştum ....
Gülerek Emin misin ,miden seninle aynı kanıda dğeil galiba (Bendis) Susmasını da söyledi mama ,yine ses çıkardı (Hiraku)Bir şeyler yapıyım ben , sen dinlen ,(Bendis)
Arkamı dönüp giderken ,tekrar döndüm ...
Dün ....dün snei öyle bıraktığım için ....(Bendis)
Dün , iyiki böyle olmuş diyorum Yoksa ,bu sabah seni yanımda bulmayacağıma emindim .İyiki o an öyle olmuş.Bu sabah uyanıp ,seni yanımda görmem kadar mutlu olamazdım dün ) (Hiraku)
Gülümsedim ,yanına gidip yanağına elimi koyup
Açıklaması ço kzor benim için .Teşekkür ederim anlayışın için .(Bendis) Elimi eline alıp öptü ...
Teşekkürler yanımda olduğun için (Hiraku) Hadi bana yemek yap ,çok acıktım ( Hiraku)
Tamam yapıyorumm hemenn....

Çok muyluydum.Gösterdiği anlayış benim için çok önemliydi. Aşağıya indim .Bir dakka ya birden çok havaya girdim galiba .Ben hiç yemek yapmadım ki hayatımda .EE ne yemeği yapacağım şimdi. Düşünceli düşünceli dolaba yöneldim .Dolap ağzına kadar doluydu ama, ne yapacaktım ki bunlarla ? Yumurta ? Peynir? Ama sıcak bişiler mi yapsam ki? Dolapları karıştırmaya başladım .Ama hiç bir şey bulamıyordum. En iyisi liza yı aramalıyım.Obirşeyler yapıp getirebilir...
Liza yı arama bence ,hani bana sen yemek yapacaktın? (Hiraku)
Sen neden kalktın? Hadi git dinlenn (Bendis)
İyiyim ben ,seni gördükçe iyileşiyorum (Hiraku)
Dalga geçme benimle yaa (Bendis)
Yanıma geldi ,elimi tutup devam etti.
Yooo ben ço kciddiyim .Seni gördükçe iyileşiyorum.(Hiraku)
Bir müddet böyle kaldık.Ama yüzüne bakamıyordum .Bu tür anlarda ,bir garip olurdum.Duygularımı yeterince ifade edemezdim zaten bugün sınırımı da aşmıştım ...
Hep böyle mi kalıcazz (Bendis)
Ben kalabilirim (Hiraku)
Olmaz bir gece daha uykusuz kalamam beyefendi .(Bendis)
Ellerimi çekip tekrar dolaplara bakmaya çalıştım .Kızarmıştı mzaten.Ona yeni bir dalga konusu veremezdim .
Ramen varmı (Bendis)
Ramenn? (Hiraku)
Bilmediğin isöyleme sakın ,vururum seni (Bendis)
Anlamamış gözlerle bakıyordu bana ...
Sen nasıl korelisin ya ,resmen kanalı olup çıkmışın.Kimichi de yememişindir sen Allah bilir .(Bendis)
Pirinç keki ?(Bendis)
Hirakuu ,seni öldürürüm .Hiç kore yemeği yemedin mi sen ya.Bu evde hiç kore yemeği pişmiyor mu(Bendis)
Söylediklerini ilk defa duydu mdesem çok ızarmıısn (Hiraku)
İşimzi var senle .Amcam böyle biriyle arkadaşlık yaptığım ıöğrense ,kesinlikle izin vermezdi .Ço ktutucudur o .Özellikle korelilerin ,kore hakkındaki cahilliğine dayanamaz.Şu dakka öğrense, beni alır ,tekrar koreye götürür.(Bendis)
Götürür mü ,yok artık , yani kanada da doğdum büyüdüm ,doğal değil mi (Hiraku)
Hele de ülkesini unutan ,asimile olmuşlara sabrı hiç yoktur ...(Bendis)
Yüzü biraz değişmişti.Yanına gidip elimi omzuna koydum.
Merak etme, sevgilin seni cahil bırakmaz (Bendis)
Sevgilim ?(Hiraku) Değil miyim? (Bendis)
Bendis ,bu sen misin beni çok şaşırtıyorsun bugün . (Hiraku)
Biraz şımar bakalım .Acısını fena çıkartıcam . (Bendis)
Elim itekrar alnına koydum....
Sen bayağı iyi görünüyorsun ya...Ateşinde kalmamış ,ozaman seni bir kore lokantasına götürebilirim ...(Bendis)
Vayyy , ilk çıkmamız ,ve teklif senden (Hiraku)
Dedim ya ,hastasın bakalım ,şımar biraz ,acısını fena çıkartıcam (Bendis)
Merakla bekliyorum sevgilim ,...Hadi gidelim (Hiraku)
Ama sen önce,şu üstüne bir şeyler giysen artık diyorum .Bu halde ,kesinlikele dışarıya çıkamazsın..Bu arada bende ,gidip giyiniyim .Hemde teyzem beni öldürecek biraz daha gitmezsem.Sessizdeydi .Çok aramış .Jang bıraksa eminim kapıya dayanırdı .(Bendis)
Jang ,bu çocuk korktuğum tarzda biri dğeilmiş galiba (Hiraku)
Gülümsedim.Çünkü onu kıskandığını biliyordum .Çıkarken arkamdan seslendi...
Yağmur yağacak gibi .Bence sakın mini giyme ....(Hiraku)
Hımm ,,çok güzel aslında hava ,tam minilikkk ) (Bendis)
Onunla uğraşmaya bayılıyordum ... Hemen çıktım ,ardımdan laf yetiştirmesine fırsat vermemiştim.Eve gittiğimde, teyzem çok gergindi aslında....
Bendis ,jangla bir oldunuz beni delirtmeye uğraşıyorsunuz .Kızım ,yataklara düştün , senin yüzünden perişan oldum.Odana bi gidiyom .Kız ortalarda yok.Neymiş hiraku hastaymış ona bakmaya gitmiş .Sen hasta dğeil miydi nacaba .Jang bıraksa yanınıza gelip alıp eve getirecektim seni( Sumaru)
Teyze,hiç hasta gibi örünüyor mu ,baksana .Numara yapmış zaten .Hem hiraku ,iyi gelmişe benziyor .Baksana yüzünde gülelr açıyor (Jang)
Hiç teyzesin idüşüen yok tabi , bi haber verir ,izin ister teyzeden , ama yok nerdeeee ....(Sumaru)
Teyzeeeee , bak çok iyiyim benn ...Hirakuyu öyle bırakamazdım ço khastaydııı ....(Bendis))
İyi bakalım ,bi de onu nyüüzndne kötü olursan ,ozaman sorarı ben sana... (Sumaru)
Yanağından öpüp koşarak yukarı çıktım...Bir süre sorna üzerime süper minimi geçirip ,saçlarımı omuzşarımdan salıp , montumu alıp aşağıya koşar adımalrla indimm ....
Ben çıkıyorummmm .Hirakuyla yemeğe gidiyoruzz .Gecikirsem merak etmeyin..Şehrre iniyoruzz...(Bendis)
Hani hiraku hastaydıı ne yemeğii bendissss,,,bak hiç duyuyormuuuu (Sumaru)
Teyze ,bırak, gezsinler ....Bende seni gezdiriyim mi(Jang)
Pekii ,tamam ,bendis i ara .Bizde onlarla beraber gidiyoruz .(Sumaru)
Neeee .Olmaz teyze yaa...Ben seni gezditmekten bahsettim .Onlarla gitmekten dğeil.Bendis mahveder beni.(Jang) Sen gelme ozaman ,ben giderimm (Sumaru)
Kapıda hiraku bekliyordu.Minim , çok dikkatini çekmişe benziyordu.Oda çok fenaydı .Gıcık ,çok yakışıklıydı bugün .İnadıma yaptığı kesindi...
Mini giymişsin (Hiraku)
Çok şık giyinmişsin (Bendis)
İnatlaşmayı ço kseviyorduk.Bunun ikimzide farkındaydık .Karşılıklı gülümsedik ...
Hadi bin gidelim ( Hiraku)
Tamam ( Bendis)
Arabaya binerken teyzemin cırlak sesini işittim....

Bendissssss , bende geliyorumm bekleyinn ( Sumaru)
Neee (Bendis)
Teyze ne yapıyorsun yaaa ,, bendis , üzgünüm bende geliyorum..Teyze bekle bari aynı arabada gitmeyelimmm ... Şöförü çağıralımm..(Jang)
Kocaman araba canım ,ne gerek var şöföre ,Hepimiz sığarız ...(Sumaru)
Teyzem gelip ,arabaya kurulmuştu bile .Jang a ne oluyor der gibi bakarken ,hiraku anlaşılan ,hala teyzemlerinde bizimle gelmesinin hala şokundaydı.

Şoka girmekte haklıydı .İlk buluşmamız sayılırdı.İlk gecemiz ailemle beraberdi.Bundan daha güzel ne olabilridi ki!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder