27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (18. Bölüm)

18. BÖLÜM

Siwon_:Mika... Beynimde tümör var. Mika_:sus! Yalan
söylüyorsun.! Hiç bir seyin yok iyisin sen! "Mika ayağa kalmış
gidiyordu. Siwon bileğinden kavradı ve ayağa kalkıp ona belinden sıkıca
sarıldı."Siwon_:yalan değil Mika. Artık seni bekleyemem. Ne kadar
yaşayacağı belli olmayan bir adam olarak seni bekleyemem. Mika_:sana
susmanı söyledim.! Kes sesini! Artık kimseyi kaybedemem! Şunu aklına sok
beni bırakıp hiç bir yere gidemezsin! Buna asla izin vermem.! Sen
ölmiyceksin!"Siwon Mika'nın yüzünü kendine çevirdi. Mika Siwon'un
gözlerine bakarak kısık bir sesle tekrarladı."Mika_:sen ölmiyceksin.
Siwon_:ben istediğim her şeyi yaşadım senin yanında olmak ve benimle
olman. Çok fazla şey istediğim yok zaten tek istediğim benim olmandı.
Onu başaramasamda seninle geçirdiğim her an bana yeter. Mika_:Siwon!
Böyle konuşmaktan vaz geç henüz düğünümüz yapılmadı.! Düğünden önce beni
bırakıp gidemezsin! Düğünden sonra da gitmene izin veremem!"Mika artık
Siwon ile evlenmek isteyip istememesinin önemli olmadıgını anladı. Siwon
için kendi kalbini bir kenara atabilirdi. Onun için bunu yapmalıydı.
Onunla evlenicekti."Siwon_:sen hala benimle evlenmek istiyor
musun?Mika_:evet. Ne olduğu umurumda değil sana bir şey olmayacak. Buna
izin vermiycem. Yüzükler yanında mı?Siwon_:ben onları hep cebimde
taşıyorum. Böyle bir zaman icin degil ama lazım olurlar
diye-Mika_:öyleyse yüzüğümü ver bana. Siwon_:pekala. "Siwon şaşkındı.
Mika'nın onu bırakmayacağını biliyordu. Ama hastalığı yüzünden mi
sevdiği için mi emin olamıyordu? Ki önemli degildi neden yanında olduğu
önemli degildi. Yanında olması yeterliydi. Cebinden yüzükleri çıkarıp
parmağına taktı. Mika artık onun olacaktı... Ne kadar yaşadığı ne
yaşadığı önemli değildi."

••••• 1 AY SONRA •••••

"Yunho
yataktan kalkmak istemiyordu. Hastaneye gitmek istemiyordu. 1 aydır Mika
onun gözlerine bakmıyor tek kelime bile konuşmuyordu. Siwon sürekli
hastaneye geliyordu. Beyninde tümör olduğu için tedavi oluyordu. 1 ay
önce ameliyat olmuştu tümörün bir kısmı alınmıştı ve şimdi kemoterapi
tedavisi devam ediyordu. Mika 1 ay önce Siwon ile yüzük takmıştı. Yunho
buna dayanamıyordu. Ne olurdu her şeyi hatırlasaydı. Profesörün dediği
gb hastalarla iç içe olması işe yaramıştı. Bir doktorun bilmesi ve
yapması gerekenleri hatırlıyordu. Ama Yuna'ya dair hiç bir şey
hatırlamıyor olmak onu deli ediyordu."Yuna_:günaydın sevgilim. Artık
kalksan iyi edersin yoksa hastaneye geç kalacaksın. Kahvaltını
hazırladım. Ben çıkıyorum. Çekime gitmem gerek. Aksama görüşürüz. "Yuna
geç kaldığı için hızlı hızlı konuşup açıklama yaptı ve aynı hızla evden
çıktı."Yunho_:gomawo. Aksama görüşürüz. "Yuna gidince Yunho biraz daha
yatakta kaldı sonra yavaş yavaş hazırlanıp hastaneye geldi. Odası
Mika'nın odası ile yan yanaydı. Odasına girerken Mika'da Siwon ile
kemoterapiden geliyordu. Mika arabasına binip evine gitmesi için ona
yardım ediyordu. Siwon hastanede kalmayı istemiyordu. Bu yüzden
tedaviden sonra eve gidiyordu ki kalmasına gerek yoktu durumu giderek
iyileşiyordu. Mika ve Siwon yanından geçerken başıyla selam verdi. Ve
odasına girdi. Odasının camından Mika'nın Siwon'unu uğurlamasını izledi.
Daha sonra halmoninin yanına gitmek için odasından çıktı..."

•••••

Halmoni_:artık
Mika ile gelmiyorsun. Küstünüz mü? Ben arkadas oldugunuzu sanıyordum.
"Yunho arabasını sürüyorken konuşmuştu Halmoni. Yunho duraksadı ve bir
süre sonra konuşmaya başladı."Yunho_:arkadas ya da başka bir şey biz hiç
bir şey değiliz Halmoni. Mika ve ben diye bir şey yok. Sadece Mika ve
Siwon var. "Halmoni Yunho'nun Mika'yı nasıl sevdiğini biliyordu. Yunho
bir kez onun dizlerinde ağlamış ona her şeyi anlatıp yardım istemişti.
Halmoni ona yardım edemiyordu. Mika başka bir adamlayken ne yapabilirdi
ki?"Halmoni_:Siwon hasta olduğu için onunla birlikte olamaz mı? Neden bu
ihtimalide düşünmüyorsun? "Halmoni Mika'nında Yunho'yu sevdiğini
biliyordu her ne kadar Mika bunu kendine itiraf etmekten kaçsada Halmoni
buna emindi ama onların arasına giremezdi. Bu onların kararıydı.
Mika'nın hislerini sakalaması ya da Yunho'nun Mika'dan vez geçmesi hepsi
onların kararıydı. Yunho acı bir gülümseme ile halmoniye
baktı."Yunho_:beni görmemezlikten geliyor sanki yokmuşum gb. Mika onu
seçti. Halmoni_:ona hiç sordun mu? Gözlerine bile bakmadığını
söylüyorsun. Bakmıyor çünkü bakışlarında saklı olanlar var onları
görmene izin vermiyor. Gerçi sende bakmak için uğraşmıyorsun
bile..."Halmoni Yunho'yu kışkırtıyordu. Ancak Yunho hiç tepki vermedi.
Biraz daha susup dolaştılar ve Halmoni odasına gitmek istediğini
söyledi. Yunho halmoniyi odasına bırakıp kendi odasına geldi... Yunho
masasına oturmuş önünde ki kağıtlara boş boş bakıyordu. Mika kapıyı
çalıp birden içeri girdi. Elinde bir zarf vardı."Mika_:sana bir şey
vermek istiyorum. Yunho_:ne vereceksin?"Yunho kalbimi demesini çok
isterdi ama bunu söylemesi imkansızdı. Mika elindeki zarfı uzattı ve
konuşmaya başladı."Mika_:bu düğün davetiyem. Bunu kendim vermek istedim.
Umarım düğüne gelebilirsin. "Yunho hiç bir şey söylemedi ve Mika'nın
gözlerine bakarak elinde ki zarfı aldı. Mika gözlerini kaçırıyordu.
Yunho elinden zarfı alınca Mika hemen kapıya yöneldi. Ve konuşmaya
başladı. Yunho hızla yerinden kalktı. Mika'nın konuşmasına izin vermeden
kapıdan çıkmasını engelledi."Mika_:daha sonra görüşürüz o za-
Yunho-shi. "Mika'yı kapıya dayadı ve kollarını yanlara koyup kaçmasını
engelledi. Şimdi gözlerinin icine bakıyordu."Yunho_:sana tek bir soru
sorucam. Mika_:ne saçmalıyorsun bırak beni!"Mika hala tepiniyor kaçmaya
çalışıyordu. Yunho kollarını tutup kapıya dayadı ve tüm gücüyle Mika'yı
tutmaya çalıştı."Yunho_:Siwon'unu seviyor musun?Mika_:bu seni
ilgilendirmez.!Yunho_:bana dogruyu söyle onu seviyor musun?"hala kaçmaya
uğraşıyordu."Mika_:seviyorum tabi ki.! Bu seni neden
ilgilendiriyor?Yunho_:peki yha ben? Bana karsı ne hissediyorsun? "Mika
duraksadı. Yunho'nun boynuna atlayıp her şeyi itiraf etmek istiyordu ama
yapamazdı. Gercekleri söylemediğine pişman olacaktı belki ama Siwon'unu
yüz üstü bırakırsa daha çok pişman olacaktı."Mika_:sen...sadece aynı
hastanede çalıştığım bir doktorsun.Yunho_:gözlerime bakıp beni
sevmediğini söyleyebilir misin?"Mika yutkundu. Ve Yunho'nun gözlerine
bakıp konuşmaya başladı."Mika_:neden böyle bir şey yapmam gerek? Bunu
yapmaya mecbur değilim! Şimdi hemen bırak beni! Siwon'ana gitmem gerek.
"Yunho onu bırakmak istemiyordu. Ama bıraktı. Onu sevmediğini
söylememişti ama Siwon'ana gitmesi gerektiğini söylemişti... Mika bir
kez daha ellerinden kayıp gidiyordu iste...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder