27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (4. Bölüm)

4. BÖLÜM

"profesör Mika'nın bakışlarından ne yapacağını
anlamıştı. Korkuyla gözleri büyüdü."TaeWoon_:sadece şakaydı Mika. Bu
saçma bir fikir sakın bunu düşünme bile. Mika_:ama profesör.
TaeWoon_:Mika. Sen yalnız yaşayan genç ama nişanlı bir bayansın hiç
tanımadığın birini eve alamazsın hem Siwon bunu kabul etmez. Mika_:bana
engel olmaya çalışmayın lütfen profesör Siwon'u hallederim. O sadece bir
hasta onun iyileşmesini herşeyden çok istiyorum. Ancak bu şekilde içim
rahat edebilir. TaeWoon_:ah deli kız ah hiç büyük sözü dinlemiyorsun.
İlla kafanın dikine gidersin değil mi? Peki başhekim onu çıkarmana izin
verecek mi?

•••

Mika_:lütfen başhekim. Soz veriyorum ona
çok iyi bakacağım burda olduğundan daha rahat edecek. Jun_:TaeWoon bile
seni ikna edemediyse ben hiç edemem. İnatçı keçi seni. Hadi ben tamam
dedim diyelim hastanında rızası olması gerek. Onu nasıl ikna edeceksin?

•••

Mika_:uyanmışsın.
Ağrıların azaldı mı?Yunho_:evet ağrı kesici iyi geldi biraz uyudum ve
kendime geldim. Teşekkürederim. Mika_:benim işim bu senin iyi olmanı
sağlamak. Şimdi sana birsey soracağım?Yunho_:birsey hatırlayıp
hatırlamadığımı soracaksan. Hatırlamıyorum. Mika_:hayır. Ben sadece...
burda rahat edemediğini söylemiştin yha istersen hastaneden
çıkabilirsin. Yunho_:nasıl?Mika_:seni benim evime götürebilirim. Yani
istersen?"Yunho şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemiyordu. Mika aniden
böyle birsey sormuştu ve bu onun beklediği birsey değildi. Mika bay
isimsizin şaşkın olduğunu görünce onu yanlış anlamış olabileceğini
düşündü. Ve konuşmaya devam etti."Mika_:ah beni yanlış anlama sakın. Ben
sadece burada rahat edemediğini söylediğin için sana evde bakabilirim
demek istedim. Yani bu hale gelmene ben sebep oldum ve durumu düzeltmeye
çalışıyorum. "Yunho Mika'yı şaşkınlıkla dinlemeye devam etti. Kötü bir
amacı olduğunu düşünmemişti zaten onu ilk gördüğünden beri ne kadar iyi
biri olduğunu biliyordu. Onun şaşırdığı genç bir kızın eve tanımadığı
birini almasıydı. Ailesi ne diyecekti hiç tanımadıkları birini kabul
edeceklermiydi?"Mika_:eğer istemezsen anlarım ancak baska bir yer
bulamam yani iyileşene kadar burda kalmak zorundasın. Yunho_:ben tamam
dersem ailen bunu kabul edecek mi?Mika_:ben yalnız yaşıyorum.
Yunho_:peki yha sevgilin falan yok mu?Mika_:Siwon'u ben hallederim sen
benim hastamsın ve hafızanı kaybettin doktor olmasam bile her şeyi
hatırlayana kadar sana bakmak zorundayım. Yunho_:öyleyse ne zaman
çıkaracaksın beni buradan?Mika_:ne zaman istersen. Yunho_:hemen
çıkabilirmiyiz?"Yunho demek Siwon onun sevgilisiymiş diye içinden
geçirdi. Ve hastaneden kurtulacağı için çok mutlu oldu. Mika'da
Yunho'nun kabul etmiş olmasına sevindi içi bir nebze rahat etti. Ancak
Siwon'a ne diyecekti? Bunu daha sonra düşünmeye karar
verdi."Mika_:elbette. Ancak hastaneden çıkıyorsun diye iyileştiğini
sanma. İlaç almaya devam edeceksin. Yani hala bir hastasın. Eğer
kuralları çiğnersen buraya geri gelirsin. Yunho_:pekala sözünü
dinleyeceğim Dc. Mika. "ikiside ister istemez gülümsedi."

•••••

"apartmanın
önüne gelip arabadan indiklerinde Mika bay isimsize yardım etmek için
omzunun altından destek olmak istedi ancak bay isimsizin koltuk değneği
vardı. Sağ kolu alçıda olduğu için tek değnek kullanıyordu. Mika önden
gidip bay isimsize yolu gösteriyordu. Daireden içeri girdiklerinde Yunho
etrafını iyice inceledi. Ve oturma odasına ilerleyerek konuşmaya
başladı."Yunho_:senin gb bir doktor için biraz küçük bir ev. Mika_:bana
yetiyor. Yunho_:ben nerde kalacağım peki?"oturma odası hemen girişten
girince görünüyordu. Girişin solunda mutfak vardı. Oturma odasından
sonra iki tane karşılıklı kapı ve ortalarında da bir kapı vardı.
Ortadaki kapı banyoydu. Karşılıklı kapılardan biri çalışma ve misafir
odası öbürü Mika'nın odasıydı. Oturma odasında pek birsey yoktu iki
koltuk ve kocaman bir plazma vardı. Mika yalnız yaşıyordu ancak arada
bir Siwon ya da en sevdiği ve tek kuzeni SongMi kalmaya geliyordu. Yunho
koltuklardan birine oturdu. Mika eşyaları girişte köşeye bıraktı ve
Yunho'nun oturduğu koltuğun arkasından geçerek kalacağı odanın kapısını
açtı. Çalışma ve misafir odası olarak kullanılan odayı
gösterdi."Mika_:iste burası senin odan. Misafir odasının yanında çalışma
odası olarakta kullanıyorum. Yunho_:ben uyurken çalışmazsın değil
mi?Mika_:çalısmam merak etme. Bu arada duş almak ister misin? Burası da
banyo. "ortada ki kapıyı göstererek konuşmaya devam etti."Yunho_:bu
halde nasıl alabilirim?"Mika farkında olmadan sormuştu ancak yinede
üzüldü. Yunho yalnızca şaka yapmak istemişti ama Mika'nın üzüldüğünü
görünce konuyu değiştirdi."Yunho_:şey... Ben acıkdım ne
yiyeceğiz?Mika_:canın ne istiyor?Yunho_:kimchi ve udon çorbası
Mika_:pekala hemen yaparım. Sende biraz dinlenmek ister misin?
Yunho_:burda uzanarak bekleyebilirim. Mika_:işte kumanda birseyler
seyret sıkılmazsın. Yunho_:Gomawayo. (Gomawayo: sağol)"Mika yemek
hazırlarken Yunho tv izliyordu. Bir süre sonra Yunho'nun gözleri
yorgunluktan kaydı. Ve koltukta uyuya kaldı. Mika yemeği hazırlamış
bağırarak salona geliyordu ki bay isimsizin uyuduğunu görünce
sustu."Mika_:bay isimsiz ye-"Gidip bay isimsizin üstüne bir seyler
getirdi ve yemeklerin ağzını kapatarak bay isimsiz uyanana kadar
soğumasını engellemek istedi."Mika_:uyanana kadar soğumazlar umarım.
Bende şu eşyaları yerleştireyim bari. "Mika kapının yanındaki eşyaları
aldı ve yavaş yavaş yürümeye başladı. Eşyaların çoğu bay isimsizin
ilaçları falandı. Hiç kıyafeti yoktu. Mika bir ara onun için alınması
gerekenleri almayı düşündü. Tam odanın kapısını açarken birden zil
çaldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder