27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (11. Bölüm)

11. BÖLÜM

"Farkında olmadan Yunho'nun tişörtünü tuttu ve onu
durdurdu. Ancak konuşmuyordu. Yunho bir şeyler söylemesini bekledi.
Ancak Mika hiç birşey söylemiyordu. Yunho tekrar bir adım attı. Mika bu
kez diğer elinide Yunho'nun tişörtüne sıkı sıkı sardı. Yunho'nun
kaburgaları sızladı ancak Mika bu şekilde ona engel olmak isterken
umurunda bile değildi ki şaşkınlıktan ağrıyı hissettiğini bile
söylenemezdi. Mika yine susacak diye beklerken konuşmaya
başladı."Mika_:senden kaçmıyorum... Ben... Yunho_:sen ne?Mika_:bu saatte
bu ayakla nereye gideceksin? Yunho_:beni düşünme başımın çaresine
bakarım. Bu kadar ilgilendin benimle sağol."Yunho tekrar yürümeye
çalıştı. Mika bu kez aniden belinden sarıldı. Bunu yaptığına kendide
inanmıyordu ama gitmesini istemiyordu. Aklındakiler dudaklarından
dökünmeye başlamıştı."Mika_:senden kaçmıyorum... ben... kendi
hislerimden kaçıyorum... "Yunho duyduklarına inanamıyordu. Mika hangi
hislerden kaçıyordu. Oda mı kendi gb tuhaf hissediyordu. Oda mı... Yunho
Mika'ya yüzünü döndü ancak Mika Yunho'nun gözlerine bakamayacak kadar
utanıyordu. Kafasını Yunho'nun göğsüne gömdü. Yunho gözlerine bakması
için Mika'nın kafasını kaldırdı. Ve konuşmaya başladı."Yunho_:Mika.
hangi hislerden kaçıyorsun?Mika_:sana olan hislerimden, Siwon'ana olan
hislerimden...Yunho_:bana olan hislerinden kaçmanı anlayabilirim ancak
Siwon'a olan hislerinden neden kaçıyorsun ki?Mika_:sana olan hislerim
yüzünden...Yunho_:eğer bu hisler sana yanlış geliyorsa kaç... bana olan
hislerden kaç, ona olan hislerinden kaç... ama bir kez olsun kalbini
dinle... benim kalbim sana olan hislerimden kaçamayacağımı
söylüyor...Mika_:bana olan hislerin mi? Yunho_:bunca zaman fark etmedin
mi? Seni öpmeye bile kalktım. Mika_Surprised sayılmaz ki sarhoştun. Yunho_:esas
sarhoş olan sendin. Mika_:sen öyle sanıyordun. Yunho_:ehh! Beni
kandırdın. Ama yinede seni öpmeme izin vermedin. Mika_:ben...eğer buna
izin vermiş olsaydım kendimi suçlu hissederdim. Yunho_:yani Siwon'u
seviyorsun ve ona ihanet edemezsin. Mika_:bilmiyorum. Senin yanında
hissettiklerimi onunlayken hiç hissetmedim. Yunho_:senin kafan
fazlasıyla karışmış. Öncelikle güzel bir uyku çek kendini olanları
anlamak için yorma. Zamanla kalbinin doğruyu bulacağına eminim tabi onu
dinlersen.Mika_:yani gitmeyeceksin dimi?Yunho_:Seni bu halde nasıl
bırakıp gidebilirim. Üstelik bu ayakla. "Mika bir anda Yunho'nun göğsüne
yaslandı ve sıkıca sarıldı. Mika'da Yunho'da gülümsüyordu. Ancak Mika
bu kez fazla sıkmış olmalıydı ki Yunho'nun canı acıdı."Yunho_:ah. Mika
kaburgalarım. Mika_:ehh. Üzgünüm. Yunho_:sorun değil. Daha iyi olduğum
zaman istediğin kadar sarılabilirsin. Mika_:yaa! Benimle dalga geçme.
Bir daha sana sarılmak isteyeceğimi sanmıyorum.Yunho_:pekala sarılmazsın
sende... bende bana sarılmana meraklı değilim...

•••

"Mika
o yanındayken ondan uzak duramıyordu. Bütün hafta boyunca kendini çok
fazla zorlamıştı. Ama artık pes etmişti ne olursa olsun diyordu. Herşeyi
oluruna bırakmıştı... Yunho koltukta oturmuş film seçerken Mika elinde
kocaman içi mısır dolu bir tabakla salona geldi. Sanki ona hislerinden
bahsetmemiş gb davranıyordu ki Yonho'da bilmemiş gb yapıyordu... araları
iyi görünüyordu. Filmi takıp başlattılar. Mika mısır uzatırken
Yunho'nun gözlerine bakamadı. Yunho Mika'nın bu haline
gülümesedi."Mika_:biraz mısır al...Yunho_:sağol."filmi izlmeye devam
ettiler çok fazla konuşmamaya ve göz göze gelmemeye dikkat ediyorlardı.
Özellikle Mika çok dikkatliydi.... Yunho Mika'nın bu kadar çekingen ve
hislerinden emin olmamasına üzülmesi gerekirken Mika'nın hareketleri onu
eğlendiriyordu. Filmi izlerken Yunho'ya bakmamaya özen gösteriyordu
Yunho bunun farkındaydı ve üstüne gitmek istemiyordu bu yüzden oda
Mika'ya bakmıyordu. Filmi izliyordu. Film bittiği zaman Mika uyumuştu
bile... Yunho onun kollarında uyumasını sevmişti. Mika uyuyorken üstünü
örttü ve o uynamsın diye yerinden hareket etmedi bile... Yalnızca onun
güzel yüzünü seyretti"

•••

"Sabah Mika kalktığı zaman
Yunho'nun kolarında olduğunu fark etmesi uzun sürmemişti. Ancak hiç
kalkmak istemiyordu. Bir süre Yunho'nun uyuyan melek gb yüzüne baktı.
Kalbi deli gb atıyordu. Yine yerinden fırlıycakmış gb... Yunho uyanmasın
diye yavaşça kalktı ve telefondan saate baktı... bir sürü cevapsız
arama vardı ancak kim olduğuna bakmadı bile çünkü şuan hemen üstünü
giyinip hastaneye gitmesi gerekiyordu nasıl bu kadar çok uyumuştu...
Hastaneye geldiği zaman profesör odasında bir bayanla onu
bekliyordu..."TaeWoon_:Mika. Biraz geç kaldın.Mika_:üzgünüm profesör
uyuya kalmışım. Bir sorun mu var?TaeWoon_:sizi tanıştıriyim bu bayan
Yuna."Yuna en harika gülümsemesi ile Mika'ya elini uzattı. Mika'da
gülümseyerek elini sıktı."Yuna_:merhaba ben Yuna sizde Dc. Mika
olmalısınız.Mika_:memnun oldum bayan Yuna.Yuna_:bende. Mika_:buraya
geldiğinize göre bir derdiniz olmalı. Sizi dinliyorum.Yuna_:bir derdim
var ancak diğer hastalarınızdan biraz farklı bir derdim var.Mika_:daha
açık konuşursanız sizi anlayabilirim.TaeWoon_:buraya kendi için değil
nişanlısı için gelmiş. Onun nişanlısı 1 hafta önce hastaneye gelmesini
beklediğimiz doktor.Mika_:nasıl?Yuna_:bir süre önce nişanlım bu
hastanede işe başladı bende o sırada iş için yurt dışına çıktım ancak
eve geldiğim zaman o yoktu ve ben onu özlediğim için hemen görmek
istiyordum ve burda olabileceğini düşünerek buraya geldim. Ama Profesör
onun buraya hiç gelmediğini söyledi.Mika_:bizde onun gelmesini
bekliyorduk ancak hiç gelmedi evet. Peki ben size nasıl yardımcı
olabilirim?TaeWoon_:Mika ona şuan yardımcı olamayız ancak başka bir
sorun daha var o sevgilisinin isminin Yunho olduğunu söyledi.Mika_:ehh?
Yunho mu?Yuna_:evet Yunho. profesör sizin öyle birini tanıdığınızı
söyledi.Mika_:sevgilinizin benim tanıdığım Yunho olduğunu
sanmıyorum.TaeWoon_:ama o olmadığınıda bilmiyoruz Mika. Sen ona
çarptığında hafızasını kaybetti. Belkide bayan Yuna onu görürse tanır.
Onu görmesinde bir sakınca yok değil mi?Mika_:ama profesör?
Yuna_:nişanlım kayıp. Yalnızca onu görmeme izin verin.Mika_:pekala ancak
önce ona sormama izin verin. Yuna_:Tamam. "Mika telefonu alıp bir süre
Yunho ile konuştu ona durumu anlatıp ne yapması gerektiğini sordu. Yunho
bu bayanı görmek istiyordu. Belki gecmisine dair bir seyler biliyor
olabilirdi. Mika telefonu kapatınca bir hüzün çökmüştü
yüzüne..."Mika_:pekala Yunho sizi görebileceğini söyledi. Buyrun vakit
kaybetmeden gidelim. Yuna_:pekala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder