27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (16. Bölüm)

16. BÖLÜM

"Mika sabah hastaneye gidip Yunho'yu görmek için çok
hızlı hareket ediyordu. Ancak bu kadar hızlı hareket ederken ayağı kaydı
ve düştü. Tam o sırada telefonu çalıyordu. Yavaşça ayağa kalktı ve
telefonu kimin aradığına bakmadan açtı."Mika_:yobuseyo. Siwon_:günaydın
sevgilim. Hastaneye gittin mi?Mika_:günaydın. Henüz değil birazdan evden
çıkarım. Bir sorun mu var?Siwon_:bir sorun yok. Bu aksam bizimkilerle
yemek yiycez onu hatırlatmak için aradım aslında. Unutmadın değil
mi?Mika_:unutmadım. Siwon_:pekala aksam seni hastaneden alırım. Şimdi
işe gitmem gerek. Görüşürüz. Mika_:pekala görüşürüz. "Mika telefonu
kapatınca koltuğa uzanıp ayak bileğini kontrol etti. Biraz ağrıyordu ama
ciddi bir şey olduğunu sanmıyordu. Şişmesini engellemek için biraz buz
koyup bekledi. Saate bakıyor hastaneye geç kalmak istemiyordu...

•••••

"Yunho
Mika'yi biraz daha fazla görebilmek için hastaneye çoktan gelmişti.
Ancak Mika henüz yoktu. 3 gündür gelip gidiyordu. Onu beklerken
profesörün yanına gitti. Ancak profesörün odasıda doluydu. Hemşireye
içerde kimin olduğunu sordu."Hemşire_:bay Siwon içerde. Yunho_:ne zaman
geldi peki?Hemşire_:1 saat olmak üzere. Yunho_:pekala anladım
teşekkürler. "hemşire gülümseyerek kafasını eğdi ve önemli olmadıgını
söyledi. Yunho Mika'nın odasına geri giderken Siwon'un burda ne
aradığını düşündü. Gecen gün profesör bas ağrıları olduğunu söylemişti.
Acaba Siwon'un durumu nasıldı? Kötü bir şey mi vardı? Odaya girerken
sesli düşünmeye başladı. Ama Mika'nın gelmiş olacağını hiç tahmin
etmemişti."Yunho_:Siwon neden burda ki?Mika_:Siwon mu?
Nerde?Yunho_:profesörün odasında. Az önce profesörün yanına gittim ve
hemşire içerde Siwon'un olduğunu söyledi. "Mika hemen kapıya yöneldi. Ve
çıkmak üzereyken Yunho onu engelledi."Yunho_:nereye?Mika_:Siwon'a
bakıcam. Bas ağrılarının sebebini öğrenmem gerek. Bu yüzden geldiğine
eminim. "Mika hızlıca profesörün odasına geldi. Siwon hala içerdeydi.
Profesörde Siwon'da Mika'yı gördüğüne şaşırdı."Mika_:günaydın profesör.
Aa Siwon burda ne işin var işe gittiğini söylemiştin. Biri bana burda
neler olduğunu analatabilir mi lütfen!TaeWoon_:önce sakin ol ve otur.
"Mika söyleneni yaptı. Ve tam Siwon'un karşısına oturdu. Profesör
konuşmaya başlayacakken Siwon onu engelledi."TaeWoon_:bak Mika Siwon
bugün buraya geldi çünkü-Siwon_:profesör benim anlatmama izin
verirmisiniz?TaeWoon_:tabi devam et. Siwon_:buraya gelmemin nedeni test
yaptırmış olmam. Son zamanda şiddetli bas ağrılarım vardı. Bu ağrıların
sürekli çalışıp yorgun olmamdan mı kaynaklı yoksa başka bir sebebi var
mı bunu öğrenmek istedim. Mika_:yani sonuç? Siwon_:henüz testleri yeni
yaptık.TaeWoon_:sonuc aksama belli olur. Biraz inceleyip size haber
veririm. Siwon_:saolun profesör. Ben artık kalkayım. Daha sonra sonuçlar
çıkınca beni ararsınız. TaeWoon_:elbette ararım merak etme.
Mika_:pekala hadi biraz konuşalım Siwon.

••••••

Mika_:neden
bana bas ağrıların olduğunu söylemedin?Siwon_:geçer sandım ancak
geçmedi. Üstelik bir sorunda yoktu daha sonra söyliycektim. Mika_:sonuç
belli olunca mı söyliycektin? Yha kötü bir şey varsa neden daha önce
söylemedin!"Mika gerçekten kızgındı. Siwon neden ona söylememişti ki?
Mika'nın aklı ve kalbi karışıktı belki ama Siwon onun için değerliydi.
Ne olursa olsun başına kötü bir şey gelmesini kabul edemezdi. Bahçede
oturmuş konuşurlarken bu yüzden Siwon'a bağırıyordu."Siwon_:üzgünüm. Ben
ortada bir şey yokken üzülmeni istemedim. Mika_:peki şimdi? Hiç mi
üzülmiycem sanıyorsun. "Siwon birden Mika'ya sıkıca sarıldı. Mika
nedenini bilmiyordu ama gözlerinden yaşlar gelmeye başladı. Ve Siwon'a
sıkıca sarıldı. Ona bir şey olmasını istemiyordu. Kalbi tam olarak onun
olmasada Siwon'unu seviyordu."Siwon_:üzgünüm. Sana söylemem gerekirdi
haklısın. Ama ortada bir şey yokken ağlamaya başladın bile sana nasıl
söylerdim. "Mika'yı yanaklarından avuçlamış baş parmağı ile gözyaşlarını
siliyordu."Mika_:aglamaktan gözlerim şişse ya da bayılsam bile
söylemeliydin.!Siwon_:üzgünüm bir daha ki sefere söz veriyorum her şeyi
söyliycem. "tekrar Mika'yı kendine çekip sıkıca sarıldı...

••••••

"Yunho
Mika hızla odadan çıkarken arkasından bakıyordu. Mika o kadar tedirgin
ve hızlı gitmişti ki hiç bir şey demesine izin vermemişti. Mika'nın
duygularını anlayamıyordu.? Siwon'u seviyormuydu? Ama neden Yunho'nun
yanında farklıydı. Hiçte Siwon'u seviyormuş gb durmuyordu. Sürekli
Yunho'dan kaçıyordu. Yoksa yine hislerinden mi kaçıyordu? Ama neden?
Neden olacak Siwon nişanlısıydı ki kendide nişanlıydı. İkiside
nişanlıydı ve birlikte olamazdı.!!! Etrafı incelerken Siwon ile Mika'nın
bir sürü resmi olduğu dikkatini çekti. Ancak Mika'nın masasında hiç
resim yoktu. Yunho biraz daha inceledikten sonra cama doğru yürüdü.
Dışarıda gördüğü manzara hiç hoş değildi. Bu onu dahada kızdırmıştı. Ama
kızmaya hakkı varmıydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder