27 Mayıs 2011 Cuma

Beni Sevme (5. Bölüm)

Hemşire
-Beyefendi neden bagırıyorsun böyle hasatanedesiniz unutmayın ...S-Hey
bana bak Efla nerde ona ne oldu he ..Nerde o bana haber vericektiniz
neden yok burda yoksa bişeymi oldu ona ..... Hemşire-Efla hanım bugün
hastanemizden cıkıs yaptı ..Tedavisine evde devam etmek istediğini
söyledi ...S-Size beni arayın demiştim ..Nasıl beni aramazsınız o gitti
ve siz beni aramadınız ...Hemşire -Size ulasmaya calıstık ...Hatta bir
kac aramadan sonra T.O.P. bey telefonunuzu actı size ileteceğini söyledi
..S-Aişhh telefonum sutudyoda bırakmıs olmalıyım ,Demek T.O.P biliyordu
bana söylemedi ...bunun hesabını sonra soracagım ...Peki bana ev
adresini verin lütfen onun iyi oldugundan emin olmak istiyorum
...Hemşire-Malesef hasta kayıtlarımız gizlidir ..Ayrıca Efla hanım nerde
yasadıgının bilinmesini istemiyor adresini kesnlikle veremeyiz S-Peki
telefon ozamn telefon numarasını verin arayıp sesini duymak istiyorum
lütfen ..Hemşire-Malesef Efla Hanımın özel ricası üzerine bilgi
veremiyoruz ...S-Bu acıyla beraber hastaneden cıktım nasıl eve
gittiğimi, T.O.P beklediğimi anımsayamıyorum ..Sonra bir araba sesi
T.O.P yanında bi kadınla arabadaydı gülüşüp eğleniyorlardı ..Eve kız
getirmek yasaktı ..Bunu unutmamıstı bilerek yapyordu yarama basıyordu
..Bunu bu yüzden yapıyordu Eflayı umursamadıgını gösteriyordu ..Kendimi
tutamadım evden dısarı kosup arabanın için de onu yumruklamaya basladım
....Bana karsılık vermiyordu ..-Karsılık ver diye bağırdım hadi sende
bana vur kendini savun ...Öyle durma ..Savun kendini
.....SadeceT.O.P-Bunu yapma değmez ....dediS-Bu agzından duydugum son
kelimeydi daha fazla konusmasına izin vermedim sonrası yok
...uyandıgımda odamdaydım basımda bi doktor ...Tae Yangla konusuyordu
sakinlestirici vuruldugumu söylediler ..Ve cıktılar ..Bütün günüm haftam
onunla baslayan dolu olan her saniye gözlermin önündeydi ..Galiba
kalbim ölüyordu ...Sonra T.O.P birden aklıma o geldi sözleri Eflanın ona
olan hayranlıgı haketmiyordu ..Ayagı kalktım odasına dogru yürüdüm
kapısı acıktı ..yüzünde yaralar vardı ..Uyuyormus gibiydi arkadan bi
gürültü duydum Menajer gelmişti Menajer-Siz nasıl böyle bişey yaparsınız
dısardaki kalabalıgı görüyormusunu kavga ettiğiniz basına sızmıs bundan
sonra ne yapıcaksınız bari evin içinde dövüşseydiniz S-Sonra beni fark
etti ...Menajer-Ve sen ilk önce capkınlık simdide kavga sırada ne var
cok merak ediyorum hangi skandala imza atıcaksın ... Aişş ben cıkıyorum
onlara bi açıklama yapmak zorundayım fikri olan varmı ??
G-Sakalastıklarını söyle .SM-Ya evet T.O.P ^n yüzü sakalasmayla bu hale
geldi ...T-Bence gerçeği söyleyelim M-Ne !! bu büyük bi skandal olur
herkes SeungRiden nefret eder S-Yada T.O.P dan :Q T-Hayır aralarında bir
problem oldugunu bunun kız meselesiyle ilgili olmadıgını kavga ettikten
sonra pişman olduklarını ve Seung Ri nin kendini affettirmek için
G.Gragon yerine T.O.P ile yattıgını falan söyleriz kesin inanırlar
:DG-Yaaa gercekten öyle olmıycak dimi SeungRi benle yatıcaksın
..:(S-Hayır ben uzun bi süre tatile cıkmak istiyorum :(M-Buna izin
veremem grubu zor duruma düşüren sensin ve bunu düzeltmek zorundasın
sonra nere gidersen git cok sıkı calısıcaksın hadi odana git şimdi
.....S-Dışarda gazetecilere acıklama yapılıyordu T.O.P konusuyordu bu
sesi bile duymak istemiyordum ....Bikac hafta sonra ....Her gün ama
hergün gece,öğle, sabah fark etmeden her bos vaktimde hastaneye gidip
hemşirelere yalvarıyordum ..Ama hiç biri yanasmıyordu buna, bir kac gün
sonra bi hemşire halime acıdı galiba elime bir kagıt sıkıstırdı ve
-Uzaktan izlemelisin ,sakın yanına gitme ve belli etme ,Eger bunu sana
verdiğimi anlarsa tedavisini yarım bırakıp baska bir hastaneye gecebilir
bu onun için vakit kaybından baska bir işe yaramaz dedi.....S-Ben cok
ama cok teşekkür ederim elbette sadece uzaktan dedim ve cıktım ...Bir
adresti bu ..Sehir dısına dogru bir evdi gitmem ve gelmem cok uzun
sürüyordu bir cözüm yolu bulmalıydım ...Album biran önce cıkmalıydı
sonra özgür olucaktım ozmn buralarda bir eve yerlesebilirdim ..Ve bunu
hızlı yapmalıdık ...Hızla calısmya basladım ses kayıtları provalar
...Bir haftaya bitti ve album gösterişli bir tanıtımla cıktı ...Benim
gitme vaktim gelmişti menajerden Eflanın evinin yakınında bir ev
tutmasını istedim ..Evime yerleştim ve onu izlemeye basladım ..Basında
hala beresi vardı ..Hergün değişik bir bere ..aynı saatlerde dısarı
cıkıyordu ..markete gidiyor bir kek alıyor ve 1 saat parkta oturuyor
veya yürüyüş yapıyordu dısarı çıktıgında işim kolaydı bende cıkıyor onu
izliyor tam arkasındaki banka oturuyordum ..Ama eve girdiğinde ne
oldugunu göremiyordum sabaha kadar pencerinin önünde onu bekliyor
uyandıgında ise rahat bi nefes alıyordum..Yasadıgını bildiğim bir gün
daha oldugu için şükrediyordum ..Biraz zaman sonra bu gidişten yorgun
düşmüş olmalıyım uyuya kalmısım ..Onun dısarı çıkış saatinde uyandım
hemen karsıya baktım evde yoktu pencereler kapalı perdeler cekiliydi
..Üstümü giyip dısarı çıktım ..İlk markete gittim orda göremeyince parka
gittim bank boştu etraftada yoktu ..Peki ya nerdeydi ..Birden
hatırladım ,Perdeler cekili değildi ya ya hiç uyanmadıysa ben burda
zaman kaybediyorsam .Evine dogru kosmaya basladım arkamdan bir ses
duydum ..E-Hey beni aramaktan bukdar cabukmu vazgeciyorsun :DS-Oydu
karsımdaydı ..Kafasında pembe bir bere vardı ..Kostum sıkıca sarıldım
ona ...Perdelerin cekilmemişti ve burdada yoktun ben sandımki ..E-Sen
öldügümü sandın dimi Very Happy daha değil merak etme birazcık zaman gecireceğim
seninle Very Happy..Kac gecedir uykusuzsun hak ediyorsun ...:DS-Seyy sen
biliyormuydun ..Seni gözetlediğim için özür dilerim :(E-Heyy kim kimden
özür diliyor asıl benm senden özür dilemem gerekirdi ben seni
gözetliyordum ...Her gün beni izleyişini ,peşimden gelişini sabaha kadar
bekliyişini gözetledim :DS-Sen gercekten cok kötüsün ..Burda oldugumu
bile bile hiç bir şey söylemedin bana ...E-Özür dilerim gercekten okdar
komikdinki senin beni nasıl güldürdüğünü unutmaya başalamıstım :DS-Ona
kızmalıydım ..Beni birdaha bırakıp gitmemesi için ona küsmeliyimdim
....Aklıma o güzelim sacları geldi onları bir kere daha görmek
istiyordum ...-Özürünü tek bir sartla kabul ederim E-Tamam kabul ne
istersen söyle Very Happy Sarkı söyliyimmi sana ha istermisin Very Happy:DS-Benle dalga
gecmeyi bırak ...Sacların saclarını görmek istiyorum bir kezdaha
...Gülümsemesi yüzünden kayboldu ,üzgünce bana baktı E-Sana bu halime
alısmanı söylemiştim ..Bunu benden isteme lütfen ...S-Hayır bereni cıkar
saclarını görmek istiyorum ..Yoksa özürünü kabul etmem giderim ..Ayaga
kalktım arkamı döndm ..Kabul edecegini biliyordum ..E-Lütfen dur Sad
S-Cıkarıcakmısın bereni hea E-Tamam evde cıkarıcam söz ama burda olmaz
..S-Hayır kimseden saklama o güzelim saclarını cıkar hadi ...Yüzüne
baktım kabul etmis gibiydi..Daha fazla dayanamadım ..Bir hamleyle
beresini kafasından aldım ..Sarı sacların dalgalanmasını bekliyordum
..Yine rüzgarla savrulmasını ..Ama bu sefer sadece bembeyaz teni
gözüküyordu saclarının yerinde ....Elimde bereyle öylece kala kaldım
...Aglamaya basladı ,ağlamaya başladım ..Birbirimize bakıp agladık
..Efla kendine aglıyordu ..bense kendi kalbime aglıyordum ,okadar cok
acıyordu ki dayanamıyordum ..Kalbim Efla yüzünden acıyordu ..Ben kalbim
için ağlıyordum ..Ona dokunamadım sarılamadım öylece oldugum yere
cöktüm...Biraz zaman sonra E-Üşüdüm' ..diyebildi ..Ayaga kalktım bereyi
alamaya hamle etti ,vermedim kendi ellerimle bereyi kafasına takdım ve
anlına bir öpücük kondurdum ...E-Beni sevme diyebildi ..Okadar canım
yanıyoduki sadece ... S-Seni sevdim diyebildim .(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder