27 Mayıs 2011 Cuma

Beni Sevme (6. Bölüm)

Hala
uyuyordu ...Arada bir gidip nefes alıp almadıgını kontrol ediyordum ve
bunu yaptıgım için kendimden nefret ediyordum Sad ...Geriye Bakış ;Onu
sevdiğimi söyledikten sonra hiç konusmadı ..Yürüyecek halide yoktu
kucagıma aldım eve kadar tasıdım ..İçeri girdim her yer rengarenkti
..Nereye gideceğimi bilemedim ..Onu izlerken sadece salanonu görüyordum
..-İçeri dedi koridorun sonundaki oda ..İlerlerledim kapıyı actım burası
hastane odası gibiydi serumlar ,iğneler ,ilaçlar ..-Beni yataga koy
dedi ..Koydum üzerini örttüm uyudu .....Şimdi;Ayaga kalkdım evini
gezmeye başladım odadan cıkınca başka bir dünyaya gectim sanki ..Bu
renkler bu neseli atmosfer o odada yok oluyordu ...İlerlerken bir oda
gördüm karanlıkdı bu evde hasta odasından sonra en kasvetli yerdi
kararsız kaldım acaba bu odaya girmelimiydim ..Ama kapısı acıktı
girilmesini istemese kapalı olurdu ..Fakat evde tek yasıyordu neden
kapalı bulundursunki, daha fazla direnemedim merakıma, ilerledim ışıgı
yaktım ..''Şimdi hatırlıyorum o anı bu hayatımdaki en büyük
pismanlıgımıdı o kapıyı acmak'' ,her tarafta T.O.P nin posterleri,
haberleri, resimleri vardı ...Hayatımda kimseyi bu kadar kıskanmamıstım
az önce kollarımda aglayan kızın kalbini dolduruyordu bu adam ..Onu
umursamayan bu adamı seviyordu ..Beni değil onu seviyordu Efla...Bu şoku
atlamadım..Arkamı dönüp cıkarken camdan bi dolabın içinde yine o
defterleri gördüm ..İtinayla dizilmişlerdi ...Bu sefer almadım alamadım o
defterleri içindeki aşkı okumaktan korktugum için dokunamadım onlara
..Odadan cıktım kendimi balkona attım bu akşam cok sıcaktı sanki ,nefes
alamıyordum ..Neden neden hala onu bırakıp gidemiyordum başkasını seven
bi kıza neden umutla bakıyordum ..Bunca olandan sonra niye hala hala onu
seviyordum ...Sabaha kadar bu sorularla bogustum sonunda uyuya kalmısım
..Uyandıgımda hava aydınlanmıstı Eflanın yanına kostum hala uyuyordu
...Yanına oturdum uyuyuşunu izledim ..Sorular kaybolmustu bu kadar
kolaydı cevabı onun yüzüne bakınca hersey yok oluyordu çünkü ..Bütün o
sacmasapan seyler anlamsızdı ..Onun kalbinin kime ait oldugu önemsizdi
..Benim kalbim ikimizede yeterdi ..Sonsuza kadar yada o öLene kadar .(
Bu hasatalıgın bir sonu olmalıydı onu hastaneye dönmeye ikna etmeliydim
bi cıkıs, kurtulus mutlaka olmalıydı ...Yavastan uyandı beni karsında
görünce gülümsedi ...E-Beni affetmiş olmalısın ..Hala yanımdasın
:)S-Hayır seni affetmedim ..Bana sebebini söylemeliydin ..Bunu sana
yapmamalıydım ..Sana cok kızgınım.. E-Saclarımı cok seviyordun son
gördüğün sekilde hatılamanı istemişdim ama sen yine merakına yenildin
beni suclamamalısın Smile S-Tamam inatcı kız yine senin dediğin gibi olsun
..Sana kahvaltı hazırlamaya gidiyorum sende üstünü değiştir
..Kahvaltıdan sonra hastaneye gideceğiz ...E-Ne hayır hastanemi ..Bunun
bi anlamı olmaz SeungRi ..Gitmek istemiyorum S-Bu sefer benim dediğim
olcak ...Hemen hazırlan E-Kendi kulaklarınla duymadan ikna olmıycaksın
değilmi S-Hayır olmayacagım,Duysam bile asla inanmayacagım ..Hadi cabuk
kalk giyinmene yardım etmemi istermisin ?E-Hayır zaten şu halime bak
..dısarı üstümle öylece yatırmıssın beni ..S-Hmm dememk öyle, üzerini
değistirmeyi düşünmüştüm Very Happy Ama istemezsin die yapmadım ,bu kadar cok
istediğini bilseydim yapardım ..Aslında hala cok gec değil yardım
edebilirim :DE-Heyy ben öyle demek istemedim ..Hem neye meraklıymısım
ben ..Sen nedemek istiyorsun ..Yo yo sen benim dayaklarımı özlemişsin
...Buraya gell kacma sözünün arkasında dur gell S-Tamam ben sözümün
arkasındayım yardım edebilirim Very Happy ..Hani giysi dolabın nerde ..Ne
giyinmek istiyorsun pantol ,etek Very Happy ..Ama mini etek giyinme sakın
kıskanırım bak Very Happy:DE-Cık cabuk cık odamdan yoksa seni öldürücem yaaa
suna bak neler diyo cık ...Mini giycem işte sen görürsün kıskanırmıs
..hıh cokta umrumda ...Odadan zor attım kenimi dısarı minderler kafama
ucmustu direk ..Odadan cıktıgında ise adata sok yasadım ...Süper mini bi
etek giyimşti ...S-Heyy ben sana giyinme demedim mi ? Ha bu hal ne
?E-Nee cıplakmı gelseydim giyinme diyor öyle yapsam bayılırdın dimi
:DS-Nee bi fark yapmıo merak etme giyinmemiş gibisin ..Ayrıca evet
bayılırdım Very Happy Ama..E-Aaa sapık itiraf ettin bak bütün geceyi bi
sapıklamı gecirdim ben ...S-Ahh hayatım hatırlamıyormusun sende cok
mutluydun Very Happy:DE-Ya ne sacmalıyosun SeungRi benim iştahım yok su
hastaneyede gitmesek olmazmı ... Sad puff.. S-Hayır !! Hadi cıkalım
ozaman..Ama bu etekle bayılırsan seni nasıl tasıycam onu cok merak
ediyorum :DE-Seung Ri ..!!!!S-Ne ? tamam sustum bin arabaya ...
Hastaneye yaklastıkca suskunlastı ..İçeri girdiğimizde ise oludugundan
daha beyaz bi hal aldı yüzü ..Dısarda bekledim doktor muayene etti
..Nekadar uzun sürmüştü böyle die düşünürken doktor cıktı ..-Sey Efla
nasıl doktor bey ??Doktor-Bunu zatan biliyorsunuzdur Efla hanım kanser
...İlik nakli olsaydı kurtulma sansı vardı ...S-Pardon vardı derken
?Doktor-Bayım Efla hanım için bu gec kalınmış bir yöntem fakat yinede
denenebilir ,Ancak yanıt vermesi düşük bir ihtimal bu yüzden benim size
tavsiyem burda vakit kaybetmeyin evinde dinlensin ve son günlerinin
güzel gecsin ..Bu sözler kulaklarımda yankılandı ,zaman denen o sey
sanki bozuk bir plak gibiydi takılmıstı hep aynı sey yankılanıyordu
''-Onun için çok geç..''S-Yoo bu olmazdı ...~~~~~~T.O.P. -Telefonda
biriyle göürüşüyordur -Ne eminmisiniz Eflaya uygun ilik bulundumu ?

Yazan:Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder