26 Mayıs 2011 Perşembe

Unutmak (41. Bölüm)

Bölüm 41~ Sorular ~ Minwoo Beni ayaga kaldirmisdi ve el
elle geldigimiz yolu geri yürüyorduk yavasca. Minwooda ayakabisini
cikarmisdi ve pattaniyenin yanina birakmisdi. Birden sag elini gökyüzüne
kaldirdi ve parmagi ile bir yildiza dogru isaret etti. Bak Sevdam bu
yildiz nasil da parliyor ayni senin gibi, artik bu yildiz Sevda yildizi
olsun ve yanindaki duran yildiz da ben olayim ne dersin dedi. Gökyüzüne
baktim ve orada duran o gösterdigi iki yildizi gördüm, biri digerinden
daha cok parliyordu, diger yildizlardan cok uzakda ayri bir yerde
parliyordu bizim yildizlarimiz sanki ve bu iki yildiz beraberce göküzünü
süsliyorlardi. Bana gösterdigi o iki yildizlara iyice bakiyordum ve
gülümsedim. Yilidizlar, artik yildizlarimiz bile var, hic yildizlarim
olmamisdi dedim ona gülümsiyerek. Ama neden daha cok parlayan yildiz
benim oluyor diye sordum, ellerini boynuma sardi ve cenesini omzuma
dayadi. Bu yilidiz gibi parliyorsun ve parladigin sürece seni asla
kaybetmen, yolumu kolaylikla bulabilirim, daha dogrusu seni bulurum ve
asla yolumu kaybetmem. Seni herzaman izliyecegim Sevdam ve daima o kücük
yildiz gibi yaninda kalacagim ve seni herseyden koruyacagim. Basimi ona
dogru cevirdim ve yüzünü avcumun icine almaya calisdim ama ellerim
kücükdü ve sadece yanaklarini kavriya bildim, tesekkürler Minwoo dedim
sakince, ne icin diye sordu bana merakli gözlerle, nerden basliya bilrim
ki sana tesekkür etmek icin diye düsündüm ve konusmaya basldim, hersey
icin Minwoo, beni yanliz birakmadigin, bana inandigin ve beni sevdigin
icin tesekkürler. Beni korumak ve daima yanimda kalmak istedigin
icindede tesekkürler, yani hersey icin sana tesekkürler. Yüzünde olan
ellerimi kavradi ve gözümün icine bakarak konusdu, bunu büyük bir zevkle
yapiyorum dedi ve yanagimi öptü. Ellermizi gene kitiltlenmisdi ve
yürümege devam ettik. Oyun oynayalimmi diye sordu bana, ne
oyunu diye sordum birden, acaba ne oynamak istiyorduki simdi,
meraklanmisdim. Ikimiz sirayla birbirimize soru sorcagiz, soru mu diye
düsündüm, herangibi bir soru olabilir yani sevdigin filim vs ve digeri
dürüstce sorulan soruya cevap verecek, ne dersin Sevdam böylelikle
birbirimizin bilmek istediklerimizi kolayca ögrene biliriz ve
birbirimizi daha iyi taniya biliriz dedi, bir kac saniye düsündükten
sonra bu iyi bir fikir dedim, Miwnoo hemen gülümsedi ve o baslamak
istedi. Bir yandan devam yürüyorduk ve diger yandan Minwoo sorusunu
düsünmeye basladi. Basliyorum deyiip ilk sorusunu sordu. En sevdigin
renk hangisi Sevda diye sormusdu, bu ilk soru gercektende kolaydi hemen
cevapladim ve ona yesil dedim, simdi sira bendeydi onun sevdigi rengi
bende ögrenmek istiyordum ve peki senin es sevdigin renk ne diye sordum,
gri tonlarini cok seviyorum cünkü cok cizim yaptigim icin diye
acikladi, simdi sira bende dedi ve diger soruya gecti Minwoo. Kan
grubumu sormusdu busefer, bu soruya biraz sasirmisdim cünkü daha önce
hic kimse bana böyle bir soru sormamisdi, yüzümdeki sasginligi fark
etmisdi ve bu soruyu neden sordugunu aciklamaya basladi, koreliler icin
önemli oldugunu ve kan grubundan kisiligini daha kolay ögrenbildigini
acikladi, bu gercektende ilgincti insanlar nasil da kan grubunda
kisiligini ögrene bilirdiki, bunlari düsünürken sorusunu cevapladim ve
ona "A" Kan Grubu oldugumu söyledim, buna biraz sasirmis gibiydi ve
gercekten mi diye sordu bana, basimi evet dercesine eydim, büyük
gözlerle bana bakip gülümsiyordu, benimde kan grubum "A" görüyormusun
Sevdam gene ortak yanimizi bulduk bizim Kan Grubumuz bile ayni dedi, ona
bakarak bende tebessüm ettim ve evet ortak noktalarimiz cogaliyor
dedim, artik diger soru icin sira bendeydi, aslinda ona sormak istedigim
bir soru vardi ama buna emin degildim, ya benimle gene dalga gecerse
diye düsünüyordum o yüzden en son sorucagim soru o olacakti buna karar
vermisdim o yüzden ilk önce daha kolay bir soru soracaktim, biraz
düsündükten sonra vazgecemedigin 3 sey diye sordum, bu soru grecektende
iyi bir soruydu bence ve cevabini merakla bekliyordum, vazgecemedigim üc
sey mi diye tekrarladi ve serce parmagi ile alnini kasidi, evet dedim 3
sey, peki siralama nasil olsun diye sordu bana, siralamami sen sec
dedim, ozaman sonlardan basliyorum dedi ve 3. Numara Isimden vazgecemem
isimi cok seviyorum, 2. Yemekden vazgecemem bildigin gibi yemegide cok
seviyorum ve- , simdi en önemli cevaba gelmisdik acaba onun icin en cok
vazgecemeyecegi sey neydi, merakla onun agzindan cikan kelimeyi
bekliyordum, Minwoo yürümeyi kesti ve yere bakti, elleri ile oynamaya
basladi neden utanmisdi ki, hep utaninca böyle davraniyordu, haydi ama
söyle lütfen dedim, basini bana kaldirdi ve gözlerimin icine bakti,
gözlerinde gene sefkat ve sevgi göre biliyordum, o gözler bana mutlugumu
geri getirmisdi, o gözler beni acilarimdan kutarmisdi ve beni mutlu
etmisdi ve iste dudaklarini oynatmaya basldi ve onun kalin ama nazik
sesini duymaya basladim, benim icin en vazgecilmes sey hayir aslinda o
sey denmez ona o kisi demeliyim diye tebessüm etti ve gözlerinin ici
gülüyordu, kisi mi acaba ondan asla vazgecemeyecegi kisi kim ola bilirdi
diye düsünmye baslamisdim ve minwoo devam etti konusmaya, o kisi sensin
Sevdam senden asla vazgecemem dedi. Yüzümde tebessüm olusdugunu hissede
biliyrodum ve minwoo da benim tebessüm ettigimi görünce oda gülmemeye
basladi. Cok tesekkür ederim Minwoo, ben gercekten ne diyecegimi
bilmiyorum, buna tesekkür etmene gerekmez bunlar benim hisslerim,
aslinda bu soruna basda biraz sasirmisidim ama gercekten iyi bir soru
sectin simdi sira bende oldugna göre bende sana ayni soruyu sormak
istiyorum, senin vazgecemedigin seyler ne peki siralamasi ayni benim
gibi olsun dedi, bu gercektende zor bir soruydu benim icin birzaz
düsündüm ve sorusanu cevaplamaa basladim, 3. Numara bende de isim olurdu
herhalde, 2. Numara Annem ve son 1. Numara benim icin artik vazgecilmez
oldugun icin Sensin, sende vazgecemem hepsi de senin sucun diyip
gülümsedim, bu cevabim onun hosuna cok gitmisdi ve bana sikica sarildi.
Simde tesekkür etme sira bende dedi vea alnimdan öptü, tesekkür hayir
buna gerek yok bunlar benim duygulurum ve hisslerim diyip ona
gülümsedim. Tekrardan yürümye basldik, soru sorma sirasi gene bendeydi
ve en sevdigi yemegi sordum ona, cevabi hemen verdi curry li pilavi cok
seviyormus, simdi ondaydi sira, soracagi soruyu cok merak ediyordum.
Peki en sevdigin mevsim hangisi diye sordu, Mevsimlerden kisi cok
seviyorum dedim, neden ama cok soguk oluyor dedi, ben ilk kar yadiginda
disarida yürümeyi, o soguk buz gibi kardan temizlemis tertemiz havayi
icime cekmeyi cok severim. Lapa lapa yagan kari izlemeyi ve karda
yürürken cikan o kirt kirt sesini cok seviyorum, bana huzur veriyor.
Dünya sanki beyaza bürünmüs gibi geliyor ve sanki masaldünyasi
gibiymisim gibi, ozaman kendimi kar küresinin icinde saniyorum ve bu
düsünce hosuma cok gidiyor Minwoo. Ama en önemlisi cocukluk anim aklima
geliyor yani babamla gecirdigim anilar diye devam ettim, baban mi diye
sordu Minwoo bana büyük gözlerle, basimi yere eydim, babam evet babam
diye düsündüm ve konusmaya devam ettim, ben babami kücük yasda
kaybettim, onu aslinda fazla hatirliyamiyorum sadece onunla karda
oynadigimi ve kocaman bir kardanadam yaptimi hatirliya biliyorum. Yüzünü
bile dogru düzgün hatirliyamiyorum babamin sadece onu büyük genis
omuzlu ve cok gücülü oldugunu hatirliyorum, basimi sefkat dolu
oksamisidi o kocman kardanadami yaptikdan sonra ve dalina almisdi beni,
ama yüzünü bir türlü hatirliyamiyorum iste annem de anlatmak istemedi
ona cok aci verioyrdu sanirsam ve annem babamin tüm resimlerini yakmisdi
ona babamin fotoraflarini neden yaktigini sordugumda hic bir aciklama
yapmamisdi ama aslinda onu simdi daha iyi anliyordum, ona baslarda cok
kizmisdim babamdan hic bir sey sakalmadgi icin ve herseyi yakip veyda
cöpe attigi icin icin ama simdi onu daha iyi anliya bilyiorum. Babami
hatirlatacak hic bir sey istemiyordu annem bu ona cok aci veriyordu, ama
belki simdi pismandir bunu ona sormaya esarettim hic olamdi. Annemin
nekadar aci cektigini ben bilirim, beni yatagima yatirdikdan sonra
odasinda gizli gizli aglarda, ben duymayayim diye yastikla yüzünü
örterdi. Ama aslinda onun nekdar acigi cektigini Keremi kaybettikden
sonra daha da iyi anladim. Annem kadar gücülü degilidim ben, o kacmadi
ve yilmadan tekbasina bana bakti ama ben sevdigim insani kaybettikden
sonra herseyden kacip buraya geldim, annemi yanliz biraktim. Onun kizdan
ayirdim, ben gercketen sadece kendimi düsündüm ve kendimden herseyden
kactim. Bunlari ben mi anlatiyordum Minwooya, kendime inanamiyordum ama
neden Keremin adini ve onu düsününce sol yanim artik agrimiyordu, onun
hatiralari bana artik eskisi gibi aci vermiyordu ve onun hakkinda
aglamadan konusa biliyordum artik, sanki herseyi geride biraka bilmisdim
sonunda, yüzügümü cikardikdan sonra hersey geride kalmisdi ve basimi
yerden kaldirip Minwooya baktim. Minwoo biraz üzgün ve
düsünceli gibiydi, onu üzmüsmüydüm, ama onu üzmek istemiyordum ve ona
bakarak konusmaya devam ettim, Minwoo biliyormusun Annem benim gibi
sansli degildi, sans mi dedi büyük gözlerle, evet sans, ben seni buldum,
benim kurtaricimi bulabildim ama annem halen yanliz o hic bir daha
evlenmedi ve tek basina beni büyütü. Üzgünlügü biraz olsun yüzünden
gitmisdi ve hafif tebessüm etti, beni sans olarak gördügün icin
tesekkürler Sevda dedi, bu bir gercek dedim ve yürümeye devam ediyorduk,
önümzdeki mesaleleri göre biliyordum artik yani benim ilk süpriz
yerimize yaklasimdik. Ama simdi sira bendeydi ve ona sormak istedigim
soruyu sormam lazimdi, ama Minwoo halen düsünceliydi acaba ne
düsünüyordu, yoksa onu gercektende kirmismiydim. Derin nefes alip simdi
sira bende dedim ve minwoo düsüncelerinden ayirdim artik bana tekrardan
bakiyordu, bu son sorum olcak tamam mi diye tebessüm ettim, tamam dedi
ve yürümeye devam ettik, sey bak yanlis anlama tamammi, senin kac tane
kiz arkasdin oldu diye sordum, sonunda hep merak ettigim seyi sormusdum
ona ama cevabindan neden cok korkuyordum, yaksikliydi Minwoo ve tabiki
benden önce kiz arkadaslari olacakdi ama neden olamasini istemiyordum,
Minwoo bu soruma cok gülmüsdü kahkalar atmaya bile baslamisdi, neden
gülüyorsun diye ona kizdim, demek bilmek istedigin sey bumuyudu yani
dedi, evet dedim bu soruda bukadar gülecek ne vardi diye sordum, yooo
yooo dedi hani sen beni kiskanmiyorsun dedin ya o bakimdan yani, of
tamam bilemek istemiyorum artik dedim ve elimi ondan cektim, hizli
adimlarla ilerlemeye basldim ondan uzaklasmak isdedim cünkü utanmisdim
kendimi gene rezil etmeyi basarmisdim, neden aptal gibi ona öyle bir
soru sordum, neden böyle bir salaklik yapdim tekrardan diye söylenerek
yanindan ayrilyiordum, birden havaya kalktigimi hissetim ve gözlerim
kediliginden reflex olarak kapanmisdi, suan ne oluyordu ve ben nerdeydim
hic bir fikrim yokdu, gözlerimi yavasca actim ve Minwoonun beni
kucaklamis oldugunu gördüm. Bana bakip siritiyordu gene kocaman ve
birden hizlica kosmaya basladi, onun gücülü kollari beni kolaylikla
tasiyordu. Rüzgari yüzümde hissede bilyiordum ve saclarim dalgalaniyordu
onun hizli kosusundan, basimi gögüsüne yasladim ve onun hizli ama
düzenli nefes alisini dinledim. Kalbi deli gibi atiyordu, basimi
gögüsüne daha cok yasladim ve kollarimi boynuna doladim. Gercekten onun
yaninda kendimi cok güvende hissediyordum. Onu gercektende Seviyordum
bunu her gecen saniye daha iyi anliyordum. Sonunda varmisdik ve Minwoo
kosmuyordu artik masanin önünde durmusdu, mesaleler halen yaniyordu ve
yerdeki mumlarda, ben halen onun kucagindaydim, basimi gögsünden
kaldirdim ve bana baktigini gördüm, halen yüzünde o siritma vardi bende
ona tebessüm ediyordum, beni yavasca yere indirdi ve konusmaya basladi,
Sen benim Ilk Askimsin Sevdam, senden önce hic bir kizla cikmadim sen
benim Ilkimsin dedi ve dudaklarini benim kilerle birlesdirdi. Gene
ucuyordum sanki, gene kendimi kaybetmisdim, ona öyle yakin olmak beni
cok mutlu ediyordu. Hic ayrilmak istemiyordum onun dudaklarindan,
ellerimi gene boynuna dolamisidm ve o beni bende onu birbirimize
cekiyorduk. Bana benim onun Ilk Aski oldugumu söylemisdi, buna cok
sevinmisdim ama aslinda ona haksizlik yapmiyormuydum o benim Ilk Askim
degildi, onun yasadigi ilkleri ben baskasiyla yasamisdim, bu aslinda
haksizlikdi ama beni böyle kabul etmisdi Minwoo ve bu yüzden cok
mutluydum. Minwoo herseyimi biliyordu. Dudaklarimizi ayiran Minwoo
olmusdu. Hizli nefes alip veriyordum. Basimi yere eydim ve Minwoo ben
cok üzgünüm sen benim ilkim deg-, lafimi böylmüsdü Minwoo konusmaya
basladi, Sevda nedemek istedigini bilyiorum, senin ilk askin ben
olamadim ama ilk olmak benim icin senin Ilkin olmak okadar önemli degil
benim icin, benim icin önemli olan senin son askin yani son sevdigin
kisi olmam ben bunu istiyorum dedi, evet o benim son askim olmasini
bende cok istiyordum, onunla bir ömür gecirmek ve sonsuza dek onunla
mutlu olmak. Minwoo hakliydi, benim ilk askim degildi ama son askim
olacakti, bu düsünce cok hosuma gitmisdi. Ona baktim ve evet sen benim
son askim olacaksin dedim ve dudaklarimizi bu sefer ben birlesdirdim.
Onu sefkatle öperken aklimdan bu düsünceler geciyordu, "benim
Kurtaricim, güvenliri liman, ilacim ve son Askim Minwoo, seni cok
seviyorum"..... Minwoo: Babasindan
bahsedince Sevdam gene duygulanmisdi, onun icin üzülüyordum, ama
ellimden birsey gelmiyordu malesef. Babasini dogru düzgün
hatirliyamiyordu bu grecektende üzücüydü onun icin, ama annesini de
anliya biliyordum, Sevdayi belkide böyle korumak istiyordu. Eger
babasini hatirliyamassa daha az aci ceker diye düsünüyordu belkide,
bilmedigi bir yüz ve tanimadigi yani hatirliyamadigi bir baba icin fazla
yas tutamazdi bir Insan. Annesi mutluka o yüzden yapmisdi ve tüm
Fotoraflarini yakmisdi. Ama annesi nerden bilebilirdiki Sevdamin Kardaki
olan babasi ile anisini unutmadigini. Kar onun icin baska bir anlam ve
ifade ediyordu. Cünkü Sevdamin sadece karda ki olan Babasi ile anilari
vardi ama bu anilar bile bulanikdi onun icin. Kari cok sevdgini
bilmiyordum yani artik bunu ögrenmisdim ve acaba 3.süprizimizi kar
yadiginda mi yapmaliyidim diye düsünüyordum. Ama okdar bekleyi
bilirmiydim, daha Agustos daydik ama aslinda bekliye bilirdim, evet onun
icin daha da unutlmaz olurdu. Karda bir anisi daha olurdu ve sevdigi
seyler de cogala bilirdi. Ben bunlari düsünürken birden Kerem hakinda
konusmaya basladi, annesine cok gücülü dedi, o annesi gibi gücülü
olamdigini söyledi ve bu yüzden keremi unutmadigi icin ve onun
anilarindan kactigini söyledi, bu bir gercekti, Sevda anilarindan
kacmisdi ve buraya gelmisdi ama eger kacmasaydi onu asla taniyamiyacak
ve benim Alinyazim olamiyacakti ve en önemlisi onunla
karsilasamiycaktim. Yani aslinda iyi bir sey yapmisdi Sevda ve buraya
benim Ülkeme gelmsidi. Sevda sanki biraz sasgin gibiydi, evet dogru bu
sefer Kerem hakkinda konsumus ama gözleri dolmamisdi ve kalbini
tutmamisdi, yüzünde aci cektigne dair hic bir belirti yokdu suan sadece
sakinlik vardi sanki, belki od kendine sasiyordu aci cekmedi icin bu
olabirmiydi o yüzden mi saskindi Sevda, normal bir sekilde onun ismi
söyliye bilmisdi, acisiz bir sekilde onun adini ana biliyordu artik,
buda demek oluyorduki keremin hatirlari ve anilari ona artik aci
veremiyordu, buna cok sevinmisdim. Ama ücüncü süprizimi düsünmeden
edemiyordum acaba gercektende simdi yapmaliydim yoksa Kar yadikdan
sonrami? Sevda basini yerden kaldirdi ve bana bakti ve annesi onun kadar
sansli olmadigini söyledi, ne demek istiyordu sans ile anlamisdim ve
ona sordun sans mi diye, bana tebessüm etti ve evet sans dedi, ben seni
buldum, kurtaricimi buldum dedi, yüzümde kendiliginden gelen tebessümü
hissede bilyiordum, bu iki kelime beni cok mutlu etmisdi, beni sansi
olarak görüyordu. Ona tesekkür ettim beni sansi olarak gördügü icin ve
bu sefer benim ona dediklerimi tekrarladi. Yürümeye devam ediyorduk ve
Sevda sanki kendisi ile savasiyordu bana birsey sormak sitiyor ama buna
emin degilmis gibiydi, birden lafa basladi ve onu yanlis anlamamami
istedi ve kac tane kiz arkadasim oldugunu sordu, bu soru gercektende
komikdi ve kendimi tutamadim ve kahka attim, onu düsündüren soru bumuydu
gercektende, cok tatli görünüyordu sevda ve birden ona güldügüm icin
bana kizdi ona neden güldügümü anlattikdan sonra benden hizli adimlarla
ayrildi, yanan mesaleleri göre bilyiordum, az bir mesafa kalmisdi ve
aklima onu tasimak geldi, hi cbir kadini tasimamisdim odan baska, o bana
hep ilk lerimi yasatiyordu ve hemen yanina dogru kostum ve onu kucagima
aldim, gözlerini basta korkudan kapatti ve daha sonra yavasca o güezl
siyah gözlerini acip bana bakti, benim yüzümde halen kocman bir tebessüm
vardi ve ona baktikdan sonra kosmaya basladim, saclari dalganiyordu ve
yüzüme gelyiordu, onu öyle yakinimda bilmek beni cok mutlu ediyordu, cok
saf ve tertemizdi Sevda, basini gögsüme yasladi ve kalbim o yüzden deli
gibi atiyordu, sonunda gelmisdik ve onu yavaca indirdim, ona benim ilk
Asim oldugunu söyledim ve ondan önce hic bir kiz arkadasim olmadigini
anlattim, buna sevinmisdi cünkü gözlerinin ici gülüyordu ve
dudaklarimizi birlesdirdim, onu öpmek istiyordum onu yanimda bilmek ve
daha yakin olmak istiyordum. Dudaklarimizi istemeyerekden de olsa
ayiran ben oldum, Sevda hizli nefes alip vreiyordu ve birden birsey
düsünügüne anladim, onun ne düsündügneden emindim, kendini sucluyordu
gene. Sevda bana bakarak konusmak istedi ama onun lafini böldüm ve onun
Ilk aski ben olmadigimi ama onun son aski olmak istdigimi söyldim bunu
dedikden sonra Sevda busefer dudaklarimizi birlesdirdi, bunu ilk sefer
yapmisdi ve birbirmizi sefkat ve sevgi dolu öpüyorduk. Aklimda bunlar
geciyordu "Seni Seviyorum Sevdam benim Alinyazim"............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder