26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (12. Bölüm)

12. Bölüm


Havalimanında amcam karşılamıştı bizi .Çok özlemiştim .Teyzemle yine göz ucuyla bakışıp merabalaşmışlardı .



Sende hoşgeldin sumaru ( Kim) Hoşbulduk kim(Sumaru)

Bendis ,sen kilo vermi şgibisi nsank i? Bu teyzen iyi bakmıyor mu sana oralarda .Bizde çocuğu kimlere emanet ediyoruzz (Kim)

Ne varmı halinde .kız bi kerem bide kilo aldı .Gidince bi tartıl da gör (Sumaru)

Teyzee ne dion nsen yaa tartılmam benn , kilo mu aldım ben yaaa , (Bendis)

Sen
sus bakıyım bendis ,hani gelicektin bir kaç gün sonra yeğenin igörmeyee
(Sumaru) Gelecektim ama işlerim yoğundu.Bu imparatorluk nasıl yüyüyor
haberin var mı senin ? (Kim)

Sen mi yürütüyonn . hahhahh güldürme benii (Sumaru)

Başka kim var yürütücekk (Kim) Mİsalennn Hyun beyy var , genel idareciniz .kendisi çok başarılı bir bey efendii (Sumaru)

Teyzam
yine amcamın can alıcı noktalarına vuruş yapmaya başlamıştı.Hyun çok
yakışıklı , çekici bir beydi Üstelik toronto ya gitmeden önce de
teyzemle ilgileniyordu.Umarım bu münasebet yüzünden adam işinden
olmazdı.(Kim)

Kovdurtma o adamı bana (Kim)

Tamma hadi
artık eve gidelim ,yoksa sizin tartışmalarınızın sonu gelmicek yoksa
.Muhteşem bir akşam yemeğinin ardından odama çekilmiştim.Niyetim
uyumaktı Çünkü ço kyorulmuştum. Uyumaya hazırlanırken amcam odama girdi
.Niyeti biraz konuşmaktı ..

Naılmış bakalım benim güzel yeğenim (Kim)

Çok iyiyim amca .(Bendis) Güzel mi toronto .ev okul nasıll .arkadaş edinebildin mi oralarda (Kim)

Evet
amca . iyi geldi bana toronto.Aslında biliyor musun.İlk başta sana çok
kızmıştım .Beni buradan neden uzaklaştırmak istediğini anlamıyordum.Ama
oraya gitmek iyi geldi bana .Yeni insanlar ,yeni bir çevre.Üstelik
evimizin olduğu alanda ço kgüzel .(Bendis)

Beni başımdan öptü amcam ve devm etti .

Bitanecik
yeğenim benim.Abimin ve yengemin öldürülmesi ço kacıydı.Hepimiz ço kacı
çektik ama sen ,sen başkaydın .Kendine gelemeyeceksin diye çok korktum
.Aklıma gelen en mantıklı şeyde .Koreden de uzaklaştırmaktı seni.En
azından eğitimin için.Tek varisi sensin şu anda onca servetin.Allah
korusun sana da bişi olursa , Şirket hisselerinin yarısı direk oalrak
diğer ortaklara gidecek .Hem güvanliğin hemde geleceğin için çok önemli
bu .(Kim)

Amca ailemi ,öldürenler , bu yüzden mi yani ?(Bendis)

Bilmiyoruz
bendis.Ama ailen herkese yardım ederdi.Herkes ço kseverdi onları.Nasıl
öyle insanların düşmanı olabilri ki .İşten çıkarılan bir işçinin işi
dğeil bu olay.Birileri yaptı ve oda üstlendi belli.Ama işib peşini
bırakmayacağım bendis.Bu olayı açıklığa kavuştıracağım.Ama öncelikli
hedefin senin çok iyi bir eğitim alman.Ve ileride şirketin başına çok
güçlü biri olarak geçmen.Ailenin bıraktığı koltuğu teslim alman.Unutma
ben sadece vekaleten duruyorum.Orası senin yerin ve sonsuza kadar da
senin oalcak . (Kim)

Amcamı ço kseviyordum.Bu akşam
konuştuklarımız kafam ıbiraz daha aydınlatmıştı.Ve benimde hedefim budan
sonra ailemin mirası layıkıyla ele almaktı .Bundan sonra bunun için çok
çalışacaktım .Amcam iyi geceler dedikten sonra çıkmıştı.

Uykuya dalmak üzereydim ki telefonuma bir mesaj gelmişti.

Korenin
prensesi koreye varmış anlaşılan .Haerlerini aldım . İyi geceler
Prenses hanım .Korede çok eğlen bomba gibi dön olur mu .....Johnsonnn
........

Bir an mesajın hiraku dan gelebileceğin idüşündüm.Ama
onda daha telefın numaram bile yoktu.Boş hayallere dalma bendis .
Johnson ın mesajı biraz hayalkırıklığı olsada sonradan bana değer
vermesi beni mutlu etmişti açıkçası ..

Toronto nun prensi ...
Kimler haber veriyor prensime geldiğim ibilmiyorum ama , mesajın şu anda
gülümsememe sebep oldu haberin olsun .İyi gecelerrr .Orada saat kaç
bilmiyorum ama burada gece yarısın ıçoktan eçtiii ) (Bendis)

Prensesimizden af diloyoruz , saat farkı aklıam gelmedi .Hadi çok iyi uyu .Öpüldünnn ) Johnson ....

Son mesajın ardından uykuya dalabilmiştim.

Ertesi
gün ailemin anısına bir bağış yemeği vermiştik. Bu yemek ailemin
anısını vesile ederek kimsesiz çocuklar için verilen bir bağış
yemeğiydi.Gecede en büyük bağışı ailem adına amcam aracılığıyla ben
yaparak ,diğer davetlilerin önünü açmıştım.Ve toplamda 300 milyar won (
won Kore para birimi) bağış toplanmıştı .Bu sevindiriciydi.Hiç dğeilse
ailemin ruhu rahattı . Hayattayken çok büyük bağışlar yapan ailemin
nihayet öldükten sonra ruhları da bu bağışlarla huzura erecekti.Bu beni
çok mutlu etmişti. Herkes ailemden çok iyi bahsediyordu . Yemekte
liseden bir çok arkadaşımda vardı. Onları görmek ,canımı acıtıyordu.Yine
bana bakıp konuşuyorlardı.Ama ne onlarla konuşmaya nede onlara
aldırmaya niyetim yoktu. Geceye chen in aileside katılmıştı.Şirketimizin
bir kısmının ortaklarındandı. Amcamla araları biraz gergin gibiydi.Chen
yoktu yanlarında. Bir süre sanki gözlerim onu aradı.Sanki çıkıp
gelecekti.Özür dileyecekti.Yada bir açıklaması vardı.Çok önemli bir
şeydi .1 yıldır haber vermeden çekip gitmesinin bir nedeni olmalıydı
.Bunu bekliyordum.Evet gözlerim onu arıyordu sanki.Onu gördüğümde önce
ona kızmak , bağırıp çağırmak istiyordum.Tüm hırsımı çıkarmak ama
sonunda haklı bir nedeninin olmasını istiyordum.Ne biliyim hasta
olmuştur .Beni üzmek istememiştir .Şimdi iyileşmiştir ve tekrar
gelmiştir.Filmlerde olur ya ve sonunda kız onu affeder .İşte bunun gibi
bişiler olmalıydı kalbimdeki acıyı dindirebilmek için ..Gözlerim onu
ararken teyzem seslenmişti.

Bendis ,bak kim burada ( Sumaru)Arkamı döndüm ki bu Jang dı .....Jang , ah jang uzu nzaman olduuuu (Bendis)

Boynuna
atlamıştım jang ın .Benim için çok değerli biriydi.En yakın arkadaşımdı
.Ailemin vefatından sonra çok desteği olmuştu bana .Aynı zamanda bir
aile dostumuzun oğluydu .

Bana sıkıca sarılıp etrafında
döndürmüştü .Sonra tekrar tekrar sarılmıştık .Çok özlemiştim onu .Hem
sarılıyor aynı zamanda da konuşmaya devam ediyordum.

Çok özledim seni yaa, hani gelecektin koreye benimel söz vermiştinn ...(Bendis)

Bendiss , dur ,boynumu koparıcan ya..Sen kilo mu aldınnnn ? (Jang)

Yaa ne kilosuu yaaaa . Aynı kilomdayım belk ibir iki kilooo (Bendis)

Ohhh
ço kalmıştın .Bu ne kızı mkendine gel biraz .Koreli kızların ölçüsünün
yukarısına çıkmışsınnnn .Baksana hepsine 34 bdenin üstü yokkkk .(Jang)

Yaa Jannggg (Bendis) ,Diyerek tekrar boynuna atlamıştımm .Onu görmek çok iyi gemişti bana .

Jang
okulumuzun gözde öğrencilerinden di.Çok yakışıklı ,eğitimliydi.Aynı
zamanda çok iyi bir müzisyendi.Küçüklüğünden beri keman ve piyano
eğitimi alıyordu.Anaokulundan beri çok yakn arkadaştık.Arkadaştan öteydi
benim için.Bir yaş büyüktü benden.Bir yıl önce mezun olmuştu okuldan
.Onunlayken her zaman çok mutluydum .Cheni de çok iyi tanıyordu.Hatta
çok yakın arkadaştılar.Ama chen onunla da bir yıl önce tüm iletişimi ni
kesmişti.Oda tüm bu olanlara hiç bir anlam veremiyordu .

Davetin
sonuna kadar kızlar jang ın onalra selam bile vermemesi karşısında
kudurmuşlardı.Jang da bunu bilerek .benimle daha yakından
ilgileniyordu.İş birliği yaparak onları iyice çileden çıkartıyorduk
.Jang ı görmek bile neşemi getirmişti .Gecenin sonunda ayrılmıştık
.Ertesi gün kahvaltı dan itibaren bizdeydi. Ama ben hala uyanamamıştım .
Birden yüzümde bir insaklık hissetmeye başladımm ...

Ne oluyoo yaa ,yağmur mu yağıyooo .Ne saçmalıyosun bendis evde yağmur mu olur muşş.Peki bu su nereden geliyorrr ....(Bendis)

Gözüm
üaraladığımda jang ın kahkahalarla gülmekte olduğunu ve elinde de bir
bardak su bir yandan da eliyle beni ıslattığın ıgördüm .

Halaaa uykunda konuşuyosun .Hayı bide karşında biri varmı şgibi hem sorup hem cevap veriyorsun yaaa .(Jang)

Jangg ne işin var odamda ,saat kaç haberin var mııı ? (Bendis)

Öğle olacak küçük hanımda bende bugün gezeriz diye düşünüyordumm .Amaa küçk hanımımız uyanacakta gezeceğiz de oooo oooooo.(Jang)

Offf abi ya ço kuyumuşumm .Bugünde benimlesin yanii.Güzell .Hadi çı kodamdan ik idakka ya hazırım bennn çıkarızzz(Bendis)

Kahvaltı yapmayacak mısın(Jang)

Ne kahvaltısı abi ya bizim kahvaltımzı neydi hatırlamıyor musun?(Bendis)

Çayy ve pirinç kekiiiii (Bendis -Jang)

Hadi abi 2 dakka ya aşağıdayım..(Bendis)

Üstüme
iki dakka da ne bulduysam geçirip hızlıca aşağıya inmiştim . Teyzemle
amcam kahve içiyorlardı . Onları böyle sakin görmek güzeldi .Amca,teyze
jang la çıkıyoruzz bizz .(Bendis)

Tamam bendis ama akşama erken gel .Akrabalarımızdan ziyarete gelecekler var. (Kim)

Keyfine bak teyzecim ü ne akrtabası ya kız iki gün geldi ,akrabalarınzı da hi çbitmiyo dün gören görmedi mi(Sumaru)

Aile
büyüklerimizden gelenelr olacak ,herks bendisin nasıl olduğun umerak
ediyor ,Hem sanane bendis geç kalam olur mu tatlım(Kim)

Ne deme kbanane ya sen amcasıysan bende teyzesiyim................


Haa aynılar bakıyoru mdaa hahah (Jang)

Evet gelir gelmez başladılar hadi biz gidelimm onalrı natışması çok uzun sürerrr (Bendis)

Jang
ın son model ferrarisine binip havaalanına geçmiştik.Oradan bizi
bekleyen özel uöağımızla jeju ya hareket etmiştik.Sahili bir başkaydı
jjejunun .Orada yürürken chen i hatırlarmış ,sonrasında da biraz
durgunlaşmıştım.

Chenle en son buraya gelmiştinzi dğeil mi? Sana
çok özel bir hediyesi olduğun usöylemişti.Bu yüzden seni buraya
getireceğini .(Jang)

Evet en son beraber jeju ya gelmiştik.Ailemin ölümünden bir hafta önce.En mutlu günümüzdü beraber .(Bendis)

Ona
aşık oalcağını hi düşünmezdim.Keşke olmasaymışsın.Keşke engel
olabilseydim.Keşke bu denli üzülmene sebep olan chen den bunun hesabını
sorabilseydim(Jang)

Nereden bilebilirdin ki ,Her zamanki gibi başlamıştı.Öyle bir iki ay takılıp bırakacaktım.(Bendis)

Chende
öyle düşünüyordu .Ama sonrasında çok fena tutulmuştu.Onu hiç böyle
görmemiştim.Sesini duymadan bir gübü geçmiyordu.Seni görmeden edemiyordu
.(Jang)

Çok farklıydı chen benim için.İlk defa aşık oldum.İlk
defa acı çektim aşk yüzünden.Belki bu zamana kadar yaşatığım acıların
faturasını ödedim .Meğer bu kadar ağırmış onu öğrendim.Aşk çok
farklıymış onu öğrendim. Acısı bile çok farklı .Acısını sonradan
çektim.Ailemin acısıyla karışmıştı tüm acılar ama sonradan
hatırladığımda ifarklı bir şey.Onu bir daha
görememek.Terkedilmek.Habersiz kalmak.Her hatırladığımda onu acı çekmek
.Çok farklı .(Bendis)

Biliyorum , snei çok iyi anlıyoum bendis.
İk yıl önce Song hye yi kaybettiimden beri kalbim , çok
duyarsızlaştı.Her nereye baksam on ugörüyorum onun gözlerini .Bana
bakışını .Beni öpüşünü.(Jang)

Jang la songhye okulun o dönemli
en gözde çiftleriydiler .Birbirlerine çok aşıktılar.Ama bir gün song hye
aşırı dozda uyuşturucu alarak hayatına son vermiş oalrak , okulun
tuvaletinde bulundu.Ölümünün sebebi olarak o dönemde ailesinin ayrılması
gösterildi.Zaten bir dönemdir ailesi çok sıkıntılıydı.Song a da
yansıyordu bu.O dönemlerde uyuşturucu almaya başlamıştı.Jang ın tüm
çabasına rağmen bırakamıyordu.Ve ailesini nboşanma davasının görüldüğü
sabah okulda ,yüksek dozda alarak hayatını kaybetmişti.O gün jang da
onunla beraber ölecek sanmıştım.Çok uzun bir müddet kendine
gelemedi.Sonrasında song u suçladı.Sürekli neden onu bırakıp gittiği
konusunda feryat ediyordu.Jang bunu hiç haketmemişti.Ama song unda aslen
alesinde neler yaşadığı hiç kimse bilmiyordu.O günden sonra jang
içkiyide bırakmıştı.Benimde içmeme çok kızardı.Chenden ve ailemden sonra
song gibi olmamdan çok korkmuştu .Beni iyileşene kadar bir an olsun
yanlız bırakmıyordu.İyileşmemdeki en büyük etkenlerden iride oydu.Onun
dostluğunu asla başka kimsede bulamazdım.


İkimzide bu üzücü konuşmalarıbir kenara bırakıp ,Jang adasının keyfin isürmye karar vermiştik.

Kızım bu arada koluan ne oldu ya .Dakka bir gol bir mi yaptı nsakar (Jang)

Ya sorma o kısmı .Belalı bir komşum aynı zamanda sınıf arkadaşı msıra arkadaşım var onun marifetleri (Bendis)

Erkek mi peki(Jang)

Evet
niye sordun ki (Bendis) Aşk varmı sen ondan haber verr ,olayı
anlatırken gülümsüyorsu nda çocuk kolun ukırmış yüzünde güller açıyor
ondan bahsederken (Jang)

Bi git oğlum ya ne aşkı.Ço khuysuz bir kere.Ukela ,kendini beğenmişin teki.Görsen dünyayı o yaratmı şsanki (Bendis)

Ayn ısen yanii (Jang)

Bu
lafına kızacağımı biliyordu .Olanca hızıyla koşmaya başlamıştı.Jang çok
kötüsün yaa gel buraya kaçma ,Demek ukelayım haa kendini mi beğenmişimm
jang beyy kaçmayın glein burayaa (Bendis)


Jeju adası
ziyaretimzi kovalamacanı nardından yat gezisi ,Sonra barbekü , ve
Sonrasında çarşısında bir turla akşama kadar devam etmiştik. Bir
haftamız böle geçmişti korede.Ve bir haftadır da kılık kıyafetime
giyimime takmı şdurumdaydı hergün aynı lafları işitmekten bıkmıştım.


Kızım bu hal ne ,toronto da damı böyle geziyorsun.Gören bu kız milyondolarlık serveti var demez .Çapulcunun teki der (Jang)

Bendis
, sana ne oldu ya.Tamam bir yıldır anlıyorum ama artık göz zevkimle
oynama.Banada acı ya (Jang)Bendis , o gözlerine kalem çeksen artık
.Belli etse daha güzel olacak .Hem kim olduğunu hatırla .Eski bendisin
kötü huylarını değil ama ,çok cezbedici , çekici ,baştançıkracı halleri
daha güzeldi emin ol.Ninem gibi gezme ortalarda yaaa hahah (Jang)

Janggg ,kime nine dedinn sen yyaaaa .manyağa bakk niee diyoooo (Bendis)

Artık
dedikleri karşısında temelli bir değişim yaşamıştım.Kıyafetlerimden
makyajıam kadar eski cekici , herkesin imrendiği bendis geri
gelmişti.İki haftalık kore ve jang bana çok iyi gelmişti.Artık dönüş
vaktide gelip çatmıştı.Havalimanında amcamla vedalaştıktan sonra sıra
jang daydı.

Beni öpmeyecek misin jangg(Bendis)

Neden veda mı ediyoruz ki .Bende sizinle geliyorum bendis (Jang)

Ne bizimle m igeliyorsunnnn (Bendis)

Evet
bendis ,kolunun alçıları da alındığına göre müzik derslerine
başlayacaktın.EE aradığımız müzik hocamızda ayağımıza kadar geldi ondan
iyisini mi bulacağız senin için .(Sumaru)

Teyze ,jangg ya ço ksevindim ya harikasınızz ..... (Bendis)





Toronto
ya çok mutlu bir şekidle dönmüştüm ve de ço kfarklı .Arabadan jangla
beraber indiğime hala inanamıyordum.Toronto da jang la yaşamak muhteşem
olacaktı .Eminim bundan sorna çok eğlenecektim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder