27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (12. Bölüm)

12. BÖLÜM

"Yunho telefon çaldığında Mika'nın aramış olmasına
sevindi ancak telefonu kapattığı zaman sevinilecek bir şey yoktu. Ya
Mika'nın bahsettiği kisi Yunho'yu tanıyorsa ne olacaktı? Yunho onunla mı
gidecekti? En doğrusu buydu belki. Peki gitmek istiyormuydu?
İstemiyordu. Beynindeki sorular onu deli ediyordu. Her şeyi hatırlıyor
olmayı istiyordu. Böylece eğer hayatında baska bir kadın yoksa Mika'yı
seçebilir onu kazanmak için bir seyler yapabilirdi. Ama bilmiyordu ki
gelecek olan kadınında kim olduğunu bilmiyordu? Mika onu tanıyabilecek
birinin olduğunu söylemişti sadece. Nerde kalmışlardı neden hala
gelmemişlerdi ki? Yunho cama çıktı. Derin derin nefesler almaya başladı.
Her şeyi bilmek istiyordu. Her şeyi hatırlamak. Kim olduğunu! nerde
yaşadığını! ne iş yaptığını! Hepsini bilmek istiyordu."

•••••

"Mika
apartmanın otoparkına yanında Yuna ile girdi. Yuna çok rahat
görünüyordu. Belkide öyle gösteriyordu ama Mika hiç rahat degildi.
Asansöre bindikleri zaman icinde ki hüzün dahada arttı. Ya Yunho bu
kadını tanır ve onunla giderse? Beynini kemiren tek soru buydu! Ya Yunho
onu bırakırsa? Neden bu kadar üzgündü ki Yunho'ya olan hislerinden emin
bile degildi. Siwon ona ne hissediyordu? Bilmiyordu. Mika hiç birsey
bilmiyordu. Daireye girince Yuna hemen etrafına bakıp Yunho'yu aradı.
Yunho camdan bakıyordu. Birden sesler duyunca kapıya yöneldi ve tam
karşısında daha önce rüyasında gördüğü kızı gördü. Hemen arkasında da
Mika vardı. Yuna, Yunho'yu görünce birden boynuna atladı."Yuna_:Yunho.
Ahh tanrım sensin. Seni çok özledim ve çok merak ettim iyi misin
sevgilim?"Yunho şaşkındı. Bu kız ona ne kadar yakındı ki sevgilim
diyordu? Mika da en az Yunho kadar şaşkın üstelik üzgündü. Yunho,
Yuna'yı omuzlarından tutup kendinden geriye çekti."Yunho_:afedersiniz
hanımefendi ancak sizi tanımıyorum. Yani daha önce yüzünüzü anımsadım
ama neyim oldugunuzu bilmiyorum. Yuna_:Yunho. Benim Yuna. Beni
hatırlamıyor musun? Nişanlınım ben senin, evlenmek üzere oldugun
nişanlın. Yunho_:nişanlım? Biz evlenmeye mi karar verdik?"Yuna şaşkın
bir sekilde Mika'ya baktı bir açıklama bekliyordu. Mika bunu
anlamıştı."Mika_:ona çarptığım zaman hafızasını kaybetti. Sizi
hatırlamıyor olması çok normal ona biraz zaman verin. Anılarınızı
anlatırsanız belki bir seyler hatırlar. Yuna_:anladım. Pekala hadi
evimize gidelim sana her şeyi anlatıcam. "Mika gitme demek istiyordu.
Yunho'nun gözlerinin icine baktı onu anlaması için Yunho anlamıştı.
Ancak ne yapmalıydı. Nişanlısı gelmişti ve evlerine götürmek istiyordu.
Yuna'yı kısmen tanımıyordu. Ona karsı hiç bir şey hissetmiyordu. Ama
hafıza kaybı yüzünden olsa gerekti."Yunho_:hemen gitmek istediğimi
sanmıyorum. Önce bana biraz benden bahseder misin?Yuna_:tamam senin
istediğin gb olsun. Mika_:öyleyse oturun bende size icecek bir seyler
getireyim. "Mika rahatlamıştı. Yunho henüz gitmiyordu. Ama... gidicekti.
Mika mutfağa giderken bu düşünceleri kafasından atmak için basını saga
sola salladı. Mutfakta icecek bir seyler hazırlarken profesör aradı ve
durumu sordu. Mika ona her şeyi anlattı. Ve telefonu kapatıp elinde
iceceklerle salona geldi. Yuna Yunho'ya onunla ilgili bazı seyler
söylüyor anılarından bahsediyordu."Yuna_:yalnız uyumakdan nefret edersin
bu yüzden ev arkadasın evlenince biz daha evlenmeden yanına taşınmak
zorunda kaldım. Kimchi'yi hiç sevmezsin bir buluşmamızda sana kimchi
yapmıştım ama sen benim için sevmediğin halde yemiştin. Mika_:buyrun
içecekleriniz. "Yunho Mika'nın elinden bardağı alırken gözlerinin icine
baktı. Mika bu manzarayı izlemek istemiyordu. İzin isteyip odasına
gitti."Mika_:ben odama gidiyorum. Böylece sizde rahat rahat
konuşabilirsiniz."Yunho, Mika odanın kapısını kapatana kadar onu izledi
ve Yuna'ya dönüp baska bir şey sordu."Yunho_:ne is yapıyorum
ben?Yuna_:doktorsun. Yunho_:doktor mu? Yha sen ne is
yapıyorsun?Yuna_:makenlik ve oyunculuk. Yunho_:Seni televizyonda hiç
görmedim ama. Yuna_:asıl mesleğim mankenlik oyunculuk daha çok yeni
benim için. Oyunculuk teklifi geldigi zaman bunu basarabilecegimi
kesinlikle yapmam gerektiğini söyleyen sendin. Yunho_:mmm anladım. Peki
ne zaman evleniyoruz?Yuna_:henüz bir tarih belirlemedik ben turneden
dönünce konuşacaktık. Hatta artık bu işi uzatmak istemediğini
söylemiştin. Yunho_:ben mi?Yuna_:evet sevgilim sen. Yunho_:anlıyorum.
Ancak su an hiç bir şey hatırlamıyorum. Yani bu evlilik isini biraz
ertelememiz gerek. Yuna_:elbette. Beni sevip sevmediğini bile
hatirlamiyorsun değil mi? Ama ben sen hatırlayana kadar beklerim sorun
değil. Yunho_:Teşekkürederim."Mika odasına gitmişti ancak onları
duyabiliyordu. Ve her konuşmalarında biraz daha ağrıyordu kalbi. Yunho
her şeyi hatırladığı zaman o kadınla evlenecekti öyle mi? Peki Yha
Mika'ya olan hisleri yalanmıydı? Mika'ya yalan mı söylemişti? Ona karsı
bir şey hissetmiyormuydu? Onu sevdiğini söylememişti ama ona karsı
hisleri olduğunu söylemişti. Neydi bu lanet olası hisler? Mika düşünmeye
o kadar dalmıştı ki odanın kapısının tıklatıldığını bile sonradan fark
etti."Yunho_:Mika iyi misin? Ses vermezsen içeri geliyorum."yatağın
kenarına oturmuş düşünüyordu ki yerinden kalktı ve kapıya gitti. Tokmağı
çevirip kapıyı açtığı sırada Yunho ona doğru geldi ve Mika ne olduğunu
anlamadan yere düştüler. Yunho Mika'nın üstüne düşmek üzereyken kendini
çevirdi ve Mika'nın kolundan kavrayıp üstüne düşmesine izin verdi. Her
şey o kadar ani olmuştu ki ikiside bir süre şaşkınlıktan konuşmadı.
Yunho bu sekilde olmaktan şikayetçi degildi hatta isine bile gelmişti bu
sekilde Mika'yı öpebilirdi. Bunun ne kadar doğru olduğu umrunda bile
degildi onu öpmek istiyordu. Ve giderek yüzünü ona yaklaştırdı. Mika ne
yapacagını şaşırmıştı. Yunho'nun onu öpmek üzere olduğunu anlamıştı.
Ancak bu kez kafasını çevirmemişti. çeviremiyordu. Yunho birden Mika'nın
dudaklarını hissetti. Mika gözlerini sımsıkı kapamıştı. Yunho'nun
dudaklarını hissediyordu...."
•••••

"Yuna aşağı inmiş Yunho'nun gelmesini bekliyordu. Onu
evlerine götürecekti. Yunho geldigi zaman yüz ifadesi tuhaftı. Yuna bir
şey oldu sanıp endişelendi."Yuna_:Yunho bir sorun mu var? Yunho_:hayır
her şey yolunda hadi gidelim. Yuna_:pekala sorun yok diyorsan gidelim.
"Yunho mutluydu. Onu öpmüş olmak tuhaftı ama tarifsiz bir mutluluk
duyuyordu. Ancak ondan uzağa gidiyor olmakta onu üzüyordu. Yunho'nun
hisleri çok karışıktı. Eve geldiklerini bile fark etmemişti. Arabadan
inince etrafı inceledi. Bir seyler hatırlayacağını düşündü ama
hatırlamıyordu. Hiç bir şey hatırlarmıyordu burası. Yuna kokuna girmiş
Yunho'ya yardım ediyordu. Daireden içeri girdikleri zaman her yerde
resimler vardı. Kolunda ki kadın ve kendi resimleri birlikte ya da ayrı.
Yuna'nın manken olduğu doğruydu. Duvarlarda ki resimlerden belli
oluyordu. Gercekten güzel çıkmıştı. Birlikte çok fazla resimleri vardı.
Yunho salona doğru ilerlerken dayanamayıp sordu."Yunho_:ne kadar
zamandır birlikteyiz?Yuna_:birlikte yasamaya yeni başladık ancak
üniversiteden beri tanışıyoruz. O zamandan beri bir ilişkimiz var yani
yaklaşık 9 yıl. Yunho_:9 yıldır evlenmek için ne bekliyoruz
ki?Yuna_:önce okulun bitmesini bekledik. Daha sonra iş bulup çalısmayı
ve para biriktirmeyi bekledik. En sonunda da işlerden zaman bulmayı.
İkimizde çok yoğunuz bir fırsatını bulmak gercekten zor.
Yunho_:evlenmemizden daha önemli ne olabilir ki? Bir an önce
evlenmeliydik. "Yunho bu kadar geciktirmiş olmanın saçma olduğunu
düşünüyordu. Eğer birbirlerini seviyorlarsa bu zamana kadar evlenmiş
olmaları gerekirdi. Ama 9 yıldır evlenmeyi mi beklemişlerdi. Hayat bu
kadar beklemek için çok kısaydı. Salonda ki beyaz koltuğa oturuken
belkide Yuna'yı sevmiyorum diye düşündü. Yoksa neden bu kadar beklemişti
ki?"Yuna_:belki de ama senin yanındaysam bir kağıt parçasının önemi
yok. Hadi biraz dinlen daha sonra konuşuruz. Yunho_:pekala. Bir odam var
mı?Yuna_:elbette. Sana yardım edeyim. "Yunho'nun koluna girdi ve yatağa
uzanması için yardım etti. Daha sonra üstünü örttü ve odadan çıktı.
Yunho'nun ayağı sızlıyordu. Kaburgalarıda canını acıtıyordu. Mika ile
yere düştükleri için ağrıyor olmalıydı. Birden aklına Mika geldi ve
hutun ağrılarını unuttu. Onu öptüğü anı düşünüyordu. Mika birden
üstünden kalkmış ani bir tepki ile bağırmıştı. Söylediği şey Yunho'yu
güldürmüştü. Ona nişanlın aşağıda bekliyor hemen gitmelisin demişti.
Yunho'da ister istemez gülmüştü. Bu kez neden gülüyorsun utanmaz adam
hemen git diye bağırmıştı. O kadar tatlıydı ki Yunho gülümsemeden
duramıyordu. Elini Mika'ya uzatıp kalkmama yardım et de gideyim dedi.
Mika kızarmış yanaklarıyla ona elini uzatmış ve kalkmasına yardım
etmişti ve hemen elini çekip kapıyı göstermişti. Yunho ona son kez
gülümseyip daireden çıkarken Mika arkasından gülme utanmaz adam diye
bağırmıştı. Yunho bunları düşünürken gülümsediğini fark etmemişti. Mika
onun kalbinin deli gb atmasını sağlıyordu...

•••••

"Yunho
giderken arkasından son kez gülme utanmaz adam diye bağırıp kapıyı
sertce kapattı. Aslında kızgın degildi kızamadığı için bu kadar sert
davranıyordu aslında. Sırtını kapıya dönüp yere doğru kaydı. Yunho'yu ve
onu öpüşünü düşünüyordu. Yine kızardığını hissetti. Ellerini
yanaklarına getirip kimse görmesin diye kapattı ama zaten kimse yoktu
ki... Neden kalbi deli gb atıyordu. O kadar sessizdi ki ev kalp
atışlarını çok net duyuyordu...

---
Yazan: Fatos Sarigül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder