26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (28. Bölüm)

HİRAKU


Eve geçtiğimde , chen in yanına çıkmıştım .Odasına girdiğimde, çantasını topladığını farkettim .Oysaki bir kaç hafta burada kalacaktı.Yaptığına anlam veremiyordum .
Abi ne yapıyorsun (Hiraku)
Gidiyorum abi ,koreye döneceğim (Chen)
Bu da ne demek şimdi,birden bire nerden çıktı ( Hiraku)
Yok abi ,aslında gidecektim ,ama ısrarın sonucu geldim ,ama içim rahat değil ,babamla konuşmam lazı m(Chen)
Dur abi bu ne acele ya , babanı çağıralım ,sen niye gidiyorsun .(Hiraku)
Benim gitmem daha iyi hiraku (Chen)

Chen ,ne oldu birden bire,sehye mi sıktı canını ,bakma ona sen o öyledir, herkese yılışır ,raatsız ettiyse eğer konuşurum ben onunla ,izin vermem gitmene abi ya(Hiraku)
Hiraku, gitmem en iyisi lütfen( Chen)
Abi ne oluyor ya ,ne sebebin var durup dururken bi gleiyorum gidiyorum diyosun ,bi kaç saat önce geldik ,bi sebep söylemeden göndermem tamam mı(Hiraku)
Chen in neden böyle davrandığını anlamamıştım. Rahatsızlıklarından ötürüdür diye düşünüyordum bu değişken tavrı .Ama ne olursa olsun onu göndermemeye kararlıydım , biraz yanımda gözetimimde kalmasını istiyordum , madem o kızı unutmaya hazırdı ,burada , belki de yeni bir aşka yelken açabilirdi . Uzun uğraşlarım sonunda bir kaç gün daha burada kalmasına razı etmiştim .Ama sadece bir kaç gün....

BENDİS
Kapıdan içeriye hışımla girmiştim.Tek derdim ,jang la bir an önce konuşmaktı .Önce odasına çıktım ,yoktu ,diğer odalar balkon, bahçe ,heryerde onu arıyordum ,ama o yoktu .Liza halim ifarketmişti.
Bendis hanı mbi şey mi oldu ,neyinzi var (Liza)
Jang nerde , ( Bendis)
Siz gittikten bir süre sonra ,teyzenize bir telefon geldi . Amcanız ,amerikada ,bir kaç ortağınızı karşılamısını istedi teyzenizde ,teyzenizde ona yardımcı olması için jangı alıp çıktı .Sizi aradılar ama telefonunuz kapalıydı .Bu yüzden sizi bekleyemeden çıkıp gittiler .( Liza)
Çok mu aceleymiş ,neden beni beklemediler ki ,geldim işte iki dakka bekleyemiyor larmıydı , habersizce gidiyorlar ( Bendis)
Bu sözleri sarfederken ,liza ya sesim yükselmişti .Oda ne olduğunun farkında değildi . Jang ,bana yalan söylemiş olabilir miydi ? Bun uaklım almıyordu .Bir an önce neler olduğunu öğrenmem lazımdı . JKahretsin ,telefonu kapalıydı . Uçakta olmalılardı muhtemelen .Akşama kadar , sürekli jang ı arıyordum . Ama hala ne jang a ne de teyzeme ulaşabiliyordum .Akşam olduğunu nfarkında bile dğeildim .Odamda elimde telefon bekliyordum . Birden kapım çalındı ,
Gelebilirsin liza (Bendis) Kapıdan hiraku girmişti .
Onu görünce ,şaşırmıştım .
Hirakuu ,bu saatte bişi mi oldu ( Bendis)
Benim bunu sana sormam lazım ,hazır dğeilsin hala ( Hiraku)
Ne ,ne hazırlığı ( Bendis)
Yanıma kadar gelmişti.Elimi tutup ,bir elinide alnıma götürmüştü .
İyi misin sen , ateşin falan da yo kama ,bugün çok garipsin (Hiraku)
Elinden kurtulup yatağıma oturmuştum .
Biraz kendimi kötü hissediyorum ,halsizlik, yorgunluk sanırsam (Bendis)
Yer ayırtmıştım , gitmeyeelim mi kötü hissediyorsan eğer ( Hiraku)
Hirakunun neden bahsettiğini anlamamıştım.
Ne yeri ,nereye gidiyoruz ( Bendis)
Öğlen söylemiştim ya hayatım ,chenle sehye yide alıp ,yemeğe gidecektik .(Hiraku)
Öğlen demek söyledikleri buydu ,ne dediğin iço knet anlamamıştım .
Öylemiydi ? Unutmuşu mcnm ya (Bendis)
Yanıma oturup , elim itutup devam etmiştiSoru ndeğil,hasta gibisin zaten ,gitmeyelim istersen ( Hiraku)
Hiraku , herşeyiyle ben idüşünüyordu .Gözlerine baktığımda, beniö çin endişelendiği belliydi .Ona bunu yaomaya hakkım yoktu .Gülümseyip devam etmiştim.
Yoo ,gidelim ,5 dakika ya hazır olurum , sen in ben geliyorum .(Bendis)
Tamma canım ,bekliyoruz seni( Hiraku)
Alnımdan öpüp ,inmişti . kalbime soruyordum ,aslında onu seviyordum .Ve onu hiç ama hiç üzmek istemiyordum . Kıyafetlerimi giyiinip ,saçlarımı omuzlarımdan sarkıttıktan sonra , aşağıya inmiştim.Arabada beni bekliyorlardı .Sehye ile chen yanyana , bende hirakunun yanına oturmuştum .İster istemez chene bakamıyordum .Selam verirken bile zorlanıyordum . Yolda giderken ,olabildiğince cama yakın oturmuştum .Aklımı dağıtmak istiyordum .Sehye ise olabildiğince chene yakın oturmaya çalışıyordu ve hiraku, bugün ister istemez dalgındım ,ve bu onu üzüyordu .Hasta olmamdan şüpheleniyordu . Dışarıyı seyrederek araba ilerliyordu .Elini elimin üzerine koyduğunda ,gözüm chene baktı önce ,o anda gözgöze gelmiştik ama bir anlıktı sadece .Sonrasında hemen gözümü çevirmiştim ,hirakuya baktığımda ,aynı gözler vardı sanki bana bakan .Gülümsedim, ve sonra onun göğsüne yaslandım , yolculuğun geri kalanına da böyle devam etmiştim .Rahat olmalıydım .Sonuçta ne olursa olsun ,beni bırakan oydu .Ve şuanda ,başımı huzurluca yaslayabildiğim ,ellerimi tuttuğunda ,heyecanlandığı mbiri vardı yanımda .Hiraku ... Ve onu seviyordum Bundan şüphem yoktu .Bu yüzden ona hiç bir şekilde haksızlık yapamazdım .
Ymekete de yanıbaşımdaydı .Çok fazla konuşmamaya gayret ediyordum.Ama ne bende,nede onda ilk anki şaşkınlığımız yoktu .Yavaş yavaş alışmaya başlıyorduk.
Öyleki , Yemeğin sonuna doğru artık gülümseyebiliyordum . Ve tabik ibu hirakunu nsayesindeydi .
Ya bakı nne diyorum ,madem teyzenler yurtdışına gitti bendis ,epeydir yapmak itediğim bir şey vardı seninle (Hiraku)
Hımm ,merak ettim ,neymiş ( Bendis)
Bakın ,chen sehye sizde gelin ,beraber bir iki günlüğüne kampa gidelim .(Hiraku)
Kamp mı ,ahhh ne güzel olur ,chenn çok güzel olurr (Sehye)
Kamp mı ,beraber mi(Bendis)
4 ümüz mü ,kamp (Chen)
Evet ihem oğlum temiz hava olur sana , bendis hem seninle ilk gecemiz olur ,bi geceyi seninle geçirmek (Hiraku)
Ne,, hirakuuuu (Bendis)
Şeyy yani ,gece derkenn ,seninle uyumak sadece( Hiraku)
Hirakuu dedimm , (Bendis)
Aynı çadırda damı kalamayız ( Hiraku)
Sınırları zorlama istersen , hiç gitmeyelim istersen ( Bendis)
Tamam ,ik gün seninel geçiriyim onada razıyım benn ,sen ben ,doğaa (Hiraku)
Chenn ,benn ,doğa ,börtü böcek ,siz , bu arada ben bendis lemi kalıcam ya , siz beraber kalın işte,bende chenle kalırdım (Sehye)
Bende öyle diyom amam (Hiraku)
Bakk yaa (Bendis)
Sehyee, chenle dostumla ,kampta beraber kalma fırsatın ısana vermem ,sen bendisle kalıyorsun bende chenle dim idostu m( Hiraku)
HA ,TAbii ,ben dostumla aynı çadırda kalırım . (Chen)
Ondan kaçmaya çalıştık ça ,beraber olabilecğeimiz ,başka fırsatlar çıkıyordu önüme .Hirakuya duyduğum aşktı bundan emindim .Ama chen ,evet aşıktım ,ama şimdi ona karşı karmaşıktım . Chene karşı duyduğum hissin ne olduğunu artık bilmiyordum ....

CHEN

Onu tekrar görmenin beni daha çok yaralayacağına emindim .Nitekimde hirakuyla gördüğümde , kalbim sızladığın ıhissettim .Ama çok dğeildi.Kalbime sorduğumda ,ona hala aşıktım ,ilk günkü gibi ,hiç bir şey eksilmemişti.Ama şimdi işler farklıydı , kendimi durdurmam gereken bir sebebim vardı .Dostum hiraku ,benim iin yaptıkları aklıma geldikçe bu aşkı söndürmek için uğraşıyordum ilk defa ,hiraku iin uğraşıyordum. Belki , bendisin onu sevmediğini anlasam ,bu aşka dur demezdim ,ama bendis te onu seviyordu .Bunu bugün daha iyi anlamıştım .Onunla tartışırken ,çok eğleniyor, ona bakarken ,eskiden bana bakan gözleri görüyordum .Aşkla sevgiyle .Birbirlerin isevdikleri gözlerinden okunuyordu .Ve ben önceden başrolü olduğum bu aşkın ,artık yan rolüydüm ,Ve biliyordum ki asla artık başrol olamayacaktım . Ve olmamalıydım da Ne bendis bir daha karışmayı ,nede hiraku ,beni mtarafımdan yaralanmayı hak ediyordu . Onlar , beraber olmalılardı .Buradaki tek fazlalık bnendim .Bu filmin başrolü artık o ,yan rolüde bendim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder