27 Mayıs 2011 Cuma

Beni Sevme (1.Bölüm)




                                                                      Beni sevme ~
                                                                         ~ 1.Bölüm
                                                                       Beni sevme ~~

Hey bu gözüme vuran ışıkta ne böyle .SS 
6 ay önce ....
Seung Ri-Bu hastaneye gelmek zorundamıydık ..Hastaneleri sevmediğimi biliyorsun ..Puff
Heycanlı bir ses tonuyla Menajer -Fazla konusma imajın acısında cok
güzel olacak bütün medya bunu konusacak... Sıkıc bir tavırla Seung
Ri-Sanki cokta umrumda Menajer-Senin olmasa bilem benim umrumdaSeung
Ri-Heyy..Şu yaklasan güzelliğe bak tam bana göre ..Bi dakka bunu gözleri
cekik değil ..Vayy farklı güzellik hea tam bana göre (Ağzının suyu akar
animelerdeki gibi )ama neden bere takmıs yinede cok güzel..Menajer-Hey
önüne bak yaramzlık yok senn yüzünden grubun adıda kazanova oldu ..Seung
Ri-Ben bişey yapmıyorm baksana bana dogru geliyor ..Belkide hayranım
yada yolunu kaybetti bana soracak Menajer-Höö hastanede ve yolunu
kaybetti hea evet buda bir sebep olabilir ..Seung Ri__İşte geldi cok
zarif elindeki kağıdı tutuşu bile güzel ... <.bakarmısınız ? Benim için bunu imzalayabilirmisinz ? Seung Ri-Tabi
imzalarım hayranımsınız dimi :DEfla-Hayır değilim küçük arkadaşım için
istiyorum Seung Ri-Hö diğilmisin .S(Saskın bi ifadeyle ) ..Efla-Herkesn
sizin hayranımı olmalı ?? Seung Ri-Hayır değil ama... Efla-İmza için
sağolun ..__Eğilip selam verir ve giderSeung Ri__Arkasından öylece kalır
...Menajer-Hadi gidelim hastaları ziyaret etmen gerek ilk cocuk katına
gidelim ..Seung Ri-Hea tamam olur nasıl istersen ...Cok mutlu
gözüküyorlar hastayken nasıl böyle gülümserler ?Arkasından bi ses
Efla-Gülümsemek için nedene gerek yoktur ..Sizde denemelisiniz Voov yine
o kız Seung Ri-Peki sizde hep böyle gülümsermisnz ?Efla-Evet herzamn bu
herkese iyi gelir Seung Ri-Öyleyse bende denemelimiyim
...Efla-İsterseniz tabi .) ..Seung Ri-Siz Koreli değilsiniz... Efla-Evet
Türküm okdar cokmu belli oluyor ...Seung Ri-Ve cok komiksiniz -Saolun
..Seung Ri-Durun tahmin edeyim hemsire olmalısınız ve burdaki hastalarla
ilgilenen bir meleksiniz değilmi ..Ama anlamıyorum sizin gibi güzel bi
kadın bu hasta insanların içinde neden güzelliğinize yazık değilmi ..Hiç
korkmuyormusunz burda hastalık kapmaktan ? Efla-Cok patavatsınız bu
birincisi .. Ve ben melek falan değilim burdaki hastalarla
ilgilenmiyorum cünkü hasta olan benim ! Ve son olarak hastalıgımız
bulasıcı değildir !! Ama cok korktuysanız burdan gitmenizi yada maske
takmanızı öneririm Bayım ..Seung Ri- Hastamısınız ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder