26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (17. Bölüm)

17

BENDİS 



Uğurböceğim ,bu sana hirakuyla ilgili ikinci yazışım . Bu akşam çok güzeldi. Gitardan nefret ederim ama sırf benim için gitar çalmayı öğrenmiş .Sırf benim için çalışmışBeni mutlu etmek için. Sadece benim .Bunu duyduğum andan beri herşey başka gözüktü gözüme.Gitarın nameleri başka geldi kulağıma.Sanki en sevdiğim melodiydi çaldığı.Onu izlerken kalbim hızlıca atıyordu.Engel olamıyordum.Galiba ona aşık oldum. Bu sefer çok farklı hissediyorum .Chen kadar güçlümü bilmiyorum .Ama farklı .Onu düşünürken farklı.Onu gördüğümde farklı.O güldüğünde farklı.onunla konuşurken tartışırken farklı.Onunla geçirdiğim her anım farklı.Bugün daha iyi anladım ki .Oda bana karşı boş değil . Benim için çalışması , çabalaması .Sadece beni mutlu etmek için.Galiba benden hoşlanıyor.Ben kadar kuvvetli mi onun hisleri de acaba .Bunu öğrenebilmek için artık ona daha yakın olacağım .Bugün jangla da konuştuk .Oda aynı fikirde benimle.Hiraku ya bir şans vermemi istiyor.Kalbimdeki acıyı sadece böyle yokedebileceğimi ,Cheni sadece böyle unutabileceğim idüşünüyor.Cheni unutabilecek miyim? Hirakuyu ne kadar da sevsem chen in beni neden bıraktığını ,sebebini öğrenmeden , onu kafamdan atamayacaktım . Ama şu anda tek isteğim , başka biri yüzünden terketmiş olması .İşte o zaman onu kafamdan tamamen silebilirim .Ona karşı nefretim bile kalmaz.Tüm duygularımı sadece aldatılmak alıp götürür . Yarın johnson , benimle bir konuda görüşmek istediğin isöyledi .Beraber şehre ineceğiz.Bugün kü davranışım onu heralde şaşırtmıştı .Zaten yüzünden de belliydi.Daha önceleri , gitardan hoşlanmadığımı söylemiştim . Bir kaç kez onu dinlemem için ısrar etmiş ,ama ben her defasında çevirmiştim .Biraz bozulmuş olmalıydı . Yarın gönlünü alırım artık .Ve sonrasında hirakuyla görüşmeyi ümit ediyorum .Dünkü cesinin bir açıklaması olmalı heralde .Yada biraz onu sıkıştırmak istiyoru maslında .Çünkü ,bir an önce onunda bana karşı hislerini öğrenmem lazım .Ümidim ,onunda bana karşı aynı hisleri beslemesi . Bana o kelimeleri söylemesi .Ve sonrasında ....sonrasında ... Bendis le Hiraku olmak  


Bendis..... >>> Umarım yakında Hira.....


Sabah biraz geç uyanmıştım . Jangın hazırlandığını farkettim . 

Bir yere mi gidiyorsun ,ne bu çanta ? (Bendis) 

Bendis , bu sabah bir telefon aldım .Aslında sana bahsetmeyecektim .Ama sana haksızlık olabilirdi. Sana da anlatmalıyım sanırsam .Bir sonuca varmadan anlatmayacaktı maslında ama. (Jang) 

Jangg, lütfen ağzında gevelemeyi bırak lafı .Bir sorun mu var ne oldu? (Bendis) 

Biraz endişelendirmişti jang beni .Nefesimi tutmuş onu dinliyordum .

Telefon , hyun dandı .Hani chenle ortak dostumuz vardı . Hatırladın mı (Jang) 

Evet (Bendis) 

Edminton a gelmiş ,ailesiyle bir seyehat için (Jang) 

Eeeeee ,devam et (Bendis) 

Galiba cheni görmüş . (Jang) 

Jang ne diyordu.Cehn mi ? O buradamıydı yani .Kalbim şu anda çarpmıyordu .Sonunda chen ,onu bulabilecek miydim 

Bendis , iyi misin ( Jang) 

Bende geliyorum (Bendis) 

Hayır ,yerini bile bilmiyoruz Emin bile dğeil .Görmüş sadece .Gidip bir araştırma yapacağım .(Jang)

Bende geleceğim jang ( Bendis) 

Hayır dedim , benden haber bekliyorsun bendis .Merak etme seni her an arayacağım. ( Jang) 

Peki , senden haber bekleyeceğim ( Bendis) 


Jang gitmişti.Onunla gitmeyi çok istemiştim.Cheni bulmayı .Sebebin isormayı .Ama jang haklıydı belkide .Aptalmıydım ben .Beni bırakıp giden bir adamın arkasından .Biraz düşündükten sorn yaptığımı nsçamalık olduğuna karar verdim .Akşam üzeri Johnson la buluşmalıydım .Hirakuya akşam döndüğümde uğramaya karar vermiştim.Akşama kadar belki o arardı .Aramazsa akşam ben arayacaktım. Vakit geçirmek için , kitabı mı elime aldım . Summer's desire .O günden beri okumuyordum . Ahh bu çocuk hala bu kızın peşinden koşuyordu.Kız çok kararsız biriydi . Yine kıza onca laf ede ede okumaya devam ettim. Akşam üzeri çıkmaya hazırdım .Şöför bekliyordu .Arabaya binerken hiraku nun terasta olduğun ufarkettim.Beni farkediğince terasın ucuna kadar geldi .Bana bakarken arabaya bindim .Yaklaşık yarım saat sonra johnsonla buluşaşcağım yere varmıştım. Masada bekliyordu .Ben gidince ayağa kalktı beni karşılamak için. Oturduğumda ,hemen konuya girmek istediğini elirtti.Johnson lafı uzatmaktan hoşlanmazdı.Kafasında ne varsa hemen söylemeye başlardı . 

Gitardan nefret ettiğini sanıyordum (Johnson) 

Evet hala öyle (Bendis) 

Lafı nereye getireceğin ibiliyordum.

Pek idün gece,hayranlıkla dinledin .Sebebini öğrenmek istiyorum bendis.Sebebi neydi .Bana karşı açık ol .Unutma arkadaşız biz.Bu zamana kadar ço kfazla şey paylaştık. (Johnson)

Direk konuya girmişti .Bana karşı bir şeyler hissettiğin ihissediyordu maslında.Jang da bir kaç kere söylemişti.Onu kırmak istemiyordum.Ama o açık konuşmamı istiyordu.Sanırsam açık konuşmak ikimizi de en az yaralayacak olandı .

Johnson ,sana dürüst olacağım .Dün gitarı dinledim .Çünkü gitarı değil orada hirakuyu dinliyordum.Ona bakıyordum. ( Bendis) 

Bendis ,sana aşık oldum ben .(Johnson) 

Lafımı tamamlamama izin vermeden ,birden bunları söylemesi ,beni öo kzor durumda bırakmıştı.Direk söylemişti.Hiç beklemiyordum .Bir süre baktı msadece .Ama cevabımı da biliyormuş meğer ,devam etti. 

Beni biliyorsun ,asla lafları uzatmam .Netimdir .Evet sana aşık oldum .Ama anladım ki ,sen sana karşı hissettiklerimi hiraku ya karşı hissediyorsun .

Johnsonn (Bendis) 

Konuşmama izin vermiyordu .Bana bakmıyordu bile .

Bunu biliyorum .Seni bugüne kadar çok dinledim.Çok fazla üzüldün ,yıprandın .Sana gerçekten değer veriyorum .Seni gerçekten önemsiyorum .Eğer başka biri olsaydı bu ,sonuna kadar hirakuyla yarışırdım.Ama senin bide bu durumdan dolayı üzülmeni istemiyorum .Seni üzmek hiç istemiyorum.Hiraku yu tanıyorum . Ve bu tanıdığı mhiraku değil .Bunu biliyorum .Bir kız için tırnağını oynatmazdı o .Ucunda bir şey yoksa,kız için hiç birşey yapmazdı .Sadece bu zamana kadar kızlar onun için bir şeyler yapmıştır.İlk defa biri için uğraşıyor.Bu sensin .Normalde hirakuyu sevmem .Onu böyle anlatacağım hiç aklıma gelmezdi .Ama sen herşeyi değiştirdin bendis.Aşk tan öte ,seninle dostuz biz.Beni sevmeni çok isterdim.Ama bun uzorlayıp ,dostluğumuzun zarar görmesini istemiyorum . (Johnson) 

Johnson (Bendis) Araya girmeye çalışıyordum ama konuşmaya ddevam ediyordu .

Ço kuzattım farkındayım .Sadece sana ço kdeğer verdiğim ibilmeni istiyorum .Ne seni ,ne de dostluğumuzu aşk la sınamak istemiyorum . Ben gidiyorum bendis .Mezuniyete kalamayacağım .Bu yüzden buluşmak istedim seninle .(Bendis) 

Benim yüzümden mi gidiyorsun(Bendis) 

Hayır , ailemin ölümünden bahsetmiştim. Çok uzu nzamandır araştırıyordum bunun bir kaza olmadığı hakkında. Çok önemli bağlantılar buldum.Amerika da ,14 yıl önce ailemin ölüm kararı verilmiş bazı kişiler tarafından .Herşeyi açığa çıkarmam lazım .Ailemin neden öldürüldüğünü ,onları kimlerin öldürdüğünü öğrenmem lazım .Bu yüzden kalıp savaşamıyorum  Ve ayrılı kzamanı .Uöağım bir saate kadar kalkacak(Johnson) 


Johnson (Bendis) diyip sarılmıştım .Her şeyi bir çırpıta dile getirmişti.En çok onu naçık sözlü olmasını seviyordum.Onunla ço kşey paylaşmıştım.Oda benimle dostluğunu . Beni zorlamadığı ,seçim yaptırtmadığı , ve kalbimi kırmadığı ,onun da kalbinin benim tarafımdan kırılmadığı için çok utluydum.Ailesi hakkındaki gerçekleri öğrenebileceği bir kapı bulmuştu.Bu da beni çok mutlu etmişti.En ço kta ailelerimizin gizemli ölümleri bizi birbirimize yaklaştırmıştı.Aynı acıyı çekiyorduk.Birbirimizi anlıyorduk.Ona son bir kez sarıldıktan sonra ayrıldık.Söyledikleri içime işlemişti.Eve kadar söylediklerini düşünmüştüm. Eve varınca aslında hirakuyla buluşmak istiyordum ama bugün , bu konuşma beni yeterince yormuştu. Eve gittiğimde biraz durgundum ,Teyzem , iyi olmadığımı farketmişti.Ama anlatmam konusunda da ısrar etmemişti. 

Odama çıktığımda , jang ı aramıştım .Ama telefonu kapalıydı .Acaba varmışmıydı ki .Edminton la aramızda 2 saatlik bir saat farkı vardı.İk isaat öndeydik oraya göre .Varmış olmalıydı . Üstelik orada gece olmamıştı .Bugün ne yapmıştı acaba .Buabilmişmiydi .Ah jang hani haber verecektin .Tekrar aradıktan sonra , telefonu mu bir kenara bıraktım . Cheni düşünürken uyuya kalmıştım. 

Sabah , kahvaltı mı yaptıktan sonra ,nehrin kenarına gitmeye karar vermiştim.Aklım hala jang daydı.Hala aramamıştı.Ve saat farkından dolayı ,orada daha ca sabahın ço kerken vakitleriydi aramak istemedim .Saçlarımı açmıştım .Omzumdan aşağıya darkıp Kulaklıklarımı takmıitım..Bir yandan da hiraku yu düşünüyordum .Acaba bugün konuşmalımıydım onunla.O konuşurmuydu benimle .Kafamda ,o varken ,nehre gelmiştim bile. Bir süre durup akan suyu seyretmeye başladım .....


HİRAKU 


O geceden sonra bendis e açılmak istiyordum .Ama bir türl ücesaretimi toplayamamıştım . Akşam üzeri sadece gördüm onu.Arabaya binip ,bir yere gitmişti.Nereye gittiğini çok merak ediyordum .Ama yinede onun karşısına çıkamıyordum. Ne yapacağımı bilmeden ,kıvranıyordum.Gece yarısına doğru , uyumaya hazırken bir mesaj aldım .Mesaj johnson dandı. 

Kalıp savaşmayı çok isterdim .Taki bendis in kafası karışık olsaydı.Ama o çok netti.Yine kazandın hiraku.O seni seviyor.Sana söylemezdim .Ama tek düşündüğüm bendis .Tek düşündüğüm onun mutlu olması .Bir daha acı çekmemesi.Ve seninde ona bu sefer diğer kızlar gibi yaklaşmaman kararımı değiştirmemde etkili oldu.Aşık olmuşsun be oğlum.Ve için rahat olsun oda sana aşık olmuş.Şimdi gidiyorum ,eğer döndüğümde hala bendisi mutlu etmediğini görürsem ,ozaman , yarışmaya hazır olduğumu kafana sok .


Bu mesaj neydi böyle .Johnson bendisle mi görüşmüştü.Bu akşam bendis onunla mı konuşmaya gitmişti.Ona mı söylemişti beni sevdiğini.Çok rahatlamıştım.İçimn çok rahattı.Hiç bir orkum kalmamıştı.Hemen çıkıp kapısına dayanmak istiyordum.Onu sevdiğim ihaykırmak.Ama sabahı beklemeliydim.Heyecandna çok zor uyumuştum.Heryerim titriyordu sanki.Onu düşününce kalbim ayrı çarpıyordu. Sabah erkenden kalktım .Onu izliyordum.Ve nihayet dışarı çıkmıştı.Saçlarını omuzlarında aşağıya salmış,nehre doğru yürüyordu.Tam vakti ve zamnıydı onu takip ettim . Gtittiğimde nehri seyrediyordum.Daha fazla dayanamayacaktım .Yanıan gittim .İlk defa birine onu sevdiğim isöyleyecektim.Daha fazla beklersem bu cesareti bir daha asla bulamayacaktım. Karşısına geçtim .Ellerin ituttum. Bir şey söyleyecekti ki söylemesine izin veremezdim .... 


BENDİS 

Geceden beri ulaşamıyordum jang a . Müzik dinlerken onuda düşünüyordum.Mesaj gelmişti .Sesli mesajımın olduğuna dair .Bu jang olmalıydı. Kulaklığım takıl ıbir şekilde , Mesajları dinlemeye başlamıştım.O anda hiraku aniden karşıma çıktı .Ellerim ituttu. 

Bir sesli mesajınız var ...... 

Hirakuu (Bendis) 

Bendis seni seviyorum (Hiraku) 




Bendis , Chen i buldum. (Jang sesli mesaj





>>BENDİS GUMİHO<<

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder