26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (23. Bölüm)

Gitmeye hazırlanırken kolumu tuttu ...

Bir dakka , açıklama yapmama izin vermeyecek misin(Hiraku)

Herşey açık dğeil mi zaten .Her zamanki hiraku ,Jane haklıymış .Herkese yaptığının aynını bana da yaptın (Bendis)

Ne yani jane e inanıyorsun ,ve benim açıklamam bile yapmama izin bile vermiyorsun öylemi(Hiraku)

Tamma yap ,ama yanlış anlamışsın,sadece arkadaştık ,elim yanlışlıkla eline dğeimiş ,düşüyordu tuttum o sırada sarıldı bana gibi açıklamalar akanı mtok tamam mı(Bendis)

o sırada kapıdan biri Hiraku diye seslenerek çıktı....

Bu ,o kız ,gazetedeki kızdı....

Amaa ,sennn (Bendis)

Tanıştırıyım , baba tarafından kuzenim , Sehye (Hiraku)

Meraba ,memnun oldum ,sende bendis olmalısın (Sehye)

Ama senn ...(Bendis)

İsmini mi , hiraku senden bahsedip durdu .Biraz meşguldü,kusura bakma benimle ilgilenmesi gerekiyordu .Onu alıkoydum biraz .Bu yüzden ço kkızdı bana ama ne yapsın işte biricik kuzenini kıramadı yinede (Sehye)

Hımm ,anlıyorumm(Bendis)

Pardon ,galiba konuşmanızı böldüm ,özlemişsinizdir birbirinizi ,ben dayımın yanıan gidiyorum bahçeyee ..Tanıştığıma çok memnun oldum tekrardan(Sehye)

Bende ...)(Bendis)

Sehye giderken ,hirakıya karşı olan mahçupluğumun altında eziliyordum ...

Hiraku....(Bendis)

Ya ... ben sanmıştım kii (Bendis)

Hiraku nun bana kızdığı belliydi ... Sesini çıkarmıyordu ... Ya tamam ,hadi ama ,bir daha olmayacak .napıyım , jane aklımı çok karıştırdı ,sonra okuldakilerin senin hakkında söyledikleri ,sonra bide bugün dergide ,el ele sarmaş dolaş görünce,ne biliyim ,kuzenin olsa bile el ele napıyosunuz .... saçmalıyoru mbiliyorumm ama ..ne biliymm ya (Bendis)

Başımı kaldırıp,ona bakamıyordum bile , ona bir türlü güvenemiyordum , emin olamıyordum ...

Sehye farklı bir kızdır, tam bir erkek düşkünüdür aslında.Sevgilerinin sayısı saymakla bitmez.Ve bir ço kdefasında da başın ıderde sokar.Yine derde sokmuş.Bir çocuktan önce hoşlanmış sonra bırakmı şama çocuk bunu bırakmamış .Onu almaya gitmiştim amerikaya aslında , ama bir hafta kalmak zorunda kaldım ,çocul takip etmiş bunu ,başkasını sevdiğimi düşünürse bırakır diye ,(Hiraku)

Yani o resimlerin sebebi bumuydu ( Bendis)

Evet, boşa suçladın beni ,yargılamadan öncesorsaydın zaten herşeyi anlatırdım (Hiraku)

Evet haklısın ,eee ne olacak şimdii (Bendis)

Sencee ,seni bırakmalımıyım ,güvenmedin ,bitirmelimiyim (Hiraku)

Cezam bu kadar ağır olacak yan idiyosun (Bendis)

Sen sebebpsiz yere beni böyle bir şeyle cezalandırmayı dillendirdin ama (Hiraku)

Ya tamam hiraku,hatalıyımm , beni affetmen için ne yapabilirim (Bendis)

İstediğim iyapacaksın yani(Hiraku) Yanii ,affetmene yetecekse ( Bendis)

Yanıma yaklaştı .Etrafa önce baktı .Bir eliyle elim ituttu ,

Şu anda ,beni öpmeni istiyorum ( Hiraku)

Ne , ne öpmesi ( Bendis) Duydun işte, iki hafta olacak , bir haftadır çok özledim seni, bu telafi edebilir belki (Hiraku)

Başkabirşey olmaz mı( Hiraku)

Aşağısı kurtarmaz (Bendis)

Gözlerini kapatıp,bana iyicene yaklaştı,onu öpmemi bekliyordu.Ama yapamazdım ki ...Yani olmazdı ,kurallarım vardı benim ,dışına çıkamazdım...Ama çıkış yoluda yoktu..

Gözlerini kapatmış onu öpmemi beklerken , yanağından öpüp , arkama bakmadan koşmaya başladım.Bir yandan da bağırıyordum ...

Bence sen hala bendis prensiplerin ibilmiyorsun...Beni ço kzorlama deri msevgili m..Sadece en uygun anı bekle ... Akşamm 7.de beni almayı unutma . Bu arada sehye yide getirsene ,jang ona kavalye olur ikiside gelmiş olur böylelikle geceye ...


Hem söyleniphemde koşuyordum.Hirakuyla arkamdan sadece bakakalmıştı.Tek kelime ettiği yoktu.Ama bendis prensiplerini nne olduğun udüşündüğüne emindim....

Akşam üzeri 7 gibi ,sehye ile beraber kapımzıdaydılar... Aynı arabada gidecektik .Ben hirakunun yanına geçerken jang da sehenin yanına geçmişyi .Sehyenin gözleri , jang dan ayrılmıyordu.Bu kızı nerkek delisi olduğu ço kaçıktı.Jang de güzel bir kız bulduğu için ,onula ço kyakından ilgileniyordu.Jang ın her zamank itaktiği ,kızları o muhteşem gülüşüyle ve bakışlarıyla büyülemek ...

Balonun yapıldığı yere geldiğimzide her yer ışıl ışıldı .Ve davette çok kalabalıktı.Herkes kavalyesiyle bir bir içri giriyordu .Jang bir ara yanıma yaklaşıp !Bu kızı nerden buldun ya ,çok garip bakıyor bana' dedi .Bense onun bu haline gülümseyerek cevap verdimm ...

Senin diğer kızlara yaptığını o sana yapıyor .... Hem bu gece için bence en uygunu oydu senin için .Sende ona aynı şekilde bak derim .Kız tam bir erkek avcısıymış .Bu gece sende kzı avcısı ol ha .... Nasıl fikir (Bendis)

Bencede , bu gece dediğini yapıp biraz eğleniyim en iyisi (Jang)

Jang la bu kısa konuşmamızdan sonra ,kıza o da ço kgarip bakışlar atmaya başlamıştı .Bu gece ikisi tam birbiini bulmuş gibiydi ....

Hirakula ben ,elele girince salona ,jane nin bakışları bize yönelmişti anında .Ve diğerleirninde ,Ayrılacağımızı düşünüyorlardı ..Ama bizim buna hiç niyetimzi yoktu.Bu gece ,ne kadar muylu olduğumuzu herkese göstermenin tam vaktiydi ....


(Not: Sehye , selva arkadaşımızdır.Hikayemize bu isimle dahil olmuştur .)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder