27 Mayıs 2011 Cuma

Bilinmeyen (2. Bölüm)


 


2. BÖLÜM

"Mika başhekim Jun ile konuştuktan sonra dinlenmek için
eve gidiyordu. Arabaya bindi, çalıştırdı ve telefonu çaldı. Arayan
Siwon'du. Hemen cevap verdi."Mika_:yobuseyo. Siwon_:sonunda sana
ulaşabildim sevgilim. Nasılsın? Nerdesin?Mika_:üzgünüm seni aramak
istedim ancak meşguldum. Suan arabadayım eve gidiyorum. Ya
sen?Siwon_:bir an önce eve gelirsen nerde olduğumu görürsün.
Mika_:turneden döndün mü? Aish tanrım daha önce aramalıydın.
Siwon_:pilota senin evde indirmesini söyledim ancak iniş yasağı varmış
sevgilim. Mika_:dalga geçmeyi bırak Siwon. Hemen geliyorum güvenliğe
söyle senin için kapıyı açsın içerde bekle beni. Siwon_:coktan
içerideyim sevgilim. Acele etme dikkatli kullan. Mika_:Tamam. "Mika
Siwon'un turneden donmuş olmasına çok sevinmişti. Telefonu kapatır
kapatmaz koltuğa fırlattı. Tekrar yola baktığı zaman birinin tam
karşısında durduğunu gördü. Ona çarpmak üzereydi. Frene bastı ancak geç
kalmıştı. Adama çoktan çarpmıştı. Adam çarpmanın etkisi ile yere
düşerken Mika'da kafasını direksiyona çarptı. Kendine geldigi zaman
insanların baslarına toplandığını gördü. Hemen arabadan indi ve adamın
duruma bakmak için kalabalığı geçti."Mika_:çekilin... Lütfen yol
verirmisiniz... Yol verin lütfen. "Uzun boylu geniş omuzlu zayıf ama
yapılı bir adamın yerde yattığını gördü. Hemen yere eğilip nefes alıp
almadığını kontrol etti. Nefes aldığını anlayınca rahatladı. Hemen
tepesinde ki yeşil tişörtlü adama baktı ve ambulans çağırmasını
söyledi."Mika_:sen yeşil tişörtlü hemen bir ambulans çağır!"tepesinde ki
adam ambulansı ararken Mika yerde yatan adamın nabzını kontrol
ediyordu."

……………

"Mika polislerle konuşup hastaneye
geldiğinde hemen başhekim Jun'un odasının kapısını çaldı. İçerden gelen
gir sesinden sonra içeri girdi. İçerde profesör TaeWoon'da
vardı."Jun_:nasıl hissediyorsun Mika?Mika_:ben gayet iyim. Ancak o
nasıl? Henüz uyanmadı mı?TaeWoon_:durumu iyi bir kaç kaburgası ve sol
bacağı incinmiş ve sağ kolunu kırmış ayrıca hala baygın. Mika_:Aishh.
Bunu yaptığıma inanamıyorum. Gerçekten üzgünüm.Jun_:üzgün olduğuna
eminim ama bunu bilerek yapmadın yha bir kazaydı. TaeWoon_:ve herkes
kaza yapar. Mika_:telefonla konuşmak yerine yola bakmalıydım.
Jun_:doğrusu buydu ama şimdi zamanı geri alamazsın adamdan bütün
samimiyetinle özür dilemeli ve iyileşmesi için elinden geleni
yapmalısın. TaeWoon_:profesör haklı ancak bir sorun daha var adamın kim
olduğunu bilmiyoruz. Mika_:üstünden kimlik çıkmadı mı?TaeWoon_:hayır.
Kimlik cüzdan hiç birsey yok. Jun_:öyleyse uyandığı zaman kim olduğunu
sorarız. Mika_:hmm..."tam bu esnada kapı çalındı. Hemşire içeri girdi ve
adamın uyandığını söyledi."Hemşire_:efendim Dc. Mika'nın çarptığı bey
kendine gelmeye başladı. TaeWoon_:pekala hemen geliyoruz. "Mika,
profesör ve başhekim odadan içeri girdi. Mika adamı görünce şaşırmıştı.
Adamın anlında ve yanağında ufak bir bant vardı. Sağ kolu ve sol ayağı
alçıya alınmıştı. Belindede kalın bir sargı vardı. Ancak adamın göğüs ve
kol kasları sargılara rağmen net bir şekilde ortadaydı."

……………

"Yunho
gözlerini açtığı zaman başı, kolu, ayağı ve kaburgaları kısaca her yeri
çok fazla ağrıyordu. Etrafına baktı ve hastanede olduğunu fark etmesi
fazla sürmedi. Kolu, ayağı alçıya alınmıştı ve belinde de sargılar
vardı. Biraz dogrulmak isterken hemşire geldi. Ona beklemesi gerektiğini
ve doktoru çağıracağını söyledi. Hemşire giddikten 2 dk sonra içeri 3
kisi girmişti. En önde bir bayan anlında bant vardı ve elide sargılıydı.
Mavi elbisenin sol kısmı kan içindeydi büyük ihtimalle anlı kanadığı
için olmalıydı. Arkada ki iki kişide doktor olmalıydı. Yunho beyaz
önlüklerinden tanımıştı." Mika_:uyandınız mı? Nasıl
hissediyorsunuz?Yunho_:sağ kolum sol ayağım ve kaburgalarım çok fena
ağrıyor. Sizce nasıl hissedebilirim. Mika_:özür dilerim. Böyle olsun
istemezdim. Daha dikkatli olmalıydım. Üzgünüm. Yunho_:neden özür
diliyorsun ki? Mika_:sana çarptığım için özür diliyorum hatırlamıyor
musun?Yunho_:hayır. Ne olduğunu ve buraya nasıl geldiğimi
hatırlamıyorum."Yunho şaşkın bir şekilde neler olduğunu hatırlamaya
çalışırken Mika profesöre döndü."Mika_:neler oluyor profesör? Neden hiç
birsey hatırlamıyor?TaeWoon_:adını ya da kim olduğunu hatırlıyor
musun?Yunho_:hayır. Hiç birsey hatırlamıyorum. Mika_:Aishh. Ne yapacağız
şimdi?Jun_:sakın ol Mika. Trafik kazalarında hafıza kaybı normal birsey
insanlar beyine darbe aldığı için ya da şoktan bazı seyleri
hatırlamayabilir. TaeWoon _:önemli olan geçici mi yoksa kalıcı bir
hafıza kaybımı?Mika_:hiç birsey hatırlamadığına emin misin? Gerçekten
adını hatırlamıyor musun?"Mika Yunho'nun gözlerinin içine baktı. Yunho
biraz düşündü. Ancak hatırlamıyordu işte... Hiç birsey
hatırlamıyordu."Yunho_:hatırlamadığımı söyledim yha. Yoksa sende duyma
problemi mi var?Mika_:Aishh. Hemen test yapmamız gerek!Jun_:Mika biraz
sakın olabilir misin? O uyandı. "Mika bir anca adamın herseyi hatırlayıp
iyileşmesini istiyordu çünkü onu bu duruma kendi getirmişti. Eğer
hersey normale donerse biraz olsun rahat hissedecekti ama adam yaralı
olmasının yanı sıra hafızasını kaybetmişti. Bu Mika'yı
telaşlandırıyordu."

……………

"Yunho'ya test yaptıktan sonra
odasına götürdüler. Mika testlere bakıp doktorla konuştuktan sonra
Yunho'nun yanında geldi."Yunho_:sonuçlar nasıl?Mika_:iyi. Geçici bir
hafıza kaybı. Yunho_:anladım. Hastaneden ne zaman çıkacağım? Hastaneleri
sevmiyorum. Mika_:henüz bilmiyorum. Üzgünüm hepsi benim hatam. "Mika
kendini üzgün hissediyordu çünkü adam sevmediği bir yer ve istemediği
acılara katlanmak zorundaydı. Ve bunların sebebi Mika'nın ta kendisiydi.
Yunho hiç birsey hatırlamıyordu neyi sevip sevdiğini bile bilmiyordu
ama hastaneden hiç hoşlanmamıştı. Burası soğuk ve boş bir yer gb
geliyordu. Mika önünde eğilmiş üzgün olduğunu söylüyordu. Kazanın nasıl
olduğunu hatırlasa ona hatanın yalnızca kendisinde olmadıgı tesellisini
verebilirdi ancak neler olduğunu hatırlamıyordu ki."Yunho_:tek hatalı
sen olmayabilirsin. Belkide ben önüne çıktım. Mika_:bu kadar iyi olup
suçu üstüne almak zorunda değilsin. Yunho_:öyle yapmıyorum zaten sadece
tek suçlunun kendin oldugundan emin olmamanı söylüyorum."Mika Yunho'nun
tam karşına geçmiş gözlerini icine bakarak teşekkür ediyordu. Yunho onun
bu kadar pürüzsüz yüz hatları olduğunu yeni fark ediyordu. Ayrıca
gözleride çok güzel görünüyordu."Mika_:teşekkür ederim. Yunho_:ne için.
Mika_:bu durumda bile teselli etmeye çalıştığın için. Yunho_:önemli
değil. "ikiside birbirinin gözlerine bakarak kalmıştı. Yunho kim
olduğunu bu kızın nasıl biri olduğunu düşünüyordu. Mika'da Yunho'nun bir
an önce her şeyi hatırlaması için içinden dua ediyordu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder