27 Mayıs 2011 Cuma

Beni Sevme (9. Bölüm)

Beni Sevme 9.Bölüm ~~
25 Kasım 2010 Perşembe, 18:20 tarihinde Kore Hikayeleri tarafından eklendi
S-Arabada
ikimizinde sesi cıkmadı T.O.P.yle ,cok heycanlıydı sabaha kadar
beklemek istememiş Eflanın yanına gitmek istemisti ...T.O.P.-SeungRi
istersen yukarı kadar benle gelme ..S-Sey tabi benim için sorun olmaz
evde görüşürüz ..Demekki yanlız kalmak istiyordu..T.O.P.-Bıraktıgın için
sağol görüşürüz ...S-Arkasını dönüp hızla yukarı cıkmaya basladı ..Ama
ben gitmek yerine arabada öylece kaldım ..Acaba suanda ona
sarılıyormudur yada onu öpüyormudur bunları düşünmeden edemedim
...Arabadan hızla indim ve yukarı T.O.P.nin peşinden cıktım ...Odanın
kapası aralıktı ikisi birbirine sarılmıs öylece duruyorlardı ..Efla
aglıyordu ama acı cekermiş gibi bir hali yoktu ,aksine dünyadaki en
mutlu insan oymus gibiydi ....Sonra konsumaya basladılar
...T.O.P.-Üzgünüm seni bukadar beklettiğim için ...Daha erken gelmeyi
cok isterdim ..E-Geldin ya şimdi yanımdasın ya ..Başka hiç birşeyin
önemi yok...S-Kendi kulaklarımla duymusdum işte önemi yoktu hiç birşeyin
...Benim kırık kalbimin hiç bir önemi yoktu ..Bunu duymak ne acıydı
..Daha fazla dinlemek istemedim arkamı dönüp giderken duydugum tek söz
kalbimi paramparca etti ...E-Ne olursa oldu T.O.P. Seni seviyorum
...S-Artık geri, dönüş yoktu ..Burda duramazdım ..Gitmeliydim burdan cok
uzaga gitmeliydim neresi olursa olsun ...Arabama atladım gaza bastım
burdan gitmeliydim hemen uzaklasmalıydım ...Bunu bilmek ne acıydı duymak
ne acıydı ..Ben bunla nasıl yasıycaktım ..Artık bi anlamı yoktu
dünyanın ne oluyordu böyle ...Karar verdiğimin bile farkında değildim
..Direksiyonu karsı seritten giden arabaların üzerine kırdım ...Sonrası
yoktu derin bi acı vardı sadece...T.O.P.-O nasıl dedim bırakın içeri
giricem ..O benim kardesim nasıl bana dogruyu söyleyin ...Tae
Yang-T.O.P. o iyi ama suanda içeri giremiyz doktor var ..T.O.P.-Bana
dogru söylüyorsunuz değilmi ..G.D-Sen cıldırdınmı neden yalan
söyleyelim...S-Neler oluyordu böyle bu sesler konusmalar ...Doktor-Bayım
kendinizi nasıl hissediyorsunuz ? ..S-Gözlerimi yavastan actım karsımda
bi adam duruyordu sanırsam doktordu galiba hastanedeydim ...-Bana ne
oldu ? neden burdayım ben ...Tüm olaylar birden beynimin içine akın
ediyordu ..Araba ,yasamak istememem ...T.O.P. ve Efla ..E-Ne olursa oldu
T.O.P. Seni seviyorum ... Ahh evet hatırlıyordum ve tekrar aynı acılar
hucüm ediyordu yüreğimin üstüne ...Doktor-Bayım neler oldugunu
hatırlıyormusunuz ?S-Sey galiba bazı seyleri ...Dısardan hala sesler
geliyordu ...-Dısarda neler oluyor diyebildim ...Ahh canım neden bukadar
yanıyorduki ve bi dakka ben neden yüz üstü yatıyordum ..Neler oluyodu
yaa ..-Heyy doktor neler oluyor ben nie böyle yattım ve popom cok agrıyo
ne oluyo ...Doktor -Sakin olun lütfen ..Kaza sırasında kuyruk sokumu
denen yeriniz zedelenmiş S-Pardon ne olmuş ??Peki ne olcak bana şimdi
..Doktor-Merak etmeyin bu gececi bir durum fakat dinlenmeniz gerek bi
kac gün hastanemizde müşade altında kalıcaksınız ...S-Aişşş ..İntihar
etmeyi bile becerememiştim ..Kendi halime gülüyordum ..Kendimi öldürmek
yerine popo kemiğimi kırmıstım ve şuanki şartlarda bu süper bi haberdi
:Q ...Doktor cıktı dısarda olanları gruba anlattıgını duyabiliyordum ve
G.D.nin kahkahalarını ..Kendimi rezil etmiştim ..G.D.-SeungRi arkadan
cok güzel görünüyorsun Very Happy T.Y. -Bu anı unutmamak icin fotograf
cekmeliyim SeungRi hadi gülümse Very Happy ..Ama dogruya yüzün gözükmüyor olsun
poponda en az yüzün kadar güzel SeungRi ....S-Heyy siz ölmekmi
istiyorsunuz ..Dua edin ayagı kalkamıyorum canım cok yanıyor ama hele
bir iyileşiyim görüceksiniz siz ...G.D.-Tamam görüşelim SeungRi hele bir
popo kemiğin iyilessin ..Ve gülmeye basladı o anda T.O.P. bagırmaya
basladı ..-Hey komik biseymi var SeungRi kaza gecirdi farkındamısınız ve
dinlenmeye ihtiyacı var ...Hadi cıkın ...S-Bunu yapması sinirime
dokundu ondan nefret etmek istiyordum ama buna izin vermiyordu ..Beni
korumasını istemiyordum ..Benim için hiç bir şey yapmasını istemiyordum
..Ama sadece sustum ..Herkesi dısarı cıkardı ...Yanıma geldi ve oturdu
..T.O.P.-SeungRi bu bir intiharmıydı ...Bana kasıtlı yapmadıgınu söyle
...S-Hayır tabikide intihar değildi hem neden intihar edicekmişim bunun
için bir sebepmi var ??T.O.P.-Bana oyun oynama SeungRi Efla yüzünden
...S-Canımın yanmasını umursamadan bagırmaya basladım ..-Efla ile sadece
arkadısız bunu kabul et artık ve Eflayıda böyle sacma seylerle üzme
..Canım zaten cok yanıyor ...T.O.P.-Özür dilerim tabiki Eflayı üzmem ama
sende Eflayı üzme kaza gecirdiğini duyunca cok kötü oldu ..Neyse unutma
sen Efla için önemlisin ..dedi ve cıktı ...Ben Efla için önemli
değildim bunu kendisinden duydum ..Benim için yalan söylemesine gerek
yoktu ama T.O.P. bunu bilmiyordu zaten bilmesi gerekmezdi ...Demek Efla
benim için üzülmüştü ha ...Onun için önemsizde olsam üzülmüştü ama
üzülmemeliydi ..Onun için iyileşir iyileşmez Japonyaya gitmeye karar
verdim ....Çok ağrım vardı normal hareket edemiyordum ama cabuk iyilemek
için doktorun her dediğini yapıyordum 2 gün sonra doktor eve
cıkabilecegimi söyledi ...Cok mutlu olmustum ama yolculuk yapabilmem
için biraz daha iyileşmem gerekiyormus eve gittiğimde ..Burayı nekadar
özlediğimi fark ettim ..Ve burdan ayrılınca ne olacagını ...Tüm grup
üstüme titriyorlardı ve bana gülmekten vazgecmişlerdi ..Neredeyse her
gün yatıyor arasıra kısa yürüyüşler yapıyordum ..Yine beni zorla
yatırdıkları bi günün sonunda ..Eflanın sesini duydum onu cok özlediğim
için bana öyle gelmiş olabileceğini sandım ama diğildi ..Kapı birden
acıldı ve onu karsımda gördüm ..Allahım onu nekadarda özlemistim ...Kosa
kosa yanıma geldi ve bana sarılda bende ona sarılmamak için kendimi zor
tuttum ..

E-Benim biricik arkadasım kazamı gecirmiş ...Bidaha araba
kullanmamalısın sana bişey olabilirdi ....S-Ama olmadı ve gayet iyiyim
ya sen nasılsın ..Cok iyi görünüyorsun ..E-Ben cok iyiyim ve önümzdeki
hafta nakil gerceklesiyor ...Gerçekten cok mutluyum Very Happy...S-Buna
gercekten cok sevindim ...E-Evet bende ama ameliyat olmaktan biraz
korkuyorum...S-Haha inatçı kız sen korkarmıydın ...O ameliyattan sonra
iyileseceksin korkma ...E-Tabi öyle olucak ..SeungRi aslında ben senin
kazanı duyunca gercekten korktum ve sandımki ...S-Senin yüzünden
oldugunu sandın dimi ....Ama senin yüzünden değildi ....Efla ben seni
sevdiğimi sanıyordum..Aslında seviyorum ama kardeş gibi ...Bunları
aklından cıkar T.O.P. yede aynılarını söyledim bunun ikinizle hiç bir
ilgisi yok ...E-Bunu duyduguma sevindim ..İçim gercekten cok rahatladı
senin gibi bir arkadasım daha önce hiç olmamıstı ve seni kaybetmek
istemiyorum SeungRi ....S-Bende seni kaybetmek istemiyorum Efla ..İşde
bu yüzden hep arkadasın olarak kalıcam ....Bu dogruydu onu kaybetmek
istemiyordum bu yüzden gidicem ve uzaktaki arkadas olarak kalmaya devam
edicem ....O aksam T.O.P. bize yemek yaptı hep beraber oturduk masaya
herkes cok neseliydi ...Farkındaydım bu son bir araya gelişimizdi ..O
yüzden herseyi bir kenara bırakıp oyunumun son perdesini oynamaya
basladım ...S-Heyy T.O.P. yemeklerden zehirlenmeyiz değilmi
Very Happy...T.O.P.-Suna bak kendin kalkıp yapmak istermisin ...S-Bunu cok
isterdim ama ben hasta ve sakat bi insanım o yüzden senn bu kötü
yemeklerinle idare etmek zorundayım ...T.O.P.-Demek kötü yemekler he
...Ver tabagı geri begenmiyosan sana iskence yapmamalıyım yeme ozaman
ver ...S-Heyy tabagımı rahat bırak Efla suna bir sey dermisin
...E-T.O.P. SeungRinin tabagını geri ver ..O hasta yorulmamalı ..S-Bak
nasılda sözünü dinletiyor Efla ...G.D.-Evet T.O.P. evlenince sözünden
cıkamıycak Efla ...E-Hele bi cıksın Very Happy:D...T.O.P.-Yok hayatım cıkarmıyım
hiç ben sözünden bir dediğini iki etmem ....S-Galiba bu oyun bana agır
gelmişti ..Cabucak yedim ve dinlenmek istediğimi söyleyip
kalktım...Odama girdiğimde ise ...Basından beri kurdugum tüm hayallerin
çatırdayıslarını duyduğuma yemin edebilirdim ...Her biri cam parcaları
gibi dokundular kalbime ve dokundukları yer artık kanamıyordu ..Derin bi
karanlık vardı orda ...Artık aglayamadım bile hissizlesmistm sanki
..Yatagıma öylece uzandım ..Gelen sesleri gülüşmeleri dinledim ...Git
gide iyileşiyordum ..Artık ağrım olmuyor istediğim gibi hareket
edebiliyordum ...Yavas yavasda toparlanmam gerekiyordu menajerle
görüştüm ve japonyadaki tanıtımlarda bulunmak istediğimi söyledim bu
beni uzun bir süre burdan uzak tutardı zaten menajerde cıkardıgım
olaylar yüzünden buna dünden razıydı ..Simdilik grubun bundan haberi
yoktu ben gittikden sonra ögrenmeleri daha dogruydu ..Menajer nezman
gidecegimi söylediğinde bunu kabul etmek zordu ama baska secenegim yoktu
..Eflanın ameliyat olacagı gün gidecktim ...Belkide böylesi daha iyiydi
..Onunla vedalasmak zorunda kalmıycaktım ...O gün gelene kadarda
Efladan kacmaya devam edicektim ...Aksama kadar dısarlarda geziyordum
..Beni aradıgındaysa cok işim oldugunu onu geri arayacagımı söyleyip
sonra saatlerce onu aramamak için kendimle mücadele etmek zorunda
kalıyordum ....Her sey ayarlanmıstı o sabah tüm grup erkenden hastaneye
gittik Efla cok tedirgindi T.O.P. yanında oturmus ellerini tutuyordu
...Hersey hazır olduktan sonra onu götürmeye geldiler ...Yanında gittim
...S-Efla seni cok sevdiğimi unutma tamammı...E-Ameliyat 2 saat sürüyor
SeungRi bu sürede unutmıycama eminim Very Happy ..Cıkınca burda olacaksın
değilmi işte ozaman sana göstermek istediğim birşey var ...S-Neymiş o
söyle ...E-Ameliyathaneden cıkınca göreceksin ....S-Ama burda
olmıycaktım ..O sedyenin üzerinde giderken benim kalbimde onla beraber o
soguk ameliyathaneye girdi ....-Benim biraz işim var gitmeliyim
..T.O.P.-Efla ameliyattan cıkmadanmı ?...S-Burda dısarda beklemenin bir
anlamı yok ...Hepsine tek tek sarıldım veda ettiğimi kimse anlamadı
..Keske anlasalardı okadar istedimki bunu ama hiç biri anlamadı ..Öylece
cıktım o hastaneden ..İstemeden girmiştim bu hastaneye zorlananarak ve
şimdi zorla cıkıyorum burdan istemeyerek ..Tam girdiğim bu hastaneden
kalbimi bırakıp cıkıyorum ...Uçağa binerken ne yaptığımı bu gidişin
bedelinin ne oldugunu bilmiyordum ..Yalnızca Eflanın cok mutlu olmasını
istiyordum ....Telefonumu kapatmak için elime aldıgımda T.O.P. aradığını
gördüm ...Heralde gidecegimi ögrenmişti ..Bana söyliycegi o cümleleri
duymak istemedim umursamadan telefonu kapadım ve ucaga bindim ...^^Ve
şimdi hatırlıyorum o kadar emindimki Eflaya birşey olmıycagına o
telefonu acmamıstım acsaydım belkide ...^^

~~Arkadaslar bu
finalden önceki son bölüm 10.Bölüm final olcak aslında daha uzun
düşünüyordum bu hikayeyi ama ben ÖSS'ye hazırlanıyorum ve dershane
zorlamaya basladı o yüzden kısa bitiriyorum ..Şimdiye kadar okudugunuz
için tesekkürler =)

Yazan:Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder