26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (14. Bölüm)

Aşk Denen Şey ... 14. Bölüm

Sabaha
kadar çok güzel bir uyku çekmiştim.Rüyamda hiraku yu dürbünle
izliyordum ,ve oda beni izliyordu .Sonra dürbünlerimiz büyüyor uzuyor
uzuyorr birbirine değiyordu.Sadece birbirimizin gözlerini görüyorduk
.Sadece birbirimizin gözlerine bakarken , teyzemin yine muhteşem cırlak
sesizyle uyanmıştım ...


Bendissssssssssssssssssssss, kalkmadın mı halaaaaaa, okula geç kalacaksınnnnnnnn (Sumaru) Offf ,teyze 5 dakka dahaaa (Bendis)

Ama teyzemin bağırması devam ediyordu .Dahamı kartlaşmıştı sesi ,ve daha mı yakından geliyordu ?

Bendisss kızzz kalk artık , noonnaaaaaa (Korede bayanlara ,ablalara yada yakın görülen kızlara erkeklerin hitap şekli)

Bir dakka yaa ,ne noonaa sııı ,(Bendis)

Bir
gözüm kapalı sağ gözümü açıp kapının oraya doğru bakmaya çalıştım .Ahhh
bu jang dııı .Kafama yastığı fırlatıp devam etti..Noonaaa hadi kalksana
,teyzemizi kızdırmaaa amaa (Jand)

Sensin noonaa manyakkk , (Bendis) Yastığı aynı şekidle ona atmıştım ama o kapıyı çoktan kapatmıştı.

Off
jang yaa ,benden büyük olan o bana noona diyen yine o ,gıcıkk .Sabah
sabah kızdırmıştı beni .Saate baktığımda çok geç kaldığımın farkına
varmıştım .Yataktan hızlı bir şekilde kalktım . Kıyafetlerimi giyinip ,
saçımın hepsin iarkadan toplayıp , çantamı aıp aşağıya inmiştim .

YAhh bendis ne yapacağız seninle ,yine geç kaldın (Sumaru)

Napıyım teyze yaa , taile alışmıştım ik ihaftadır yine okulla alışman yine soruun olacak .(Bendis)

Sabret şunun şurasında mezuniyetine 1 ay kaldı .(Sumaru)

Jang
,çıkışta şöförle beraber gel ,alışveriş yapacaktık ,mobilyaları beraber
alalım ,sonra piyano ve keman da alacağız unutma.(Bendis)Tamma kaçıncı
söyleyişi nbu bendis , unutmam hadi geç kaldın iyicene(Jang)

Evet ço kgecikmişitim.Okula vardığımızda ders başlamıştı bile .Kapıyı vurup öğretmenden girmek için izin istemiştim.

Hocam ,geciktim ,girebilir miyim (Bendis)

Ahh
,bendis ,koreden döndün demek .Yakusura bakma ailen için çok üzüldüm
.Yani raporu alışp sebebini öğrenince ,ailenide öğrendim .Çok üzücü
gerçekten.(Öğretmen)

Birşey söylemeden yerime
geçmiştim.İnsanların içinde ailemin ölümünden konuşulmasından ve bana
insanların ailem için üzgün olduklarını söylemelerinden
hoşlanmıyordum.Hiraku her zamanki gibi kafası sırada uyuyordu .Beni
msırama da kurulmuştu. Çantasını alıp , sıramıda biraz sarstım uyanması
için .

Öhüüü öhüüü diyorummm (Bendis)

Gözünün birini
araladı ,beni görünce başını kaldırdı .Dünkü olayı hatırlıyor
olmalıydı.Kenara çekildi .Yüzüme bakmaya çekiniyordu.Hali komikti
açıkçası.Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Ben dersi dinlerken o
bişiler karalıyordu yine dersle alakası yoktu.Bu çocuk okula
bitirebilecek miydi acaba hiç bir fikrim yoktu.Sonra bana bir kağıt
uzatmıştı.Bişiler yazmış bana

Ya durumum felaket farkındayım
,çekinme dıştan da gülebilirsin.Zaten battığım kadar battım.Nerden
başlayacağımı bilmiyorum açıkçası.Ama ben dün karıncalara bakıyordum
dersemm , inanır mısın?

Bu neydi yaaa ,şimdi kahkaha atıyordum
işte.Öyle ki sınıftaki herlesin dikkatini çekmişti.Herkes öğretmende
dahil bakışlarını bana yöneltmişti.Kahlkahamı kestim.Pardon diyerek
,sustum .Ama hiraku bana bakıp gülüyordu . Bende kağıtla ona karşılı
kverdim ...


Tama sen karıncalara bakıyordun ,başka ne
olabilri diki zaten.Minicik karıncalar o karanlıkta dürbünle anca
görünürlerdi haklısın


Peki karıncaların hatrına BARIŞTIK MI?

Kağıdı geri uzattım , okuduktan sonra bakıp gülümsedi.Ve bana tekrar yazdı .

Ne zaman küsmüştük hatırlamıyorum ?

Karşılıklı
yazışmalarımzı devam etti.Öyleki tenefüslerde bile ek keliem etmeden
yazıştık.Gerek koreye gitmemden ,gerek ailemden,gerekse onun ailesinden
,juliet ten ,dersin bitimine kadar aklımıza gelen soruları karşılıklı
sormuştuk.

Koreye demek ailenin ölüm yıldönümü yüzünden
gitmiştin bende neler düşünmüştüm (Hiraku)Neler düşünmüştün (Bendis)
Düşüncelerim bende kalsın ,belki başka zaman da açıklarımm. Peki bir
sorum daha var .O dün yanında gelen çocuk kimdi ? (Hiraku)

Sorusunu
uzattığında artık son ders te bitmişti.Ve dışarıda hang
bekleyecekti.Beklemekten pek hoşlanmazdı açıkçası.Hemen toparlandım.
Gidiyordum ki arkamdan seslendi

Cevabını vermedin nereye gidiyorsun? (Hiraku)

Tahtaya geçtim ve şöyle yazıp çıktım.

Onunda cevabı şimdilik bende kalsın ,belki bir başka zaman da açıklarım .

Sonrasında sınıftan çıkıp koşar adımlarla okulun kapısına kadar gittim.Kapıda johnson bekliyordu .

Bugün gelmedin sandım ,hiç sınıftan çıkmadın galiba göremedim sen i(Johnson)

Ahh evet çıkmadım ya , bazı ilerim vardı sınfıta kalmam lazımdı.Bi dakka şu kapıdaki kalabalıkta ney johnson? (Bendis)

Hıı
,senin ki jang , sizin arabayı kapıp gelmiş,Seni mi almaya geldi.Kızlar
hiç erkek görmemi şgibi etrafına üşüştüler hemen (Johnson)

Yaa evet beni bekliyor, alışverişe gidiceğiz bugün ,oda takım ıfalan alıcaz jang a (Bendis)

Hımm ,sizinle mi kalacak (Johnson) Tabi canım,başka yerde kalmasına izin verimiyiz .Koca ev zatenn .(Bendis)

Johnson
a ne olduğunu anlamamıştım yanıtımdan sorna yüzü biraz
ekşimişti.İsteksizce cevap verdi.Tabii cnmm ,doğrusu da bu zaten değil
mi ,Taa korelerden geliyor jang ,ama bir kaç hafta içinde takım almanız
garip değil mi?(Johnson)

Ne bir kaç haftası johnson dün akşam
da dedi ya ,artık uzu nbir müdet bizde kalıcak ,inş hep bizde kalır
(Bendis) Ben şaka yapıyo sanmıştım ,ne biliyim yakışıklı çocuk korede
beklediği fala nvardır diye (Johnson)

Off johnson merak etme ,yok kimsesi oralarda ,benimel kalabilri yani ,neden soruyorsun kii (Bendis)

Jang o sırada o kadr kalabalığı narasından sıyrılıp bana seslenmişti.

Bendissss
, ağaç oldum farkında mısın ,yakında dallarım çıkacakk .Burada ağaç
olursam ,bu kızlar gerçi dal falan bırakmaz bendee (Jang)

Bu lafları korece söylemişti.Bende korece yanıt vermiştim.

Fena oılmaz hani .Dünya mirasına falan da girersin.Merak etme ben seni koruma altına aldırtırımm (Bendis)

Neyse hadi gel artık (Jang)

Herkes anlamsızca ikimzie bakıyordu.

Johnson benim gitmem lazım görülürüz.(Bendis)Tama görüşürüz (Johnson)

Ben jang ın yanına giderken hiraku nun da ,okuldan yeni çıkmakta olduğun ugörmüştüm.El sallayıp jang la arabaya bindim.

Abi
napıyosun sen yaa (Bendis) Napıyo muşum( Jang) Maşallah o nasıl bir
çekimdir.Mıknatıs gibi tüm kızları çekmişin yanına (Bendis)Ya bilirsin
ben ibendis ,övünmeyle işim yoktur .Napıyım yani ,buda benim cazibem
.Kahretsin her yerde oluyor engel olamıyorum ne yazık ki anlıyor
musun?(Jang)

Tabi anlıyorum anlamaz mıyım .Övünmek kim msen
kimm m(Bendis) Hiçç yanii ,hadii çene yapma küçük hanımm ,bir an önce
alacakalrımızı alalım ,sonra eve geçelmm .(Jang)

Arabayı
kullanan sensinn , eve çabuk varmamız sana baülı yanii (Bendis) Nedense
dediğime pişman olmuştum .Sanki formula pistinde yarıştaydık .

Yavaşlaaaa (Bendis)

Ne dedinn daha mı fazla hız istiyorsunn istediğinzi hız olsun küçük hanımmm (Jang)

Aravbayı
eve gelene kadar çok hızlı sürmüştü.Ben ne dersem inadıma yapıyordu
.Tüm herşeyi almış ,tabi o hızla eşyalarımızı getirenlere bayağı fark
atarak eve gelmiştik.

Sanırsam midem çok kötü,ve arabadan inebileceğimi hiç düşünmüyorum ,içimi dışıma çıkardım.Ağzım ıaçmaz olaydımm (Bendis)

Hadi çene yapma ,en hızlı şekilde eve ulaştırdım işte seni.(Jang)
Arabadan inmem için kendime gelmem lazımdı.Jang arabadan inip ,kapımı açtı .Arkasını dönmüş önüme eğilmişti .

Ne yapmaya çalışıyorsun jang?( Bendis)

Bin soırtıma ,madem yürüyemeyeceksin ,sırtımda götürüyüm eve kadar (Jang)

Yo
kartık bırak biraz kendime geliyim inerim(Bendis) Sanki hiç yapmadığı
nbişi bendis ,korede çok taşıdım sen isırtımd hatırlasana (Jang)(Not:
Korede bayanları kucaka taşıma yerine sırtlarında taşımayı tercih
ederler.Çok nadirdir kucaklarına alıp taşıdıkları.)

Ama orası kore,ne biliyim burıada biraz garip olmasın(Bendis) Ya kim var etrafta ,hadi atla(Jang)

Peki sen istedin .(Bendis) Anamm belimmmm,kızım sen kilo ver kesinlikle (Jang)

Sırtına aldığın bir bayana bunalrı söylememelisin jang unuttun mu ? Taşı bakalım benii (Bendis)


HİRAKU

Mike
ın keyfi yoktu bugün.Liza dün mike ın çöpçü değil de , zengin bir şehir
çocuğu olduğunu öğrenicne gurur yapmış.Şu anda belediyeye çöpçü oalrak
girmeyi düşünüyor.Hatta bir ara mirası bile reddetmeyi dinllendirdi.Ne
ilginç bir ilişkileri var ya.Tabi hergün çöp götürürsen çöpsü sanması
normal kızın.Arada elime dürbünü alıp bendisin gelip gelmediğini kontrol
ediyordum.Ve o çocukla geldiğin igördüm.Ama çocuk inip bendisin
kapısının önüne gidip çömelmişti.Olayları idrak etmeye çalışırken ,çocuk
bendisi sırtına almıştı.Bişi mi olmuştu acaba .Neden sırtına almıştı
ki? Evine girmemişler , bahçedeki koltuğa bırakmıştı bendisi.Liza içecek
birşeyler getirince ,yatmakta olan bendis doğrulmuştu.Pek bişiyi yok
gibi görünüyordu.Neden sırrtına aldı ki acaba ? Biraz sonra o tip çocuk
elinde kemanla bendisin yanıan gelmişti.Ve kemanı çalmaya
başlamıştı.Bendis te hayran bakışlarla onu izliyordu.Bir an olsun gözünü
ondan ayırmıyordu. Dürbünü indirdim .Bendis kemanda hoşlanıyora
benziyordu.Keman çalmayı bilmiyordum. Ama gitar çalabiliyordum.Ha keman
ha gitar ikisinde de tel yokmu.Sesleri ço kfarklı değil zaten.Hem gitar
daha güzel.Ama çok uzun zamandır çalmıyordum.Ama mike ço kgüzel çalardı.


Mikee (Hiraku)

Hııı (Mike) Bana gitar çalmayı tekrar
öğretsene çok uzun zamandır çalmıyorum unutmuşu mbiraz.Hiiç keyfim yo
kabi ya ,öğretemem (Mike) Pekii , Liza ile aranı yapmak için bendisle
konuşacağımdesem ,hem aile tanışıyoruz .Liza da tanıyor beni(Hiraku)
Abii bun yapar mısın kardeşine gerçekten yapar mısın?(Mike)

Tabi cnm ,gitar derslerimzi ne zama nbaşlıyor demiştin?Bugün müydü ?(Hiraku)

Tab iabi getir gitarını ,başlayalım(Mike)

Mike liza dan sonra ikna etmek çok kolaylaşmıştı.Ahhh bide bu taktikler bendiste işe yarasaydı.


BENDİS


Keman
sesine bayılırdım.Beni dinlendiriyordu.Aslende zaten dinlendirici
müzikleri severdim.Piyano keman , vazgeçilmezlerimdi.Özellikle e
keman.Hızlı müziklerden hoşlanmazdım.Özellikle de gitardan hiç haz
etmezdim.Çok gürültülüydü benim için.İşte aradıım muhteşem ses ,kemanı
nsesi ninni gibi gelmişti.Koltukta bir süre sonra uykuya dalmıştım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder