26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (16. Bölüm)

16. Bölüm

Gitme
vaktimiz gelmişti nihayet.Yaklaşık iki saattir mike bana life is life ı
çalmayı öğretiyordu .Mike ,her ne kadar bazen çok ilginç te olsa, çok
şapşalca da davransa kimi zaman ,dostumdu ya .Bundan ötesi varmıydı .Bu
gece için ona çok minnettar kalacaktım.

Mike ,lizaya sen
açılamamıştın dğeil mi hala ? (Hiraku)Yok abi ,açıldım yani açıldım gibi
aslında .İki haftayı geçgindir sadece çöp atarken sohbet edebiliyor
olsak ta .İlk günlerdek ihırçınlığı kalmamış durumda.Ve beni msenin
arkadaşım olduğunu öğrendiğinde bir kaç gün pas vermedi aslında ama
sonrasında yumuşadı. Ama daha fazla bişi olmadı .Abi çöp atarken ne
yapabilirim ki .İşte bu akşamı onun için ayarladım aslında .Tam
anlamıyla konuşma imkanı bulabilirim belki diye .(Mike)

Hımmm
,sizinde ilişkiniz ilginçmiş abi be .Koçum benim yaa .Bir gün sneidne
böyle bir kıza tutulacağın hiç aklıma gelmezdi .Mike ki , kızlarla
dalgasına çıkar eğlenir,eğlencesi bittiğinde ise bir mendil gibi onları
atardı.Buna rağmen yine de kızların hiçbirisi akıllanmazdı abi ya .

Yüzüne sinsice bir gülümse takınarak devam etti.

Harbi
abi ya , hepsi bilir di aslında öylesine çıktığımı ,eğlencesin en fazla
bir haftalığına .Yine de hiç reddedenim olmadı saolsun lar (Mike)

Bana
bakkk , liza yı damı öyle düşünüyorsun yoksa ? (Hiraku) Liza dan laf
açılınca mike çok garip oluyordu .Önce derin bir nefes alsı ,sonra da
yanıma gelip omzuma vurarak ,devam etti .

Bu sefer ki farklı
abi .Senin bendise olan duyguların nasıl farklıysa ,benimde liza ya
karşı olan duygularım o derece farklı.Buna emin olabilirsi .Aşk sonudna
beni de yakaladı. (Mike)

Bendisen sana çok bahsetmedim
aslında, yani ne hissettiğim konusunda daha kendime bile çok net
olamadım açıkçası .Sen nasıl böyle bir kanı çıkardın ? (Hiraku)

Aslında
, yine öylesine bir çekişmeydir diye düşündüm .Ama benden farklı
dğeilsin abi .Bendis konusu açılınca gözlerin ışıldıyor.Bakışların
farklılaşıyor .Derinlere dalıyorsun .Bugün johnson la bir ara
iddalaşırsınız gibi olunca ,buda sally gibi bir idda üzerine mi
kurulacak sanmıştım .Ama ik isaattir , ki sen hiç bir şey için kılını
kıpırdatmayan birisin , bendis için bir şeyler çalmak için haftalardır
uğraşıyosun.Yani onu kazanmanın yollarını arıyorsun .Bir şekilde kalbine
girmeye çalışıyorsun .Bu sana bana göre işler dğeildi.Biz istediğimzi
kızı alan tiplerdik .Böyle bir çabayı sally de gösterdin .Ama o iddaydı
.Johnsonla olan çocukça iddalaşmandı .Ama inanıyorum bu senin için
farklı.(Mike)


Mike ,düşündüklerin isöylerken ,gözümün önünden sanki bendisle ilk tanışma anımdan bugüne kadar yaşadıklarımız akıp geçiyordu .

İşte
bunu diyoru mabi .Ondan bahsederken hemen onu hatırlaman ,
yaşadıklarınızı düşünmen .Şu anda ben bendisten bahsederken aptalca bir
gülümseme takınıp beni dinliyordun.Farkında dğeilsin ama bu halinin.
Yani ben gibisin .Aklıma liza geldiği zaman tüm o yaşadılarımız film
şeridi gibi gözümü nönünden geçiyor abi . (Mike)

Mike nın son sözleri beni güldürmüştü ...

Hahhahaa,
Abii siz ne yaşadınzı pardonnn . Yanii çöp atman mı olayy .Her gün aynı
şeyi yapıyorsunuz.Gidip çöpümüzü götürüyorsun , (bu arada hizmetçiler
bu işten çok memnunmuş .Senin hep bizimle kalmanı istediler geçen. )
Yani diyeceğim abi her gün aynı muhabbet nasılsın iyi misin , iyi çöpler
mi diyon ne diyonnn , hahah haha (Hiraku)

Zevzekkk , sen ne
anlarsın aşkten be ,kime anlatıyom bende ,ruhsuz insan , burda mecnun
olmuşum ,leylama ve senin leylana olan aşkımızı anlatıyorumm ,bu bana ne
diyorr . (Mike)

Ama abi ne biliyim yani , yani beni öptü bile (Hiraku)

Yuhh öptü mü ne zaman be ,çıkmaya başladınız mı siz ? (Mike)

Yok oğlum ya öyle birden ,öpme sayılmaz , kurabiye için di ,neyse uzun hikaye (Hiraku)

Vayy
be adamımmm , hızlıymışınn , biz dahaca çöp atmaktan ileri gidemedik
(Mike) Üzülme adamım ,o da olucakk .İlerde hatta mini mini MİLİ
leleriniz olacakk .(Hiraku)

One be ,o ne demek ? Mili ne yaa ?(Mike)

Mike Liza ,Al ilk hecelerini MİLİİ ,hahhaaa . Yani bebeleriniz olursa isimlerini bilek koydumm yanii (Hiraku)

De gethh , mili diy isim mi olur muşş . Ben daha güzellerin idüşündüm .(Miek))

Vayyy iş o hadde vardı yaniii .. helalllllll ..... (Hiraku)

Ne sandın oğlumm , Öylesine dğei ldiyomm sana.....Abii bu arada şu johnson geldi .( Mike)

Evett ,ahhhh oğlumm çiçek almışş .Biz almadıkk .(Hiraku)

Ben aldımm (Mike)

Helal düşünceli dostum benim ,hadi gidelim (Hiraku)

Ben gitarımı almıştım,mike da çiçekleri .Sonunda bendislerin kapısındaydık .Kapıyı Liza açmıştı .

Mike
,aslında ne kadar masum bir aşk yaşıyordu .Aralarındaki maddi farkın
hesabı yapılamayacak kadar fazlaydı .Mike üstelik bakanın oğluydu. Ama
hiç bir statüye aldırmadan , liza ya gerçekten bağlanmıştı.Liza da mike ı
görünce , hem utangaç bir hal almış hemde ,ona çok sıcakcana
gülümsemişti.

Bu çiçekler sana (Mike)

Neee , Mike
napıyorsu .Çiçeklerin hepsini Liza yamı vermişti .Amaböyle
anlaşmamıştık.Yani hiç anlaşmamıştı kgwerçi .Kolun udürttüm .

Oğlum
çiçekleri neden liza ya verdin ? (Hiraku) Çünkü nları liza ya aldım
.(Mike) EE ben bendise ne vericemm .Liza ya başka zaman verirsin çiçek
.Onları bendise veriyim ben.(Hiraku)

Banane abi ya , senin odunluğunu nceremesini ben çekemem.Onlar Liza nın .(Mike)

Off abi ya ne yapacağım ben şimdi .(Hiraku)

Liza içinden bir tane gül çıkarıp bana uzattı .

Buyrun bun uverin bendis hanıma .Daha anlamlı olur (Liza)

Öylemi diyorsun ,o zaman bun usana versek o çiçekleri ben alsam (Hiraku)

Yuhhh yüzsüzzz , bir kibarlık bu kadar yüzsüzlüğe vurulur .Çek ellerini Lizamın çiçeklerinden.Ver o gülüde ver. (Mike)

O sırada bendis yanımıza gelmişti .

Liza kimler miş gelennn (Bendis)

Ahh hiraku mike , hoşgeldiniz ,içeri geçsenize ,Neden burada bekliyorsunuz? (Bendis)

Gülüm üalimden alan mike ın elimden gülümü tekrar aldım .,Ver lan gülümü (Hiraku)

Bendisin yanıan gidip ,gülü uzattım .Bendis liza nın elindeki güllere bakıyor,bir yandan da benim tek gülüme bakıyordu.

Çok naziksin , teşekkür ederim hiraku (Bendis)

Teşekkür
ederken biraz garipti.E tabi lizaya gül yığını ,kendisine bir tane tabi
kız , bi garip olur.Zor zamanlar için okuduğum bir kaç durum kurtaran
sözler vardı .Birini hatırlamaya çalıştım .Tam bu duruma uygun
olabilirdi.Benden hiç beklenmeyecek bir laftı.

Ya liza nınki
gibi güller almak isterdim sana. Ama senin gibi birinin yanında tüm
güller sönük kalacaktı .Gülleri üzmek istemedim .Umarım seni
üzmemişimdir. (Hiraku)

Vayyy bay odunumuz iyi laf
etti.(Hiraku) Hiraku ,lizayla sözde fısıldayarak konuşuyordu ama ben
duyduğuma göre lafını bendis te duymuş olmalıydı.Neyse onu takamazdım şu
an. Bu lafımdan sonr bendis gülümsemişti.

Yok bilakis ,ço kteşekkür ederim .Sade her zaman tercihimdir .Hadi geçelim mi içeri.(Bendis)

Ben bir bardak su alsam .Sonra gelirim (Mike)

Tamam biz geçelim ozaman ( Hiraku)


*** MİKE***

Şapşal
, nerdeyse benim çiçeğime sahip çıkacaktı .Ama surumu iyi
toparladı.Liza bugün ona aldığım çiçekten dolayı çok mutlu olmuşa
benziyordu.Bana bakarken sürekli gülümsüyordu.Galiba bu işi bu akşam
sonunda halledebilecektim . Mutfağa girdik beraber.


Teşekkürler çiçekler için (Liza)
Önemli dğeil (Mike) Hiraku , çok iyi toparladı durumu . Bu arada sanki bendis hanıdman hoşlanıyor gibiydi.(Liza)

Sankisi fazla , fena tutuldu ona .Benim sana tutulduğum gibi.(Hiraku)

Yine yanakları kızarmıştı .

Mike bey , böyle söylemeyin lütfen (Liza) Ailemi öğrenmeden önce mike diyordun , şimdi neden bey lafını katıyorsun (Mike)

Çünkü şu anda bendis hanımın misafirisiniz.Misafirlerimize hitap şeklimzi böyle olmalı .(Liza)

Çiçekleri vazoya yerleştiriyordu bunları söylerken .Yanına gittim . elini tutup devam ettim .

Liza
, sana geçe ngün de söyledim .Aşık oldum sana ben .İlk gördüğüm anda
.Şu anda buraya bugün geliş sebebim sadece sendin .Ne bendis ne de
başkası.Sırf seninle görüşebilmek için geldim .Ve sana tüm kalbimle
açılıyorum . (Mike)

Kalbim hızlı hızlı çarpıyordu.Onunda kalbinin sesini duyabiliyordum .Ama o birşey söylemiyordu .

Liza
, susma böyle .Benim sana karşı hissettiklerimin karşılığı sende de yok
mu .Sende eğer aynı şeyleri hissediyorsan benim için lütfen söyle .Bize
bir şans ver.Kafanda her ne sorusu varsa onları cevaplaman için bana
bir şans ver.(Mike)

Hala bir şey söylemiyordu. Beklemeye ço
kta tahammülüm yoktu açıkçası.Söylediğim onca söze rağmen hiç bir şey
söylememesi ,umutlarımın giderek sönmesine sebep oluyordu .

Bir şey söylemiyorsun .Ben sanmıştım ki sende , ama yanılmışım demek ki .(Mike)

Kapıya kadar gittim ,sonra içimi bir anda dökülen cümleyi işittim .


Galiba bize bir şans versem iyi olucak (Liza)

Bu cümle bir anda sönen umutlarımı yeniden alevlendirmişti .Yanıan gittim ve sıkıcana sarıldım.

Bir
süredir mutfaktaydık .Neredeyse bir saat olacaktı. Hiraku ile bendis
durumu bildikleri için ,sesleri çıkmıyordu .Bahöeye geçmiş ,konuşuyorduk
.

Bu arada , hiraku yanında gitarını mı getirmişti sanki
dğeil mi(Liza) Evet , bendisi etkilemek için bugün çalmayı düşünüyordu .
Bu arada , kemanın sesi muhteşem geliyor . Bendis mi çalıyor acaba o
diğer çocuk mu ? (Mike)

Bendis hanımdır ,bu akşam için
hazırlık yapmıştı .Zaten tam profesyonelce değil .Jang beyin çalışını
duymalısın .Bir harika .(Liza)

Hoppp , biraz kıskancımdır ,söylemiş miydim ( Mike)

Bak sen yavaş yavaş tanıyacağız artık seni .Bir şey demedi mzaten.Çok güzel çalıyor gerçekten dinlemelisin.(Liza)

Bende gitar çalıyorum.Senin için çalmayı çok isterim.Ama bugün hiraku çalacak .(Mike)

Bugün neyse ama ,başka zaman gitar çalacağın zaman , mümkünse buradan uzak bir yerde çalmalısın (Liza)

Neden ki (Mike)

Neden
olacak ,bendis hanım gitar sesinden nefret eder. Tv de bile duymaya
dayanamıyor.Çok itici bir ses olduğun usöylüyor .( Liza)

Yapma ya ,hiraku nun işi bugün ço kzor o zaman ( Mike)

Galiba (Liza)

Konuşurken bendisin Liza ya seslenmesini duyduk .

Liza,,
kurabiyeler nerde canım ,onalrı da ikram edelimm ,Mikee , hala burdasın
, Sözde bana çaya gelmiştin .Sebebin şimdi anlaşılıyor (Bendis)

Bendis
manidar bakışlarla bana bakıyordu .İçeriye geçmeye karar verdim .Hiraku
yu en azından uyarmalıydım .Ama önce lavaboya gitmeliydim.Zira bir
saattir atmosferi bozmamak için sıkışmıştım .

Ben de tam yanınzıa geliyordum bendis ,Ama önce lavaboya gitmem lazım .İleride soldaydı değil mi(Mike)

Evett ileride solda ,hadi bekliyoruz sneide .Liza da katılır bize zaten (Bendis)


BENDİS

Epeydir zaten liza daki farklılığı farkediyordum.Başka türlüydü.Mutluydu.Çöp atmaya çıkarken bile .Sebebi demek mike mış .

Mike la çok yakışıyorsunzu liza(Bendis)

Cevap vermiyordu .

Hadi
ama ,farkındayı maranızda neler olduğunun,benden saklamana gerek yok
.Çok net belli zaten .(Bendis) Teşekkürler bendis hanım .(Liza)

Kurabiyeleri
bugün özellijle o gündekilerle aynı yaptırmıştım .Hirakuyla açık bir
şekidle yakınlaştığımzı belliydi.Bazı şeyleri hatırlamak belkide güzel
olacaktı (Bendis)

Bendis hanım ,siz gitarı sevmiyorsunuz dğeil mi(Liza)

Evet ,nefret derecesinde neredeyse,neden sordun ki(Bendis)

Hiraku
,bugün size gitar çalacakmış .Ne zamandır buna hazırlanıyormuş.Ama
sizin hoşlanmadığınızı bilmemesi çok kötü olucak (Liza)

Benim
için gitar çalması mı .Gitar dan hiç hoşlanmazdım.Çalındığı mekanı
terkederdim .Ama hirakunun benim için çalacak olması ,beni çok
etkilemişti.

Hadi içeri geçeli (Liza)

İçeri geçtiğimizde , hiraku da çıkarmıştı gitarını .

Biraz önceki keman çalışın çok güzeldi bendis.Bende gitar çalmak isterim senin için (Hiraku)

Gitar mı (Jang - Johnson)

Gitardan ne derece hoşlanmadığımı biliyorlardı .Johnson konuşacak gibi oldu ,ama ondan önce ben müdahale ettim .

Dinlemeyi çok isterim (Bendis)



Bu
yanıtım jang ı gülümsetmişti.Çünkü neden böyle davrandığımı
biliyordu.Bende galiba biliyordum.Onun kırılmasını istemiyordum.Üstelik
benim için hazırlandıktan sonra ,onu hiç kırmak istemezdim .Hiraku
çalmaya başlamıştı.O çalarken Johnsonsa şaşkınlığına engel olamamış bana
anlamsız gözlerle bakıyordu.Bense , hirakuyu çalarken hayran gözlerle
izliyordum.Bu sefer gitar beni gerçekten rahatsız etmiyordu.Bilakis beni
mutlu ediyordu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder