26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (7. Bölüm)

7.Bölüm
Balkona geldiğimden beri çıkamıyordum .Ya oda terastaysa,
balkonda olduğumu farkederse .Sanki yanımdamıydı ki? Ama aslında
çekindiğim o değil kendimdim.Onu orada gördüğümde onu izlememek için
kendime hakim olamayabilridim.

Yani aslıdna onu izlemek değil de olanları merak etmem .Tabi canım onu niye izliyim ki?Herşey şu merakım yüzümden

Kimi izliyormuşsun bakıyım ? Teyzem odama gelmişti.Kendimle konuşmamı işitmişti.

Şeyy bi dizi varda .Sonunu merak ediyorum .Ama kötü biter diyede izlemek istemiyorum.Onu şey ediyodumm (Bendis)

--Hımm hangi diziymiş,benimde canım sıkılıyodu beraber izleriz Hııı ,aa tabi izleriz teyzeciğim .

İzleriz tabiki .(Bendis)

Tamam
o zaman yemekten sonra benimlesin , çok sıkılıyodu mzaten teyze yeğen
izleriz .Hem böylelikle sende merakını giderirsin.Umarım sonu kötü
bitmez .Senin için yani

Hıı ,tabii tabi teyzeciğim umarım kötü
bitmezz (Bendis) Hadi sofra hazır bekliyorum sen in aşağıda Peki teyze
,sen in ben geliyorum (Bendis)

Gitmişti .Ahhh şu dışımdan
konuşmalarım .Bugün başıma açtığı ikinci dert. Ne izlesek ki acaba ? Ahh
buldum galiba.Bu dizi onu bayağı ağlatır sonrasında da zaten ,benimle
konuşmaya mecali kalmazz .Bu beni biraz rahatlatmış aşağı yemeğe
inmiştim.

Liza, kurabiye varmı? (Bendis)

Evet biraz kalmıştı küçük hanım getiriyim (Hizmetçi(Liza()

Liza
getirme ,bugün fazlasıyla kurabiye yemişsin bendis biraz dikkat et
canım ,yoksa çok kilo alıcakın.İştahın ço kaçıldı güzel ama yinede
dikkatli ye.(Teyze)

Ama teyze bugün 2 tane yedim dahaca ,fazla dğeil ki? (Bendis)

Bendis
,bir sepet kurabiye götürmüşsün ,10 taneye yakınmış liza söyledi
sonrada sepette kurabiyelerde yok olmuş.Kurabiyeleri yiyince sepeti
unutmuşun zaten .Kurabiye canavarı

Ama onları bennn , tabi ben yedimmm haklısın teyze dikkat edicemmm (Bendis)

Ahhh ne diyecektim ki ,Yemeğimizi bitirmiştim tam odama çıkıyordum ki teyzem seslendi .

Küçük hanım ,beraber dizi izleyecektik unuttun mu?

Ahh tamam teyze laptobumu almaya gidiyorum ,bence sen mendilini hazırla (Bendis)

Niyeymiş çok mu acıklı ,sonuçta dizi değil mi ,ağlayacağımı mı sanıytorsun ?

Liza çaylarımızıda getirdiğine göre artık başlatabilirim ,teyze bak başlarını izlemedin ,anlayabilecek misin diziyi ? (Bendis)

Anlarım ben sen bi kısa özet geç bakıyım

Tamam bak şimdi .A love to kill , yani ölümüne aşk ,

Ölüyorlar mı yani?

Bekle teyze anlatıyorum işte (Bendis)
Şimdi
bu kız çok ünlü birt oyuncu ama önceden ço kfakirmiş.O aralarda svdiği
bir çocuk varmış çok seviyolarmış bu ünlü olucna kızın üvey annesi var
.O ne yapmış etmiş,çocuğu kızdan ayırmış.Kız çocuğun kendisini terke
ettiğini düşünerek ondan nefret ediyor ,sonra bir de bu çocuk bu bu
çocuğun kardeşi .Bu adam yani kızın ilk sevdiği yıllar önce kardeşini
bırakıp gitmiş.Bu çocuk yılalr sonra abisini buluyor.Hesap soracak beni
niye bıraktın vs diye.Ama bu adam bu kızdan ayrı ya bu kızın başka
biriyle nişanlandığı haberin iduyuyor dam gibi bir yerde yaşıyor zaten.O
haberi bilbordlarda geçen haberini görünce bu kardeşinin gözü önünde o
kadar yükseklikten atlıyor

Vahh yavrumm ,ölüyor mu?

Cıkk
şimdilik ölmüyor işte komaya giriyor bu kardeşi de yemi nediyor o kız
seni bu hale getirdi bende onu süründürücem kendime aşık edip,sonra sana
yaptığı gibi bende onu ortada çaresiz bırakıcem diye Ve bu kızın yanına
güvenlik olarak giriyor .Ama kızı kendisine aşık edicem derken bu kıza
fena tutuluyor.Ama yeminide aklında,abiside hastanede hala.

Hala ölmedi mi?

Yok
ölemedi gitt ibir türlü ,işte bu çocukta bu oğlana aşık oluyor öyleki
nişanı atıyor ,ve skandal ortaya çıkıyor nişanı atınca neredeyse
piyasadan silinme noktasına geliyor .Herkesi terkediyor ailesini bile bu
oğlanla birlikte olabilmek için.Ama çocuk öldürücü darbeyi geçiriyor
kıza abisini gösteriyor onu sen bu hale getirdin amacım intikam almaktı
seni hiç sevmedim .Abimide benide unut git vs diye.Kız perişan oluyor .

Vayy kuzum , gidiyor mu peki?

Yok
gitmiyor ama bu çocuk abisini başka yere götürüyor abiside uyanmaya
başlıyor ama bunların birbirlerine karşı olan ilgisin i bakışlarını
falan farkediyor sonra tekrar kriz ölüyor .Sonra bu oğlan kızı bırakıp
gidiyor kızda perişan .Sonra bu kız bi gün kendini öldürmek isterken
oğlan geliyor ve bunu sevdiğini söylüyor.Ve beraber bir dün geçirip
herşeyi unutup arkamızqa bakmadan gidelim diyor kızda kabul ediyor
.Şimdi bu final bölümüde öyle başlıcak (Bendis)

Lisaa mendili getirr ,şimdiden gözleri dolar gibi olduu , kesin ağlarrrr haha (Bendis)

Ne, niye ağlıcam canım dizi değil mi sende


1 SAAT SONRAA


Öhüüü
, bendis bu ne böylee , öldü ikisidee ,hemde birbirlerine sarılıp
donarakk ,ne biçi mbir aşk bu ne biçi mbir senarist mutlu etsene
yavrucakları zaten diğeri ölmüş bari bunlar mutlu lsunlarrr

Tamam teyze metin ol , hhaha , gerçekten ölmediler yaşıyorlar film buu hhhaha (Bendis)

Piss
dalga geçmee ,çok acıklıydı beee ,hayır öldüler diğer taraflarıda sorun
,ik ikardeşte ölü ,kız ikisini de ço ksevmiş ,tabi küçüğü daha ço
ksevmi şgibi ,ama iki adamda bu kız çok seviyo kesin orada da kavga
çıkacak bu kız yüzündenn

Hahahhahahaaa , teyze bırak öbür taraflarınıda onalr düşünsünnn hahha (Bendis)

Ama kız bak öyle deme şimdi ,ama bu küçük çocuğun adı bokkuydu dimi ,bu saf orada da aradan çekilir abisine bırakırr

Hee öyle yapar teyzee, teyzee saat geç olduu ,Bırak artık kolumuda ağlamayı ben gidicemm uyucammm .(Bendis)

Tamam git uyu ,gülme bak fena yapıcammm

Ya teyze koptum ya gülünmeyecek gibi değilsin ki aa diyolar ağlıyonn (Bendis

) Suss be ,bak geliyom yanınaa ,bu arada bendiss , yarın akşama misafirlerimzi var haberin olsun .

Ne misafiri teyze vayyy çevre yapmışın ne çabuk (Bendis)

Öyle
hemen yaparım, yan çiftliktekiler , Bugün oradaki bayanla karşılaştık
çarşıda, bizi görmüş bi kaç kere yürüyüş yaparken bahçede öyle konuştuk
falan bende dedim madem tek komşumuz sizsiniz , bize yemeğe gelin
tanışalım .Oda tamam dedi


Neee yan çiftliktekilermi ,yarın mı yemeğe miii ? Teyza ne yaptı sen yaa ? (Bendis)

Ne o bir sorun mu var

Yok amaa ,yarın tatil ya uyuyacaktım akşama kadar o bakımdan (Bendis)

Ondan bugün erken yat diyorum hadi ,çeneyi bırakta doğrucana odana git ,uyu .Yarın ilk misafirlerimizi ağırlayacağız .

Teyzami
ndedikelri tam bir şok etkisi yaratmıştı üstümde.Bize yemeğe
geleceklerdi.Bugünden sorna yarın ilk karşılaşmamız olacaktı.Nasıl
bakıcaktım.Yada nasıl konuşacaktıkk .Allah ım ben yarın ne yapacağımmmm
!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder