26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (5. Bölüm)

5.Bölüm


Epeydir bu kadar güzel bir uyku uyumuyordum.Öyleki
teyzemin başıma kaç kere gidip geldiğini dahi hatıırlamıyorum .Ve hala
yatağımdan çıkmak istemiyorum .

-Bendisssssssssss , hadi teyzesinin bitanesi ,kalk artık okulaa gecikiceksinn ,bakk bir kova suyla getirme beni orayaa

İşte
teyzem ,beni hala çocukluğumdaki gibi sever.Teyzesini nbitanesi ,balı
,hatta abartıp ,küçüklüğümdeki ismim şeker kızı .Ve bbir kova su ,bunu
ndeneyimini en son iki yıl önce yaşamıştım .O diyorsa kesin yapar.

Tamamm teyzeeee ,kalkıyorummm .Evimde rahatçana bir uyku çekemicem mi ben yaaa(Bendis)

Sen
evi çekk bende amcanın dırdırını dimiiii , okulu niye astı bu kız ,iyi
bakamıyon kızaa .Adam iyiki burda değil .Her şeyden anıdna haberi oluyo
yaa .Hadii neysee çeneyi bırakk aşağıya gel .5 dk sana mühlett tamam
mıııı?

Tamamm teyzee tamammmmmm(Bendis)

Ahh yatağımdan
ayrılmak hiç bu kadar zor olmamıştı .. Bi dakkka neler oluyor bana
,yatağım, evimm .Sahiplenmeye başlamışlım ben ya farkında olmadan
.Okulun bugün 4.günüydü.Alışmam biraz hızlı olmuştu açıkçası .Okula
olmasa da eve ,evime alıştı mdiyebilirdim .Okul kıyafetlerimi
giyip,kendime geldikten sonra nihayet kahvaltı masasına ıturabilmiştim .

Ooooo ,bunların hepsin ibana mı hazırladınız .Hayır ordan bakınca çok mu obur gözüküyorum (Bendis)

-Oburluk
demeyelimde iştahın açıldı .Açıkçası bundan hoşnutum ,çöp olmuştun
iyicene .Biraz beslen.Amcan görünce teyzesi iyi bakmı şdisin .

Amcam mı ,teyze banamı öyle geliyor yoksa sen amcamdan korkmeye mı başladın? (Bendis)

-Kimm
ben mii , ne korkması yaa , o korksu nbenden , ama korktuğum denmese de
çenesinden çekiniyorum .Bir çene varr başka da bişiyi yok zaten .Neyse
amca lafını çok konuştuk bugün bir an önce bitirde kahvaltını okula naş
naşş


. Teyzemle amcamın eski bir aşk husumetleri var. Neden
ayrıldıklarını bilmesemde onların hala birbirlerin isevdiklerin
idüşünmekteyim.Ayrıldıkları andan beride ,aralarındaki tek baĞ
benmiymişim gibi hissediyorum.Benim üzerimden birbirleriyle konuşuyorlar
sadece.Başka hiç bir konuda ne tartışır nede konuşurlar .

-Hadi
,şöför bekliyor bendis.Okula gecikiceksin. İştahım fazlasıyla açıktı
.Okula gidene kadar durmadan yemiştim.Bana ne olduğun uanlamıyordum.Ama
bu duruma bir an önce dur demezsem ,bu seferde aldığı kilolar yüzünden
strese girecektim.Her zaman yaptığı mgibi okula 10 dk kala kuytu bir
yerde inip okula yürüyerek gidiyordum.Sınıfa girdiğimde onu nyine
gelmediğin ifarkettim.2 gündür gelmiyordu.En son ilk okulda
karşılaştığımzıda görmüşltüm.Acaba ne olmuştu .Üstelik ders
matematikti.Naıl kaçırabilirdiki dersi ,yada hocayı ve minisini
midemeliydim.Ders henüz başlamıştıki kapıyı açıldı.Kapıdaki
hirakıydu.İzin istedi ve isınıfa girdi.Haklı çıkmıştım hocayı ve
minilerini kaçırması imkansızdı .Usulce yerimden oynadım.Böylelikle
yerine geçebilmişti.Yüzü asıktı.Bişiler mi oldu acaba diye düşünmeden
edememiştim.Ama soramıyordum da.En azından ilk onun konuşmasını
bekliyordum .Ama onunda konuşmaya hiç niyeti yoktu.Dersin sonuna kadar
sustuk. Ne tenefüste, nede diğer derslerde bna tek kelime tmemişti.Ne
bir atışma ne de başka bişey.Bugün canım çok sıkılmıştı.Her ne kadar
sıkılsam da iki günkü yokluğundave bugünkü var olup ama yokluğunda
yüzümün asıldığın ıve canımı nsıkıldığını farkettim.Aslında bir kaç kere
neyinin olduğun usormak istedim ama yüzümebile baktığı yoktu.Miniliyi
bile taki petmemişti.Kadını nbacakalrına ben bile bakarken onun
bakmaması .Ne tür bir çocuktu bu.Aslında başından beri sorunları olduğu
belliydi.Partidek isarhoşluğu sonra eve dönememesi,ardından iki gün
okula gelmemesi ,sonra değiştirdiği tavırları.Ona bakıp bunları
düşünürken dersin bittiğinin farkına varmamıştım.Ve kahretsin yine ona
bakarken yakalamıştı beni.

Pardon ,geçebilir miyim?(Hiraku)

Neyy şeyy yanii ,geçç iştee (Bendis)

Yüzüm
şekidlen şekle girmişti.Ve o geçen yaptığı gibi sinsice gülümsemesin
ibile yapamdan ruhsuz varlığımdan bi haber bir şekilde gitti . Hemen
eşyalarımı toparlayıp , bende çıktım.Yine aynı yere,karşı yollardan
yürüdük.O karşı yoldan bende diğer taraftan arabalarımıza bindik.Acaba
bugün dem ievine gitmeyecekti.Şu an içi ntek merak ettiğim buydu. Eve
vardığımızda, koşar adımlarla balkonumuza çıkmıştım.Onun arabası
çiftliğin kapısından yeni giriyordu .Elime aldığım dürbünümle onları
adeta gözetliyordum.Hiraku gelmişti.Arabadan indiğinde oldukça genç bir
bayan onu kapıda karşılamıştı .Hiraku pas vermiyor gibiydi.Ardından kır
saçlı bir adamda gelmişti.Sonra sıkıcana hirakuya sarıldı.Bi dakka
hiraku çok isteksiz görünüyordu.O kız hirakuyu yanağından öptü.Hayıı
Hayırrrrr .Tüh yaa girdiler içeri .Kız çok samimi yaklaşmıştı hirakuya.
Önce sarılp ardından öpmüştü.Ama hiraku hiç oralı bile olmamıştı.Peki ya
kimdi bu kız? Yeni bir soru işareti dahA.Peki Hiraku sen kimsin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder