26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (4. Bölüm)

4.Bölüm
-Nihayet ilk tenefüsün zili çalmıştı.Herşeyi yedirebilmem
için biraz zaman gerekiyordu.Bu kadar ard arda şok bir gün bile olmadan
geceden beri çok fazlaydı.Aşağıya indiğimde, sanki tüm gözlerin benim
üzerimdeymiş gibi hissettim.Sanki herkes benim hakkıdma
konuşuyordu.Okula yeni gelmemden,kolumu kırmama kadr herkesin tek konusu
bendim sanki.Yada öyle düşünüyordum.Zira ben ve arkadaşlarım olsaydı
böyle yapardı.Ama dahaca burada öyle bir yapılanma gözüme çarpmadı.

-Heyy , sınıfımıza ve okulumuza hoşgeldin

Merhaba(Bendis)

-Okulla
ilgili kurallarımıza geçmeden önce sınıfımızla ilgili bilgi edinmeni
istedim.Yanında oturduğun çocuk , ne kadar yanındaysan,bir okadar da
uzak dur ondan olur mu.Herkes için en güzeli bu olur ne sen üzül nede
biz seni üzelim

Evet dakka bir gol bir, sınıfın kendilerini zeki
sanan aptal kızları .Yanındaki çocuk sevgili olmalı kiböyle bir şey
istedi.Bilse ondan ne kadar nefret ettiğimi acaba

Merak etme ,sevgilinle iim olmaz emin ol(Bendis)

-Ahh sevgili si dedii

-Şeyy sevgili mii , evet sevgilimden uzak durursan güzel anlaşırızz .

Dediğim gibi merak etmeyin .Şimdi izin verirseniz , içecek birşey alıcam (Bendis)

-Ahh tabii yani gelenn , ismin bendis ti dğeil mi ,Bendis böyle cici biri olursan her zaman seninle anlaşacağımızı düşünüyorumm

Yüzüme
bir gülümseme yerleştirip onlardan kurtulabilmiştim sonunda.Bu da neydi
böyle ya.Çok mu güzelim ,yada çekici bu halimle bile (Hemen bendis
tavrı alma) ama ,,bu halimla bile benden korunmak istemesi .Neyse işim o
çocukla olmayacağı için bunları da daha fazla çekmem gerekmicek
anlaşılan. Kolamı alıp sınıfa çıkmıştım.Yerinde değildi .Zaten umrumda
da değildi.Keşke hiç gelmese .H gelmese derken beyefendi kapıda
göründü.Arkasında da sevgilisii ve tayfasıı

-Hirakuuuuu

Söyle Jane ,yine ne varr(Hiraku)

Hımm ismi jane miymiş (Bendis)

-Hiraku
,bugün biraz sışarı çıkalım mı seninle gezeriz ,üstelik babamın yeni
aldığı arabayı da gösteririm .Eminim öylesin igörmediğine (Jane)

Saol jane ama işim var (Hiraku)

Ama hirakuuuuuuuuuuuuu (Jane)

Sıraya
gelene kadar yüzü önünde ,yüzüme bakmadı bile. Sonra da geçip oturdu.Ne
garip bir çocuktu.Tam havalı şehir züppesi takılacak sanırken , o kadar
cool bir tavırla jane i altetmiş,şimdide ço kzarif bir şekile yanıma
oturmuştu .Amann banane ki , belliydi zaten çok garip olduğu .Elime
aldığım kalemimle oynuyprdum.Arada sıraya vuruyordum kalemimi.Oda yine
kafasını masanın üzerine koymuş ,uyuyırdu heralde.

Heyyy ,şunu masaya vurmayı bi kesebilir misin? Yankı yapıyo ses uyuyamıyorum(Hiraku)

Daha çok kalemi masaya vurmaya başlamıştım . Sonrasında kolumu tuttu .ma yanlış kolumuu .

Ahhh ,kolummm (Bendis)

Benim inlememle hemen bıraktı kolumu. Pardon ,acıdı mı ? (Hiraku)
Al işte bir şo kdaha ,ço kendişeli bir şekilde kolumu kıran çocuk kolumu soruyon şimdidee .

Ne bu bir kamera şakası mı? Bir öylesin bir böyle sanane benim kolumdan /Bendis)

Kolumdan
elini çekip ,yüzüme gülümseyip,tekrar arkasını dönüp yattı .Ne garip
bir çocuktu. Bu çocuğun bir sonraki hamlesi asla tahminedilemezz.Ben
söylenirken hoca derse gelmişti.Ders matematikti.Ve hocanın gelmesiyle
derse dikkat kesilmişti.Geçen dersin umursamaz çocuğu şimdi dersi
dinliyordu.Acaba bu ders aşkı hocanın giydiği miniden mi kaynaklanıyor
diye düşünmeden edemedim açıkçası.Gözümle hocayı so nderece dikkatli bir
şekilde dinleyen hirakoyu inceledim .Hocaya nasıl baktığın ıanaliz
etmeye çalışıyordum.Farketti bakışımı ,gözüyle bişi mi var gibi bir
işaret yaptı Ahh rezil oldum .Kendisini seyrettiğimi falan düşünmemiştir
heralde.Yüzümü direk diğer tarafa döndüm.Bir ders boyunca yine onun
yüzüne bakamadım .Tenefüslerde o uyudu yine bende onunla hiç
ilgilenmiyomulş gibi davrandım.Yüzüne bir daha bakmadım .Dersin
bitişiyle direk eşyalarımı topladım.Biraz koşar adılarla hareket
edip,arabamızın beni beklediği yere kadar durmadım.Ama arabamızın hala
gelmemiş olması beni biraz siirlendirmişti.Şöförü aradığımda 10 dk ya
kadar burada olacağını söyledi.Şimdi hiraku gelirdi.Neyseki onu narabası
karşı tarafta bekliyordu.Yüzüne bakmak zorunda kalmayacaktım.Ben
bunları düşünürken hirakunu ngeldiğini gördüm.Ve bizim arabanın da.

Bendis
hanım , araba arızalı efendim ,frenlerinde bi soru nvar,biraz ilerideki
bakıma götürüyorum sizi riske atamam bu durumda.(Şöför)

Ne ,pek itamam ama dağ başı gibi bir yer ben nasıl gidicem .Bir taksi bul bana hadi . (Bendis

)
Aslında şu karşıdaki arkadaş benim arkadaşım ,oda küçük beyi almaya
geldi .Çiftlik varya, oranın şöförü.Sizi de götürmesini rica
etmiştim.Dilerseniz oraya geçin.(Şöför)

İşte şimdi mahvolmuştum.Onunla ayn ıarabada gitmek .

Yok , bana bir taksi bul .Onunla gideceğim(Bendis)

Ama oda götürebilir sizi , peki küçük hanım ,ileride vardır heralde ,size yönlendiricem .Siz burada bekleyin .(şöför)

Arabaya
binen hiraku camını açmış ayn ızamanda da şöförüyle konuşarak bana
bakıyordu.Hiç onu farketmemiş gibi yaparak taksiyi beklemeye devam
ettim.5 dakiak sonra bana seslendi .

Heyy daha ne kadar bekliceksin.İşim gücüm var,geliyor musun ?(Hiraku)

Ne , beni mi bekliyorsunzu .Taksi gelir birazdan .Onunla gideceğim ben.Geldi işte. (Bendis)

Söylesene daha önce kızım ya boşa bekletiyo (Hiraku)

Ben mi bekle dedim be ,hıhhh (Bendis)

Taksiye
binmiştim .Ama iki sözü bile beni sinirlendirmeye yetmişti.Ukela ya bak
ya.Eve geldiğimzide onun gelmediğini farkettim.Oysaki benden önce
gittiğine emindim .Neyse bir yere gitmiştir .Neden kafama takıyorum
ki.İçeri girip üzerimi değiştirdim.Portakal suyum ualıp odamın balkonuna
çıktım.Karşı çiftliğe bakınoyordum .Arabası gelmişti.Nihayet dedim
istemsizce saate bakarak.Ama o da ne?.Arabadan sadece şöför indi.Peki
ama o neredeydi? .EE nereye gitti bu şimdi? Sonra akşamki tartışması
gelmişti.Bir daha gelmiceğğini söylüyordu?Ciddi miydi ? Ozaman nereye
gitti ki? Neden bu kadar çok meraklıyım ben ? Neden onu bu kadar çok
merak ediyordum ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder