26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (2. Bölüm)

2.Bölüm

Yemekten sonra yürüyüş yapardım,bu neni rahatlatırdı .Bu
koca evde teyzemi saymazsam bir başımaydım.Şu koca şehirde ne
arkadaşım,ne de ailem vardı.Bahçemiz dolaşacak kadar büyük değildi.En
azından benim için.Bunu bahane ederek ,etrafı incelemek için bir fırsat
bulmuştum.Büyük,görkemli çiftliğin tüm ışıkları yanıyotru.Parti gibi bir
şey vardır diye. düşündüm.Aslında karşı malikanenin küçük kızı olarak
partiye dahil olabilirdim.Yada eski bendis olsa ,bunu bir fırsat
bilir,en şık kıyafetlerini giyinin ,en çekici duruşunu alır, partiye
gider, etrafında insanları pervane ederdi.Aldığı haz da ona fazlasıyla
yeterdi.Ama artık eskisi gibi olmayacaktım.Yinede oraya göz atmadan
duramıyordum.En azından parti olup olmadığı,ve kimlerin yaşadığını
öğrenebilirdim.Çiftlikle bizim malikaneyi bağlayan topraklı bir yol
vardı.Amacım yürüyüş yapıyormuş gibi görünüp, kapıdan göz atmaktı.Zaten
parti varsa , sesini duyardım elbet.Ahh Bendis in bide merak huyunu
bırakabilseydim.Ama çok sıkıntılı zamanlarda da biraz bendislik
lazımdı.Yoksa bu sıkıcı yerde bu sıkıcı malikaneye tıkılıp
kalacaktım.Etrafımı inceliyomuş gibi bir hava takınarak ellerim cebimde,
kapılarına kadar gelmiştim ki ama o daa ne? Üstüme aniden biri çullandı
nerdeyse.

Heyy heyy heyyyy üstüme çıksaydın , az kalmıştıı (Bendis)

- Sen kimsin ya ,bi çekil kızım ,

Heyy ne oluyo be (Bendis)

Sen bi sus kızım size diyorum sarhoş değilim , ne o babam seçkin davetlilerinin önünde oğlu yüzünden küçük mü düşer yoksaa

Küçük bey çok içtiniz , izin verin sizi bu gece başka bir yere götüreyim

- bırak beni ya ,o babama da söyleyin ,eve gelmicem ,haberi olsun , bu geceden sonra beni unutsun

Küçük bey ,kendinizde değilsinsiniz ,arabayı kullanmanıza izin veremem üzgünüm

-
Al anahtarları da , hiç bir şeyin istemiyorum onun , sakın arkamdan
gelmeyin ,yürüyün babama iletin yaptıklarımı ,silsin artık beni

Küçük bey ,küçük bey , pah pardon hanımefendi biraz önceki durumdan dolayı ,partiye mi davetliydiniz

ah ,yok , ben yan evde oturuyorum dolaşıyodum öyleee ,neysee ben gidiyimmm , (Bendis)


Biraz
önce gördüğüm manzara da neydi öyle ,kaba bir özrü bile çok görüyo
,sarhoş , ama dediğine göre ,burası babasının mıiş , ama neydi biraz
önce dedikleri , neyse ben en iyisi evme dönüyüm (Bendis) Buraların pek
tekin olmadığı düşünmeye başlamıştım.Biraz önce gördüğüm manzara da
neydi öyle.Komşumuz sarhoş,kaba ,üsteli kavgacının tekii .Iyyy . En
iyisi hiç komşuluk kurmamak .Kafamdaki düşüncelerle kapıya kadar
gelmiştim , saat 11 e gelmek üzereydi ama hiç bir ışığımzı
yanmıyordu.Anlaşılan herkes yatmıştı.Anahtarı almadığımı
farkettim.Kapıyı da çalmak istemiyordum.Sonra aklıma ,bugün bahçeyi
gezerken arkada gördüğüm küçük giriş aklıma geldii .Oradan kimseyi
rahatsız etmeden girebilirdim. Ahh oda ne ,birden kendimi iki seksen
yere uzanmış halde buldum

Ahhhhhh,kolumm,burada basamak mı vardı farketmedimm(Bendis)

-Yavaşş ,kırıyodun ayağımı nerdeysee

ahh bu ssess , arkamı dönmemle onunla yüz yüze gelmem bir oldu

Bu da ne , sen napııyosun burada, ahhh kolumm, bu ayağın napıyo dahası sen apıyon benim yolumdaa (Bendis)

-Aynı
şeyleri ben sana sormalıyım hanfendi ,sen kimsin ,demin de çıktın önüme
zaten ,yeterince iyi laf edemedim şimdi ise bi güzel uzandım ,ohh
köşeme çekildim , sen se ayağımı ezdin kırıyodun nerdeysee

Ne
köşesi ya bu ne böyle , burası benim evimin arka girişi , sen kapımı
nönünde ayaklarını uzatmış ,benim evimin duvarına yaslanmış napıyosun
sen cevap ver(Bendis)

-Ne senin evin mi ,daha düne kadar boştu
burası , ayrıca kafa damı dinleyemeyeceğiz, sızmaya çalışıyorum işte
sanane , ne güzel sızıcaktım bi köşede taki sen gelene kadar

Yok
çattık,manyak mısın kardeşim sen ,kafayı mı yedin , bi yastık yorgan
atam uyu istersen ,senin yüzünden nerdeyse kolum kırılıyodu ,üstelik çok
acıyo,sense geçmiş bana ahkam kesiyorsun .(Bendis)

ayağa kalktım ,ayağımla onun bacağını dürterek sözlerime devam ettim

Hadii sana diyom ,sarhoş ,git başka bir yerde sız ,ıyyy pis pis te kokarsın sen şimdii ,hadii sana diyom kalk (Bendis)

Elini duvara dayanak yaparak kalktı

-Bu
ne ya , yedik sanki duvarını ,şu karşı duvarları görüyon mu ,hepsi
benim onların , dokunduğunu dahi görmücem ,hatta sınırlarımıza dahi
girdiğini anladın mı

Senin duvarına mı kaldım be ,yol mu yok
sanki geçmem ordan ,sende buradan geçemezsin ama ,hadi şimdi yaylannn
,ahhh kolummm (Bendis)

-Ne çeneci bi kızmışı nsen ya ,gidiyom ,iyi oldu koluna daaa

Ne
sen ivaryaaa ,aah kolum acımasaydı gösterirdim sana , ahhhh ,
teyzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
teyzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (Bendis)

Avazım
çıktığı kadar bağırıyordum ,çünkü çene yapmaktan acım ıunutmuştum,
kolum galiba kırılmıştı ,fena düşmüştüm ,tek çarem çığlığımı
olabildiğince yükselterek ,beni bu arka tarafta farketmelerini ve
bulabilmelerini sağlamaktı . Çığlığım işe yaramıştı.Kahya uyanmış , beni
bulmuşlardı .Olan ise gece gece hastaneye gitmemiz ve kolumun alçıya
alınmasıydı .Sorduklarında sadece düştüğüm üsöylemiştim.O çocuğun buna
sebep olduğun uduysa,teyzem işi iyicene karıştırırdı yoksa.Geceni nbir
vakti arka kapıda ne yaptığımı ise karambole getirerek unutturmuştum.Ama
benim unutmaya niyetim yoktu.Eğer bir daha karşıma çıkarsa, bunun
acısını fena çıkartacaktım . Sargılı kolumla bile olsa,okuldaki ilk
izlenim önemliydi.Bu yüzden okula 10 dk kala arabamı durdurdum.Kalan
kısmı yürüyecektim.Ama karşı kaldırımda ,bir arabanın daha durduğunu
farkettim .İnen kişide anlaşılan benim gibi okula yürümek istemişti.Ama o
da neydi.Yüzünü dönüp bulunduğum kaldırıma geldiğinde ,şok olmuştum.Bu
çocuk dün geceki çocuktu.Yoksa aynı okulda mıydık .Bu kabus
olmalıyıdııı.Evet evet bu bir kabustu ..


*****BENDİS GUMİHO*****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder