26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (18. Bölüm)

18.bölüm

BENDİS


Jang Cheni bulduğunu söylüyordu .Aynı anda da hiraku uzun zamandır beklediğim o kelimeleri sarfediyordu .Konuşamıyordum.Sesim çıkmıyordu.Boğazım düğümlenmişti. Chen.... ismi duymamla bile içimi çok büyük bir alev kaplamıştı.Hiç bir şey hissedemiyordum.Ne karşımdaki hirakunun o beklediğim sözleri sarfetmesi ,nede başka bir şey .Mesaj kulağımda tekrar ve tekrar yankılanıyordu. Cheni bulmuştu. Sonunda onu bulmuştu .Sonunda karşısına çıkıp hesap sorabilecektim.Sebebini öğrenebilecektim. Ellerimi tutmuş,gözlerime odaklanmış hirakuya baktım.Benden bir cevap bekliyordu.Şu an olmasaydı ,ypacağım boynuna sarılmak benimde onu sevdiğimi söylemek olurdu.Ama bu nasıl bir şeydi? Hiraku soran gözlerle bana bakıyordu.Bira yanıt bekliyordu. Elimi ellerimden çektim. Ne oluyo der gibiydi gözleri .Bişiler ianlamaya çalışıyordu .
Hirakuuu ( Bendis)
Gözümden yaşlar akıyormuş farkında değildim .
Bendiss ,bir şey mi oldu?Seni seviyorum .Hata mı yaptım bunu söylerken? (Hiraku)
Elinin birinin gözüme götürdü.El iyüzümdeydi.Gözümden akan yaşları siliyordu .Bunu ona daha fazla yapamazdım.Şu anda çok karmaşıktım. Bir adım geri attım .
.Hirakuu , hata sende değil .Hata bende. Çok üzgünüm ama şimdi gitmem lazım .Üzgünümm gerçekten .Bunu sana yapmaya hakkım yok .Ama gitmeliyim .Çok üzgünüm Hiraku ...(Bendis)

Hiç bir şey söylemeden olduğu yerde kalmıştı .Havada olan elini yavaşça indirdi .Yumruklarını sıkıyordu .Kulağımda tekrarlıyorsu sesli mesaj .
Cheni buldum ,Cheni buldum ,Cheni buldum ......
Bir an önce jang a ulaşmam lazımdı .Yanına gitmeliydim .Arkamı döndüm.Hirakuyu öylece bırakıp arkama bakmadan koştumm. Torontonun yağmurlu havası ,aniden bastıran yağmur ,koşarken gözyaşlarıma dğeiyordu sanki.Eve girdiğimde odama çıktı mdirek .Teyzem arkamdan seslenmi şama duymamıştım.Aklımdaki tek şey ,bir an önce edminton a gitmekti.Bir elimde telefon jang ı ararken ,diğer elimle de çantamı hazırlordum .Teyzem yanıma gelmişti.Önce ne yaptığımı kestirememiş , sonrasında sorularına başlamıştı.
Bendis ne oldu?
Bendis sana diyorum ne oldu ,ne yapıyorsun .Islanmışsın ne bu halin?
Bendis beni korkutuyorsun bir şey mi oldu ?

Yanıt alamayınca kolumdan tuttu beni kendine çevirdi .
Ne oluyor diyorum sana ne yapıyorsu n? (Sumaru)
Jang , cheni bulmuş . Gitmem lazım acelem var teyze bırak ,zaten açmıyor telefnu yinee (Bendis)
Teyzem chen in ismini duyunca delirmişti .
Yine mi o çocuk .1 yıl çektiğin acı yetmiyomu.Kaç gece ağladın .Niye bırakıp gitti diye sızlandın yetmedi .Gidemezsin izin vermiyorum.(Sumaru)
Teyze bırak kolumu gideceğim .Onunla konuşmm lazım anlamıyomusun .Sebebini öğrenmeliyim .Neden bir şey söylemeden gitti.Öğrenmem lazım . (Bendis)
Bırakmıyorum ,hiç bir yere gidemezsin .Bir daha seni öyle dağılmış halde görmeye dayanamam.Ailen in acısından sonra ,chen için toplarlamaya uğraştık bir de seni.Chen için.Seni bırakıp giden o çocuk için .Aklını başına topla bendis (Sumaru)
Teyzemin dediklerin iduymuyordum sanki .Dinlemekte istemiyordum .Kolumu kurtardım elinden.O sırada telefon çaldı .Bu jang dı .
Jang ,mesaını aldım .Hemen oraya geliyorumm (Bendis)
Bi dakka bendis sakin ol .Aldın mı mesajımı .Sonrasında şarjım bitti.Cümlemi tamamlayamadım.Geri dönüyorum ben buraya gelme.(Jang)
Hayır ,gelme geliyorum .Cheni bulduğunu söylemedin mi . (Bendis)
Buldum sandım , gittim .Ama o çoktan gitmişti. Arkasında da bir not burakmıştı .(Jang)
Notm u ,ne notu ,Ne yazıyor notta (Bendis)
' Jang ,beni aradığınızı öğrendim .Yıllar önce yaptığım bir hatanın karşılığını 1 yıl önce telafi etmeye çalıştım.Şu anda yeni bir hayatım var.Bendis ,hala benden umutluysa , söyle ona oda kendine yeni bir hayat kursun. Yaşadığımız şeyler sadece çocukçaydı .Fazla ciddiye almasın ! '

Bendis ,geliyorum uçağım kalkmak üzere .3 saate kalmaz ordayım. (Jang)
Jangın notu okumasıyla , elimdeki çantamı bıraktım.Demek, çocukçaydı .Umut mu ? Ne umudu yaaaa .Ne yi ciddiye almayımm .Ne diyo bu teyze ya .Ne diyoooooooo (Bendis)
Adeta delirmiş gibiydim .Elime geçen herşeyi fırlatıyor .Aynı zamanda da bağırıyordum .Teyzem sakinleştirmeye çalışıyordu .Jangın sözleri kulaklarımda yankılanıyoru.Bu chenmiydi .Bunları söyleyen chen miydi. Neden bir yıl önce söylemedi .Neden bir şey söylemeden gitti.Neden bir yıldır bu acıyı yaşattı bana.Neden bir yıldır nedenini soruyorum.Anlamaya çalışıyorumm ...

Lizaa , doktoru çağar .Çabukk çağır doktoru .(Sumaru)
Delirmi şgibiydim.Teyzem zor bela oturtturmuştu .Sonrasında gelen doktor. Sakinleştirici yapacağından bahsediyordu.Gücüm gitgide azalıyordu......

Gözlerim iaçtığımda, jang yanımdaydı .Hafifçe doğruldum .Hava çotkan kararmıştı .
İyi misin (Jang)
Ne zaman geldin sen (Bendis)
Aptal mısın kızım sen.Delirdin mi.Teyzen ,perişan olmuş durumda.Senden sonra bana da birsürü kızdı .Cheni neden arıyorsun diye.Bitti bitirmiş anlasana .Neden hala sızlanıyorsun.Keşke onu bulamadığımı söyleseydim.Aptal benn .Ne diye söylersin ki bu deliye.Del izaten iyice deliriyor.Anla artık değmez Chen e .(Jang)
Not nerde ,görmek istiyorum ( Bendis)
Hala mı ordasın ya, akıllanman içi nen yapmamız lazım.İstemiyo silmiş kafasından.Artık sende bırak onu .At kafandan sende.(Jang)
Bir müddet cevap vermedim .Sonra oturdum
Notu ver bana.İnan biticek her şey.Ona dair herşeyi bitiriceğim.(Bendis)
Cebinden bir kağır çıkardı .Bana uzattı .Bu chen in yazısıydı .Çekmecemi açtım .Uğurböceği defteri aldım.İçindeki chen in resmini çıkardım .
Çakmağın varmı (Bendis)
Ne yapacaksın ,Yakacak mısın( Jang)
Bitiriyorum işte.Ona ait tek şey.Bunlardı .(Bendis)
Çakmağı aldım elime .Balkona çıktım .O notu ve resmi ateşe verdim.Onlar yanarken ,dışarıdaki yağmur, kalbimin ateşini söndürüyordu. Hepsi yandığında , cheni bitirmiştim .Liza yı bahçe den çıkıp , karşı çiftliiğe giderken gördüm .
Liza neden çiftliğe gidiyor (Bendis)
Hiraku ,(Jang) Nir şey mi oldu hirakuya (Bendis)
Yağmura yakalanmı şsanırsam.Sana gelen doktor , giderken ona da uğradı.Mike çağırmış.Ama mike da yok şuanda .Aileside iş seyehatindeymiş .Hizmetçilere hiraku ,izin vermiş ,evde tek kalmak istemiş bu sabah onalrda gitmişler.Mike ta gitmek zorunda kaldı .Ailesiyle bozuşmuşlar bu ara .Liza ya tembihlyordu.Hirakuyı kontrol et arada diye.Ona gidiyordur (Jang)
Jang sözünü tamamlamadan üzerime montumu alıp koşarak merdivenlerden inip .Evden çıktım. Kapı aralıktı.Liza mutfaktaydı .
Bendis hanım(Liza)
Liza sen git (Bendis)
Ama siz ,hastaydınız (Liza)
İyiiyim ben merak etme .Teyzeme iyi olduğum usöyle .Dha göremedim onu.Uyuyormuş.Bu gece buradayım.Hirakuya ben bakacağım (Bendis)
Peki bendis hanım(Liza)
Yukarıya çıktım .Hiraku ,yatağındaydı.Oan gözlerimde canlandı . .Koşuyordum arkama bile bakmadan.Hirakuyu öyece bırakmıştım.Ne  kadar süre kalmış ki yağmurda .Elimi alnına götürdüğümde ateş gibi yanıyordu .Ve sayıklıyordu .Ağzından dökülen sözler kalbime değmişti  adeta ....
Bendis , seni seviyorumm .Bendis.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder