26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (29. Bölüm)

Sürekli ,aklımda ,chenle hiraku karşılaştırması vardı .CHen , evet chen , onu sevdim , ve nefret ettim ,ama son yaşadıklarımız ,intihar etmesi,aslında farklı gerçeklerin olmadı , ve onun gizeminin artması kafamı çok karıştıyordu .Hirkau ,o hiç bir şeyden habersizdi.CHenin sevdiği biri olduğunu biliyordu.Ve söylediğine göre o kişi yani benim yüzümden çok acı çekmiş ,bırakmak zorunda kalmış , o kişinin ben olduğumu bilmeden ,benimle chen arasını yapıyordu sanki.O chenin bir yıldan yaşadıklarını anlattıkça kafam karışıyordu .Bilseydi o kızın ben olduğumu acaba ne yapardı? Şu anda ikimz de ona oyun oynamıyormuyduk? Ama ne yapcağımı bilmiyordum .Bildiğim tek şey,jang la bir an önce konuşmak ,ve gerçeği öğrenmek . Jangla konuşana kadar chenle konuşmamaya kararlıydım . Ve bugün ,beraber kampa gidiyorduk . Teyzemle bu süre zarfımda bir kere konuşabilmiştim.Ondada işlerini nacele olduğunu söylemiş,jang a telefonu verememişti bile. Yarın akşama dönmeyi planlıyorlardı .Tek çare beklemekti. O kadar zaman gerçekleri öğrenmek için bekledikten sonra ,bir kaç gün daha bekleyebilirdim.Bugünkü kampa konsantre olmalıydım .Eşyalarımı hazırlarken ,

Kapıyı çalmana gerek yok liza,girebilirsin ( Bendis)
Benim içinde aynı kural gerekli mi (Hiraku)
Hirakuyu görmem ,gülümsemem için bile yeterliydi . Kafam o kadar karışıktı ki ,onu görünce direk boynuna atlayıp sarılmıştım.Böyle olunca , ona sarılınca, tüm karışıklığı myok oluyordu.Birden merkesime hiraku oturuyordu.

Heyyy ,bu kadar güzel karşılanacağımı bilseydim , her sabah yanına böyle gelirdim.Bundan sonra kurtuluşun yok ona göre ( Hiraku)
Olurrr , sen gel yeter kii (Bendis)
Hayatım , bu gece diyorum ,yani , beraber sarılmamızı devam ettirsekk ( Hiraku)
Hemen çadırda beraber kalma meselesine getirmişti yine .Sarılmayı bırakıp ,elim belimde bir pozisyon alarak ,hafif kızar gibi yapmıştım.
Hirakuu ,şımarma hemen (Bendis)
Şansımı deniyim demiştim (Hiraku)
EE gidiyomuyuz ,ben hazırım ,şu çantamı al ,bende geliyorum arkandan (Bendis)
Aşağıya indiğimde ,sehye ile chen de arabadaydı .Hirakunun yanına geçtim. Chen arabaya bindiğimde,selam vermişti bu sefer.Ve bende artık ona selam verip,rahatça konuşabiliyordum.En azından bir kaç kelime....Kamp alanına gittiğimizde , hava kararmak üzereydi .iKİ tane çadır kurmuşlardı. . Liza nın hazırladığı yiyecekler ,yarına kadar bizim için yeterliydi . Çadırlar kurulduktan sonra kamp ateşi yakılmıştı .Elimizde ,içeceklerimiz ,soğumaya başlayan havada ,battaniyelerimizin altına girmiş ,hem ısınıyor ,hemde bir şeyler atıştırıyorduk .
Neden ,bu kadar yüksek bir yere çıktık ki ,pekala aşağılarda da ,kamp alanlar ımevcuttu ( Bendis)
Buradan gün doğumunu izlemek gibisi olmaz ,bu yüzden geldik hayatm (Hiraku)
Offf , havada serinledi iyicene (Bendis)
Seni ısıtmamı isterr misin hatatım (Hiraku)
Yok cnm ,iyiyim böylee ( Bendis)
Peki , ee herkes ço ksessiz ,ortamı neşelendirmek bana düştü galiba(Hiraku)
Hiraku gitarını almıştı .Chen gitardan hoşlanmadığımı biliyordu .Hiraku gitarını çalarken ,cheninde gözleri sürekli onada tepki verip vermeyeceğime bakıyordu. Artık gitar ses okadar da kötü değildi benim için .Hayatımda ondan sonra çok şey değişmişti aslında.Bu gece onlardanbirine daha şahit oluyordu chen . Gecenin sonuna kadar ,hiraku birşeyler çalmış ,biz eşlik etmeye çalışmıştık ,en azından sehye ile ben ,chen ne bana bakıyordu , nede şarkılara eşlik ediyordu.Bir süre sonra bende eşlik etmeyi bırakmıştım.Ve hiraku da çalmayyı.Konuşmuyor sanki herkes yanan alevi izliyordu...
Ya ,böyle oturmaya mı geldik ,hadi oyun oynayalım sıkıldım ben (Sehye)
Ne oyunu(Hiraku)
Doğruluk oyunu(Sehye)
Doğruluk mu ,cesareti de yok mu onun(Bendis)
Yok sadece doğruluk ,cevaplamak istemeyene bi cezamız olacak kabul mü(Sehye)
Bana uyar,chen ne dersin(Hiraku)
Şeyy ,olurr yani siz bilrisiniz (Chen)
Tamamm , bendis oynarsı ndğeil mi(Sehye)
Tamam ama cezamız ne (Bendis)
Öpücükk (Sehye)
Neee (Bendis)Ya biz hep öyle oynuyoduk ,masum bi öpücük ,tabi hirakula seninki masum olmayabilir (Sehye)
Masum diyo hayatımm ( Hiraku)
başka bi ceza olsa olmaz mı(Chen)
Ahh chen ,bunu nzevki burada çıkıyo ,misalen hiraku nun snei öpmeye kalktığın ıdüşünsene ne komik olur amaa (Sehye)
Yok artık k(Hiraku)
Oynayalım mı hayatımm (Bendis)
Tamam ilk ben çeviriyorum şişeyi (Sehye)
Ahhh chenle bendis ,chen sen soruyorsun , bendis cevaplıyor (Sehye)

Ben mii ,(Chen)

Hiraku ,kulağına eğilip chene bir şeyler fısıldamıştı.

Ya abi  ,Offf , pekale ,soruyorum ....

Bendis , hiraku yu ne kadar seviyorsun(Chen)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder